Ultimovacs - starten på ett eventyr - skal markedet våkne?

Ultimovax
ULTI 20.12.2020 kl 18:07 17260

Da det har vært litt økende interesse for Ultimovacs siste ukene, tenkte jeg å skrive ett lite sammendrag av selskapet og potensialet. Disclaimer: Jeg eier aksjer i selskapet og dette er naturligvis ikke en anbefaling da hver enkelt må tenke selv og gjøre seg opp sine egne meninger.

Kort om historien bak selskapet og UV1
Ultimovacs ble grunnlagt i 2011 med utspring i forskning ved Oslo universitetssykehus. Professor Gustav Gaudernack står bak selskapets ledende produkt, den universell kreftvaksine, UV1.

Gustav Gaudernack var en av de først som hadde ideen til å stimulere kroppens eget immunsystem mot de mutasjonene som fører til kreft, slik at det gjenkjente kreftceller og angrep dem. Den nye kreftvaksinen er den andre generasjonen av teknologien som professor Gustav Gaudernack har arbeidet med siden starten av 90-tallet. Som eneste selskap i verden har Ultimovacs blodprøver helt tilbake til begynnelsen av 90-tallet som utgangspunktet for sin forskning og optimalisering.
Det første forsøket het GV1001, det var aldri meningen at denne vaksinen skulle være den «endelige» vaksinene, men en del av en to trinns rakett. Gjennom to studier av GV1001 klart man å mobilisere immunforsvaret til henholdsvis 55 og 80 prosent av dem som har fått vaksinen vi kaller GV1001. Noen av de dødssyke lungekreft pasientene har fått gjentatte doser av vaksinen gjennom over 15 år og er fortsatt symptomfrie.

Med utgangspunkt i pasienter som disse langtids overlevende, undersøkte Gaudernack og de andre forskerne i laboratoriet nærmere hvor årsaken ligger til at vaksinen er livsforlengende for enkelte, mens andre hadde liten effekt.
De fant ut at svaret ligger i tre proteinbiter, peptider, som de fant i immunresponsen til pasienter med lang overlevelse.

Basert på disse tre peptidene og 30års erfaring utviklet de det vi i dag kaller UV1.

HVORDAN FUNGERER UV1 OG HVA GJØR DEN UNIK?
Ideen med UV1 er å trene opp immunsystemet til bedre å gjenkjenne kreft. For å unngå oppmerksomheten til T-cellene skjuler kreftcellene det som skiller dem fra andre celler.De kan gjenkjennes ved at de bruker telomerase, som virker inne i cellen. Likevel avsløres cellens bruk av telomerase ved at telomeraktiviteten kommer til uttrykk på celleoverflaten gjennom ulike peptider, små biter av enkle proteiner.
I cirka 90 prosent av alle kreftformer benytter kreftcellene telomerase og gjør seg dermed sårbare for UV1.

UV1 består av store doser av de peptidene som kommer til uttrykk på overflaten i kreftcellene. Det lærer T-cellene hva de skal være oppmerksomme, på slik at de kan drepe slike celler. Enkelt og genialt

HVA GJØR AT VI TROR UV1 VIL FUNGERE OG HVOR STÅR VI?
Som nevnt har GV1001 blitt testet på rundt 1000 pasienter, erfaringer fra dette har vært med på å optimalisere sammensetningen brukt i UV1.
I tillegg har UV1 blitt testet i fire ulike fase I kliniske studier i totalt 82 pasienter. Studiene viser at vaksinen er trygg i bruk og har gitt sterke signaler på effekt. I tillegg er det en sterk validering at UV1 testes sammen med BP.

Nå er Ultimovacs er i gang med to (snart tre) fase II studier av UV1 i kombinasjon med andre typer immunterapi. Totalt skal over 400 pasienter rekrutteres i disse studiene.

1. INITIUM-studien er en Ultimovacs-sponset randomisert studie som undersøker effekten av å kombinere UV1 med sjekkpunkthemmerne ipilimumab og
nivolumab i førstelinjebehandling av 154 pasienter med malignt melanom med spredning.
Halvparten vil få UV1 og sjekkpunthemmerne nevnt over, de andre vil kun få sjekkpunkthemmerne. Studien behandlet første pasient i juni 2020. Data på
endepunkt for studien, som er progresjonsfri overlevelse, er planlagt å foreligge i andre halvår 2022. Studien går i USA og Europa, inkludert Norge.

