Anton Berg TUSEN TAKK!!! Kostpris silisium.

gutte
REC 17.12.2020 kl 22:09 1769

Jeg kjøpte også primært på grunn av deg Anton Berg.
Anton du kjente til og kommuniserte hva Rec var verdt og god for ved rettferdig konkurranse (uten Kinesiske straffetoll og subsidier til de kinesiske produsenter).
Rec's patenterte måte å produsere silisium på er og blir rimeligste (og mest miljøvennlige). Uten sidestykke.
Anton dette viste du og også hva ML kunne presterer hvis bare fabrikken fikk rettferdig konkurranse. Dette delte du villige med oss. TAKK...!
Du lærte også villig bort hvordan aksje-eierene/traidere tenkte. Dritkult den måten du ordla deg på - spesielt hva gjaldt traidere. Lærte mye av deg og stadig fikk jeg meg en god latter på kjøpet. I starten av min Rec erfaring var jeg nok det du definerte som en nervøs truse-veter 🤣
Det gikk ikke særlig bra heller😄, tapte 30-40 K.
Men takket være deg så oppdaget ferske meg potensialet i Rec, etter et par runder med erfaringer og lærdom er nå status - 500k i pluss .. TAKKER, Anton.
Vi var mange som meg som fulgte deg med dine spennende og innsikt rike innlegg. Mange med meg ønsker deg tilbake, Anton. Krysser fingre👍
Har et par spørsmål:
Hva tenker du om potensialet i gr.14 og batterier?
Gir produksjon av batterimatriale ved ML
------ som i praksis vil si utnyttelse av en bistrøm i
silisium produksjonen (som tidligere ble sett på som
et problem/avfall) ------
et bidrag til reduksjon av kostprisen på silisium.
Evt hvor mye kan det påvirker kostprisen på silisium?
Noen andre som har tanker om spørsmålene - fyr løs !!
Redigert 20.01.2021 kl 21:49 Du må logge inn for å svare
Sitting_Bull
17.12.2020 kl 22:29 1599

Er han ikke fortsatt med oss?
Jeg trodde han hadde gått over fra marsipan til revolver: Anton Berg -> Morgan Kane
Redigert 20.01.2021 kl 21:49 Du må logge inn for å svare
gutte
17.12.2020 kl 22:38 1487

Neeei, tviler på det...
Morgan Kane er nok ikke Anton Berg.
Uansett, flotte personer begge to 👍
Redigert 20.01.2021 kl 21:49 Du må logge inn for å svare
strider1
18.12.2020 kl 09:23 953

Er ikke Morgan Kane som er AB. Men han var innom her med 2 AB aktige nick for ikke lenge siden når vi lå rundt 11. Ble stille igjen. Håper han fikk med seg siste fine oppgang
Redigert 20.01.2021 kl 21:49 Du må logge inn for å svare