đ„Norsk kryptoeventyr gĂ„r bananas gĂ„r i 2021 mot 100krđ„
Norsk Krypto- all inn.
Mega bull.
Vil fly hÞyt pÄ OSE. 2021 meget lovende med alle bjellesauer inne her.
styreleder kjĂžper 160 000nye aksjer
Mega bull.
Vil fly hÞyt pÄ OSE. 2021 meget lovende med alle bjellesauer inne her.
styreleder kjĂžper 160 000nye aksjer
Redigert 22.03.2021 kl 10:42
Du mÄ logge inn for Ä svare
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 10:19
4451
Yepp, og den kan bli langvarig. Men sÄ var dette dette med hÞydeskrekk.
Bullen
19.03.2021 kl 09:59
4347
MĂžyfrid skrev 100% korrekt.
Poenget er vel Ă„ ri pĂ„ denne bĂžlgen sĂ„ lenge som muligđ
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 09:49
4406
Grusomt energiforbruk.
Meanwhile in Galapagos: https://www.theguardian.com/environment/2020/sep/17/chinese-fishing-armada-plundered-waters-around-galapagos-data-shows
Om vi skal snakke miljĂž og miljĂžkriminalitet.
Meanwhile in Galapagos: https://www.theguardian.com/environment/2020/sep/17/chinese-fishing-armada-plundered-waters-around-galapagos-data-shows
Om vi skal snakke miljĂž og miljĂžkriminalitet.
Bullen
19.03.2021 kl 09:46
4426
I fĂžlge Spetalen brukes det like mye energi for utvinning som hele Norge bruker. Det er jo ikke bra, men likevel kan Bitcoin vĂŠre fremtiden?
Spetalen er pĂ„ bĂžrs utelukkende for Ă„ tjene penger, ikke sĂ„ merkelig det kanskje. Alle som skriver pĂ„ denne trĂ„den er inne i Element for Ă„ tjene penger.đ
Spetalen er pĂ„ bĂžrs utelukkende for Ă„ tjene penger, ikke sĂ„ merkelig det kanskje. Alle som skriver pĂ„ denne trĂ„den er inne i Element for Ă„ tjene penger.đ
Inord
19.03.2021 kl 09:46
4421
Den dagen jeg tenker at bitcoin og krypto er bare tull, kan jeg like godt slutte Ä handle pÄ bÞrsen.
Fordi slik bÞrsen er nÄ, sÄ er den verre enn bitcoin.
Et filleselskap kan fÄ gigakontrakt, dessverre var den shortet til pipa, sÄ kursen trÞkkes ned istedenfor opp.
Man skiller ut et par selskap, og plutselig har man tre aksjer med samme verdi som en.
Aksjekurser dras i forskjellige retninger pÄ mikrovolum, for Ä riste lÞs mest mulig aksjer.
Og massevis er basert pÄ luft og lite kjÊrlighet.
SÄ alt unntatt shitcoins er minst like bra investering som aksjer pÄ Oslo BÞrs.
Det er jo nesten ingenting som lenger baserer seg pÄ sunn, langsiktig vekst gjenspeilet i aksjekursen, hvis aksjemarkedet bestemmer seg for en annen kurs.
Fordi slik bÞrsen er nÄ, sÄ er den verre enn bitcoin.
Et filleselskap kan fÄ gigakontrakt, dessverre var den shortet til pipa, sÄ kursen trÞkkes ned istedenfor opp.
Man skiller ut et par selskap, og plutselig har man tre aksjer med samme verdi som en.
Aksjekurser dras i forskjellige retninger pÄ mikrovolum, for Ä riste lÞs mest mulig aksjer.
Og massevis er basert pÄ luft og lite kjÊrlighet.
SÄ alt unntatt shitcoins er minst like bra investering som aksjer pÄ Oslo BÞrs.
Det er jo nesten ingenting som lenger baserer seg pÄ sunn, langsiktig vekst gjenspeilet i aksjekursen, hvis aksjemarkedet bestemmer seg for en annen kurs.
Newbeeknight
19.03.2021 kl 09:41
3559
Har holdt seg rundt 11 nÄ i noen dager. NÄr tror dere at raketten blir skutt pÄ nytt? Jeg er ny og jeg har trua. Kan godt kalle meg ung og dum, men regner med at det ble ogsÄ de som kjÞpte BTC en gang i tiden.
