For seriøse Zenith Energy investorer.

Aqualight
ZENA 25.12.2020 kl 14:12 287598

Kære Zenith medskribenter & Zenith investorer.

Hermed som lovet, denne lukkede tråd, hvor alle kan læse med, og alle er velkommen til at søge om tilladelse til at give sin mening til kende, men hvis du som skribent kun har til formål at fortælle hvor store idioter alle andre er , så er dette ikke stedet for dig, vi behøver ikke være enige i alt, men tonen på denne tråd er og bliver respektfuld - personangreb af enhver slags vil blive belønnet med et "rødt kort" og derfra er det direkte ud.

Jeg har udvalgt seriøse skribenter som allerede er inviteret (se om du er en af dem i din indbakke) - de har alle udvist konstruktiv deltagelse i debatten igennem de sidste par år. og er både kritiske og er villige til at dele oplysninger som alle kan bruge.

Og nu til det, det handler om, nemlig vejen videre herfra.

Vi har noget udstyr ("ZEN-260" - 1200 hp) som skal til Congo.. Pointe-Noir - Vi ved at det er fragtet til en havneby (se RNS 2495G 24 November https://www.londonstockexchange.com/news-article/ZEN/operational-update/14766321 ) men vi ved ikke hvilken havneby, mine bud er umiddelbart : Basrah (Irak) - Adana (Tyrkiet) - Jeg tænker ikke at man vælger at tranportere så stor en last (22-30 lastbiler) igennem urolige områder, over land. Hvis alt går godt mener jeg, man kan forvente at transporttiden vil være op i mod 60 dage, når det bliver sejlet. Der er meget papir arbejde osv.

Efter ankomst til Pointe-Noir, regner jeg med yderlige 10-15 dage til site og herfra yderligere 30-40 dage til at få stillet udstyret op, derfor er jeg kommet frem til at 1 Maj - 2021, er der hvor AC kan trykke på den grønne knap og begynde sidetrack på Tilapia ll.

Med hensyn til firmaets A-100 375hp workover rig.

Så ser jeg kun for mig lige nu, at den bliver sendt til SLK feltet. her fra den seneste RNS nr. 6029J : The Company can now look forward with well-grounded confidence to the journey ahead in the Republic of the Congo and the possible achievement of other publicly announced objectives, including the potential acquisition of additional oil production assets. transport tiden regner jeg som meget af det samme, dog er der ikke samme mængde arbejde med opstilling osv. hvorfor jeg ser en dato der hedder 1 Marts - 2021, hvis de bliver enige om at det er sådan det skal være.

Med hensyn til yderligere andele af Tilapia ll feltet, så ser det ikke sådan ud, når man ser på den seneste RNS og dog, skulle jeg komme med et bud, vil det se således ud : 70/30 eller 75/25 til Zenith - i forhandling om de 12,5 millioner $ i skattefradrag af produktionen, og den kommende PSC (Production Sharing Contract for Tilapia II)

Aqualight 🇩🇰🇳🇴



Redigert 30.10.2023 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Herman*
03.07.2021 kl 15:13 9835

Takk, mye bra her! Jeg er dog ikke 100% enig i at de ikke kan si noe om de mest «kritiske» prosessene du nevner (1-5). Mer konkret:

1) Tilapia: Er AC fortsatt helt overbevist om at PSA vil bli signert? Kan det gis noen hint om hvorfor det drar ut i tid?

2) SLK: Er det utelukkende Korona som gjør at denne prosessen har stoppet opp? ( Jeg tipper det bare er en av flere årsaker)

4) West Afrika: Foregår der konkrete forhandlinger i Vest Afrika hvor en kan forvente en avklaring i løpet av sommeren?
5) Nigeria: Kan selskapet bekrefte at de ikke lenger har noen prosesser på gang med myndighetene knyttet til marginal field bid round? Er Nigeria et land Zenith sannsynligvis vil etablere seg i 2021?

