RUSSLAND = Et land i full oppløsning. PUTIN er en tragisk mann!!

Slettet bruker
21.12.2017 kl 18:23 7226

Lover ignoreres etter press fra Den Russisk Ortodokse Kirke og PUTIN bryter Russisk grunnlov over en lav sko. Den mannen og hans prostituerte hoff går en tragisk fremtid i møte.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Alex
21.12.2017 kl 21:42 7107

Russland har det bra. Russlands president Vladimir Putin er svært populær blant russiske velgere og er storfavoritt i presidentvalget i mars. Fordi russerne vil fortsette å ha det bra.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
pridy
21.12.2017 kl 21:44 7097

Anbefaler du tar ungdomskolen en gang til.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
all4one
22.12.2017 kl 00:19 7032

Velgere som er vant til at "demokratisk valgte ledere" beriker seg selv, sin familie og sin nærmeste krets. Det har de gjort siden sovjet gikk til helvete. Et korrupt gutteklubben Grei land.
Det er ikke snakk om å være en sterk og rettferdig leder, men om å være slu nok til å beholde makta lengst mulig. Putin er flink til det.
At han er ubestridt vinner sammen med Assad i Syria er heler ingen hemmelighet. Det brukes nok på hjemmebane. Sammen med stadig større og mer kostbare våpenprogram.
"Russland blir sterkere, vi utfordrer vesten." Nesten.

Putin kommer til å sitte så lenge som han vil i fravær av andre som reelt kan utfordre posisjonen hans.
Han har vist hvor langt han er villig til å gå mot "varslere" som sitter på fortrolige opplysninger om han før. De lever ikke lenger.

Han har ikke utpekt en "tronarving" som skal overta i partiet etter han engang. Det foregår nok en maktkamp for å bli valgt som nr. 2?
Russere savner et stort og sterkt Russland. Det kommer de aldri til å få igjen.
Tsartiden er over. Sovjet-tiden er over.
Nå er Russland et korrupt land som utvikler seg i stadig mindre demokratisk retning.

At nordmenn kan sitter å tro at Putin er en fin fyr forundrer meg. Men vi bruker jo stadig mer narkotika, båd medisinsk og ulovlig, så egentlig forstår jeg det.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 00:43 7003

Hvis du tror at kirken i Russland har stor makt over Putin/FSB og Kreml, tar du feil.
Hvis du tror at det er noen umiddelbar trussel mot Putin/FSB tar du dessverre feil.
.
Det interessante er at noe foregår mellom Vladimir Putin/FSB og Jens Stoltenberg, sannsynligvis gjelder det en måte å kastrere NATO på.
Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud har ønsket å kastrere NATO i 40 år.
Vladimir Putin har ønsket å kastrere NATO i 50 år.
KGB/FSB har ønsket å kastrere NATO i 70 år.
.
I bloggen omsvindelogbedrag.blogspot.com
skrev jeg for Amerikansk Etterretning om Jens Stoltenberg mellom April 2014 og Januar 2016.
Siste innlegg skrev jeg over 60.000 ord på "College Graduate level" før Google kunne oversette en tekst forståelig.
.
Bloggen min nå gjelder også mye Vladimir Putin/FSB og forholdet til Jens Stoltenberg men jeg trenger ikke lengre oversette teksten.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
OZZY
22.12.2017 kl 01:40 6999

godt svart All. Kan vi ikke slå dem blir vi deres venner. vi er tross alt naboen deres og det hjelper ingenting om vi motarbeieder de. vi er kun en fis for Russland så bare samarbeid. det er faktisk løsningen for oss med nisselua tredd ned over nesa.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Alex
22.12.2017 kl 11:51 6921

Vi trenger ikke narkotika når vi har NRK. NRKotika er mer effektiv . Flere generasjoner manipulert og desinformert og i tillegg de må betale selv for det.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
focuss
22.12.2017 kl 12:05 6884

USA ber Russland slutte med sin destabiliserende aktivitet i Midtøsten. Ja det er fryktelig å se hva de har stelt i stand i Irak, Libya, Jemen og Syria.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 14:13 6830

