Nest største aksjonær definerer egen aksje som nyttårsrakett

IL_DUAKCE
SOFF 15.12.2020 kl 13:27 6347

At DNB Markets rangerer egen aksje som den mest potente nyttårsraketten er interessant!

Hvilke lovnader og forsikringer fikk de som største kreditor under restruktureringen, og på hvilken måte- og i hvilken grad har dette eventuelt influert på deres holdning- og strategi mht. egen aksjepost?

Det har frem til nå vært helt stille fra de og andre storaksjonærer, og så kommer denne bomben her- helt udokumentert! De må forstå at dette influerer på aksjeverdien.

Spørsmål er om dette er veiledende, villedende eller rett og slett bare tilfeldig ubetenksomhet. Slik jeg forstår denne bransjen nekter jeg derimot å fraskrive muligheten for at det ligger en gjennomtenkt strategi bak- for egen vinnings skyld.

Det blir interessant å se om de får rett- og hvorvidt og på hvilken måte de eventuelt kan høste av det.

For ordens skyld: Jeg er veldig positiv til SOFF-aksjen på litt lengre sikt, og har egentlig ikke noe i mot uttalelser som styrker mine verdier i dette selskapet.

Jeg hadde derimot forventet at DNB markets hadde prioritert å gi oss en veldokumentert analyse i stedet for dette greiene her når de først skulle ta stilling til denne aksjen.

Hva tenker forumet?
Redigert 21.01.2021 kl 07:16 Du må logge inn for å svare
drekkapilsen
16.12.2020 kl 22:40 1069

Noen som vet hva slags jobb Normand Fortress har fått? Hører den skal ut av opplag snart. Ser ut som de flytter på båten som ligger utenfor
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.12.2020 kl 01:46 929

Den skal nok ut på oppdrag 😉
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare