IOX - Vikingo's workover operation update
Oslo, 1 October 2018
Interoil is pleased to announce that Vikingos workover operation has
successfully finished. Currently the well has been put on stream aiming at
cleaning the near wellbore from the completion fluid used to safely conduct
the workover programme.
Once the cleaning operation concludes, Interoil will continue testing and
evaluating the lower C7 formation by installing downhole pressure gauges for
pressure and flow behaviour in time analysis. This operation is expected to
take place this coming weeks. Afterwards, the well will be put on production
from the C5 formation as it has been producing prior to the workover.
In the meantime, Interoil continues constructive social conversations with the
Duyas native community aiming at having their approval for demobilizing the
work-over unit as well as continuing with Vikingos normal production
operation.
Regardless of the improved social relationship with the Duya, Interoil has
made good progress to get access approval from private landowners through
alternative The Northern Road.
Leandro Carbone, CEO, commented: We are pleased with successfully finalising
Vikingos workover program, and with the improved relationship with the Duya
community. Regardless of our current social relationship with them, the
Northern Road is still an important objective as this will secure daily
access for Vikingo-x1 production operation.
Interoil is pleased to announce that Vikingos workover operation has
successfully finished. Currently the well has been put on stream aiming at
cleaning the near wellbore from the completion fluid used to safely conduct
the workover programme.
Once the cleaning operation concludes, Interoil will continue testing and
from the C5 formation as it has been producing prior to the workover.
In the meantime, Interoil continues constructive social conversations with the
Duyas native community aiming at having their approval for demobilizing the
work-over unit as well as continuing with Vikingos normal production
operation.
Regardless of the improved social relationship with the Duya, Interoil has
made good progress to get access approval from private landowners through
alternative The Northern Road.
Leandro Carbone, CEO, commented: We are pleased with successfully finalising
Vikingos workover program, and with the improved relationship with the Duya
community. Regardless of our current social relationship with them, the
Northern Road is still an important objective as this will secure daily
access for Vikingo-x1 production operation.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09
Du må logge inn for å svare
Vikingen
02.10.2018 kl 09:35
6759
Der er åbenbart mange som ikke helt forstår meldingen - for kursen eksplodere ikke lige frem.
Der er alt for lidt kød på melding - dine forventninger var vist også "lidt" højere til meldingen - prøv at læs noget af det du har skrevet.
Der er alt for lidt kød på melding - dine forventninger var vist også "lidt" højere til meldingen - prøv at læs noget af det du har skrevet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:17
bokaj70
02.10.2018 kl 10:08
6591
Det der i dag er udmeldt er en stor forsinkelse siden sidste melding plus, at problemerne med de lokale om muligt er endnu større end antaget.
Ingen produktion i Q3 og sandsynligvis heller ikke i Q4.
Kursstigningen må tilskrives en lettelse over at der overhovedet er fremskridt.
Bææernt - jeg tror det er det der skurrer i dine ører. IOX kan ikke røre en finger uden at betale den lokale mafia.
Ingen produktion i Q3 og sandsynligvis heller ikke i Q4.
Kursstigningen må tilskrives en lettelse over at der overhovedet er fremskridt.
Bææernt - jeg tror det er det der skurrer i dine ører. IOX kan ikke røre en finger uden at betale den lokale mafia.
Det går sikkert å løse på et eller annet vis. Absolutt mer bekymret for at COR-6 enda ikke er endelig bekreftet. Det er et vesentlig større problem for selskapet og gjenværende forpliktelser. Slik jeg leser kartet idag så er det jo ikke rart at Brown har valgt å likvidere (antar at kunnskap der i gården har vært vesentlig bedre enn her på berget), og at vi ikke ser noen tegn av interesse fra større aktører. Finansielle eller industrielle.
edit:.........at Brown har valgt å likvidere FØR denne meldingen og andre nødvendige avklaringer.
edit:.........at Brown har valgt å likvidere FØR denne meldingen og andre nødvendige avklaringer.
rischioso
02.10.2018 kl 10:18
6481
Må si meg enig med Bææærnt her - forventningene som ligger innbakt i dagens kurs handler ikke om at de endelig har klart å skifte ei pumpe som skulle ta 10 dager og som tok 5 ganger så lang tid og ennå vet man ikke helt om de er kommet i mål....
