VOW - Alle gode ting er TRE.......eller var det 4?

Hammers
VOW 31.12.2020 kl 11:28 86003

Slettet
Redigert 12.08.2023 kl 10:36 Du må logge inn for å svare
edvin
31.12.2020 kl 13:48 33704

Tusen takk for et svært godt og informativt innlegg, Hammers! Den podcasten skal jeg kose meg med i nyttårshelgen.
Har vært aksjonær i VOW over lang tid nå, etter blant annet å ha lest noen av dine innlegg og betraktninger med stor interesse. Ingen tvil om at potensialet er svært stort, og jeg føler meg trygg på å sitte med en ESG aksje hvor selskapet faktisk tjener gode penger! Det kan man ikke si om mange andre av disse selskapene i øyeblikket.
Er spent på fortsettelsen og nye oppdateringer på nyåret! Her skal man bli sittende LENGE.
Godt nytt år, og takk for den jobben du gjør her inne på forumet. Så langt har dine råd vært svært lønnsomme.

Hilsen Edvin
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Kalle 1
31.12.2020 kl 14:38 33898

Har vow,og to andre "grønne"
Zaptec og Elop
Tror de tre der kan bli greie å ha i portisen for 2021!
Rakettpotensiale
Lykke til alle medaksjnærer.
Og et riktig godt nytt år til dere alle her på Hegnars Tivoli.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
lynx
31.12.2020 kl 15:45 33732

Enig Hammers, VOW ser veldig mye bedre ut nå enn tidligere i høst, og jeg tror også at aksjen har fremtiden for seg. Dog litt spennende hvordan den nye satsingen skal finansieres. Sitter med en følelse av at større investorer er litt avventende, de ser kanskje for seg en større emisjon. Men slik klimaet er på børsen nå burde vel selskapet bare klemme til, pengene sitter løst og en emi vil kunne gjøres uten særlig utvanning.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
31.12.2020 kl 16:52 33564

I stedet for å "engste seg" for all verdens styggedom er det ENKLESTE og det eneste korrekte å lese børsmeldingene:
- Follum; https://www.vowasa.com/blog/vow-asa-launches-vow-industries-and-signs-letters-of-intent-for-pioneering
- Investering på NOK 200 mil dekkes av lån + offentlige tilskudd fra ENOVA. Altså en ikke-sak for "de bekymrede".

- Den store i Europa; https://www.vowasa.com/blog/vow-asa-vow-asa-and-world-leading-manufacturing-company-join-forces-to-build
- Som man ser et samarbeidsprosjkt innen bl.a. finansiering. Nok en ikke-sak.

- Når de største aksjonærene selv har fremforhandlet avtalen er alt i trygge hender. Slik det alltid har vært i VOW.
- Akkurat som da ETIA ble kjøpt. De eneste effektene var at det ikke ble betalt utbyttte i H2/19 + en minimal utvanning på 2,2%.
- Tilbake fikk vi den gullklumpen ETIA en gang er! Får vi den Spin Off'en jeg tror kommer, kan ALLE smile hele veien til banken!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
ruda
01.01.2021 kl 18:49 32972

Blir spennende å se Equinor blir samarbeidspartner med VOW. Tror Vow blir en av vinnerne i 2021
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 00:44 32310

https://gemini.no/2020/12/slik-kan-industrien-klare-klimamalet/

Dessuten trengs det nok biomasse som kan bli til biokarbon og andre biogene råmaterialer. Eller for å si det helt norsk og litt forenklet: Trær og andre planter som kan bli til trekull, som i sin tur kan erstatte dagens fossile kull.

Så må dette biokarbonet fremstilles og tilpasses slik at det faktisk kan brukes i de forskjellige prosessene i industrien. Det som kan brukes til å produsere aluminium, er ikke helt det samme som det som kan brukes til manganproduksjon.

FOLLUM:-)

Her snakker de om VOW VOWen vår :-)

I Norge er det produksjonen av silisium som har kommet lengst i å bruke biokarbon. Men heller ikke her er det bare å «putte grillkull i ovnen». Det er mye som må tilpasses for å få riktig kvalitet, virkningsgrad og effektivitet i prosessen, fastslår Nina Dahl.