Redigert 03.07.2021 kl 17:02 Du må logge inn for å svare
Aqualight
03.07.2021 kl 16:03 9814

Det er det ja -

Og alle interesserede er velkomne til at skrive, så samler jeg op og samler sammen - > Zenithinvestor2021@gmail.com <

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Aqualight
05.07.2021 kl 12:31 9519

Nigeria's oil sector reform bill, expected since 2008, was finally passed by parliament on Thursday, a historic moment for Africa's top oil producer which has seen this natural resource exploited by foreign companies without any benefit to the local communities or maximizing its own revenues.

Parliament voted to approve the long-delayed oil and gas law that aims to attract new foreign investment in the OPEC country's petroleum industry.

"Both the senate and house of representatives have passed the Petroleum Industry Bill (PIB). It's a landmark feat by the current National Assembly after many years of delay," said Ola Awoniyi, spokesman for the senate president.

The PIB had been under review in the National Assembly for nearly two decades, hamstrung by disagreements such as over how much revenue should go to local communities in oil-producing regions.
The bill, first submitted to the National Assembly in 2008, has been debated and rewritten several times, mainly because of disagreements over its terms between the government and the major oil companies operating in the country, but also between the executive and previous assemblies.

No more foreign exploitation

The two chambers have yet to agree on certain issues, including the share of redistribution to communities living in the extraction areas, but in general, this law aims to provide a legal and fiscal framework for the Nigerian oil and gas industry.

Nevertheless, the Speaker of the Assembly, Femi Gbajabiamila, welcomed this "important victory". "It must be emphasised how important this day is. We have been waiting for this for almost 20 years.

Nigeria, a country of 210 million people, is Africa's top oil producer with 1.9 million barrels exported daily, but the sector has a reputation for corruption and low productivity, with dilapidated infrastructure after 60 years of operation, and attracts little investment despite huge reserves.
Africa's largest oil producer has drawn only a small fraction of global petroleum investments to its industry, long troubled by corruption, inefficiency, high production costs and security concerns.

The bill aims to provide a clearer framework and simplify taxes and royalties for oil companies working in Nigeria.

The changes focus on three main areas: more controlled taxation, better redistribution of wealth, and the transformation of the Nigeria National Petroleum Commission (NNPC), reputed to be the state's slush fund, into a commercial company.

Nigeria hopes the PIB will encourage more investments while there is still time, as the world's interest in oil and financing of fossil fuel projects is diminishing.

End of regulatory uncertainty

By April 2020, crude oil prices had fallen below $20, and although they have since recovered to around $60, the future remains bleak for a country that derives more than half of its income and 90% of its export earnings from oil.

In addition, a large part of Nigeria's oilfields have reached maturity and are not being compensated by sufficient major projects.
The lack of revenue and therefore of foreign exchange is having a strong impact on Nigeria's economy, and in particular on inflation, as the country imports many of its consumer goods. In one year, inflation has exceeded 18%, pushing an estimated 7 million more Nigerians into poverty.

It will be difficult to measure the effects of this law quickly as it will leave it up to the companies to decide whether to regulate their activities under the old or the new regulations until the end of their licence.

It will, however, end the regulatory uncertainty that for years has discouraged investment. But it is not yet clear whether it will make Nigerian black gold more competitive.

According to experts, the security situation remains the biggest problem for investors.
Armed groups, who drill holes in pipelines to steal production, causing environmental disasters, and who carry out kidnappings for ransom on land and at sea, continue to thrive.

This constant insecurity has a significant impact on the price of oil, and therefore on investment policies.

Nigeria, Africa's largest economy thanks to its oil production, has been suffering from a severe economic crisis since the start of the health crisis, after struggling to recover from an initial recession in 2016-2017.

Link : https://africabusinesscommunities.com/oil-and-gas/news/nigeria-parliament-approves-long-delayed-oil-and-gas-bill/

Aqualight 🇩🇰🇳🇴

Aqualight
05.07.2021 kl 22:11 9345

Hvad der venter forude -

Med sammensætningen af ganske få oplysninger er jeg kommet frem til følgende : i 2011 meddeler Candax følgende..... Candax Energy (TSE:CAX) said Friday that it has begun a workover on its Robbana-1 well in southern Tunisia, which has been shut since June 2009.