Det er andre og viktigere ting som må på plass og der har de ikke levert overhodet - ikke en gang i nærheten...
Det er andre og viktigere ting som må på plass og der har de ikke levert overhodet - ikke en gang i nærheten...
helloween
02.10.2018 kl 10:26
6385
Andyo
26.09.2018 kl 11:50 7509
Tar med denne fra IR for litt økt forståelse.
Dette må vel bli bra;)
"Hei og takk for epost.
Disse forholdene er detaljert redegjort for i en rekke børsmeldinger fra Phoenix Global Resources her. Skriv Interoil i søkefeltet.
Dette er egentlig ikke så mystisk som noen tror, men for ordens skyld er det nok mest ryddig at Phoenix gjør rede for detaljene. Det er tross alt deres sak. Men slik Interoil forstår saken ble Phoenix eier av en rekke Interoil-aksjer etter fusjonen med Andes Energia. Phoenix ønsket ikke selv å beholde disse aksjene, men besluttet i stedet å dele ut Interoil-aksjene til de som inntil fusjonen hadde vært aksjonærer i Andes. Litt enkelt sagt kan man si at de Andes-aksjonærene som ønsket å beholde sin økonomiske interesse i Interoil (Magnus Capital antas å være blant disse) fikk tilbud om å gjøre det. De som heller ønsket å veksle sine Interoil-aksjer mot cash, kunne gjøre det.
Det er uklart for Interoil om Phoenix har pålagt seg selv noen tidsfrist for salg aksjene som eies av det Guernsey-registrerte selskapet IOX Investments Limited, og som etter det Interoil har forstått er de samme aksjene som er registrert tilhørende Brown.
Når det gjelder ditt spørsmål i en annen epost om workover, så er planen å informere markedet når brønnen er vel oppe i produksjon igjen.
Kind regards
Investor Relations
Interoil Exploration and Production ASA"
TIL BÆÆRNT :"Dette er egentlig ikke så mystisk som noen tror"
26.09.2018 kl 11:50 7509
Tar med denne fra IR for litt økt forståelse.
Dette må vel bli bra;)
"Hei og takk for epost.
Disse forholdene er detaljert redegjort for i en rekke børsmeldinger fra Phoenix Global Resources her. Skriv Interoil i søkefeltet.
Dette er egentlig ikke så mystisk som noen tror, men for ordens skyld er det nok mest ryddig at Phoenix gjør rede for detaljene. Det er tross alt deres sak. Men slik Interoil forstår saken ble Phoenix eier av en rekke Interoil-aksjer etter fusjonen med Andes Energia. Phoenix ønsket ikke selv å beholde disse aksjene, men besluttet i stedet å dele ut Interoil-aksjene til de som inntil fusjonen hadde vært aksjonærer i Andes. Litt enkelt sagt kan man si at de Andes-aksjonærene som ønsket å beholde sin økonomiske interesse i Interoil (Magnus Capital antas å være blant disse) fikk tilbud om å gjøre det. De som heller ønsket å veksle sine Interoil-aksjer mot cash, kunne gjøre det.
Det er uklart for Interoil om Phoenix har pålagt seg selv noen tidsfrist for salg aksjene som eies av det Guernsey-registrerte selskapet IOX Investments Limited, og som etter det Interoil har forstått er de samme aksjene som er registrert tilhørende Brown.
Når det gjelder ditt spørsmål i en annen epost om workover, så er planen å informere markedet når brønnen er vel oppe i produksjon igjen.
Kind regards
Investor Relations
Interoil Exploration and Production ASA"
TIL BÆÆRNT :"Dette er egentlig ikke så mystisk som noen tror"
ag-3
02.10.2018 kl 10:36
6271
Setter veldig pris på innleggene dine bæærnt, men du er nok litt for konspiratorisk. Du trodde jo også sterk på en emisjon rett etter gf. Den har vi sett lite til...
Ting går sin gang. Dette løsner veldig snart er min spådom.
Ting går sin gang. Dette løsner veldig snart er min spådom.