Så er det heller ikke sikkert at det er mulig å få tak i nok biomasse med riktig kvalitet i fremtiden. Derfor er det en viktig anbefaling fra ekspertgruppen at det må arbeides mer med nye, alternative prosesser som ikke trenger karbon.

CO₂-gass kan også være en ressurs. Ekspertgruppen har også sett på muligheten for å bruke CO₂ til å lage nye produkter – det vil så at den har sett på karbonet i prosessgassen kan utnyttes og resirkuleres. For eksempel er det prosjekter i Norge som enten planlegges eller er i gang allerede, der CO₂-gass brukes til blant annet å produsere blant annet kjemikalier, drivstoff, alger og fiskefôr.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Collo
02.01.2021 kl 00:56 32262

Riflen etter biomasse blir så stor framover at trevirke antagelig ikke er lønnsomt som råstoff for biokull.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Framtia
02.01.2021 kl 09:52 31890

Tror du har mye rett her Hammers! Innlegget var mer som Nyttårstalen, bare mer potensielt lønnsom😉😁Les meldingene, så får de av som er skeptikere svar på alt fra finansiering og utvikling!
Tror vi ser 100kr aksjen ila året 2021, noe som må sies å være billig etter dagens "ESG" prising...! Godt Nyttår til dere alle!
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Framtia
02.01.2021 kl 10:25 31749

Det er ikke bare å putte Hydrogen i "ovne"! Omlegging av produksjon krever enorme investeringer i tillegg til en krevende og kostbar produksjon av H2. Biokull er muligens en mindre omfattende vei til Roma!...Kan nevne Tizir Tyssedal, der de " planlegger" omlegging av produksjonen av stål/ titan, til en estimert totalkostnad på 7 milliardar!...
https://energiogklima.no/nyhet/tizir-sikter-pa-gront-hydrogen/
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.01.2021 kl 11:23 31576

Ser at de bekymrede fortsetter å "bekymre seg"! Er det deres jobb?
- Først var det pengene som manglet. En ikke-sak ut fra børsmeldingene.
- Nå er det MANGEL på biomasse og at biokullet trolig ikke har riktig kvalitet ut fra det ønskede sluttproduktet.
- Joda, mange problemer som må løses - men KUN hvis de i det hele tatt FINNES?

- Investeringer;
- I går argumenterte jeg for hvorfor investeringene ikke ville være noe problem for aksjonærene. Ref børsmeldingene i desember.

Biomasse;
- I 2017 var det beregnet at den ÅRLIGE tilveksten i norske drivbare skoger lå på ca 25,5 millioner kubikkmeter tømmer.
- Dette i motsetning til en årlig hogst på ca 10 millioner kubikkmeter.
- ALTSÅ; Norge gror igjen. Man må få FART på hogsten. Gjerne som tømmer til karbonfangst vha pyrolyse.
- Ordinært kull fases ut og erstattes med biokull.

Kvaliteter biokull til ulike sluttprodukt;
- Nettopp slikt VOW siste år har forsket på i sitt testanlegg ved Lindum. Her har man "fintunet" pyrolysen til å få akkurat det man ønsker.
- Det tilsvarende anlegget i Frankrike vet ikke jeg hva driver på med, men kanskje noe av det samme - hvis ikke enda mer mer avansert.
- Dvs, trolig HYDROGENPRODUKSJON som et sluttprodukt fra høytemperaturpyrolysen VOW nå behersker. Kan tenke meg det!

Fremtia:
Takk for en fin link ang anlegget i Tyssedal. Drøyt et år gammel, men en illustrasjon på hva som nå foregår rundt om i ulike verdensmiljøer.
Det er noe slikt VOW nå beveger seg inn i - rettet mot metallurgi. De endelige svarene ang Follum og kjempeanlegget i Europa vil tikke inn fra januar av. Trolig bare å holde på hatten her.....!

