🥳🍸🍾🚀🚀NYTTÅRSRAKETTEN I ÅR BLIR SAGA PURE

Slettet bruker
30.12.2020 kl 11:31 3076

Spetalens private Fond.
Redigert 21.01.2021 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2020 kl 13:37 2916

ref Trading vi langsiktig på Shareville

Noen ord før nyttår....MÅ LESES OM DU ER NY/NYSGJERRIG/EMISJONS REDD/OSV OSV...
(bevistgjøring info). små lang post, men den kan være verdt endel kroner på lommeboken din pga infoen under her :)

Saga Pure klarte det kunstykket og få overskrift med Bjørn i e24 på forsiden mitt i beste lese tid idag samt finansavisen om Horisont der spetten er nevnt med SagaPure i front med Klp osv... RETT ETTER SISTE BØRS DAG I 2020....RÅTT.

Snakk Om og reklamerer for seg selv, enormt, dette er en prestasjon i seg selv... må gi dem skryt i disse tiktok tider, og youtube kanal tider...der alt handler om og selge seg selv og budskapet man har... dette var en innertier...ingen selvfølge og være god i media... nok av selskaper som SUGER på dette... ref koa kongsberg, uten og snakke for mye om andre her, men de er svake på dette som eks med media. STRÅLENDE levert av SAGA. :)

Så har jeg lest alle poster siste døgnet og det er endel spørsmål som går igjen av enkelte... lagde en post der jeg "ringte bjørn selv idag" og tok en prat med han tidligere idag den handlet om emisjonen som kommer... les den gjerne, meste om emisjon blir svart på der... men etter og ha lest mye på alles poster så oppsummerer jeg enkelt til mange her for og være til hjelp.... med punkter....

✅ Saga er et invest selskap i andre selskaper, ergo de tar mindre risiko enn og eie alt selv, og hensikten er og komme inn tidlig og skape avkastning.

✅ Saga har proffe investorer bak seg, som ser verdi og deres jobb er og tjene penger på investeringer de gjør, ref everfuel fra 22 kr til 125 kr på børs (saga eier en fin post der som eks)

✅ Klassikeren rundt emisjon på forum her- "Nå blir vi vannet ut" - "typisk at de store gutta får alt mens vi får smuler". Husk de store gutta hadde ikke brukt 1-15 mill på Saga om dette var et skall, samt at ja vi trenger de store gutta samlet med oss. Desørger for at Saga er meget likvidd med 500 mill på bok rett rundt hjørnet, som gir oss samlet store muligheter.

✅ Når emisjonen kommer folkens... så blir 3 prosent av aksjene lagt ut til oss ref 14 mill i antall som er i selskapet. 3 prosent er dråper folkens, fordelt på alle.Vi få 1 mot 100 i antall ved Emisjon. se regne stykke...fordelen med dråper er at det hindrer et stort nedsalg av små aksjonærer.

✅ Eier du idag 10.000 aksjer så får du 100 aksjer. (10.000 delpå 100=100) Altså 100 aksjer pr emisjon du får til "knallpris"på 2.10-2.90-4.10. Så enkelt oppsumert 100 aksjer jevner ikke snittet ditt, det er en fis i vinden. Men ja den hjelper mini på.... les neste punkt...

✅ INGEN, ABSOLUTT INGEN MED med iq over 49 vil selge store poster etter at de mottar 100 aksjer på emisjon pris billig, eller dumpe dem som noen hevder... det er høyst usannsynlig... så SLAPP HELT AV... DET SKJER IKKE...de 100 som er eksemepl her vil jevne ut gaven din "litt, nesten ikke synlig"

✅ Har du tilgang til 3 emisjoner som kommer så kan punkt over gjentas 3 ganger, ergo 300 aksjer samlet men igjen, liten effekt...
(har jeg glemt detaljer her, så ikke nødvendig med arrestasjon, folk tar poenget)

✅ Så hadde du tanker om at "jeg selger nå snart til eksvis eller 4.89,- som eks. selger unna 5000 aksjer av dine 10.000 som du eier. tar avkastning og skal være lur og kjøpe billig i emisjonen som kommer.... tenker du slik, da dritter du deg ut... ja du tjener her og nå på de 5000 aksjene du selger, men de 100 du får kjøpt billig hjelper ingenting... og før du får sagt "fyrstekake" så går kursen fra 4.89,- til 5.62,- - og der stod du igjen på perrongen med 5100,- aksjer, og du hadde nettopp 10.000 stk av... så NEI, IKKE PRØV OG VÆR LUR (dette er ment som et tips så du ikke gjør noe dumt)

✅ Så hva nå? Jo det skal jeg si deg... se bort ifra emisjonen som en stor kjøps mulighet på antll og at et stort fall kommer, samt slutt og irriter deg over den... høyst usannsynlig at denne vil påvirke noe nevnverdig (matematisk har jeg regner uoffiselt på at et fall på 1.2 prosent er fasitten her) igjen ikke viktig.
Har du trua på saga, kjøp til vanlig kurs i marked (eks nordnet) og kom deg inn.... ikke tenk "vi får lite, de store gutta får alt".

"Enkel matematikk sa er fortsatt en aksje pris på eks vis 4.75 (idag), ekstremt my billigere enn 7.24 som denne kan stå til om 14 dager"

Mitt kursmål 10 februar (kvartals rapport første uken i feb): 11.24,-

Håper du fikk noe ut av posten? kommenter gjerne!
Bilde under her sier mere enn tusen ord;)

Godt nyttår winners 😁🍾🚀🥳🚀
Redigert 21.01.2021 kl 08:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2021 kl 11:52 2059

Må opp noen russiske prosent da :)