2. NIPU-studien er en randomisert studie sponset av Oslo universitetssykehus. Den undersøker effekten av UV1 i kombinasjon med sjekkpunkthemmerne
nivolumab og ipilimumab i pasienter med mesoteliom, kreft i lungehinnen. Første pasient ble behandlet i juni. Studien skal innrullere 118 pasienter, hvorav
halvparten får UV1 og sjekkpunthemmerne nevnt over, de andre vil kun få sjekkpunkthemmerne.
Studien skal gå i Norge, Sverige, Danmark og Australia, og avlesing av data på endepunkt av studien, som er progresjonsfri overlevelse, er planlagt å foreligge
i andre halvår 2022. Studien går i samarbeid med Bristol-Myers Squibb og Ultimovacs.

3. En tredje fase II studie vil undersøke effekten av kreftvaksinen UV1 i en annen type kreftform enn de andre fase II studiene nevnt over, med behandlinger som
brukes som standard mot denne kreftformen. Ultimovacs vil bidra med UV1 og et større farmaselskap vil bidra med sin behandling til den kliniske
utprøvingsgruppen som sponser studien.


Bonus:
Den briljante Sara Mangsbo som regnes som en av de flinkeste og mest fremadstormende forskerne i Norden og teamet hennes i Sverige jobber også med en forbyggende vaksine, første pasient inn her kommer i Januar, potensialet er enormt potensial.

Eierstruktur:
For å nevne noen av eierne

Bjørn Rune Gjelsten

Hagen

Radiumhospitalet

Kristoffer Stensrud

Professor Gustav Gaudernack er representert med 500 000 aksjer.

Innsidere og topp 30 eier 80% av selskapet og det er nesten ingen frie aksjer i omløp.
Med andre ord er her på plass en meget solid eierstruktur som gjør at selskapet ikke blir solgt
for «knapper og glansbilder».

Triggere og muligheter:
- Avsløring av hemmelig partner og indikasjon
- Oppstart av UV2 (forbyggende vaksine) (Q1)
- Oppstart av studiet med hemmelig partner (Q1)
- 5years survival data i malignant melanoma (Q1)
- Oppstart av 1 eller to nye studier (spekulasjoner etter uttalelse fra Carlos i tidligere radium podkast)
- Oppdatering på patenter
- Ut-lisensiering av UV1
- Partneravtaler


Kort oppsummert:

- Ultimovacs har en vaksine som vil fungere på 85-90% av alle typer kreft (genialt!)
- Gjennom 82 pasienter og på fire forskjellige fase1 studier kan man oppsummere med at vaksinen er trygg i bruk og det er observert gjennomgående solid
effekt. Datagrunnlaget er dermed langt større enn det som er vanlig og gir mye bedre grunnlag for å kunne fatte beslutninger videre.
- Selskapet har i underkant av 500 millioner på bok og er fullfinansiert ut 2022.
- Teknologien er validert av ett av verdens største biotek selskaper i bristol meyer squibb
- Man kan anta at den checkpoint- inhibitoreren som får lisens/samarbeid med Ultimovacs vil «vinne markedet», her indikeres heftig konkurranse om UV1 som
primer.
- UV1 er enkelt å injisere gjennom en sprøyte i magen, 2 minutter så kan pasienten gå tilbake til hverdagen
- Enkel å masseprodusere
- Enkel å frakte (ikke avhengig av ekstreme temperaturer som for eksempel covid19 vaksine)
- Bonus: I Januar startet også utprøvingen av en forbyggende vaksine (potensialet er naturligvis enormt og nesten ufattelig).



Som Arnesen uttalte før han gikk av, «det er nå verdiene skal frem». I Algeta fikk man en relativt jevn stigning (med noen humper) hele veien 2009 til 2014. Nå er Ultimovacs der Algeta var i «2009».

