QEC - Canada a top hydrogen producer

MC Axel
QEC 16.12.2020 kl 22:49 24744

🤗🏆

"Federal government hopes to make Canada a top hydrogen producer

Nelson Bennett / Business in Vancouver

DECEMBER 16, 2020 11:33 AM"


"The Trudeau government has unveiled a strategy to harness Canada’s prodigious energy assets to become a leading producer of hydrogen.

“The strategy is designed to spur investment and partnerships to establish Canada as a global supplier of hydrogen, and to increase domestic production, which will transform our energy sector,” the government said in a news release."

"The Canadian strategy includes seed funding in the form of the $1.5 billion Low-carbon and Zero-emissions Fuels Fund to help attract private investment."

"“It’s a great start,” Mark Kirby, president of the Canadian Hydrogen and Fuel Cells Association told BIV News."

"blue hydrogen is made from natural gas that includes carbon capture and storage.

There may also be synergies to be had in developing hydrogen production alongside the existing natural gas industry and nascent LNG industry, which is buildings the pipelines and export terminals that could also serve as a platform for hydrogen production and exports."

😋
"“Low-carbon and zero-emission hydrogen has the potential to reduce our annual greenhouse gas emissions by up to 45 million metric tonnes a year in 2030 and could create up to 350,000 new jobs in Canada by 2050,” the federal government said in its news release."

"""Simon Dyer, deputy executive director for the Pembina Institute, said hydrogen production provides a transition opportunity for Canada’s oil and gas industry."""

😃

"""“Hydrogen made from natural gas with high carbon capture could represent an opportunity for diversification to support workers in oil- and gas-producing regions while contributing to emissions reductions along net-zero pathways and meeting growing demand for low-carbon fuels.”"""

https://www.alaskahighwaynews.ca/regional-news/federal-government-hopes-to-make-canada-a-top-hydrogen-producer-1.24256222
Redigert 21.01.2021 kl 09:08 Du må logge inn for å svare
rischioso
17.04.2021 kl 12:22 6822

RE sjefsbaisser og multinicket Pic Up

Prinsipielt så har jeg en høy terskel for å melde inn til admin nettopp fordi en slik prosess kan misbrukes og dermed virke mot sin hensikt, men i slike prekære tilfeller som dette hvor vedkommende har messet om det samme negative år etter år og hvor vedkommende har en statisk negativ holdning til caset på tross av at caset ikke er statisk og positive ting faktisk skjer i caset så handler det ikke lengre om å få til sunne kritiske diskusjoner om og rundt caset slik forumet er ment å være - da handler det mer om tvangstanker og tvangshandlinger som befinner seg på feil fora og som daglig kommer i konflikt med forumets regler.

Mao, vil man få en endelig slutt på dette så er ikke blokkering veien å gå, men å la være og svare vedkommende og heller fortløpende melde inn til admin. Gjøres det mange nok ganger så vil disse nickene til slutt forsvinne - de kan dukke opp igjen under andre nick, men vil enkelt kunne gjenkjennes hvor prosessen gjentas og til slutt så vil vedkommende forsvinne for godt for ingen vil ha noe ønske om å være en plass hvor man aldri får noen respons og hvor man blir ekskludert gang på gang - egentlig ikke mer komplisert enn som så.

Trist og helt unødvendig at det er slik, men det er dessverre den verden vi lever i og av samme grunn er forumreglene opprettet for at slike avvik skal kunne hanskes med, men det er forbeholdt at den enkelte faktisk benytter seg av den muligheten.

Fortsatt God Helg!
Redigert 17.04.2021 kl 12:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 18:34 6654

Richio - trist at det er blitt slik, men det du skriver er nok desverre sant.....

Dog til PU, så gir jeg han en siste sjanse til å svare... Ja har spurt deg om dette for lenge siden, om din agenda for å skrive slik du gjør, må være (mange) år siden jeg spurte sist.

Du svarte da fint, at du ja hadde din agenda, uten at du var mer konkret, bare at du syntes QEC var en interessant aksje, med enormt potensial om alt gikk veien, og at du derfor fulgte den tett, at det var mye uriktig info som du passet på å få korrigert etc Helt flott svar/motiv som jeg forsto fult ut og takket for svar👍

Men, når du nå har holdt på slik på alle tråder, IGJEN årevis og med bare negative kommentarer, QEC er jo i dine øyne dømt til å mislykkes, forbudet er jo skrevet i stein, ikke noe håp her osv, ja da skjønner jeg fortsatt like lite som jeg gjorde sist jeg spurte.....

Av alle dine 1000 vis av innlegg på HO er alle om QEQ, og ikke noe positivt om QEC, hvor finner du fortsatt motivasjon til å skrive så mye om et selskap og bruke så mye av din fritid på, der alt bare er svart og håpløst?
Slettet bruker
17.04.2021 kl 19:34 6592

Når skal du foreta realitysjekken som jeg i all høflighet har anmodet deg om å gjøre?
Slettet bruker
17.04.2021 kl 19:39 6580

PU - om du ikke så det jeg skrev på tråd til Ricioso, limer jeg inn her.

Tar med at du også bruker enormt med tid på å lime inn (gamle) innlegg og diverse omtaler på alle tråder dersom noen skulle komme til å poste noe som helst positivt, QEC kommer med positiv info/meldinger etc.
....
Dog til PU, så gir jeg han en siste sjanse til å svare... Ja har spurt deg om dette for lenge siden, om din agenda for å skrive slik du gjør, må være (mange) år siden jeg spurte sist.

Du svarte da fint, at du ja hadde din agenda, uten at du var mer konkret, bare at du syntes QEC var en interessant aksje, med enormt potensial om alt gikk veien, og at du derfor fulgte den tett, at det var mye uriktig info som du passet på å få korrigert etc Helt flott svar/motiv som jeg forsto fult ut og takket for svar👍

Men, når du nå har holdt på slik på alle tråder, IGJEN årevis og med bare negative kommentarer, QEC er jo i dine øyne dømt til å mislykkes, forbudet er jo skrevet i stein, ikke noe håp her osv, ja da skjønner jeg fortsatt like lite som jeg gjorde sist jeg spurte.....

Av alle dine 1000 vis av innlegg på HO er alle om QEQ, og ikke noe positivt om QEC, hvor finner du fortsatt motivasjon til å skrive så mye om et selskap og bruke så mye av din fritid på, der alt bare er svart og håpløst?
Redigert 17.04.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 19:59 6551

Jeg følger fortsatt med på aksjen fordi den har børsens høyeste kurspotensiale HVIS forbudet i Québec blir opphevet. Dette forhindrer meg likevel ikke fra å uteske Qecs fremtidsmuligheter i Québec. Veie for og imot. Selv om jeg per dags dato ser på Binnion som sjanseløs fordi myndighetenes energipolitikk har parkert han helt på sidelinja, har jeg likevel bedt mofi1 å vise meg et eneste signal på at myndighetene ønsker å oppheve forbudet. Har jeg fått svar? Men kanskje du kan svare istedet?

Pick Up
I dag kl 09:48
369
Mofi1 må virkelig unnskylde. Men vannligvis er løpet kjørt når det innføres forbud for å hindre alvorlige konsekvenser. I Quebecs tilfelle skal forbudet som har bred politisk enighet, beskytte dyrebart grunnvann.
Men hvis mofi1 kan vise meg et eneste positivt signal på at Québec myndighetene ønsker å oppheve forbudet... Selv har jeg ikke sett et slikt signal på over 12 år.
Redigert 17.04.2021 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
søkeren
17.04.2021 kl 20:06 6531

Da er det vel på tide å gi opp!
Slettet bruker
17.04.2021 kl 20:33 6496

Men jeg kan ta feil. Derfor følger jeg med. Du kan lese, kan du ikke? Sitat Pick Up: Jeg følger fortsatt med på aksjen fordi den har børsens høyeste kurspotensiale HVIS forbudet i Québec blir opphevet.
Redigert 17.04.2021 kl 21:26 Du må logge inn for å svare
Yzf R1
17.04.2021 kl 20:45 6469

Å kan DU
Slettet bruker
17.04.2021 kl 21:26 6418

Å kan DU norsk åkså?
Redigert 17.04.2021 kl 21:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 21:42 6388

PU - takk for svar, som var som forventet. Vet at du er klar over potensialet og derfor følger QEC, samme som mange av oss har gjort i mange år.

Det jeg ikke skjønner er at du da kommenterer alt som om det er negativt, hele tiden, om og om igjen. Ikke et positivt ord / innlegg om selskapet.