The decision comes after Toronto-based Candax received a positive reservoir report on the field, which calculated a range of between 18 to 25 million barrels of oil in place, based on pressure response data from Robbana's 17-year production history.

The Robbana field, which produces from the single Robbana-1 well, is located on the island of D'Jerba, and began production in September 1993. Cumulative gross production is just over 400,000 barrels............ = ca. 1200 Boe/d (28 dage x 12 måneder 336 produktionsdage - husk at der skal være dage til vedligehold oa.) derudover nævnes der følgende : The report, conducted by independent consultants Petroleum Insights and MHA Petroleum, also estimated there are between 4.3 to 5.8 million barrels of recoverable oil for the entire field. Link : https://www.proactiveinvestors.co.uk/companies/news/76730/candax-energy-begins-workover-on-robbana-field-13050.html

Zeniths meddelelse vedrørende samme emne lød sådan her : The Company intends to drill ROB-3, an infill vertical well, in the proximity of the producing Robbana-1 well ("ROB-1"), to a total depth of approximately 2,400 metres.

ROB-3 will target two proven hydrocarbon-bearing reservoirs in the Cretaceous Upper Meloussi sandstone formation, from which successful production has been achieved from ROB-1 for many years.

A production of approximately 100-150 barrels of oil per day is expected in the event of a successful drilling operation. Robbana currently produces approximately 25 barrels of oil per day from ROB-1. - Link https://polaris.brighterir.com/public/zenith_energy/news/rns_widget_home/story/rngq9nx

ROB-2 - is temporarily abandoned. : Link https://live.euronext.com/index.php/en/node/4813713

Hvordan man er kommet frem til følgende er jeg dog noget uforstående overfor :

Fra : 18 to 25 million barrels of oil in place i 2011 & 1C = between 4.3 to 5.8 million barrels of recoverable oil for the entire field - Til : 1C = 10.99 MMSTBO i 2019 !

Det er tæt på en 100% øgning som jeg tolker det, hvilket er særdeles positivt - at firmaet nedjustere forventninger fra 200 Boe/d til 100-150 Boe/ er nok belært af tidligere lidt for optimistiske udmeldinger.

Det må være tæt på "in due course" (til rette tid - frit oversat)

God aften derude

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Slettet bruker
05.07.2021 kl 23:33 9247

Flott oppsummering! Håper på godt over 200 boe/d når de få boret.

Når går boret i bakken?

Skal de selge riggene de har selv eller skal disse fraktes til Afrika?
Nano Rekyl
05.07.2021 kl 23:35 9250

Boret kan allerede være i bakken det! De melder når de er ferdig😎😎😎
kim2002
07.07.2021 kl 21:55 9011

Aq, jeg stiller meg bak dine spørsmål 100 %. Hvis du trenger aksjonærer som kan bidra med noen mill aksjer som vil sette makt bak spørsmålene så bidrag jeg gjerne.
Aqualight
11.07.2021 kl 11:51 8692

Generelle betragtninger efter IC -

Jeg må sige, at det seneste IC (Investor Call) den 9 Juli - 2021, samlet set - er en af de mest informative der har været afholdt, hvilket er meget positivt. Derudover bemærker jeg at opdateringen med hensyn til IP (Investor Presentation) er "a line" med alle de oplysninger der er delt her på tråden, hvilket blot bekræfter en af mange teorier, nemlig : 1. der var og er behov for en seriøs tråd - 2. Ledelsen bliver underrettet om aktiviteten både herfra tråden, men også fra LSE - samt en håndfuld andre forums - 3, den gennemsnitlige afregningspris var "spot on" med omkring 65$ pr. fat - samt mange andre oplysninger.

Når AC, nævner at dagens aktie kurs skal op med 10 - 15 gange, ud fra de nu kendte oplysninger, så skal man lytte godt efter, for der er stor forskel på at sidde på sidelinjen og stå midt i epicenteret for oplysninger vedrørende firmaet. Der sker mange ting på mange fronter, men specielt oplysningerne vedrørende Nigeria var meget opløftende, at der er forhandlinger omkring 12 potentielle felter, hvoraf 1 forhandling for nuværende forventes at at blive lukket, bare husk at INTET er lukket før underskrifterne er på papiret - dette gælder alle forhandlinger og alle aftaler, lige for at vende de 10 - 15 gange aktie kursen, så kan denne "profeti" forholdsvis nemt gå i opfyldelse når vi får reserve oplysningerne, vi fik et lille glimt af de oplysninger i det interview, der blev lavet tidligere, dog er der mange ubekendte faktorer som ikke bliver nævnt, og med de oplysninger jeg har liggende, - nogle historiske og nogle dags aktuelle, så har jeg et noget andet tal stående, og alene differencen mellem de små glimt vi fik og det jeg har stående, retfærdiggør nemt både 10 - 15 gange fra dagens kurs, men nu ser vi hvad firmaet vælger at fremlægge.

Selvom glæden kan blive stor ved en god aftale Nigeria, fastholder jeg min holdning til, at det er forbundet med endog meget stor risiko at have olie produktion i landet.

Effekten af at gå sammen, havde sin berettigelse, og derfor fortsætter arbejdet med at samle investorer, så vi fremadrettet kan tage vores indflydelse som aktionærer, (det er helt bevist jeg skriver tage vores indflydelse og ikke få vores indflydelse) - vi er samlet fra mange lande nu, og har til en generalforsamling en ikke uvæsentlig stemme, der er aktionærer med alt lige fra 5000 aktier og op til + 25 millioner aktier, der er både enkeltpersoner og grupper af investorer, så en blandet flok - tanken om èn samlet oversigt - en top 20 liste eller en top 100 liste, er ikke mulig at sammensætte, selvom det vil være ønskeligt.

Alle er stadig velkommen til at skrive en mail til > zenithinvestor2021@gmail.com < husk at oplyse dit fornavn samt antal aktier.

Vi kan glæde os over at vi nu har solgt vores egen olie, det er et KÆMPE skridt i den rigtige retning - og det åbner mange positive døre for firmaet ​

Der har gentagne gange været spørgsmål fremme vedrørende, hvorfor det kun er AC, der udtaler sig og hvorfor det kun er ham vi hører noget fra, og om det er et "One man band" svaret er faktisk ligetil og står på firmaet hjemmeside, under Media policy : The Company has adopted a media policy to ensure that the information disclosed by the Company is timely, accurate, comprehensive and relevant to the business of the Company. Adherence to this policy is intended to provide an effective and efficient framework to facilitate the timely dissemination of information. The media policy applies to all employees of the Company and its subsidiaries and divisions, as well as the members of its Board of Directors.

Andrea Cattaneo is designated as the Company’s principal media contact and Company spokesperson. Depending on the situation, an individual external to the Group (e.g. an external technical consultant) may be asked to be a spokesperson on a particular issue due to their knowledge, experience and technical expertise.

Hvilket sætter 2 steger under, hvad Sigurd kan svare på - og dette kan begrænses til allerede kendte oplysninger - Thats it - Derfor mangler vi stadig en IR kontakt på hjemmesiden, dette vil blive pointeret overfor ledelsen endnu engang.

Skulle der sidde en enkelt eller 2, der endnu ikke har læst den seneste IP, er her linket : https://wp-zenith-2020.s3.eu-west-2.amazonaws.com/media/2021/07/09094219/ZenithIP-Q3-2021-IP-V4c.pdf

God søndag

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Redigert 11.07.2021 kl 11:58 Du må logge inn for å svare
Svartsyn
11.07.2021 kl 12:46 8658

Hei Aqualight.
Vi sier det enkelt,det har ALDRI sett bedre ut.
Ha en flott dag alle Zenithere.
Slettet bruker
11.07.2021 kl 13:06 8669

Er det virkelig mulig med 10-15x dagens aksjekurs?
Herman*
11.07.2021 kl 13:56 8614