Ultimovacs går nå over til en mer kommersiell fase, selskapet ansatte Carlos som ny CEO, med en beviselig god track record og "selger"

Nylig ble også Ton Berkien ansatt, en ansettelse virkelig har latt seg høre. Jeg snakket med et styremedlem fra ett svensk biotek selskap, han var overrasket og imponert over at Ultimovacs landet Berkien. Som Carlos/Einarson uttalte på radiumpodkasten, ønsket Berkien virkelig å komme over å jobbe med Ultimovacs og han ser et stort og spennende potensial her. Denne ansettelsen var en fjær i hatten til Ultimovacs.

Liten tvil om at det er store ting på gang i lille Ultimovacs. Potensialet i Ultimovacs er enormt og Carlos forbereder Ultimovacs på «alt».

Det viktigste er at pasienter og pårørende kan få en betydelig bedre behandling og hverdag. Kreft er noe som vil påvirke oss alle på en eller annen måte. Samtidig gir dette investorene en mulighet til å være med på en fantastiske reise.
Ultimovacs fremstår som upopulær, underanalysert og undervurdert. Her er få frie aksjer i selskapet og selv en relativt liten kjøpsinteresse vil kjøre kursen til himmels.
En interessant sammenligning kan være Ultimovacs vs Vaccibody som prises til henholdvis 2,3 mrd vs 19 mrd. Det skal da også sies at Vaccibody fikk en avtale som man kan trekke fra på 6.5 mrd. Men man må også huske at potensialet til Ultimovacs (etter min mening) er mange mange ganger større en Vaccibody.

Til slutt: Fra min tid som investor i Algeta lærte jeg at om man har tro på teknologien, eierstrukturen, og ledelse, samtidig som potensialet er stor, kan ikke man bry seg om opp/nedganger på 30-40%. I det store bildet betyr det ingenting. Hold på aksjen og se frem og ikke glem potensialet i selskapet. Ingen selskapet i Skandinavia har større potensial.

Ønsker alle pasienter, pårørende, og investorer god jul, selv tar jeg juleferie og kommer ikke til å kommentere noe særlig på forumet. La oss håpe at en av de beste presangene under treet i år er fra Ultimovacs.

Ps skrevet relativt kjapt, så mulig jeg har glemte ting, fyll gjerne på med informasjon i tråden.
Redigert 21.01.2021 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
Pierre
20.12.2020 kl 18:54 10039

Kjempegodt innlegg. Håper mange leser det. Det gir en god forklaring på hvordan Uv1 virker og mulighetene for Ulti framover.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
focuss
20.12.2020 kl 19:01 10020

Ultimovax
Takk for at du bidrar til å gjøre denne investeringen så spennende for oss. Det er imponerende langsiktig historie du forteller om som ligger bak og de erfaringene man har fra GV001 kan jo få en til å tenke at UV1 kanskje burde vært i markedet allerede.

Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Sydney
20.12.2020 kl 19:05 9955

Fantastisk innlegg ultimovax.

En sak som jeg ønsker belyst som vi burde grave i.

Kan vi trekke ut den beste dosen fra fase 1 studiene den siden som brukes i fase 2 studiene og se på effekten?

Det kan bli en pekepinn på hva som er i vente.. ja man kan virkelig begynne å lure. Hva er det vi er med på?? 90% av kreft får effektiv behandling? Er dette den nye check point inhibitor en??
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Haltopen
20.12.2020 kl 19:11 9923

Bra innlegg med mye god informasjon!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
20.12.2020 kl 19:12 9914

Samstemmer (og takker for godt innlegg) i at denne er særs spennende. Med 80% av aksjene "låst" i toppen blir det spennende å se hvor denne til slutt lander
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
20.12.2020 kl 20:16 9750

Kjempe bra! Vil bare skyte inn at selskapet også rigger seg for forhandling/salg igjennom de siste endringene i styret.

Studien på lungekreft og effekten på 700ug var helt unik i verdenssammenheng, her blir sikkert ting jobbet med.