Foreigner
02.10.2018 kl 10:40
6235
Step 1 of 2 done:)
Now need step 2; one more well... ;)
Now need step 2; one more well... ;)
He is a daytrader and has no interest in this company, no matter what. He likes it best, when it's behaving like a yoyo
helloween
02.10.2018 kl 10:47
6309
Helt utrolig at IOX handles på dette nivået, nå når vi har fått bekreftet at WO var en suksess:)
Men men, snart bore kampanje oppstart.
Men men, snart bore kampanje oppstart.
Redigert 21.01.2021 kl 08:07
bokaj70
02.10.2018 kl 10:49
6213
Få ting her i livet er mere smertefulde end mcaxel forsøg på at skrive engelsk.
Personligt er jeg ikke daytrader men havde lagt salg ind på 6.9 NOK. Havde regnet med at kunne lave en god trade på at småaktionærerne læste dette som en positiv udmelding. Toppede desværre i 6,7. Tesen at småaktionærerne er helt blanke i forhold til sådanne nyheder var rigtig.. men var lidt for optimistisk.
Personligt er jeg ikke daytrader men havde lagt salg ind på 6.9 NOK. Havde regnet med at kunne lave en god trade på at småaktionærerne læste dette som en positiv udmelding. Toppede desværre i 6,7. Tesen at småaktionærerne er helt blanke i forhold til sådanne nyheder var rigtig.. men var lidt for optimistisk.
YNWA250505
02.10.2018 kl 10:56
6148
Den er grei men 2 mnd frist?
Vikingen
02.10.2018 kl 10:57
6081
Jeg var desværre både for langsom og for optimistisk - har nogen til salg på 6,60,- men det ser ikke godt ud.
YNWA250505
02.10.2018 kl 11:00
6036
Sannsynligvis heller ikke i Q4. Bokaj nå er du bare en dustebaisser. Tror du ikke Vikingo vil produsere olje før 2019? Latterlig
helloween
02.10.2018 kl 11:04
5993
YNWA250505 skrev Den er grei men 2 mnd frist?
YNWA250505
Interoil har bekreftet flere ganger at boringen starter uavhengig av bankgaranti:)
Interoil har også sagt at CNE har garantien mot at IOX betaler renter på garantien.
Noen liker å koke spiker på suppe.
En god melding, ble plutselig negativ for noen..
Interoil har bekreftet flere ganger at boringen starter uavhengig av bankgaranti:)
Interoil har også sagt at CNE har garantien mot at IOX betaler renter på garantien.
Noen liker å koke spiker på suppe.
En god melding, ble plutselig negativ for noen..
bokaj70
It was not intended for you.
Here where I am from, we don't insult each other regarding our writing abilities, but stick to the subject
It was not intended for you.
Here where I am from, we don't insult each other regarding our writing abilities, but stick to the subject
Virker som folk har glemt at vikingo er en vertikal Exploration brønn. Derfor de styrer med lower c7, trykkdata over tid sammen med flowdata sier mye om potensial i c7. Iox tenker år fremover ikke uker og mnd slik som mange her gjør.
Ignoranceisbless
02.10.2018 kl 11:52
5720
Tolker du også det som at de kun skal teste C7, for deretter å kun oridusere fra C5 (produksjon vil ikke øke, men går tilbake til det brønnen leverte før pumpehavari?)
Er formålet med testen av C7 bare å bygge seg en erfaring for hvordan boreprogrammet skal legges opp? En brønn rett på siden av brønnhodet til Vikingo, som går ned til C7 er ett alternativ?
Hvordan transporteres oljen ut? Rørledning? Da er jo alt på plass.
Er formålet med testen av C7 bare å bygge seg en erfaring for hvordan boreprogrammet skal legges opp? En brønn rett på siden av brønnhodet til Vikingo, som går ned til C7 er ett alternativ?
Hvordan transporteres oljen ut? Rørledning? Da er jo alt på plass.
rischioso
02.10.2018 kl 11:59
5663
bokaj70 I dag kl 10:49
:))))
:))))
@ag-3
Det er riktig. Jeg trodde faktisk at det kom en emisjon kort tid etter årets GF. Sånn i ettertid så skjønner jeg jo hvorfor ingen har det travelt, men at den kommer det er jeg fortsatt sikker på.