Hvilken glede gir det? Hvorfor ikke bare følge stille og rolig med og så gå tungt inn dersom pilot kommer? Alternativt bare forlate QEC og omtale her inne for godt om pilot ikke går igjennom?
Redigert 17.04.2021 kl 21:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 22:05 6353

Hvis jeg hadde funnet noe positivt, ville jeg kommentert det. Det hjelper ikke at Binnion finner på nye sprell når myndighetene butter imot. Nå har jeg bedt både deg mofi1 å vise meg et eneste positivt signal pÅ at myndighetene vil oppheve forbudet. Det er betenkelig at.ingen av dere har klart å.svare.
Redigert 17.04.2021 kl 22:07 Du må logge inn for å svare
mofi1
18.04.2021 kl 09:09 6085

MR. Pick up, har visst flere ganger etterlyst et svar fra meg. Jeg har for det første ikke anledning eller interesse av å svare denne karakteren når det måtte passe ham. For det andre er spørsmålet han stiller ikke relevant i forhold til det hva dette dreide seg om. MR. Pick up dro gang på gang fram et strategi dokument fra Canada med generelle betraktninger og hevdet gang på gang at det viste at alt var over, som om ikke Binnion, Zeg power og Sp1 ikke visste om dette. I vanlig stil drar han derfor frem det mange år gamle fracking forbudet, som om ikke det også er kjent.

Karakteren, Pick up, er høyst tvilsom og farer i mine øyne med falske kort. Det er mulig han shorter, han har i hvert fall interesse av å bruke all sin tid til å sverte aksjen. Et eksempel er at når avtalen med Zeg power ble kjent var også det utelukkende negativt, noe det ikke ville vært hvis han kun var nøytralt nysgjerrig, som han hevder han er.

For øvrig kommer ikke søndagen til å brukes på Qec-trådene.

Redigert 18.04.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 09:44 6015

Jeg har påpeget problemet med PU mange gange, nemlig at der må være noget galt med manden, når man dagligt igennem 15 år kommenterer alle QEC-tråde og det faktum, at han udelukkende kan skrive negativt om QEC. Enten har han vitterligt tabt mange penge på QEC, selvom han påstår det modsatte, eller så er han ansat til dette.
Slettet bruker
18.04.2021 kl 09:54 5985

Mofi1
Kursen ville vært 2-sifret i dag HVIS dette strategidokumentet fra Canada med «generelle bestraktninger» som du kaller det, hadde delegert produksjonen av blå hydrogen til Québec. For ikke å tenke på hva som ville skjedd med kursen hvis det var avsatt noen millioner dollars til blå hydrogen i Québec Green Economy Plan 2030. Isteden fikk grønn hydrogen basert på vannkraft alle millionene. Og ikke et tegn på at forbudet vil bli opphevet frem til 2030 fordi det også er avsatt MLLIARDER til elektrifisering av Québec med hovedvekt på transportsektoren som står for mer enn 40% av provinsens drivgassutslipp.
God søndag!
Redigert 18.04.2021 kl 10:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 10:21 5940

PU - vi vet alle om forbudet, men vet QEC / Binion jobber med en pilot, og vi håper på at politikerne (som politikere ofte gjør), endrer syn her også mtp ny teknologi mm. Om han lykkes med dette gjenstår å se. Forøvrig består jo QEC av mer en å jobbe kun med pilot, de har en viss produksjon, eier litt område som det Jobbes med i Jordan osv.

Men, du unngår igjen og igjen å svare på spørsmålet mitt, du vrir deg unna

En siste gang, vennligst svar konkret og kort på dette:
Hvorfor skriver du så mye, og 100% negativt om QEC? Hva er gleden din samt motivet å holde på slik på alle tråder i årevis, igjen kun negative innlegg?
Av alle dine 1000 vis av innlegg skriver du kun om QEC, har du ingen (andre) akser, Qec eier du selvfølgelig ikke, og ja jeg skjønner og respekterer at du følger den tett mtp det enorme potensialet dersom pilot går igjennom. Hvorfor ikke bare følge den, sitte stille «i båten» som mange av oss gjør uten å måtte skrive 100 vis av negative innlegg på alt av tråder, innlegg som dukker opp, IGJEN av negativ art.