Hva er riktig prising på en vaksine som kan brukes som primer i 90% av alle krefttyper og også kanskje forbyggende? 2mrd eller 20mrd eller 200mrd? I hvert fall ikke 2mrd..
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
heilo888
20.12.2020 kl 21:07 9645

Ultimovaxs; Flott og oversiktelig oppsummering.
Er det greit å kopiere til andre diskusjonsforum?
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
20.12.2020 kl 21:18 9654

Hei, fint du spør. Det er helt ok, det jeg har ønsket med å skrive om selskapet på forum er å skape økt oppmerksomhet rundt selskapet og forhåpentligvis at flere blir interessert og ser potensialet. I Algeta var vi 7-8 småinvestorer som var sammen om å vurdere caset, dessverre solgt 3 stykker for tidlig. Men alltid hyggelig når vi mindre investorer får være med, da må vi hjelpe hverandre med info. Ultimovacs er fremdeles svært ukjent blant investorer flest og selskapet har frem til nå heller ikke hatt fokus på å «selge seg» og fremstår som et relativt ukjent gullegg (min mening). Nå skal selskapet frontes mot store institusjonelle investorer, håper de ikke kommer alle oss mindre i forkant. Personlig har jeg letet etter ett nytt case helt siden Algeta ble solgt og først med Ultimovacs fant jeg det jeg leter etter og mener er viktig.

God jul og godt nyttår!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
tychobrae
20.12.2020 kl 21:22 9628

Godt jobba Ultimovax, veldig bra.

Jeg vil skyte inn det CEO snakket om på bl.a Q2 presentasjonen: Q2 2020 etter 32 min CEO om TET: Stort potensialet utenfor cancer. Holder hemmelig. Er i gang med patentering.

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200821_4

Har du/dere noen tanker om det? Slikt kan jo kanskje komme fortere enn kreftmedisinen. 
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Kristoffern
20.12.2020 kl 21:25 9612

Stor cred til Ultimovax for dette innlegget ! Bedre presentert enn hva selskapet gjør selv. Har fulgt ulti fra 2016/17 og sjelden sett maken til potensiale.
Må dog legge til at da vi startet investering her i 2017/18 anslo jeg potensialet til 20-25% å lykkes. Det som har kommet etterpå er resultatene på et bredere spektrum pasienter, og full oppskalering av fase 2 på 2 antagelig 3 indikasjoner. Så vi nærmer oss 35% med god styringsfart.
Viktig å huske er ikke bare potensiale men også sannsynligheter. Regner vi gjennom alternativene her, ser vi at selskapet fortsatt er dramatisk undervurdert. Men det i seg selv er betryggende og gir en bra sikkerhetsmargin.
Også fraværet av institusjoner er et stort pluss i min (aksje)bok. De er normalt trege og trenger mer illusorisk sikkerhet.
Hvis det er en mangel på «ny viten « er det vel en reell betraktning på inntjening / kost på generell vaksinering.
De første par år får vi vel slå oss til ro med at fase2 resultatene vil komme dryssende. Og at forretningsgrunnlag/samarbeidsavtaler blir bekreftet. Men god ammunisjon der!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
focuss
20.12.2020 kl 21:50 9561

Fra Ultimovax åpningsinnlegg

"En interessant sammenligning kan være Ultimovacs vs Vaccibody som prises til henholdvis 2,3 mrd vs 19 mrd. Det skal da også sies at Vaccibody fikk en avtale som man kan trekke fra på 6.5 mrd. Men man må også huske at potensialet til Ultimovacs (etter min mening) er mange mange ganger større en Vaccibody

Verdi Vaccibody 19 mrd minus verdi avtale gir 12,5 mrd
Verdi Ultimovax 2,3 mrd

Aksjekurs for Ultimovax ved lik prising som Vaccibody = 445 kr
Aksjekurs for Ultimovax priset som vaccibody med tilsvarende avtale = 677 kr

Så mener Ultimovax at selskapet bør være langt høyere priset enn Vaccibody Da sier vi 1000 per aksje i runde svinger.

Så må jeg legge til. Vi pleier å gjøre noen tanker om verdi av div biotech aksjers når de er i mål og får veldig høye tall. Det gjør jeg altså ikke nå. Dette er hva som burde være prisen på Ultimovax nå om vi sammenlikner med Ultimovax. Virkelig bemerkelsesverdig
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
20.12.2020 kl 22:07 9487

... Da får vi satse på at stadig fler blir bevisst på denne :)
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
rockpus
20.12.2020 kl 22:28 9412