Jeg er dessverre redd for at Putin ser seg nødt til å holde krigen med Ukraina i gang for å styrke sin egenposisjon. Folk fra grenseområdene flykter nå vestover og gjør livet utrygt for folk i f.eks Zaporozhye- regionen.
Men jeg tror neppe det blir full krig. Russland er nok godt fornøyde med å ha fått tilbake Krim
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 20:47 6787

Det var ikke så uventet at Vladimir Putin ville at Krim igjen ble Russisk og at Putin/FSB fikk full kontroll over Sevastopol og tilkomsten til den Russiske militærbasen.
Den militære konflikten i Øst-Ukraina er for at Ukraina skal ha en "Frozen conflict" slik at Vladimir Putin/FSBs sammarbeidspartner Jens Stoltenberg kan nekte Ukraina medlemskap i den delvis Vladimir Putin/FSB kontrollerte (gjennom Jens Stoltenbergs stemme, øyne og ører) NATO.
I 2007 syklet jeg fra Øst-Kazakhstan, 10.445 kilometer via bl.a. Iran og Transniestre, til Aktobe/Aktobinsk i Vest-Kazakhstan. Jeg syklet via Kharkov i Ukraina og ikke igjennom det som ble konfliktområder.
Andre "Frozen conflicts" som forhindrer NATO medlemskap er i Azerbaidjan, Armenia, Georgia og Moldova.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 00:29 6762

Helt riktig! NRK feilinformerer og manipulerer - og Norges befolkning betaler for å bli feilinformert og manipulert av AP/NRK...
TV2 er eid av A-pressen og heller ikke til å stoles på...
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 11:48 6726

"Putin har det bra"???
Se denne dokumentaren. I Russland er det lov å grisebanke kjerring og unger bare de ikke må til lege etterpå.

http://www.aljazeera.com/programmes/peopleandpower/2017/10/russia-orthodox-connection-171017140019859.html
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 11:52 6685

Hvor mange barn går på ungdomsskole i Russland? Tallet synker drastisk år for år.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.12.2017 kl 00:20 6597

Narkotika flyter inn i norge via rumpehullene til afrikanere og midtøsten godgutter...ikke skyld på russerene for det.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.12.2017 kl 00:21 6594

Faktisk ifølge siste nytt hizbollah som obama så gjennom fingrene med...
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Godseier
24.12.2017 kl 10:04 6508

Det er trist at Russland velger å stå utenfor ordet samarbeid med den generelt store gruppen av land / mennesker på denne jorden.. Hvorfor er det så vanskelig å kunne tilpasse seg systemet som er dannet på jorden. Interne vanskeligheter er det i alle land men flertallet har en balanse for å lykkes til at mennesker kan treffes, gjøre forretninger og besøke hverandre uten problem. Tenker Russland har rotet det til for seg selv og det er vanskelig for dem å rette dette opp.
De problemene vi har her i landet er hovedtyngden arven fra AP og SV som har som har tvunget oss til å akseptere deres kontrollerende meninger som vi i dag ser mer og mer av. Tror ikke det er bare NIF som har sløst bort store midler eller tillit, her er det mye å finne for den som leter.
Nå er det jul og snart nytt år hvor en kan kanskje få nullstille seg og begynne med nye blanke ark som kan alle en bedre verden.

Må det bli en god utvikling i investeringene det kommende år.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2017 kl 00:17 6422