@helloween, det kan da pinadø ikke være en overraskelse at WO var en suksess. Skulle bare mangle at selskapet er i stand til å utføre nødvendig vedlikehold. Tenker med gru på om det motsatte var et aktuelt tema. Om det er bedre flow du sikter til så vet jo ingenting om det foreløpig. Og det er fortsatt 2 brønner innen januar 2019 som IOX har som gjeldende forpliktelser og som kan kan løpe videre med USD 4,8 i garantier fra CNE. Ikke prøv og påstå noe annet. Det er avhengig av at volgiftstribunalet avgir sitt "final say" om COR-6.
@mcaxel. Jeg har vært lang i IOX siden august 2017, men jeg er kritisk og nøktern siden selskapet fortsatt har mye å bevise
Det er riktig. Jeg trodde faktisk at det kom en emisjon kort tid etter årets GF. Sånn i ettertid så skjønner jeg jo hvorfor ingen har det travelt, men at den kommer det er jeg fortsatt sikker på.
@helloween, det kan da pinadø ikke være en overraskelse at WO var en suksess. Skulle bare mangle at selskapet er i stand til å utføre nødvendig vedlikehold. Tenker med gru på om det motsatte var et aktuelt tema. Om det er bedre flow du sikter til så vet jo ingenting om det foreløpig. Og det er fortsatt 2 brønner innen januar 2019 som IOX har som gjeldende forpliktelser og som kan kan løpe videre med USD 4,8 i garantier fra CNE. Ikke prøv og påstå noe annet. Det er avhengig av at volgiftstribunalet avgir sitt "final say" om COR-6.
@mcaxel. Jeg har vært lang i IOX siden august 2017, men jeg er kritisk og nøktern siden selskapet fortsatt har mye å bevise
helloween
02.10.2018 kl 12:33
5480
bæærnt
Ikke for alle:)
Dommedagsprofetene har jo gnaget i ukevis om at det må være noe gale med WO.
Og garantert noen ble nervøs av den grunn og solgte/eller vektet seg ned.
WO er en rutine jobb, men ingenting er endelig før vi som i dag fikk bekreftelse på at WO var en suksess.
Så får vi se hva de får ut av C7:)
Ikke for alle:)
Dommedagsprofetene har jo gnaget i ukevis om at det må være noe gale med WO.
Og garantert noen ble nervøs av den grunn og solgte/eller vektet seg ned.
WO er en rutine jobb, men ingenting er endelig før vi som i dag fikk bekreftelse på at WO var en suksess.
Så får vi se hva de får ut av C7:)
moneymachine
02.10.2018 kl 12:35
5449
Man sitter ikke pal i aksjer man er kritiske til. Makan til tull. Nok en destruktiv figur som liker å sette pengene sine på spill...ehh...dere eksisterer ikke!
dudelidatt
02.10.2018 kl 12:47
5384
jaja, syns det går litt tregt her jeg
YNWA250505
02.10.2018 kl 12:51
5353
Men hvorfor skriver du 2mnd. Det er i alle fall 3mnd før 2019 . D r baissing
Vikingen
02.10.2018 kl 12:52
5337
Så din logiske tilgang til investeringer er at man kun må forholde sig positiv til de firmaer man investere i?
Den holdning deler jeg bestemt ikke - og det er vel også det interessante på dette forum - det vil være ret kedelig hvis alle var enige.
Den holdning deler jeg bestemt ikke - og det er vel også det interessante på dette forum - det vil være ret kedelig hvis alle var enige.
@moneymachine, du og andre kan tro hva dere vil om akkurat det. Hva slags agenda den enkelte har er lite interessant for min del. De fleste er jo i alminnelighet lite opptatt av fakta. Det går jo klart frem av 99 av 100 innlegg. Budskapet er at kritiske spørsmål om IOX er av liten eller ingen interesse for de fleste. Alt er bare såre vel, og her er det ingen grunn til bekymring.
Jeg skrev 2 fordi det meldes om ytterligere forsinkelser idag om resultater fra testing som jeg tror er nødvendig før man kommer igang. Men for all del - 3 måneder. Vinduet snevres fortsatt inn.