Skjønner det/deg rett og slett ikke, du har tidligere også sagt du ikke er short, hadde du vært short hadde jeg fortstått ditt (negative) engasjement og ditt motiv 100%.

Ps et konkret eks nå nylig. Spare bank 1 kom nylig med en analyse som omhandler litt hva QEC holder på med der kursmålet var kr 2,-, selvfølgelig mye høyere dersom pilot går igjennom. Eneste jeg så du skrev da var at de tidligere hadde kursmål kr 5,-. Riktig der for mange år siden, men nå etter en pandemi der QEC også har blitt hardt rammet starter de med en anbefaling der de ser fin oppside, og analysen inkluderer som nevnt ikke go for pilot, dette er der pt ingen som vet og kan forskuttere inn i en analyse / kursmål.

Men, klarte du å få noe positivt ut av den analysen? Klarte du å skrive noe positivt? NEI er svaret her som med alle dine andre 1000 vis av innlegg, så da er igjen spørsmålet hvorfor du gidder skrive så negativt/sverte QEC uansett hva som kommer av info og analyser av selskapet.
Redigert 18.04.2021 kl 10:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 10:32 5905

Pick Up
I går kl 22:05
439
Hvis jeg hadde funnet noe positivt, ville jeg kommentert det. Det hjelper ikke at Binnion finner på nye sprell når myndighetene butter imot. Nå har jeg bedt både deg og mofi1 å vise meg et eneste positivt signal pÅ at myndighetene vil oppheve forbudet. Det er betenkelig at.ingen av dere har klart å.svare.
Slettet bruker
18.04.2021 kl 10:42 5886

PU: la til litt info som eks i slutten av mitt siste innlegg, men ser av svaret ditt hvor du er, samme tilstand som du har vært i de siste 5-10 årene, så du trenger ikke svare. Du er helt låst og bare du vet hvorfor du gidder dette/hva er din agenda. Jeg vil bare ønske deg en fin vår, prøv å nyte den herlige søndagen og nyt livet!😀 QEC går sin gang med eller uten deg her inne døgnet rundt år etter år med negative innlegg om selskapet,
Redigert 18.04.2021 kl 10:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 10:59 5848

Jeg har kommentert Sparebank 1’s analyse og påvist at den er et oppgulp av en analyse de gjorde i april 2019 bortsett fra at kursmålet den gangen var 5 kroner.

Her er et utdrag av analysen fra 2019. Verdt å merke seg er at pilotprosjektet den gangen ble oversendt Miljødepartementet fil vurdering og eventuell godkjennelse.

Fra SBIMs analyse av 20.april 2019:

«Questerre (Buy, tp NOK 5)
Questerre has recently submitted for review by the Ministry of Environment a conceptual engineering plan to test its Clean Tech Energy pilot program (includes electrification of operations, re-use of water and other initiatives). In our view (confirmed by Binnion), this will significantly increase the probability for a commerciial development of the lowlands project. If the progress continues, we expect Questerre to resume drilling in the Lowlands in late 2020 or early 2021«
Redigert 18.04.2021 kl 11:07 Du må logge inn for å svare
Mulla3
18.04.2021 kl 11:00 5848

At PU er en idiot eller rettersagt en Psykopat har vel de fleste av oss oppdaget. Jeg har valgt å blokkere han, slik at det han skriverier ikke forgifter meg. På den måten fratar jeg han muligheten til å påvirke meg psykisks og mentalt. At noen her inne på forumet tror at de kan frelse han med å skrive meter lange innlegg skjønner jeg ikke. Men dere som skriver disse innleggene kan jo ikke være helt gode selv, eller har dere en Messias holdning og tror at dere kan helbrede PU.
Redigert 18.04.2021 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 11:28 5803

PU 10.59 - det vet jeg/din negative kommentar vedr. analysen til Sparebanken.