Problemet er at KGB Vladimir Putin, som var stasjonert i Dresden i DDR, aldri godtok kollapset til Sovjetunionen.
(I August 1990 syklet jeg igjennom DDR på vei til Istanbul. Jeg overnattet på campingplassen i Dresden, men jeg tror Vladimir Putin allerede hadde flyttet tilbake til Moskva.)
Oppsopet Vladimir Putin har en agenda og det har også oppsopene Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud.
Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud har ønsket å kastrere NATO i 40 år.
Vladimir Putin har ønsket å kastrere NATO i 50 år.
KGB/FSB har ønsket å kastrere NATO i 70 år.
Sammen SKAL de kastrere NATO, men det er uvisst hvordan de skal gjøre det.
.
Statsminister Jens Stoltenberg foretok en bevisst okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013.
Den okkupasjonen pågår fremdeles med uforminsket styrke - og det er AP/DNBs svindelofre på OSE/VPS som betaler for okkupasjonens kostnader.
Dvs DERE betaler for å bli okkupert slik som dere BETALER lisens for å bli feilinformert og hjernevasket ("Norge er verdens beste Nasjon! AP er ufeilbarlige!") av NRK.
Forhåpentligvis var den indre okkupasjonen foretatt for AP og den AP kontrollerte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB og ikke for vennen Vladimir Putin/FSB.
.
Tickerkodet DNB: "AP/DNB okkuperer OSE/VPS/NTM/Økokrim/Finanstilsynet/PST/TV2/NRK/"
.
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Aksjer: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Thorvald har med seg selvlaget sildesalat til Julefeiring i Brussel. Er jeg ond når jeg håper på selvlaget Botulisme? Har man ikke lov å være ond i Julen? Hvem har bestemt det da?
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2017 kl 09:25 6364

Vel. jeg syns ikke en skal underslå at en omveltning var nødvendig både i Russland og Norge. Og der har Arbeiderpartiet spilt en stor og viktig rolle. At det utartet som det gjore under Staling er beklagelig.
Jeg ser ikke koblingen mellom Putin og Stoltenberg.
Det er heller ikke lett å få til en demokratisering i Russland, men en kan da håpe,
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2017 kl 11:09 6350

Før eller siden kommer nok Demokratiseringen til Russland også.
.
Det er ikke meningen at noen skal kunne SE koblingen mellom Putin og Stoltenberg...
.
Stalin? I 2007 på min sykkeltur fra Øst-Kazakhstan til Vest-Kazakhstan, syklet jeg via bl.a Gori i Georgia som var Stalins fødeby.
Etter at Putins invasjon av Gori i 2008 var over, rev innbyggerne ned den enorme Stalin statuen - og forhåpentligvis raserte de museumet som forherliget Stalin også...
.
Jeg er en form for multireligiøs ateist.
Noen uker etter at jeg hadde mitt livs største religiøse opplevelse i Mashad i Iran, hadde jeg på ny en sterk religiøs opplevelse i kirken i Gori.
Jeg håper inderlig at Russerne ikke ødela kirken under invasjonen året etter.
I Kazakhstan i 2008 syklet jeg noen dager sammen med en ung kvinne fra Slovenia. Hun SYKLET i Georgia under den Russiske invasjonen!
.
Bilder av oss og "Guinness world record holder" på longboard, fra et tilfeldig møte i Kina, i norgesukjentehelt.blogspot.no
"2.) Photos of three sports legends from Norway, Slovenia and New Zealand."
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2017 kl 16:36 6115

Vel , du har hatt noen fine sykkelturer. Men man bli ikke 'god' i politikk av det. Jeg har syklet min part , men får ikke politiske aha -opplevelser på sykkelsetet. Vi kan være enige om at de forskjellige religionene er bare er menneskeskapt tøv. Men at det finnes en makt over oss er jeg ganske sikker på. Konspirasjonen Putin - Stoltenberg er ganske latterlig
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2017 kl 18:39 6090

Hei H!
Du skal ikke le av at det pågår noe mellom Vladimir Putin/FSB og Jens Stoltenberg.
Det har vært et nært forhold mellom Russland/Sovjetunionen og Arbeiderpartiet siden Sovjetunionen befridde Nord-Norge.
Både Vladimir Putin og Jens Stoltenberg er "Old school".
Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud og Vladimir Putin/FSB ønsker alle å kastrere NATO.
Bare det at Vladimir Putin/FSB er noen ganger smartere enn Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud - så uansett planer blir det bare Russisk seier.
.
Vi skal selvfølgelig ikke la et Norskprodusert oppsop som Jens Stoltenberg lede, forsøple og true NATO.
Mange av dere har barn som dere tvinger til å vokse opp i Norge, minimumskravet til dere alle er at dere greier å holde det ryddig i "eget reir": Norge.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Jeg har sannsynligvis en 20 år gammel datter i Thailand. Hvis det går slik jeg litt dumdristig håper, får jeg to stebarn som har vokst opp i Norge - eneste betingelse er at vi reiser langt, langt vekk fra naiviteten og selvgodhetens "ufeilbarlige" Norge.
norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Hvordan gikk det med Thorvald sin hjemmelagde sildesalat i Brussel - ble de forgiftet av Botulisme slik jeg håpet?
(Jeg er 98% snill og god og 2% ren, ublandet, beksvart ondskap...)
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Finsken
27.12.2017 kl 19:10 6068