Silom3
02.10.2018 kl 13:03
5253
Tenker dette er ennu et godt skritt. Dog er det boreprogram og det fundamentale som skal manifestere seg i dette 4. Kvartal enn burde ha fokus på. Melding i går tolker jeg som god progresjon.
Enn må ha tillit og kunne stå i en utviklingsfase, og haen sunn tålmodighet ut fra det selskapet utmeldinger. Dette er ennu en bekreftelse for meg at utviklingen god.
At flere her inne har sine tolkninger er bra, som f.eks Bæærnt sine inspill. Dog er jeg av en slik forståelse at mye av den kritiske tilnærmingen ikke er basert på den forståelsen av at utvikling tar tid, og derigjennom overnervøstet og antagelser som gjør at flere selger seg ut og tradere har godt spill. De proffe dog. Tenker flere heltinne nok utmelder enn større fortjeneste enn faktisk tilfelle. Fra 2015 til i dag har iox generert fortjeneste i min portefolio. Nå er vi der selskapet har utmeldt boreprogram for ila-47 oppstart kommer. Det gjør den i denne periode. Det er for meg kort sikt ditt. Uke el.maks 4. kvartal utløp.
Der ligger jo humla om treff- som da er mitt bet at det blir økt prod.da jeg har tro på feltet og data som er av bedre kvalitet.
Tenkte for meg selv, var det i går(?) gamle Statoil kjøpte seg inn i Gigafeltet med potensial opp mot 300 mill fatt olje/ gass... Hva er et felt med potensial på 100 mill fat da for lille iox... og med mere men det er belyst...
Cor saken tror jeg også er mere formalitet nå ift.til prosessen som gav avklaring, ikke sant Bæærnt;)
Mvh
Enn må ha tillit og kunne stå i en utviklingsfase, og haen sunn tålmodighet ut fra det selskapet utmeldinger. Dette er ennu en bekreftelse for meg at utviklingen god.
At flere her inne har sine tolkninger er bra, som f.eks Bæærnt sine inspill. Dog er jeg av en slik forståelse at mye av den kritiske tilnærmingen ikke er basert på den forståelsen av at utvikling tar tid, og derigjennom overnervøstet og antagelser som gjør at flere selger seg ut og tradere har godt spill. De proffe dog. Tenker flere heltinne nok utmelder enn større fortjeneste enn faktisk tilfelle. Fra 2015 til i dag har iox generert fortjeneste i min portefolio. Nå er vi der selskapet har utmeldt boreprogram for ila-47 oppstart kommer. Det gjør den i denne periode. Det er for meg kort sikt ditt. Uke el.maks 4. kvartal utløp.
Der ligger jo humla om treff- som da er mitt bet at det blir økt prod.da jeg har tro på feltet og data som er av bedre kvalitet.
Tenkte for meg selv, var det i går(?) gamle Statoil kjøpte seg inn i Gigafeltet med potensial opp mot 300 mill fatt olje/ gass... Hva er et felt med potensial på 100 mill fat da for lille iox... og med mere men det er belyst...
Cor saken tror jeg også er mere formalitet nå ift.til prosessen som gav avklaring, ikke sant Bæærnt;)
Mvh
dudelidatt skrev jaja, syns det går litt tregt her jeg
jammen klarer noen å selge den I minus også, tar visst aldri slutt på dumpinga I denne aksjen
Solan Gundersen
02.10.2018 kl 13:08
5220
Da var vi i minus for dagen, salgs viljen i IOX forundrer meg stadig.
Prøv
02.10.2018 kl 13:14
5241
Ble ikke solgt no her i dag. Men kjøpt en ny post igjen. Får da bare håp at der var lurt. Har trua på at vi ser 8 snart
At COR-6 i voldgiftstribunalet er en formalitet har jeg også hatt troa på. Men nå som vi er mer enn 3 måneder på overtid så har jeg blitt litt usikker på det, selv om jeg har et lite håp om at det kan skyldes direkte føringer som IOX og ANH har blitt enige om i fellesskap.
YNWA250505
02.10.2018 kl 13:44
4700
Tror ikke riggen skal flyttes mange meterne fra Vikingo. Sugerøret er snart på vei ned i bakken. Og tror du heller ikke at IOX evt får utsatt planene noen mnd om de trenger det? Ledelsen er ikke idioter.