2030kommer
19.03.2021 kl 09:37
3576
NoRiskNoReturn skrev Hahahaahđđđđ men element vil han investere iđ
Spetalen er jo den stÞrste grisen pÄ bÞrsen!
Hvem lider pga hans raid? SmÄsparerne.
KjÞper seg inn, hyper opp, folk hiver seg pÄ, og han selger med giga gevinst, gang pÄ gang.
Mannen i gata kunne like godt ha gitt ham pengene.
Greit nok, de fleste her kjenner til metodene hans. Men blÄÞyde og uerfarne som har lyst til Ä komme seg inn, de brenner seg.
Hvem lider pga hans raid? SmÄsparerne.
KjÞper seg inn, hyper opp, folk hiver seg pÄ, og han selger med giga gevinst, gang pÄ gang.
Mannen i gata kunne like godt ha gitt ham pengene.
Greit nok, de fleste her kjenner til metodene hans. Men blÄÞyde og uerfarne som har lyst til Ä komme seg inn, de brenner seg.
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 09:33
3565
Jeg er veldig mye enig i Jan i det han skriver, hvis man ser bort fra fornektelsen av EDB maskinen, farge-TV og Internett.
Har sagt det fĂžr, men gjentar meg gjerne. Dette er eksplosivt, dette er trenden, dette kan vĂŠre fremtiden.
SÄ, istedenfor Ä sitte med kalkulatoren og regne seg ned pÄ Þrer er det bedre Ä heller ta et lodd.
LĂ„ vel mellom 4-5 da denne diskusjonen gikk som varmest. Hva blir neste? 4-5 og "hva var det jeg sa", eller 24-25 og "for noen idioter".
Time will sjÄ.
Har sagt det fĂžr, men gjentar meg gjerne. Dette er eksplosivt, dette er trenden, dette kan vĂŠre fremtiden.
SÄ, istedenfor Ä sitte med kalkulatoren og regne seg ned pÄ Þrer er det bedre Ä heller ta et lodd.
LĂ„ vel mellom 4-5 da denne diskusjonen gikk som varmest. Hva blir neste? 4-5 og "hva var det jeg sa", eller 24-25 og "for noen idioter".
Time will sjÄ.
Bullen
19.03.2021 kl 09:31
3577
Ja, Spetalen er jo av den gamle skolen. Han sier jo at han ikke orker Ä vurdere krypto engang. Han har sikkert rett at det brukes mye energi og at det ikke er sÄ bra.
verbatim
19.03.2021 kl 09:25
3571
Tja det kan vel hende de klarer det bedre enn deg med roret. Kan ikke huske pÄ lommeboka mi at det var noe berikende akkurat. Og de senere Är har jeg jo skjÞnt hvorfor.
Spetalen er ei dÞgnflue i de fleste selskaper og er pÄ ingen som helst mÄte noe kvalitetstegn at han er inne i ett selskap. RÞkke er vel ikke sÄ dum heller men han har jo handla btc for over en halv mrd. hva mener du han har skjÞnt som ikke spetalen eller du skjÞnner?
Dere skeptikere har tapt denne kryptokampen for flere Ă„r siden...
Spetalen er ei dÞgnflue i de fleste selskaper og er pÄ ingen som helst mÄte noe kvalitetstegn at han er inne i ett selskap. RÞkke er vel ikke sÄ dum heller men han har jo handla btc for over en halv mrd. hva mener du han har skjÞnt som ikke spetalen eller du skjÞnner?
Dere skeptikere har tapt denne kryptokampen for flere Ă„r siden...
olje
19.03.2021 kl 09:22
3598
Det er bare det at vi kan rope Ä skrike Ä vri oss i smerte over hvor tullete vi synest dette er men det bremser ikke oppgangen uansett. Dette kommer til Ä ta helt av om vi vil eller ikke. SÄ velger man jo selv da om man vil vÊre med eller stÄ igjen bitter pÄ sidelinjen. God helg.
NoRiskNoReturn skrev Send de en mail og be dem om Ă„ ta seg tid til Ă„ tenke pĂ„ dette!đ
Vel, om multimiljonÊren Spetalen er en fjott betviler jeg det er noen pÄ dette forumet med noe som helst kredibiliteten har noen injurierende effekt. Fjottene, inkludert undertegnende, er nok de som frekventerer dette forumet (i all hovedsak). I Harmonychain er alle «bjellesauene» ute og kursen under emisjonsnivÄ. Jeg er 100% enig med Spetalen at bitcoin er tull og tÞys, ueffektivt og dyrt Ä bruke, og burde forbys. At Spetalen benytter muligheten i selskap etter selskap, ogsÄ crypto selskaper, til Ä komme inn billig og selge ut hÞyere rett etterpÄ, er jo penger pÄ gaten sÄ de pengene tar han. Jeg mener Harmonychain er en ren blÞff og Ele/DLT nesten det samme. Vedder mye pÄ at bjellesauene som kjÞpte pÄ 5 kroner bÞtter ut aksjer raskt og er ute om kort tid. 100%+ er ikke Ä forakte etter noen dagers investering. At DLT blir noen langsiktig suksess med Haft ved roret har jeg null tro pÄ. SÄ lenge markedet har brÄtevis med «taxi sjÄfÞrer» som kjÞper enhver tullete crypto historie kan selvfÞlge aksjekursen hoppe opp og ned, men noen selskapsmessig suksess har jeg null tro pÄ. Lykke til og god helg
NoRiskNoReturn
19.03.2021 kl 07:44
3902
Send de en mail og be dem om Ă„ ta seg tid til Ă„ tenke pĂ„ dette!đ
Inord
19.03.2021 kl 07:37
3868
Jeg hÄper DLT tar seg tid til Ä vÊre flink pÄ digitale medier.
Jeg forundrer meg stadig over hvor generelt dÄrlig den digitale bransjen er pÄ digitale medier. Elendig hjemmesider, dÄrlig twitter og linkedin konto, noe bedre pÄ Telegram.
Eller er det jeg som misforstÄr. Er det slik at det som de holder pÄ med ikke egner seg for Äpne medier? Et eksempel pÄ hva jeg mener er at f.eks. DNB ikke sitter pÄ linkedin og forteller hvem de lÄner penger til.
Mange ganger sÄ kan man lese pÄ internett om at firma har inngÄtt partnerskap med andre firma. Men ofte ikke pÄ deres egen hjemmeside eller linkedin konto.
Hva skjedde med god, gammeldags markedsfĂžring?
Forresten, sÄ er Casperlabs en av de bedre pÄ kommunikasjon pÄ nett, og Palcapital er sÄnn delvis der.
Palcapital lagde en videopresentasjon av Casperlabs: "why casperlabs"
NĂ„r kommer oppfĂžlgeren "why DLT ASA" ?
Jeg forundrer meg stadig over hvor generelt dÄrlig den digitale bransjen er pÄ digitale medier. Elendig hjemmesider, dÄrlig twitter og linkedin konto, noe bedre pÄ Telegram.
Eller er det jeg som misforstÄr. Er det slik at det som de holder pÄ med ikke egner seg for Äpne medier? Et eksempel pÄ hva jeg mener er at f.eks. DNB ikke sitter pÄ linkedin og forteller hvem de lÄner penger til.
Mange ganger sÄ kan man lese pÄ internett om at firma har inngÄtt partnerskap med andre firma. Men ofte ikke pÄ deres egen hjemmeside eller linkedin konto.
Hva skjedde med god, gammeldags markedsfĂžring?
Forresten, sÄ er Casperlabs en av de bedre pÄ kommunikasjon pÄ nett, og Palcapital er sÄnn delvis der.
Palcapital lagde en videopresentasjon av Casperlabs: "why casperlabs"
NĂ„r kommer oppfĂžlgeren "why DLT ASA" ?
Redigert 19.03.2021 kl 07:39
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 23:43
4132
Yepp, og hvem trenger kalkulator nÄr alt er luft?
Nei, hvem kan se grenser under vann, spĂžr jeg.
Nei, hvem kan se grenser under vann, spĂžr jeg.
olje
18.03.2021 kl 23:20
4199
Med all respekt, han er jo en fjott. Han har bommet sÄ det holder. Bakkafrost, nel og mye mye mer..ikke hans feil at det har gÄtt bra, det er den blÄrussen de omgÄs i tillegg til en hinsides,inside informasjon som er bare helt nitrist pÄ ose. VÊrt Morro Ä kunne klare Ä fryse de ut fra hele bÞrsen....
Redigert 18.03.2021 kl 23:21
helloween
18.03.2021 kl 22:59
4265
đ
tror desverre at mcap er ett ukjent begrepet for mange i dag MĂžyfrid.
Psykologi er en viktig faktor i bÞrsvÊrden, spesielt nÄ nÄr kalkulatoren er lagt til side.
Psykologi er en viktig faktor i bÞrsvÊrden, spesielt nÄ nÄr kalkulatoren er lagt til side.
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 22:51
4295
Om det er psykologi i det fÄr vi heller foreslÄ en splitt tilbake nÄr den stÄr i 60,-
1:200 sÄ vÄkner nok svenskene :-)
1:200 sÄ vÄkner nok svenskene :-)
helloween
18.03.2021 kl 22:47
4292
Larsen
Problemet er at folk ser pĂ„ kurs og ikke antall aksjer. Arcane har vel ca 3 milliarder aksjer og ELE 60 millioner aksjer. Ele/DLT har som sagt over 400% opp til Arcane đ
SpĂžrsmĂ„let er hva TC/Haft deler ut fĂžrst? Datasenteret, utvidelse av miningen (som egentlig er meldt) eller annet snacks đ€·ââïžđ„ł
Problemet er at folk ser pĂ„ kurs og ikke antall aksjer. Arcane har vel ca 3 milliarder aksjer og ELE 60 millioner aksjer. Ele/DLT har som sagt over 400% opp til Arcane đ
SpĂžrsmĂ„let er hva TC/Haft deler ut fĂžrst? Datasenteret, utvidelse av miningen (som egentlig er meldt) eller annet snacks đ€·ââïžđ„ł
Redigert 18.03.2021 kl 22:50
RĂžd_Larsen
18.03.2021 kl 22:41
4298
ARCANE CRYPTO: BOLAG KOPPLAT TILL OPERATIV CHEF KĂPT AKTIER
STOCKHOLM (NyhetsbyrÄn Direkt) Bolaget Haute Advisory Limited, som Àr kopplat till Arcane Cryptos operativa chef Eva Lawrence, har köpt 3 miljoner aktier i Arcane Crypto.
Aktierna köptes till kursen 0:35 kronor vilket innebÀr att affÀrens vÀrde uppgÄr till drygt 1 miljon kronor.
NĂ„ mĂ„ dere vĂ„kne oppđđ
ELE/DLT har sĂ„ vidt startet đ
STOCKHOLM (NyhetsbyrÄn Direkt) Bolaget Haute Advisory Limited, som Àr kopplat till Arcane Cryptos operativa chef Eva Lawrence, har köpt 3 miljoner aktier i Arcane Crypto.
Aktierna köptes till kursen 0:35 kronor vilket innebÀr att affÀrens vÀrde uppgÄr till drygt 1 miljon kronor.
NĂ„ mĂ„ dere vĂ„kne oppđđ
ELE/DLT har sĂ„ vidt startet đ
Mr Big
18.03.2021 kl 22:11
4350
Solgte meg ut i dag og gikk inn i PLT men kommer til Ä gÄ inn igjen i ELE/DLT. HÞr aldri pÄ Spetalen er mitt rÄd.
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 21:51
4412
Ingen tvil.
"Bitcoin er tull - selg hvis du har fortjeneste".
Ikke det at jeg tror Spetalen er pÄ jakt etter "billige" aksjer i Element - for de er jo grisebillige as is, men du vet aldri hvor du har denne mannen.
De eneste som kan stole pÄ hans aksjetips mÄ vÊre hans absolutt nÊrmeste familie :-)
"Bitcoin er tull - selg hvis du har fortjeneste".
Ikke det at jeg tror Spetalen er pÄ jakt etter "billige" aksjer i Element - for de er jo grisebillige as is, men du vet aldri hvor du har denne mannen.