Fortsatt klarer du ikke / unngår du å svare på mitt spørsmål: hvorfor skriver du 1000 vis av negative innlegg over 5-10 år om kun en aksje?
Redigert 18.04.2021 kl 11:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 11:57 5756

Jeg legger frem konkrete fakta. Vil du at jeg skal tilbaholde fakta bare fordi de stiller Qec i et negativt lys?
Redigert 18.04.2021 kl 12:07 Du må logge inn for å svare
morgendagen
18.04.2021 kl 12:14 5729

Går nok veien dette: trenger bare tålmodighet, drømte faktisk at det sto et 9 tall på kurs listen til QEC, må jo være et godt tegn
nullgjeld
18.04.2021 kl 12:16 5719

100% enig Mulla, klart han fortsetter når noen blir provosert og svarer gang på gang, gi den mannen null oppmerksomhet så gir han opp til slutt. Rart det skal være så fu...ings vanskelig å forstå!!!
Slettet bruker
18.04.2021 kl 13:52 5620

PU - helt fint ar du også poster negativ fakta.
Men, igjen, hvorfor bare negativ fakta? Hva er din agenda? Ønsker du lavere kurs/er du short? Har du tapt mye og hater både QEC og Binion? Alle grunner helt ok dersom du kan svare på hva som er din motivasjon samt agenda for å holde på slik.

For det finnes vel positive nyheter også om QEC (som med alle andre selskaper) som du kunne skrevet om de siste årene / 1000 innlegg, dersom du også hadde villet det? Men de passer vel ikke inn i agendaen / motivasjonen din?
Redigert 18.04.2021 kl 13:54 Du må logge inn for å svare
MC Axel
18.04.2021 kl 14:40 5554

QEC = +20 NOK, if everything goes as planned 🚀


"China, U.S. agree on need for stronger climate commitments

Sun., April 18, 2021, 2:07 a.m."

"The statement said the two countries also agreed to discuss specific emission reduction actions including energy storage, carbon capture and hydrogen. They said they would take action to maximise financing for developing countries to switch to low-carbon energy sources."

https://ca.news.yahoo.com/china-u-agree-stronger-climate-010702991.html
Slettet bruker
18.04.2021 kl 15:39 5483

Nå er Qec i en helt spesiell situasjon i Québec. Derfor hører jeg mer på politikerne enn jeg hører på Binnion. Jeg leter og jeg leter etter signaler som kan tyde på at forbudet blir opphevet, men hittil har jeg bare funnet fakta som tyder på at forbudet vil stå ved makt. Du kan banne på at jeg vil kjøpe aksjer i bøtter og spann den dagen jeg kommer over noe som tilsier at fracking blir tillatt.
lady
18.04.2021 kl 15:56 5451

PU- Jeg tror ingen på dette forumet ønsker dine kommentarer , når du har hørt de tusenvis av ganger blir du lei . Jeg har fulgt med på qec i over fem år og er så lei av at alle nyheter skal vris til noe negativt , gammelt oppgulp som går på repit hele tiden . Hold deg borte fra dette forum ingen kommer til og savne deg
Slettet bruker
18.04.2021 kl 16:27 5425

PU 15.39 - etter 5 forsøk klarer du fortsatt ikke svare på det jeg spørr om.

I rest my case, lykke til videre uansett motiv og drive du måtte ha for å holde på som du gjør her inne.
Redigert 18.04.2021 kl 16:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2021 kl 16:29 5417

Lady
Det er bare å blokkere meg. Så kan du heller konsentrere deg om Alex.
Slettet bruker
18.04.2021 kl 20:48 5066

lady skrev Innlegget er slettet
Hvis du ikke vil blokkere meg, så start en egen tråd hvor jeg er utestengt. Så slipper jeg mer mas fra deg.
Redigert 18.04.2021 kl 20:49 Du må logge inn for å svare
Yzf R1
18.04.2021 kl 22:05 4937

Hva med du starter egene tråder ,så kan folk som er intresert heller stikke innom der .
Slettet bruker
18.04.2021 kl 22:39 4869

Yzf R1, godt forslag 👍

Sjovt at så mange på en gang er trætte af PU og hans intetsigende daglige kommentarer i alle QEC-tråde og alligevel forstår manden ikke et vink med en vognstang om at forsvinde 🤷‍♀️🤔
Slettet bruker
19.04.2021 kl 08:32 4592

enig! Han er en torsk!
Sad life...
Redigert 19.04.2021 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
ak78
19.04.2021 kl 12:00 4332