Det beste med denne meldinga er den positive tonen ein brukar om relasjonane med Duyafolket som bur i området og andre private grunneigarar!
Det er dei som på mange måtar eig den oljen som ligg under bakken, og eg vonar leiinga er klok nok til å ta inn arbeidskraft lokalt og betale dei avgifter som er rimelege for transport av olje og utstyr til infråstruktur.
Desssutan må IOX minimere skade på skogen, på Wildlife av alt slag og sikre seg på alle mogelege måtar mot utslepp til innsjøar eller elvar i området. Og setje av midlar etterkvart til å rydde opp etter seg når oljebrønnar går tome.
IOX må spele på lag med lokalbefolkninga, og dei må sikrast sine rettvise del av inntektene!
Vi veit at miljøkriminalitet er på sterk frammarsj, avskoging av semi/regnskog har aksellerert dei siste 2-3 åra, og Colombia og Brasil er mellom dei verste i klassa. Kriminelle har utnytta maktvakumet etter at Farc la ned sine våpen etter fredsavtala og bur no i omskoleringsleirar. Regnskog på storleik med Bangladesh vart borte i 2017 globalt. I regnskogen er 60% av artene og indianar med sin høge kultur og flotte språk MÅ ikkje bli borte. Dei har vore der i tusenvis av år utan å skade skogen. Vi har alt å takke dei for. IOX må vere eit ansvarleg oljeselskap!
Det er dei som på mange måtar eig den oljen som ligg under bakken, og eg vonar leiinga er klok nok til å ta inn arbeidskraft lokalt og betale dei avgifter som er rimelege for transport av olje og utstyr til infråstruktur.
Desssutan må IOX minimere skade på skogen, på Wildlife av alt slag og sikre seg på alle mogelege måtar mot utslepp til innsjøar eller elvar i området. Og setje av midlar etterkvart til å rydde opp etter seg når oljebrønnar går tome.
IOX må spele på lag med lokalbefolkninga, og dei må sikrast sine rettvise del av inntektene!
Vi veit at miljøkriminalitet er på sterk frammarsj, avskoging av semi/regnskog har aksellerert dei siste 2-3 åra, og Colombia og Brasil er mellom dei verste i klassa. Kriminelle har utnytta maktvakumet etter at Farc la ned sine våpen etter fredsavtala og bur no i omskoleringsleirar. Regnskog på storleik med Bangladesh vart borte i 2017 globalt. I regnskogen er 60% av artene og indianar med sin høge kultur og flotte språk MÅ ikkje bli borte. Dei har vore der i tusenvis av år utan å skade skogen. Vi har alt å takke dei for. IOX må vere eit ansvarleg oljeselskap!
Vikingen
02.10.2018 kl 14:13
4513
Nu er kursen gået i minus - på en dag hvor vi har fået en "fantastisk" melding.
Jeg lever i virkeligheden og den fortæller mig at meldingen i bedstefald er blevet modtaget neutralt - måske lidt negativt.
Jeg beskyldes for at være negativ - men jeg forholder mig til de faktuelle forhold i aktien og meldingen er indtil videre ikke blevet modtaget specielt positivt.
Jeg håbede på at dem der i morges skreg på 7 tallet ville få ret - men var bare overbevist om at det vil gå den anden vej.
Jeg skal nok være positiv - når der efter min mening er grund til det - og det var ikke i dag.
Jeg lever i virkeligheden og den fortæller mig at meldingen i bedstefald er blevet modtaget neutralt - måske lidt negativt.
Jeg beskyldes for at være negativ - men jeg forholder mig til de faktuelle forhold i aktien og meldingen er indtil videre ikke blevet modtaget specielt positivt.
Jeg håbede på at dem der i morges skreg på 7 tallet ville få ret - men var bare overbevist om at det vil gå den anden vej.
Jeg skal nok være positiv - når der efter min mening er grund til det - og det var ikke i dag.
bokaj70
02.10.2018 kl 14:18
4488
@ YNWA
Er jeg nu også det? I følge nedenstående:
FØRST færdiggør de cleaning operation. HEREFTER vil IOX fortsætte evalueringen af C7. Det FORVENTES at findes sted i de kommende uger.
Herefter vil produktion af C5 startes op igen (de skal også lige have lov af de lokale til at starte op igen med normal produktion kan vi læse - $$$).
Det lyder som midt november eller der omkring. Men nu er det IOX vi snakker om, og jeg forventer 2019. Latterligt??? Really???
"Once the cleaning operation concludes, Interoil will continue testing and
from the C5 formation as it has been producing prior to the workover."
Er jeg nu også det? I følge nedenstående:
FØRST færdiggør de cleaning operation. HEREFTER vil IOX fortsætte evalueringen af C7. Det FORVENTES at findes sted i de kommende uger.
Herefter vil produktion af C5 startes op igen (de skal også lige have lov af de lokale til at starte op igen med normal produktion kan vi læse - $$$).
Det lyder som midt november eller der omkring. Men nu er det IOX vi snakker om, og jeg forventer 2019. Latterligt??? Really???
"Once the cleaning operation concludes, Interoil will continue testing and
from the C5 formation as it has been producing prior to the workover."
qestador
02.10.2018 kl 14:21
4473
Da var gapet tettet.
Mr Big
02.10.2018 kl 14:28
4443
Dette blir for dumt. 6 kr aksjen??? Mye trading. Så billig aksje skal man lete lenge etter.
helloween
02.10.2018 kl 14:30
4430
Var vist uflaks at vi fikk en oppdatering om at WO var en suksess..:DD
Fint for de som vil inn i det minste.
Fint for de som vil inn i det minste.
Silom3
02.10.2018 kl 14:30
4426
Hva med det øvrige boreprogram YVWA? Kan fort få det i fleisen... Ellers tolker jeg meldingen, som nevnt, som god progresjon og ikke negativt som deg. Dette tar tid og dine forutsetninger her er ikke noe ledelsen/ utmeldingen indikikerer, altså tror jeg ikke på din suspekthet...
Mvh
Mvh
Denne meldingen inneholdt nesten ingen informasjon annet enn en bekreftelse på at de er ferdig med work-over. Dette er en stabiliserende nyhet, ikke noe mer. Inntil det kommer noe nytt fra dem vil kursen vake rundt 6kr. Ingen grunn til å "hause" eller "baise", kursen blir der den er enn så lenge.
Once upon a time was one story about one firm. one drill hole known as Vikingo obos liga laget. Knockdown all the time. Zivjeli i zdravo bili.
bokaj70
02.10.2018 kl 14:43
4348
Det tog i hvert fald meget længere tid end IOX udmeldte. Det er fakta.
Mine forudsætninger er nævnt i børsmeldingen - bortset fra den detalje at IOX normalt bommer med 200 - 80.000% på deres timing.
Mine forudsætninger er nævnt i børsmeldingen - bortset fra den detalje at IOX normalt bommer med 200 - 80.000% på deres timing.
Selskapet må da merke dette på kroppen etterhvert. Det var MUSD 3,1 i fri cash ved utgangen av Q2 etter positiv kontantstrømmen i 1H-2018 på magre MUSD 0,4. I Q3+oktober så er inntektene MUSD 5-6 lavere enn ved normal produksjon, og driftsresultatet ca MUSD 3 lavere enn ved normal produksjon etter SLS sin andel. Kassen må snart være tom dersom det ikke er gjort noe med WC i Q3 eller frem til flow er tilbake til normalen i oktober/november. WO på Vikingo er ikke normalt vedlikehold. Her bidrar sikkert SLS med sin andel, men likevel.
Skal se at det blir ganske innbringende, hvem vet?
YNWA250505
02.10.2018 kl 15:22
4029
Håper på en emisjon på kr 6 som meldes NÅ. 20mill nye aksjer og sim salabim så er selskapet fullfinansiert for evig og alltid. Og pengene kan begynne å renne inn i selskapet.
rischioso
02.10.2018 kl 15:22
4032
Noen timer etter melding så er kursutviklingen flat rundt 6 blank på en blå ose med en oljepris på nærmere 85usd - det fortelle det meste om hva som vil kunne skje på en rød dag...
5 tallet virker i så måte å være innen rekkevidde...
5 tallet virker i så måte å være innen rekkevidde...