Alt er selvsagt mulig i et langsiktig perspektiv, men AC antyder jo at en slik kurs er mulig på grunnlag av eventuelt vellykkede resultater av forhandlinger som allerede er pågående. Slik jeg forstår han, mener han at Tilapia og en lisens i Nigeria vil forsvare en kurs på 1.1-1.7 NOK. Det har ikke jeg noe tro på, da Zenith trenger litt tid på å etablere seg som et seriøst selskap hvor de viser at de ikke bare kan forhandle avtaler men også levere på det operasjonelle. Tror derfor vi skal være veldig fornøyd om disse eventuelle avtalene tar kursen til 60 øre. Da vil det jo fortsatt være en langsiktig oppside etterhvert som de beviser at de kan levere operasjonelt, bygger en organisasjon og samtidig skaffer seg enda flere lisenser de neste årene.
Aqualight
11.07.2021 kl 14:18 8597

Alene med forventet brutto produktion samt brutto indtægt som oplyst i den seneste IP - ser det temmelig lyst ud for at sige det meget mildt.

2000/fat/d x 28 dage x 65$/fat x 12 måneder = 43.680.000$ = + 380 mill nok kr. - før udgifter - før reserve - før forventninger - før NAV beregning -

Med samme udgangspunkt men med en forventet TLP ll aftale, og KUN for eksemplet skyld :

Best case 1 well : 5000/fat/d x 28 dage x 65/fat x 12 måneder = 109.200.000 $ = + 951,8 mill nok kr. = 56% af 951,6 mill = 532,5 mill nok kr.

Så det helt korte svar er ja, det er mere end muligt - det er indenfor rækkevidde

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Herman*
11.07.2021 kl 14:26 8576

Kan noen forklare meg følgende: Zenith meldte i mai at de hadde tatt opp et lån på 2.1 mill Euro fra Winance. Dette tilsvarer ca 21 mill kroner. Samtidig melder Winance at de har lånt ut 35 millioner NOK til Zenith.

https://www.winance.com/#portfolio
Stockdance
11.07.2021 kl 14:59 8521

Selv om det er store tall å ta innover seg tenker jeg AC kan ha mye rett i sine estimater dersom avtaler formaliseres. Vi vet jo allerede hva Tilapia alene kan være verdt, og enkelte investorer er faktisk inne i aksjen bare av den grunn.

Organisasjonsbyggingen har vel allerede startet i henhold til strategien:

"Maximising use of local management personnel under direct supervision"

Vi har sett hva Zenith med AC i spissen har utrettet med lite ressurser. Nå blir det som du sier spennende å se om det også innfris på det operasjonelle.
Aqualight
11.07.2021 kl 15:12 8507

Det umiddelbare svar må være at lånet, rigtig nok er sammensat som et amortized loan - hvilket direkte betyder misvedligeholdt lån, MEN det kan ikke offentliggøres på anden måde, da der ligger en aftale om at betale med op til 100 mill aktier, bagved - dermed kan lånet ikke misvedligeholdes - om det så er værdien af de samlede omkostninger der er angivet med de 35 mill nok kr. vides ikke? det kan også være en taste fejl, det er set før, umiddelbart er det kun Winance, der kan svare på det spørgsmål. Skulle det ske at alle pengene skal betales med det aftalte antal aktier har de givet 0,21 øre pr. stk. - men det ser jeg nu ikke for mig.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Redigert 11.07.2021 kl 15:13 Du må logge inn for å svare
Herman*
11.07.2021 kl 15:16 8564

Hvis Zenith får 21 utbetalt mill og Winance regner med å få tilbakebetalt 35 mill i løpet av noen mnd, vil jeg si at det er et brutalt dyrt lån. Får spørre Sigurd, kanskje han kan finne ut av det.
Aqualight
11.07.2021 kl 15:23 8555

Din vinkel er skæv Herman* - og det er venligt ment.