Hilsen Hammers.......100% bekymringsfri!
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
PrivatInvestor
02.01.2021 kl 14:26 31197

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
merida1

En konkurrent fikk Enova tilskudd for noen år siden.
https://presse.enova.no/pressreleases/138-millioner-til-biokullanlegg-paa-follum-1251674
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Bubleslurp
02.01.2021 kl 16:10 30920

Like sikkert som att våren kommer, er Merida’s baissing en garanti for at VOW går opp i kurs. Slår aldri feil.
På forhånd takk og godt nytt år til deg også ;))
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.01.2021 kl 18:01 30564

Registrerer at usaklighetene har tiltatt utover dagen.

Innlegg med NULL verdi for andre enn de som kun er ute etter å ødelegge tråden.
Da er det best å sette på foreldrekontrollen for i dag.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.01.2021 kl 22:53 30148

EU har vedtatt et delmål på 55% utslippskutt innen 2030 - med et hovedmål på nullutslipp i 2050!
Penger stilles til disposisjon som tilskudd og lån. Hele €750 milliarder i delperioden (nær NOK 8 000 MRD).

2030 ligger kun 10 år fram i tid. I tiden framover kommer det til å bli et VOLDSOMT kjør for å oppfylle egne krav.
https://energiogklima.no/nyhet/eus-nye-klimamal-gir-et-helt-annet-trykk-og-akselererer-den-gronne-omstillingen/

VOW har de siste 2 mnd merket dette på følgende måte;
30.okt; REPSOL (Europas 9. største oljeselskap - og verdens 645. største) børsmelder et strategisk partnerskap m/VOW (avkarbonisering).
20.nov; REPSOL melder i sin 5-årsplan om en grønn miljøsatsing på 50-60 MRD.
15.des; VOW børsmelder opprettelse av VOW Industries. VOW skal utvikle, eie og drive fasiliteter basert på egen teknologi. VOW!!!
15.des; VOW børsmelder ny fabrikk i Follum. Hovedprodukt; Biokull til norsk metallurgisk industri. Erstatning for fossilt kull.
17.des; VOW børsmelder ny europeisk fabrikk dedikert til EN verdensledende metallurgisk produsent. Samme opplegg som Follum.
17.des; Verdenslederen avdekker seg selv og planene i en egen seremoni ila januar/21. Dette blir etter alle solemerker STORE SAKER!

For min del kan enkelte fornekte det som kommer! Alternativet er å godta at "slik blir det" - for så å delta på det eventyret som vil utspille seg.
"Sterilisering av teblader" blir nå erstattet med KJEMPESTORE prosjekter og kontrakter over hele Europa.

Jeg ser lett for meg et RUSH av ulike nye kunder og ulike STORE oppdrag utover i 2021. Selvsagt utover det som allerede er meldt.
Ja, for nå har land/bedrifter skjønt at det begynner å haste for å makte å oppfylle egne lovpålagte krav.
10 år går utrolig raskt - og kampen om å få innpass hos dem som er i stand til å løse problemene for dem tilspisses.

Hilsen Hammers

PS; Det er flere som ønsker tilgang til mine stengte tråder. Jeg avviser dessverre samtlige og lar dette bli en monolog til jeg evt senere åpner.
Enkelte gjentagende nick's har NULL interesse av å komme med konstruktive innspill - så da blir det slik.
Mulig jeg åpner senere og lar det være åpent til usaklighetene evt gjentar seg fra de samme kilde. Vi får se.

Ref; At Scanship gikk konkurs i 2008 pga at deres daværende amerikanske eiere ikke kunne stille nye midler kom av Finanskrisen i 2008.
Dette har selvsagt ikke noe som helst med dagens omstrukturerte VOW å gjøre.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
03.01.2021 kl 14:27 29538

Da er tråden gjenåpnet for saklige innlegg -
etter at admin har puttet diverse innlegg i den søppeldunken der de hører best hjemme!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2021 kl 16:08 29313

Jeg slettet mine innlegg selv, for jeg ville ikke ødelegge for haussingen din. Skikkelig haussing har jeg all respekt for
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2021 kl 16:08 29285

Hvor mange nick har du egentlig mr storhausser? Tror de fleste begynner å bli meget lei av se trådene dine om wov så sikkert like greit du låser dem slik at de blir read only for deg selv i tillegg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Karbon
03.01.2021 kl 16:35 29174

Penegutt:

Jeg er iallefall ikke lei av Vow-trådene til Hammers.