Syntes vi skal låse porten på Storskog, drita lei Putin kødder med naboene. Begret er fullt med taktisk øvelser som med fly og bakkestyrker øver på å innta Norge. Selvsagt holder både forsvaret og politikere kjeft for ikke å provosere.
At en hedersmann som Frode Berg blir beskyldt for spionasje forteller engentlig alt om Russland og hvordan Putin ser fanden på flat mark med å bruke naboer som brekk stang for egen political vinning.
Vi bør ta første og beste russer og sikte vedkommende for spionasje.
Har bodd hele livet på grensa mot Russland, men har fått nokk av dem.
Vi har 200 avanserte oljefartøy liggende I opplag, nu er tida inne til å ta det supermoderne utstyret I bruk fylt opp med Kongsberg våpenteknologi, det er d eneste språket den Russiske nasjon forstår.
Russland er en nasjon med notoriske løgnere, hvorfor i all verden la dem fortsette å kødde med oss, tida er inne for å ta køddan på alvor.
Avslutt med å hive ut diplomater, vi kan starte med å stenge konsulatet i Kirkenes, vi har ingen behov for disse folkene på norsk jord.

Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2017 kl 20:38 6044

Finsken/19:10.
.
Før eller siden blir Russland kvitt Vladimir Putin som leder. Forhåpentligvis får verden da en langt mindre farlig Russisk leder. Russland bør bli medlem av NATO slik at verden står samlet når Kina om 10-20 år begynner å forsøke og ekspandere.
.
I 1987 syklet jeg ifra Harstad via Nordkapp til Vadsø hvor jeg jobbet noen måneder for Brødrene A. som snekker. Da mørketiden kom syklet jeg til Storskog grensestasjon før jeg syklet til den militære utposten nær treriksgrensen. Underveis var jeg ved Sydvaranger gruve og ett eller annet sted hvor det var et eller annen romantisk steinminne. Da jeg gikk til treriksgrensen var det så vått på den Norske siden at jeg gikk ulovlig på den Sovjetiske siden.
Fra Kirkenes tok jeg Hurtigruten til Bodø og tog til Bergen. - Og så ble jeg en av de som ble årsaken til uttrykket "En Mong"...
.
Siden du bor der oppe kjenner du kanskje sjenerte Svein som har et anleggsfirma i Kirkenes? Svein sier han eier tomt og hus, mens grunneier sier han leaser i Ao Tan Khu i Thailand. Hils til han fra Åsmund/Charlie - strandrydderen fra Bergen. Sist jeg så han så det ut som om han skulle til å si noe til meg, men jeg mistet tolmodigheten og gikk...
.
I 1992/93 husker jeg at aksjene i Sydvaranger AS var til salgs for 0.50 men jeg kjøpte ikke. Jeg tror Staten hadde garantert 8 kroner aksjen da det kom til å bli nedlagt. Oppsto Sydvaranger igjen senere? Jeg prøvde å spørre Svein, men svaret var umulig å tolke...
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2017 kl 00:26 6006