De eneste som kan stole pÄ hans aksjetips mÄ vÊre hans absolutt nÊrmeste familie :-)
Mailliw
18.03.2021 kl 21:38
4448
Spetalen sender ut litt ulike signaler. Han liker Ă„ si A og gjĂžr B. Som f.eks han shorter hydrogen se artikkel 1, samtidig som han er aksjonĂŠr og har styreverv i HRGI(Hydrogenselskap)
Artikkel 1: https://e24.no/boers-og-finans/i/BlbPeg/spetalen-satser-mer-penger-paa-kollaps-i-hydrogenaksje
Dyktig kar pÄ mange omrÄder, dont get me wrong...
Artikkel 1: https://e24.no/boers-og-finans/i/BlbPeg/spetalen-satser-mer-penger-paa-kollaps-i-hydrogenaksje
Dyktig kar pÄ mange omrÄder, dont get me wrong...
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 21:19
4506
Det er ikke Spetalen som styrer dette showet. Mulig vi kan sende han en takk for at kursen ligger pÄ 11+ men jeg tror like gjerne det er SÊter som har kjÞrt dette showet.
Anyway, det kommer snart et nytt selskap pÄ OSE med navn DLT ASA. Dette er knapt gjort til kjenne for andre enn Spetalen, topp 50 og JÞrgen Hattemaker og hans fettere og kusiner.
SÄ, nÄ fÄr vi snart se om den indre kretsen er verdt disse opsjonene de ble sprayet ned med av en brannslange med overtrykk.
Anyway, det kommer snart et nytt selskap pÄ OSE med navn DLT ASA. Dette er knapt gjort til kjenne for andre enn Spetalen, topp 50 og JÞrgen Hattemaker og hans fettere og kusiner.
SÄ, nÄ fÄr vi snart se om den indre kretsen er verdt disse opsjonene de ble sprayet ned med av en brannslange med overtrykk.
helloween
18.03.2021 kl 21:17
4519
HĂ„per snart ola nordmann ogsĂ„ vĂ„kner. Er over 400% opp til Arcane đ€·ââïžđ
Skorstein
18.03.2021 kl 20:59
4571
Godt at Spetten sitter med liten post i noe han ikke skjÞnner seg pÄ. Bedre at han sitter tyngre i SP, tross alt om" han kan tjene penger for Ä redde verden sÄ er han med "
scienceofcraft
18.03.2021 kl 20:45
4609
Innsidere satser i Arcane verd ca 3 milliarder:
verbatim
18.03.2021 kl 20:45
4592
Han sier det bare er tull og tĂžys og senere der sĂ„ sier han at det kan han ingenting om?đ
Folk med den innstillingen kan ta rennefart og dra til hĂŠlvette i Ă„ uttale seg om ting de ikke har greie pĂ„đ
Folk med den innstillingen kan ta rennefart og dra til hĂŠlvette i Ă„ uttale seg om ting de ikke har greie pĂ„đ
NoRiskNoReturn
18.03.2021 kl 20:41
4611
Sant nok. Men tar seg ikke sĂ„ godt ut. Han mĂ„ jo passe litt pĂ„ sĂ„ han ikke mister bjellesaueneđ
Inord
18.03.2021 kl 20:28
4661
Spetalen investerer i oppgang pÄ bÞrs, i tillegg til mer langsiktige case.
Det betyr vanligvis i emisjoner med rask gevinst, og der er en av grunnene til at han er sĂžkkrik.
Ikke sÄ nÞye hva det handler om, bare det er gevinst Ä hente.
Og ingenting galt med det, firma fÄr kapital, og han fÄr avkastning pÄ sin kapital, som igjen investeres i andre firma.
Det betyr vanligvis i emisjoner med rask gevinst, og der er en av grunnene til at han er sĂžkkrik.
Ikke sÄ nÞye hva det handler om, bare det er gevinst Ä hente.
Og ingenting galt med det, firma fÄr kapital, og han fÄr avkastning pÄ sin kapital, som igjen investeres i andre firma.
NoRiskNoReturn
18.03.2021 kl 20:21
4673
Jaja, greit Ä tjene penger nÄr man har mye penger og fÄr tilgang pÄ emisjoner andre ikke fÄr tilgang pÄ
NoRiskNoReturn
18.03.2021 kl 20:15
4685
Hahahaahđđđđ men element vil han investere iđ