For første gang i historien må jeg si meg enig med PU. QEC holder kortene tett til brystet, dette til tross for deres motto om transparens. Så for å forstå hva som foregår i QEC må man se på politikken i Canada på føderalt nivå, såvel som i Quebec på regionalt nivå og lokalt nivå i småkommunene. Jeg er enig i at QEC i Quebec fremstår som en lottokupong med tanke på at selskapet er så tilbakeholdene med informasjon. Samtidig må jeg understreke at jeg har stor tro på at QEC styret jobber på spreng for å få realisert sine ressurser og sikre selskapet og sin egen økonomi.
Jeg vurderer det dit hen at det også foreligger et føderalt press mot Quebec nå med tanke på at regionen må se det større bildet og bidra mer i totalregnskapet. Loven om utnyttelse av hydrokarboner er faktisk vedtatt, det samme er reguleringene som hører til, MEN de er ekstremt strenge. Når nå QEC kan vise til at de kan utvinne gass og hydrogen, og samtidig fange co2, innenfor vedtatt lov og regulering kan jeg ikke se hvordan Quebec kan si nei? Etter å ha fulgt energipolitikken i Quebec i mange år nå forstår jeg i alle fall en ting; de har et høyt behov for ivaretakelse av egen autonomi. Så den beste måten å samarbeide med myndighetene i Quebec på er ved å la de selv tro de finner ut en god idé. Blir presset utenfra stort bruker de makten sin og sier «non». Jeg vurderer det derimot nå at de nå er mer medgjørlige og ser at de faktisk kan si «oui» og likevel være stolte av sin grønne energiproduksjon. Jeg har trua på at Quebec nå ser at regnskapet går bedre opp om de får industrien som krever høy intensitet energi over på naturgass med hydrogen i seg. At regnskapet da faktisk vil se bedre ut enn det er i dag. Jeg har valgt å plassere noen gode poster med lottokuponger, for når denne går så vil man ikke komme seg på toget før den er laaaangt over dagens nivå. Men som alltid; man kan ikke vedde uten å være forberedt på å tape. Vi vedder på to forskjellige utganger PU. Måtte den beste vinne!

Link til radioprogram fra 9.4.21 i Canadiske CBS , tilsvarende vår NRK. Godt program som er ærlig og informativt.

https://www.cbc.ca/player/play/1883245635546/

God lytting og lykke til med veddemålene 🤓

Ann-Kristin
mofi1
19.04.2021 kl 12:40 4245

Veldig godt og balansert innlegg, ak78! Det er jo dette «veddemålet» dreier seg om!
Redigert 19.04.2021 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
19.04.2021 kl 18:31 3992

Fint innspill hvor du fremstiller ting som de faktisk er - når ting skal avgjøres i et politisk plenum så bør man trå varsomt selv om man i utgangspunktet har teknologien som møter kravene. Av samme grunn så velger du som jeg mfl å stole på ledelsen og har forståelse for at selskapet ikke kan slå seg på brystet før ting er vedtatt selv om det meste allerede ligger til rette for det - mao, man kommer lengst med å være politisk korrekt og la rekkefølgen av beslutninger komme naturlig for så og melde når det er gjort.

Uansett, det virker ikke å være snakk om hvis, men når hvor Pilot kommer med den tilhørende og etterlengtende reprising - det er bare et tidsspørsmål...;)
6710
19.04.2021 kl 19:04 3939

Dette var og er meget læsværdig, TAK Ann-Kristin :)
Man må ikke glemme om ikke Quebec - når QEC & Co opfylder de strenge retninglinjer for udvinding- man vil
gå rettens vej for tab af værdier.

QEC gør en STOR indsats for at få godkendelse, det må man give QEC, mange ville sikkert opgive for mange år siden.
Lykkes det i Quebec -det tror jeg faktisk det gør-, så vil jeg personligt aldrig glemme den stædighed som
udvises fra QECs side i denne sag.
Redigert 19.04.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
mofi1
20.04.2021 kl 10:23 3570

Det er spennende tanker som ak78 formidler. Hvis man også setter dette i sammenheng med Questerres avtale med norske Zeg power, gjør det selskapet tydelig mer spiselig for myndighetene og er et ledd i Binnions klare strategi om å gjøre selskapet så grønt som overhode mulig. Det kan ikke lenger utelukkes at positive og overraskende nyheter, kan slippes uten forvarsel. Vi vet da hva som skjer med kursen.

Men i dag er det nesten ingen som hverken vil kjøpe eller selge, «alle» sitter og venter enten på noe godt eller på Godot! ( Han kom, som kjent ikke:-))
Redigert 20.04.2021 kl 10:26 Du må logge inn for å svare