Saklige og informative innlegg om det fundamentale, og gode TA-betraktninger underveis når han har noe å meddele om det.

Dette til stor forskjell fra diverse andre tråder på forumet, der man ofte finner NULL informasjon som er verdt å lese.

Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
spekulator
03.01.2021 kl 16:42 29125

Hammers har mange gode poenger, og bedriver faktaopplysning. I motsetning til andre som lever av tro og håp selskaper, og hauser disse underskuddsforetagende.
De som overlever, tjener penger, har skikkelig ordrereserver, og unngår emisjon etter emisjon for å overleve. VOW er et slikt selskap. Uten tvil. Hammers har helt rett.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
royroy
03.01.2021 kl 17:04 29047

Det er helt greit å hausse så lenge det Inkluderer kilder og fakta holder vann. De fleste haussere gjør IKKE dette.

Ville gjerne lest baisseinnlegg fra deg, hvis det bare var noe interessant/hold i det. Men 0% interessant fra deg (med flere). Ta kvelden du, penegutt!
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
03.01.2021 kl 19:53 28774

Jeg humrer av det jeg leser.......🤭🤭🤭👍!

Uten at dette skal handle om "Hammers" vil jeg bare si;
- Det er etter mitt syn ikke haussing når det man skriver om i all hovedsak er basert på faktaopplysninger.
- Gjerne børsmeldte nyheter - som den oppsummeringen jeg i går hadde om hva som har skjedd de siste to månedene. KUN FAKTA!
- At det skrives positivt når det er grunn til det er naturlig. Den store aktøren BLIR IKKE avslørt i mars eller i juni, men nå i januar. FAKTA!

Det man kan spekulere i er; HVEM er det???.
- Franske Eramet og stålkjempen Arcelor-Mittal er nevnt av andre som hete kandidater.

- VOW har et stort nettverk i Frankrike (via franske ETIA) og ERAMET kan med det være aktøren.
- Her er det og en kobling mot Tinfos (eid av Eramet). Tinfos og VOW inngikk nylig et samarbeid med plast til el. i Indonesia.
- Også verdens største stålprodusent, Arcelor - Mittal har halvt fransk bakgrunn. Kanskje?

- Ellers har man tyske Thyssen-Krupp. En annen "verdens største" stålprodusent.
- VOW har allerede levert et mindre tilsv anlegg til Tyskland. Dette er vel knapt operativt, så kanskje ikke?
- Med en tysk aktør vil vel den siste ukes så omtalte "tyske bloggeren" få skrivediare når VOW skal omtales i rosende ordelag.

- Også DET kunne ha vært et hyggelig alternativ inn i det nye året!
- Jubelåret 2021 - når også ETIA skal begynne å levere varene etter sin organisatoriske oppbygging.

Hilsen Hammers.......som konkluderer; Stort blir det UANSETT - og i morgen er det allerede den 4. januar.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
unikum
03.01.2021 kl 20:30 28605

!00 % tillit til Hammers. Jeg velger og tro, sjekker noen ganger fakta. Har ennå ikke vært uenig, så stå på Hammers! Håper den ikke går for mye i morgen, tenkte å doble meg opp i VOW i morgen
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
ruda
03.01.2021 kl 21:41 28417

Det vil ikke ta mange dager, før vi har en stabil kurs over 40
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Kalle 1
03.01.2021 kl 22:14 28273

Må innrømme at jeg er spent på morgendagen.
For alle aksjene og fondene mine!
Har 10000 lodd i vow, ned fra 20000 riktig nok.
De pengene jeg fikk for de 10000 loddene, gikk rett inn i zaptec.
Er også veldig spent på nio neste uke.
Elop kan komme til å stige godt utover året også, om de får fart på salget.
Samt Handelsbanken bærekraft..
Blir et spennende kvartal dette!
Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
MrStock
04.01.2021 kl 10:06 27852

