3 kvartal 2020

Slettet bruker
14.12.2020 kl 16:13 1227

Inhalering å København resultatet kommer ikke før Q 1 2021.
Ting tar tid.
Redigert 21.01.2021 kl 08:20 Du må logge inn for å svare
Kruttgubben
14.12.2020 kl 17:57 1101

Det blir en presentasjon i morgen kl 13 og da får vi nok vite mer fra selskapet. Klart ledelsen er skuffa over utviklingen her og de vil nok derfor informere litt.
Softox har enormt store ting på gang men nesten ingenting er priset inn alt fokuset vinkles mot salgstall virker det som. De er i startfasen og se bare på hydrogenselskapeme som ikke omsetter men prises fil milliarder?
Så at Softox er sterkt underpriset bør det ikke være tvil om.
Redigert 21.01.2021 kl 08:20 Du må logge inn for å svare
bj111
14.12.2020 kl 19:48 966

Underpriset? Det er pr dd ikke underpriset da selskapet har et godkjent produkt som skulle finansiere videre drift. Det har ikke lykkes og dersom det allerede ligger noen øre innbakt i kursen om at de vinner anbud så er selskapet dessverre overpriset. Så er det jo selvsagt slik at kommer de nå med en plan for videre finansiering og leverer etter den så vil verdien på selskapet stige. Men dere som mener at de leverer etter plan kan ikke ha fulgt med. Q4 kommer og ut med et dundrende underskudd og det er ikke etter plan. Hva status blir på Q1 neste år er uvisst for det kommer selvsagt an på om de kjapt vinner anbud.

Det de nå bør gjøre er å kjøre en emisjon så fort som mulig så man får det spørsmålet ryddet av banen. Først da vil positive nyheter som det har vært endel av komme til sin rett i verdien på selskapet. I dag snudde mange aksjonærer selskapet ryggen og trolig kommer de ikke tilbake før finansiering er avklart. Det er og begrenset med tillitt til ledelsen i selskapet i markedet pr dd. så det bør komme noe veldig konkret i morgen og ikke bare fjas om at de skal selge vanvittige mengder av safedes.

Jeg tipper det kommer en emisjon ut av orienteringen i morgen. Jeg håper og det gjør det så en blir ferdig med dette for alle ser at kassen går tom og at det er high risk å gamble på at de vinner anbud i det offentlige. Er svært ofte at det ikke er beste produkt som vinner der men beste pris så jeg føler meg ikke trygg på at de vinner disse anbudene.

De har og gått i seng med en konkurrent ser det ut til, antibac. Var imponert over at de fikk den avtalen men den lukter mer og mer surstrømming.
Redigert 21.01.2021 kl 08:20 Du må logge inn for å svare