Det som er et viktig poeng, er at dess smalere felt et bio-selskap jobber innen, dess lenger mot fullføring må selskapet være forberedt på å gå selv. Noen selskaper jobber innen så smalt område, at de sannsynligvis ikke blir oppkjøpt uansett.
Det betyr at investerer man i et selskap som jobber mot. f.eks et smalt kreftfelt med relativt liten pasientgruppe, så må man regne med å måtte bli med til fullført testing før man får ut hele potensialet.
Med Ultimovacs er saken en ganske annen. Her jobber man mot et felt som har en eventyrlig bredde med enormt pasientgrunnlag. Det betyr at BP neppe vil la det gå særlig lang tid før de seriøst vurderer oppkjøp.
BP ser selvsagt på ganske tidlig stadium i testprogrammene hvor stor sannsynligheten egentlig er for at dette kommer helt i mål. Samtidig vet de at dersom de venter, vil det bli enorm konkurranse mellom de store selskapene for å sikre seg denne juvelen. Da blir prisen astronomisk!

Tror mange innbiller seg at de har god tid med å vente med inngang i Ultimovacs, fordi det er så pass lang tid igjen med tester. Det er her man kan ta alvorlig feil. Vi ser allerede i de etablerte samarbeidene hvilke klasse av BP som allerede er på banen. Min spådom er derfor at dette selskapet kan utløse sitt fulle potensial gjennom budkamp innen mye kortere tid enn de fleste klare å forestille seg!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
21.12.2020 kl 07:48 9128

Riktig, her kan ting skje mye raskere enn man så for seg, men utelukkende kommersielle ansettelser både i styret og ledelse og med BMS mm i kulissene kan ting fort skje. Ultimovacs blir fort vinnere på børsen i 2021, som kakao ær lever jeg godt med at det ikke er noen auforisk stemming rundt selskapet. Lav omsetning og relativt liten interesse er ikke negativt, dette vil snu. Stemning internt er dog euforisk og det er de viktigste.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
21.12.2020 kl 08:06 9092

Den er lavt priset, har god egenkapital og bullmeldinger er ventet

Dermed skal den opp :)
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
21.12.2020 kl 09:13 9366

Fin fin kjøpsmulighet i dag da børsen faller bredt, jeg tror vi snur kraftig opp Ila dagen!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
21.12.2020 kl 09:46 9304

Har slått meg til ro på denne nå- så kortsiktig ned preller av som vann på gåsa. Men knallsterk er den, til tross for økningen på fredag og rød børs i dag

"Sikker havn" på nyåret?
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Sydney
21.12.2020 kl 09:50 9280

Ikke vær for sikker. Typisk Oslo børs at man lemper ut så fort det kommer nyheter.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
21.12.2020 kl 09:54 9274

Har lagt unna litt tørt krutt- så da skal det eventuelt lastes...
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
fastinvest
21.12.2020 kl 10:05 9252

Topp 20 sitter med 75% av aksjene og Nordnet er ikke inne på listen.
På ett tidspunkt vil nok flere ønske å kjøpe seg inn og da finnes det lite aksjer å få tak i. Vi kan se store utslag på børsen hvor aksjen stiger 20% uten nyheter.
Jeg vurderer sterkt å være med til selskapet blir solgt selv om aksjen skulle ti doble seg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Marketwatch
21.12.2020 kl 10:07 9238

Sikker havn, he, he - du har tydeligvis ikke vært aksjonær i Clavis! Ingenting er sikkert i aksjemarkedet, særlig
ikke i bio. Misforstå meg rett, jeg har tro på Ultimovacs, i første omgang er en melding om er det en endelig avtale med en
BF aktør som alle venter på. Økningen i aksjekursen har den siste tiden vært mer enn man kan forvente, så noe av
dette er nok priset inn. Den tålmodige kan imidlertid håpe på å bli rikt belønnet, dersom, vel og merke, UV1 virker
som man håper på.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
21.12.2020 kl 10:34 9186

...Har selv blitt drept i "sikre havner" på åpenlys dag, så satt den i hermetegn av den grunn :)

Det merkelige med dette selskapet er at de virker eksepsjonelt ryddige i forhold til både agenda og studier - litt deilig å slippe all graving og tidsbruk man er vant til med andre selskaper innen biotek
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
21.12.2020 kl 12:12 9100

Liten tvil om at dagens generelle børsfall, kom som sendt fra oven for de som ønsket inngang i Ultimovacs med litt volum på svært ok kursnivå, jeg tror fremdeles vi skal i pluss før stenging i dag!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Gullit
21.12.2020 kl 12:46 9057

Spiller i grunn liten rolle. Bli med hele veien her !!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
22.12.2020 kl 00:37 8800

Ja, helt enig i den. Genrelt har kursmålene mine i Ultimovacs kommet, men noen dager på overtid. Det som er spennende er jo ikke om selskapet står i 90,100,130 i januar, men hva det står i om ett år, to år..
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
22.12.2020 kl 08:24 8652

Ultimovacs slutter aldri å overraske og melder like godt en FJERDE fase 2 studie i dag, i tillegg kommer melding om den hemmelige partneren og indikasjonen før nyttår.

Bøyer meg i støver og sender herved opp årets nyttårsrakett!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
heilo888
22.12.2020 kl 08:56 8596

Basert på det som kommer nå før nyttår bør vel aksjen stå i minimum kr 200 på nyåret!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
22.12.2020 kl 14:58 8463

Selskapet har hatt ett utrolig 2020 og leverer på alt og mer enn det, 2021 blir vanvittig spennende med mange triggere igjennom hele året og oppsiden her er jo bare astronomisk. Nok en validering i dag og rett til fase2!
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
23.12.2020 kl 15:14 8227

Anbefaler alle å lese innlegget til TS før man skal gjøre investerings valgene sine for 2021, bruk julen på å les dere opp på Ultimovacs og UV1 - det kan bli svært lønnsomt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Sydney
23.12.2020 kl 15:37 8210

Støttet deg. Hvorfor skulle to big pharmaønske å inngå avtale med ultimo om de ikke har noe stort på gang? I de aller fleste tilfeller er det små selskapene som ligger langflat etter big pharma. Men her ble altså ultimo kontaktet av dem. Jeg tror på samme verdi som vacci eller mer når det begynner nærme seg avlesninger.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
23.12.2020 kl 16:33 8151

Ja, folk er gale... Men tross alt så holder den seg veldig godt, unner samtidig de som tar gevinst det også


Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
loket
23.12.2020 kl 16:39 8138

Blir holdt nede denne nå
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
rockpus
23.12.2020 kl 17:02 8103

Da bør meldingen vi venter på komme en av de tre handelsdagene i romjulen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
23.12.2020 kl 21:19 7985

Les denne i mellomtiden, fascinerende saker:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7726017/

Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
focuss
23.12.2020 kl 21:41 7970

Conclusion
We have here documented the safety and immunogenicity of UV1 treatment in advanced NSCLC patients. The current study also provides preliminary evidence of clinical efficacy indicating improved OS in UV1 immune responders. hTERT is a universal tumor target and we have here demonstrated that UV1 provides a broad patient population coverage in its ability to generate an immune response after vaccination. Based on these data, a UV1 dose of 700 μg is optimal in this NSCLC population. The results encourage combination of the UV1 vaccine with immune checkpoint inhibitors to bring out the full potential of the vaccine and to enhance the clinical efficacy of immune checkpoint blockade in patients with NSCLC.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
23.12.2020 kl 21:53 7935

Ja- børsmeldingen var jo høyst lavmælt spør du meg

Dette er banebrytende saker
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Araber
23.12.2020 kl 22:30 7900

Er det virus og Covid 19 sykdommer som gjør at man publiserer slike meldinger.......... Har man innført nye standarder for meldinger.......... Eg berre spyr

Christmas came a few days early for Ultimovacs as the company was able to announce the initiation of its fourth phase II trial with universal vaccine UV1. The combination study, aimed at head and neck cancer patients indicated to receive checkpoint inhibitor pembrolizumab, will be conducted at 10 sites across Germany and led by renowned principal investigator Prof. Mascha Binder, M.D.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
focuss
23.12.2020 kl 22:44 7879

Det er da ingen melding men konklusjon etter ett stort dyptpløyende studie.
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
23.12.2020 kl 22:49 7859

Jeg antok at "folk" knyttet den opp mot nylig melding... Så araber... linken er selvfølgelig ingen børsmelding
Redigert 21.01.2021 kl 04:18 Du må logge inn for å svare