Litt ulogisk kursutvikling på VOW så langt i dag. Det virker som om det er en "stille majoritet" som bare venter på rette anledning til å komme seg ut. Uvisst av hvilken grunn.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Record
04.01.2021 kl 10:15 27796

Ulogisk ?
Det er vel mer eller mindre slik den har gått over lang tid nå , "liten gutt i Tyskland som styrer også denne "
Om du ser på eierlistene ser du hvem som kjøper/ selger daglig , linket opp mot tradergate :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Keste69
04.01.2021 kl 20:33 27408

Hei Hammers.
Tusen takk for mange gode og informative innlegg, jeg dør snart av nyskjerrighet selv om hvem de skal samarbeide med og evt news fra samarbeidet med Repsol også :)
Har dog en liten tanke om en av kandidatene, tviler på det er Arcelor-Mittal (skulle ønske det var de), men de har et slikt anlegg på gang med LanzaTech i Belgia og de har hatt samarbeid i lengre tider. De lager etanol, prosjektet heter Torero mener jeg.

Står om det her:
https://www.eib.org/en/stories/steel-decarbonisation-technology

Keste
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
04.01.2021 kl 22:09 27188

Takk for det, Keste.
Også jeg er spent på hvem motparten i avtalen er.
Til syvende og sist spiller neppe "navnet" så stor rolle når vi vet at det er "World leading company". Stort blir det uansett!

Det jeg er MINST like spent på er eventuelle nyheter om detaljer rundt utskillelsen av VOW Industries. Kanskje de blir publisert ifm "nyheten"?
- Blir Industries børsnotert (som jeg håper og tror)?
- Hvordan blir selskapet fordelt til aksjonærene?
- Kommer det nye aktører inn via en rettet emisjon? Nye midler til markedskurs.

Hvis egen børsnotering er det flere store fordeler.
- Man får løftet fram de verdiene som finnes i selskapet.
- Verdiene blir fordelt til aksjonærene - som får aksjer i det nye selskapet.
- Man skiller Cruise og landbaserte Industries. Selv mener jeg Cruise har vært kursmessig belastende for helheten i hele 2020.
- Ref fallet fra kr 34 til 12 før caset snudde. Det viste seg at det ikke var noen direkte kobling.
- Industries er forventet å bli den KLART største vekstfaktoren i VOW i årene framover. Da en fordel å rendyrke denne.

Altså; Mange viktige spørsmål som blir besvart og sterke potensielle kursdrivere som kan komme ila januar.
Skal vi tippe at nyheter kommer fra den 11 jan og utover? Kan tenke meg det.

Kursen seg tilbake i dag. Ikke skjønner jeg hvorfor - hvis ikke dette er manipulering fra en større aktør.
Gjerne volum som 128, 132, 324 og 455 aksjer (hvis ikke lavere) som på død og liv skulle selges.
Selvsagt jevnlig solgt 5-10 øre lavere enn kurser med volum. Slikt har uansett NULL betydning når NYHETENE slippes!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Jazz
04.01.2021 kl 23:03 27005

Du kan å skrive Hammers, det skal du ha :)
God underholdning (og informerende) selv om jeg leser det først noen dager over nyttår.
Selve sendingen så jeg direkte, kanskje den beste av romjulssendingene (den med Fredly var også bra). Jeg bet meg også merke i det Eie sa om at en burde eie leverandører, og tenkte på Vow.
På lang sikt har jeg troen på Vow, en grønn aksje som tjener penger nå, og ikke kanskje litt om mange år. På kort sikt er jeg mer usikker, sitter nær salgsknappen, i lett frykt for en dobbel topp i kombinasjon med høy RSI. Og et børsklima som fort kan preges av gevinstsikring de neste uker.
Men det tror jeg blir forbigående for Vow sin del, Vow kan være en av de grønne som faktisk lykkes.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
05.01.2021 kl 00:26 26767

Det man bør merke seg er at VOW har en driftsmargin på hele 27-28% innen installeringer til Cruise i det "vanskelige" Q3/20. (Projects).
Den landbaserte delen er pr i dag helt i oppstartsfasen pga orgoppbygging og ekstra kostnader. Derfor negative tall i startfasen.
Sterk vekst forut, og en forventet margin på rundt de samme nivåene som i cruise.
Dog med LANGT høyere omsetning (= langt høyere fortjeneste).