Forudsætningen er IKKE at der skal betales 14 mill i rente - for det første. Men Winance er nok nødt til at offentliggøre tallet 35 mill ud fra den måde lånet er aftalt på - hvilket betyder at de samlede omkostninger kan løbe op i 35 mill kr. men som sagt er det kun Winance der kan svare på det spørgsmål, hverken AC eller Sigurd har svaret.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Herman*
11.07.2021 kl 15:55 8523

Jeg skjønner hva du mener, og renter er jo forresten forbudt i Islamsk finansiering. Når jeg sier renter vil winance si omkostninger osv. Poenget er at vi ikke vet, men det gjør nok AC. Sigurd er jo en ansatt, så om han ikke vet kan han jo drive litt research.
Redigert 11.07.2021 kl 15:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2021 kl 16:21 8505

https://youtu.be/HCGIvvxjbOY

Hør. Siste aksje han snakker om er ZENA!
Nano Rekyl
11.07.2021 kl 18:15 8409

Dette kvartalet som vi er inni nå kommer til å bli det beste kvartalet i Zenith sin historie så langt! Det er bare å feste setebeltene for det kan komme til å gå fort fremover! Ta gjerne opp denne 1. oktober igjen💰💰💰

Ha ellers en fortreffelig aften alle sammen!
Aqualight
11.07.2021 kl 18:53 8391

Var jeg den eneste der hørte - ny IC igen allerede midt August midt September? Der ligger nok lidt nyt fra borer aktiviteten, samt muligvis TLP ll ! Det bliver spændene at se hvad de kan trække ud af ROB - 1 - Derefter videre til EBB - 3, med egen rig og potentielt 500 fat/d

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Nano Rekyl
11.07.2021 kl 20:00 8330

Helt korrekt AQ! About 45 days🛢🛢🛢
Gullit
12.07.2021 kl 09:54 8047

Må bare få takke for en enorm innsikt og god info som deles av Aqua.. det ser ut som vi beveger oss inn i veldig lukrativt terreng. Det blir en spennende sommer.. fortsett å hold oss oppdatert
kim2002
12.07.2021 kl 10:45 7977

Aq og resten av seriøse aksjonærer. Endelig ser det ut til at vi kan forvente meldiger om både produksjon og kontrakter fremover. Vi er eiere av tilsammen mange millioner aksjer, noe som gjør at vi kan sammen utgjøre en betydelig stemme når det gjelder spørsmål til ledelsen. Viktig at vi står sammen som en gruppe. Meget nyttig informasjon du bidrar med Aq.
C-Eiken
12.07.2021 kl 11:05 7941

Nope, lagde også mærke til den, og var forbavser over det ikke blev nævnt herinde ;). BULL
Fakevenues
12.07.2021 kl 12:18 7853

Zenith Energy Investor Call (09.07.2021)

https://www.youtube.com/watch?v=UIAyFYU8PHg
Aqualight
12.07.2021 kl 17:50 7782

Fantastisk arbejde af MG, knap så fantastisk at jeg poster midt i at MG opdater sorry….

Som et lille plaster på såret får i her de seneste tal fra SLK & EZZA - for perioden 28/6 - 4/7.

Den samlede produktion for de 7 dage lander på 6265 fat - 45% til Zenith = 2819,25 Boe

2819,25 x 65$ = 183.251$ (1.591.577 nok kr) før udgifter

Som bliver tilskrevet det samlede regnestykke.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Herman*
12.07.2021 kl 18:43 7737

Hvilken oppdatering av MG sikter du til? Jeg kan ikke se at han har postet noe.
Aqualight
12.07.2021 kl 18:53 7721

Den der hedder Investor Conference Call Write-up - kl 18.01.

Den ligger også på LSE

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Aqualight
13.07.2021 kl 17:54 7459

Her er de seneste tal fra SLK & EZZA - for perioden 5/7 - 11/7.

Den samlede produktion for de 7 dage lander på 7634 fat - 45% til Zenith = 3435 Boe

3435 x 65$ = 223.275 $ (1.943.405 nok kr) før udgifter

Som bliver tilskrevet det samlede regnestykke.

Det er værd at bemærke den meget kraftige stigning på EZZA - stigningen i produktionen betyder faktisk yderligere ca. 352.000 nok kr for de 7 dage, eller 50.000 nok kr om dagen ekstra - se linket nederst

Aqualight 🇩🇰🇳🇴

http://www.etap.com.tn/fileadmin/prod_jour/Brut-050721.pdf
Gullit
13.07.2021 kl 18:14 7420

Det er jo meget hyggelig, noe spesiell grunn til denne økningen?
Svartsyn
13.07.2021 kl 19:13 7368

Det er ikke langt opp til det "gamle" målet 1000 fat pr.dag nå Aqualight.
Som jeg alltid har sagt ,den dagen vi når 1000 fat pr dag i egenprod. Vil det gå videre på skinner.
Våger påstanden det har aldri sett bedre ut.
Med endelig bekreftelse/ underskrift på Tilapia , da eksploderer det.
Forøvrig moro å se ,som en nevnte at robot-handelen sleit litt idag.
Tolker det at salgs-siden var disiplinert og snart ingen selger på disse nivåene. Nå er opp siden flott. Vi er over 20 øre bare ved godkjenning av Tilapia 2 viser mine tall.
Ha en flott kveld, alle Zenithere..
Herman*
13.07.2021 kl 19:33 7341

20 øre er nøkternt, AC snakker om 10-15x ved avtale i Nigeria. Kanskje ikke fullt så nøkternt…:-)
Svartsyn
13.07.2021 kl 20:01 7417

Mulig jeg er nøktern, men jeg er sjelden negativ.
La den" lille italieneren" få holde på i fred og ro med "ludo-triksene" sine så ender dette bra.
Det eneste jeg er redd for er at han skal få covid-19.
Det er noen som er utrolig "negative,urolige,nervøse Og tvilende på alt og alle.
I denne bransjen er det ikke noe vits i å gruble på alt mellom himmel og jord.
Det er best å "gunne "på sett borekronen i bakken og bor for helv.....
Og til slutt Herman . Tror du at du en gang i ditt liv møter en sjef i en olje mygg som er nøktern.
Det vil ikke skje..
Selv om han har fått 2000 mail fra aksjonærene, like it or not.
Deler av innlegget er skrevet ironisk ment,med en hvis undertone.
Ha en fortreffelig kveld Hermann.
Og mitt tips,du vil få en behagelig overraskelse snart.
Og ikke gruble på hva det er.
Ta det som det kommer.
Men husk også innen oljeboring tar det et sekund fra hero til zero.
Det har jeg selv opplevd noen ganger som borer i Nordsjøen.
Det viktigste er at man tar lærdom av det ,og" gunner "på
etter neste "target"
Og til slutt .Ett tall på et papir er en ting ,en borer som borer etter olje kan nok somme ganger dra litt på smilebåndet,når han vet alle tingene som kan gå galt på veien mot målet.
Det vil helst gå bra så kjerringa og alle de teoretiske "ekspertene" i landorganisasjonen .
Men når det gikk till helvete,var det i 95 % av tilfellene boreren/drilleren som måtte svare i telefonen fra land.
Tall er en ting, en boreoperasjon er noe helt annet.

gravemaskinen
13.07.2021 kl 20:06 7431

Du er opptatt av boring svartsyn, men nå kommer det jo relativt greie inntekter pr idag også uten å måtte bore.. Boring vil jo bare ligge som ytterligere trigger.. Et selskap som har nært forestående 1000fat PD og har en MC på 150 mill med svært liten gjeld er i hvertfall ikke dyrt.. Snakkes på 20 øre, som kan komme når som helst
Svartsyn
13.07.2021 kl 20:11 7493

Der er vi enige,som jeg sier bare godkjenning/underskrift på Tilapia Så er vi over 20 øre. Så stort om ikke større er denne muligheten.
Så kan vi snakke boring seinere.
Redigert 13.07.2021 kl 23:37 Du må logge inn for å svare
Aqualight
13.07.2021 kl 21:47 7400

Hej Svartsyn -

Du har ret i at vi er endog meget tæt på de 1000 fat/d.

Der sker urimelig mange spændene ting i øjeblikket, også flere end der bliver talt om på diverse forum. De tålmodige bliver rigt belønnet for ventetiden.

Kan vi gøre det sådan at fremadrettet så bliver TLP ll underskriften og 20 øre ikke nævnt i samme sætning? Mere fordi det er så fjernt fra den reelle værdi af feltet 😊

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Svartsyn
13.07.2021 kl 21:59 7373

Kan gjøre hva som helst,bare de signaturene kommer på rett plass.
Markedet bestemmer resten.