Homseaften på NRK TV
NRK slår i kveld til med samtidige homseprogram i alle TV-kanaler.
NRK 1 startet 21:20 i kveld homseserien "Ein engelsk skandale"
NRK 2 sendte 21:25 i kveld programmet "Martina - tennislegenden som ble et ikon", om en kvinne som er sammen med en annen kvinne.
NRK 2 sendte 20:55 i kveld programmet "Dødelige fordommer", om en skrulling som drepte et lesbisk par.
Det skal visst være umulig å unngå homserelaterte programmer som NRK vil prakke på oss, om du da ikke bytter kanal eller slår av TVen.
NRK 1 startet 21:20 i kveld homseserien "Ein engelsk skandale"
NRK 2 sendte 21:25 i kveld programmet "Martina - tennislegenden som ble et ikon", om en kvinne som er sammen med en annen kvinne.
NRK 2 sendte 20:55 i kveld programmet "Dødelige fordommer", om en skrulling som drepte et lesbisk par.
Det skal visst være umulig å unngå homserelaterte programmer som NRK vil prakke på oss, om du da ikke bytter kanal eller slår av TVen.
Mythos
02.10.2018 kl 23:58
712
Det hjelper ikke stort å skifte kanal. Farmen, Skal vi danse og andre programmer har lesper og homser med. Det er bare noe vi får venne oss til.
heilo888
03.10.2018 kl 00:34
704
Er vel uforholdsmessig mange homser som jobber innen TV-kultur og underholdning, så det er naturlig at disse ønsker å prakke på oss alle andre disse lite severdige homseprogrammene.
Tenker Fluelort er ganske skaphomo jeg.
Jeg lurer på hvorfor pressen absolutt hele tiden skal løfte frem og hylle de som er homoer jeg?
De sier aldri at en mann er heterosexuell hvis han er det, men hvis han er homo så skal det presiseres og understrekes.
Kan noen forklare meg hva som er grunnen til at det har blitt slik?
De sier aldri at en mann er heterosexuell hvis han er det, men hvis han er homo så skal det presiseres og understrekes.
Kan noen forklare meg hva som er grunnen til at det har blitt slik?
heilo888
03.10.2018 kl 13:48
620
Papp: Grunnen er at venstre-sosialistene i norsk TV og presse ønsker å løfte frem minorietetene som homoer,lesbiske, invandrere osv.
Forsåvidt greit det, men det har nå bare tatt slik overhånd at enkelte av oss heterofile føler oss unormale,,,,
Forsåvidt greit det, men det har nå bare tatt slik overhånd at enkelte av oss heterofile føler oss unormale,,,,
Ser at Administrator har slettet et innlegg. Så de har funnet ut at Bekte, Sotha og andre som liksom skulle moderere forumet ikke funket? Så nå er det tilbake til gammel ordning med sensur ja
nekkejk
03.10.2018 kl 18:20
597
Mitt innlegg som ble slettet.
Relativt ubegripelig at det innlegget ble slettet når man ser hva som ellers får stå på dette forumet!
Relativt ubegripelig at det innlegget ble slettet når man ser hva som ellers får stå på dette forumet!
Huff da Nikkegjøken.
Slipper du ikke til med dine "meget gode" innlegg?
Så leit.
Kanskje du bør moderere dine venstreekstreme innlegg noe?
Slipper du ikke til med dine "meget gode" innlegg?
Så leit.
Kanskje du bør moderere dine venstreekstreme innlegg noe?