Marginen til "Aftersales" til cruise (ca 1/3 av VOW)har normalt ligget på noe over 20%.
Denne er akkurat nå langt lavere pga landligge for skipene.

Landbasert blir bygget opp på tilsvarende måte som cruise med Aftersales for vedlikehold av levert landlig utstyr.
Summerer man vil hele selskapet etter hvert ha svært sunne marginer.

Likevel; Blir VOW Industrials skilt ut med børsnotering vil selskapet få en HELT annen prising enn i dag. Ref det som nylig skjedde i HEX.
I så fall får dagens aksjonærer tildelt aksjer i Industrials i forhold til antall aksjer de har i dagens VOW.
Industrials forventes etter hvert å ha noe slikt 4-6x så stor omsetning som cruise. Her snakker man VEKST - så det holder!

SVÆRT spennende tider - og en splitt som trumfer ALT annen man måtte ramse opp av ulike muligheter.
Det ENESTE sikre vi vet er at KONKRETE nyheter begynner å tikke inn ila januar - slik børsmeldingene har fortalt oss.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
May-Liss
05.01.2021 kl 01:15 26652

Hammers
Hvor henter du dine forventninger til omsetning og marginer for Etia (Industrials) fra ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Hammers
05.01.2021 kl 17:38 26208

Hei, M-L.
Beklager sent svar. Har ikke sett ditt innlegg før nå.
Det jeg skriver er selvsagt ikke hentet fra løse luften.

- Driftsmarginene til SSHIP-delen (27,8%) er hentet fra VOW's Q3 Update (en forenklet Q-rapport) + Q&A i etterkant.
https://www.vowasa.com/blog/vow-asa-watch-the-full-q3-trading-update-online-presentation-with-q-and-a

- Ila sendingen snakker man også om ETIA-delen og at man ser for seg en tilsvarende utvikling der.
- Interesserte bør se hele innslaget. Q&A - seksjonen starter etter ca 13. min. Mange herlige momenter som tas opp.

- Kjempeveksten har jeg hentet fra DNB's presentasjon av VOW; https://www.youtube.com/watch?v=b5QPJJ4pIKI&t=913s
- Etter 15,03 kommer det opp en slide som viser den veksten DNB ser for seg i de ulike sektorene.

- Det man bør merke seg er at dette innlegget ble lagd ut fra hva man den gang (rundt påsketider i fjor) så for seg.
- Når det i DES meldes at man bygger opp en ny fabrikk KUN for å betjene EN eneste stor kunde, ja, så skjønner man hvordan det går?

Hilsen Hammers..........som for det meste av dagen har sittet i "godstolen". Der har jeg sett "Timeglasset - minutt for minutt"!
Dere vet, det glasset som nå er snudd i påvente om de store nyhetene som kommer innen utgangen av januar.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2021 kl 18:44 26077

Når har du tenkt å slippe kulen/ selge deg ut i VOW siden du er så opptatt av timeglasset?
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2021 kl 19:35 25958

Hammers - takk igjen for god info og gode innlegg!👍
Fokus i aksjemarkedet vil fremover når Covid-19 legger seg gå fra vekst aksjer (der mange «grønne aksjer» til nå har blitt priset....noen altfor høyt..., på fremtidig vekst og resultater) til verdi aksjer.

Ja takk begge deler? Da er VOW rett sted å være fremover!😉
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
ruda
05.01.2021 kl 20:56 25774

Det er jo ingen tvil om at Vowwen skal betydelig opp fremover
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare