ZENA-M -2021

Først av alt: GRATULERER alle tålmodige aksjonærer :)

https://newsweb.oslobors.no/message/521625

2021 blir et fantastisk år: Britene har fått avtale med EU, Trump er sparket ut av det hvite hus og vaksine rulles ut. Alle tre momenter vil gi et økonomisk løft, stabilitet og sette fart på hele verdens aktivitet og kjøpeevne.

Jeg tok en stor sjanse ( fullstendig klar over risiko) og er nå fullastet og selvfølgelig lykkelig.

Nå håper jeg endelig vi som aksjonærer kan få litt ro omkring Zenith Energy som selskap og at (uten å nevne navn) visse personer endelig kan holde kjeft :)

Spørsmål:
På hvilke vilkår skal samarbeidet/partnerskapet mellom Zenith Congo og det nasjonale oljeselskapet Société Nationale des Pétroles du Congo (SNPC ha? (50%/50%)
Noen synspunkter på dette spørsmålet?
Hvilken kurs kan vi forvente videre?
Noen som har noen reflekterte kurs alternativer?

Hvis avtale i Nigeria blir en realitet. Så kan ihvertfall jeg førtidspensjonere meg.

LYKKE TIL videre

Redigert 21.01.2021 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
13.01.2021 kl 19:27 1381

Vi venter på godkjenning av lisenskjøpet i Tunisia, men jeg vil tro at det samtidig eller meget kort tid etterpå, kommer en offtake avtale med prefinansiering. Når det gjelder Tilapia, bør Zenith også kunne få en avtale på ca 25 mill dollar, men da forgjengerne bommet på 103c, kan det vel tenkes at de må vente til de faktisk har fått opp oljen. Et beløp i den størrelsesorden bør være nok til å utvikle Tilapia.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Konjagi
13.01.2021 kl 20:40 1237

Nå vet vi ikke så mye om hvilke finansiering planer AC har på Tilapia, men jeg kan godt tenke meg at han ønsker seg Tunisia lisensen i boks først. Det vil sikre inntekter av en helt annen størrelse enn det vi kan skilte med i dag (noe gass i Italia). Dette vil kunne bidra til lånefinansiering og være en god bidragsyter til videre utvikling.
Positiv utvikling og produksjon på Tilapia vil løfte selskapet opp minst en divisjon, men det vil ta tid.
Litt spennende med den siste avtalen for oppkjøp av produserende felter i Mena regionen. Håper AC har kontroll her nå, utrolig mange baller i luften på en gang. Har vi organisasjon og ledelse/kompetanse og økonomi til alt dette samtidig?

Kommer vi til å sige ned på støtten på 0,112? Kommer det ikke noen meldig snart så lander vi nok der.
solb
14.01.2021 kl 12:20 970

Nok en baissenisse som så vidt har vært inne tidligere. Nå må jeg virkelig smile litt. Agendaen ligger tykt utapå. Kom deg inn.😂
Bove
14.01.2021 kl 13:27 833

Ja. Gullhaugen vil mest sannsynlig ha billige aksjer ved å prøve å skremme folk til å selge. Han sitter sikkert med mange aksjer her, men mye vil ha mer.
Sikkert ikke mange som går på den limpinnen, men en vet jo aldri.
Jeg har nå fått kjøpt flere på dette nivå, så meg lurer han ikke med sitt skremmeskudd. He he.

bove