Russland fremstår kanskje som farlig, men som besøkende har jeg aldri oppfattet Russland som farlig.
.
I 1982 tok jeg tog via Moskva og Ulaan Baatar til Hong Kong.
.
I 1998 forsøkte jeg å sykle over grensen mellom Mongolia og Russland men Russerne nektet meg og sa at jeg måtte krysse grensen med tog. I protest slo jeg opp teltet i ingenmannsland. Etter en knapp time kom lederen ut med fire soldater og plukket opp mitt telt og bar det over til Mongolsk side som en sekk. Heldigvis var jeg ikke inne i teltet akkurat da...
Dagen etter krysset jeg grensen med tog og syklet tilbake til grenseovergangen på Russisk side - bare for å irritere de. Grenseovergangen het enten Nauski eller Kjarta.
I 2004 fikk jeg krysse grensen på sykkel samt grensen mellom Mongolia til Erlian i Kina på sykkel.
.
Det var i 1998 da Rubelen totalt krasjet og veiene i Russland ble forsøplet med frakastede Kopek mynter. To Russiske unge menn forsøkte å loppe meg for penger, sannsynligvis til vodka - men jeg mobbet de i stedet for. Noe som resulterte i et gjennomkappet bakdekk/slange med en svær machete lignende kniv - men jeg kom meg unna...
.
Jeg syklet under Vladimir Putins regime i 2004, 2007 og 2008 og folk flest, innkludert politi og soldater, trodde at jeg var Russer - inntil jeg forsøkte å snakke Russisk.
Nordmenn er godt likt blant Russere flest - men har noen Russere en agenda så er ingen Nordmenn, unntatt Vladimir Putin vennen Jens Stoltenberg, trygg i Russland...
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Alex
28.12.2017 kl 15:28 5931

Som takknemlighet for frigjøringen? Eller savner du kanskje Hitlers soldatene ? I 1905 var Russland den første stormakten som anerkjente Norges selvstendighet og opprettet diplomatiske forbindelsene med den nye staten. Et viktig symbol for nasjonen Norge ble det nye norske kongeparet Kong Haakon og Dronning. Maud, som begge var i nær slekt med den russiske tsarfamilien.
Resten er nasjønale mindreverdighetskomlekser fra en ung nasjøn med bare 100 års historie
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 01:48 5872

Norge var historisk knyttet til Russland, en tilknytning AP og nå Jens Stoltenberg har fortsatt.
.
Hvilke eksakte planer Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud/Vladimir Putin/FSB har for NATO vet jo ikke jeg, men det blir vel en form for kastrering der beslutningsprosessen i NATO blir så treg at Vladimir Putin/FSB får gjennomført hva de planlegger før NATO greier å reagere.
Spennende blir det uansett! - Og potensielt dødelig for deler av Europas befolkning...
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 03:27 5865

Var vel en god oppsummering som selv jeg med sypatier for Russland må si meg enig i.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 04:57 5869

Du må sitte på enorme kunnskaper
Du burde skrive noe i norske aviser, men det gjør du vel alt . Eller ?
Desverre får ikke slike som du og meg inn våre syn i norsk media.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 09:57 5828

Norsk media innkludert "Klassekampen" er redaksjonelt kontrollert av AP/DNB.
For et par måneder siden gikk jeg flere ganger på Media City her i Bergen for å ringe TV2, BT og BA for å spørre om de ville snakke med meg.
.
TV2s Tipstelefon 02255 så på min blogg arresterjensstoltenberg.blogspot.no
i 10 sekunder før han sa "TV2 lager ikke noen reportasje om dette, TV2 trenger FAKTA".
Hvorpå jeg svarte at avvisningen var fordi TV2 er A-presse eid...
.
Uansett TV2s 02255 er en FAKTA telefon og IKKE en Tipstelefon...
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Alex
29.12.2017 kl 16:16 5785

Skulle tro Anders Behring Breivik er egentlig russisk
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 00:46 5745

Flere av svindlene jeg skriver om er det Vladimir Putin og Gazprom eller Rosneft som står bak.
Verdens skjult rikeste Vladimir Putin er kjent for å ville detaljplanlegge for bl.a Gazprom.
Jeg tror at ideen til Jens Stoltenberg/Rune Bjerke sin Svindeltrekant kom fra Vladimir Putin/FSB og at de nå har en form for Svindeltrekant på MSE.
.
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 00:21 5694

Fakkeltog i Kirkenes, men det hjelper nok ikke serlig mye for eks grensevakten...
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2018 kl 03:18 5499

Stakkars Petter skriver i en annen tråd at han har andel i to leteblokker i Russland.
Er det en velsignelse eller en forbannelse under Vladimir Putin sitt regime?
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare