Zenith Energy target 50-80 øre

LATO
ZENA 02.01.2021 kl 00:40 31754

Jeg tror Zenith Energy skal reprises nå!

08.11 er det telefonkonferanse:

Vi venter:

News fra Tunisia og Nigeria!

Fremdrift fra CONGO!

Pluss mer..

Sjekk ut selskapet her: https://live.euronext.com/en/product/equities/CA98936C1068-MERK

https://investor.dn.no/#!/Aksje/S293/ZENA/ZenithEnergy

https://www.zenithenergy.ca/

Sluttkurs 2020 ble: 15,9 øre!

Mitt target er: 50-80 øre!

Lykke til!

Redigert 21.01.2021 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
LATO
09.02.2021 kl 09:31 2476

Nå er vendepunktet på det negative. Nå skal vi opp!
solb
09.02.2021 kl 09:34 2465

Fortsatt liten vilje eller evne til å ta opp kampen mot algo og shorters.
Gullit
09.02.2021 kl 09:40 2440

No skal vi opp.. caset e jo helt enormt. Risk reward bedre enn noen gang.. vi tjener penger som vil flomme inn straks avtalt kontrakt er underskrevet. Vi har 25 års lisens i Kongo som skal bli meget bra. Forhandler om diverse andre områder på billigsalg grunnet krisen verden står i.. diverse eierposter i Italia som generer mer cash enn på lang lang tid., alle piler peker oppover..
og dette er ikke en gang hausing, bare situasjonen slik den er!
Redigert 09.02.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
solb
09.02.2021 kl 09:48 2414

Ja, det mener jeg. Kombinasjon av short/kjøpsopsjoner hver dag.👍

uansett blitt en merkelig aksje dette...rød hver dag og holdes nede for alt den er verdt...over 13,5 øre i uk..men folk blir vel lei og kaster kortene for å prøve lykken i andre på målstreken..
Redigert 09.02.2021 kl 10:30 Du må logge inn for å svare
Herman*
09.02.2021 kl 11:45 2253

Skulle de ikke gjennomføre en IPU i januar? Den skulle vel resultere i en avtale som regulerer eierforholdet på lisensen, eller hur. Virker som vi er litt på overtid her også, men det kommer vel når som helst i løpet av måneden.

Ja, det gikk jo som kjent ikke så bra for AAOG. For Zenith derimot, som fikk muligheten til å ta over hele greia for en slikk og ingenting, tror jeg derimot det er et tidsspørsmål før daværende kursmål gjør seg gjeldende. Det er vel og merke viktig å legge merke til forholdet på antall aksjer mellom de to. Det som også er greit å legge merke til er hva kursmålet var uten Djeno. Det er jo tross alt fremdeles usikkert om det noen sinne vil lykkes å hente opp forekomstene herfra, men dersom sannsynligheten var 60 % for to år siden og en har lært av feilene som da ble gjort er vel ikke denne mindre nå?
citius
09.02.2021 kl 12:03 2200

Hyggelig å kunne øke beholdingen på rimelige nivå :-)

Skjønner lite av selgerne NÅ

den presses ned på mikro nivå for å få dere til å selge...Nøyaktig det samme som skjedde i dagene før Tilapia kom...Polarcus stiger 40% på en melding om at de er konk, og Zena synker 3% før signering av Tunisia nyheter..forstå det den som kan,
Redigert 09.02.2021 kl 12:06 Du må logge inn for å svare

Må bare følge opp her! AC var meget sikker på at dette skulle de greie, fordi de viste hva som gikk galt sist :)))))) Derfor tror jeg at de har rimelig høy sjanse for å få opp olje fra TLPA II! Synes det er synd at folk kaster gullpapirene sine på gata mens andre plukker de opp og ler hele veien til banken når melding kommer.

Det er riktig at IPU skulle være ferdig i løpet av januar. Det kan jo like godt være at de skriver avtaler med ZE om fordeling osv..... Ligger nok like rundt hjørnet vil jeg tro :)))
Redigert 09.02.2021 kl 12:55 Du må logge inn for å svare

Ja, det stemmer det Nano Rekyl. Det er vel bare snakk om noen få hundre meter igjen til Djeno.

Det samme vi ser angående aksjeprisen her har vi jo sett i mange andre aksjer. Av fare for å bli stående igjen når det smeller oppover velger jeg nå å forholde meg rolig. AC har jo selv antydet hva aksjeprisen burde ligge på nå, og det er vesentlig høyere enn der vi er i dag. At noen fremdeles tviler på Zenith er vel ikke mer enn rett og rimelig, tatt historikken i betraktning. Når vi snart får se hvor stor del av dette Zenith blir å sitte igjen med blir nok ting å skje. At AC forhandler seg til en dårligere avtale enn 56 % prosent har jeg ikke tro på, men vi får nå se hva som skjer. I tillegg til det tidligere kursmålet på AAOG fra 18. februar 2018 vet vi jo også at Zenith raskt kan ha verdier flere steder. Dersom jeg har forstått det rett hadde AAOG bare Tiliapia.

det er helt korrekt oppsummering stockdance...

Hadde jeg vært short i denne nå, så hadde jeg dekket det inn rimelig kjapt :))))

Det ville være en stor overraskelse om det ikke ligger en utvidet melding før fredag. Jeg tror det blir en MYE større melding enn vi snakker om. MYE større, bare vent å se.
LATO
09.02.2021 kl 15:10 2033

Begynner det å skje litt? Noen som dekker inn evt. short? Det bør de iallfall gjøre om de sikke skal gå " konkurs" :)
citius
09.02.2021 kl 15:13 2039

Med italieneren tilbake i Congo og 2-3 nye lisenser i kikkerten + stempling i Tunisien.........ja da smeller det i boksen :-)

Større poster blir kjøpt nå enn tidligere :))))) Er det noe i luften.......
LATO
09.02.2021 kl 15:19 2099

Folk må trykke etter og ta store jafs nå! Slutte å leke i andre aksjer og gå all in i Zenith! :)

Minder lige om at robotterne handlede 60 mill aktier på under 50 sekunder og medførte en stigning på 180 %, i December, bare så der ikke er nogen der bilder sig selv ind at de kan nå at dække deres short, når der lander en RNS 😊

Blot en service meddelelse

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Mdg1
09.02.2021 kl 15:44 2058

Det ser ikke ut til at det haster enda. Fint på vei ned igjen

Solgt potten din Mdg1? Tror ikke du får kjøpt deg inn på så mye lavere kurs enn den vi har idag.

Ting haster kun når det er for sent. Men du var der tydeligvis ikke i december, og som skrevet så var det en service meddelelse. Hvis ikke man forventer muligheden for 5-20% udsving i en aktie af denne type, over en handelsdag så må man læse sig op på hvordan øre aktier fungere, det får ikke min puls til hverken at stige eller falde. At du får en god følelse indeni ved at påpege mikro udsving, tjaa det kommer ikke bag på mig, men det er jo noget du må arbejde med.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
solb
09.02.2021 kl 16:23 1995

Legger merke til at Congo og Tunis har fått den største oppmerksomheten her. Det ser ut til at mulighetene i Italia/EU er helt glemt? Sikkert kort dette. Og hvem vet, kanskje vi også først får melding om kontrakt i Congo om gasskraftverk?👍
citius
09.02.2021 kl 16:36 1988

Afrika-besøket var vel nettopp i Italia og så på dette
Gass-til-strøm er etterlengtet i Congo

Big Things comming up

Siden ca kvart på tre til 16.25 gikk det plutselig en plass mellom 4 og 5 mill aksjer! Ser på det som et godt tegn.....
citius
09.02.2021 kl 16:46 1977

Helt uten sammenligning:

https://newsweb.oslobors.no/message/524192

det foretas transaksjoner og lisenskjøp i Africa om dagen

Sundt og Kistefoss jafser til seg :-)

https://newsweb.oslobors.no/message/524193

Ringrever som vet og time kjøp

Så venter vi spent på Italieneren vår i Congo !!
Redigert 09.02.2021 kl 16:49 Du må logge inn for å svare

Spennende:)))) får vi som sitter i ZE en sånn melding snart........ :))))))

Det var meg som kom tilbake. Hadde noen dagers pause fra Zenith, i mellomtiden hadde jeg en gjesteopptreden i Polarcus. 🤑
solb
09.02.2021 kl 18:29 1812

Ser PEN har gjort big deal. Det beste her er nok at bjellesauene Sveaas og Sundt søker til olja. Det kan sikkert gi mersmak for andre av samme kaliber? Kan vi få interesse også for ZEN tro? Meget mulig. 👍

1,5 milliard for 6900 fat daglig, Zenith her verdt under 200 mill og har en forhåpentligvis en kapasitet på hvor mye etter Tunisia? Men så enkelt er det vel ikke...

Da er det nok ikke lenge før det kommer en melding her også :)))))) Ting begynner å skje.......
Galv
09.02.2021 kl 18:45 1792

Hei Nano Rekyl
Du kan finne frem regnemaskin din.
De betaler 5.6 us pr 🛢i P2 reserver.
Hvor mange har Zena i Tilapia ja kanskje krona kommer
Før boring starter🗼💰💵
Gullit
09.02.2021 kl 18:50 1787

Det rører virkelig på seg i oljen om dagen. Vi ser att ett land som Norge sliter allerede grunnet overgang til for mye elektrisitet ... vi er avhengig av oljen i lang lang tid. La oss heller gjøre den så grønn som mulig...
Herman*
09.02.2021 kl 19:09 1747

Er det noen som har noen kvalifiserte meninger om reservene på Tilapia? PEN kjøper forresten reserver offshore med større løftekostnader. Vil jo tro at lavere løftekostnader vil medføre høyere verdi på reservene, men dette er ikke jeg ekspert på.

Sier litt om verdien ac har fått i zena når det betales 1,5 milliarder for 6500 og 20 millioner fat i reserver.. Tilapia sies å ha potensiale på 5000 fat pluss reserver.. Jaja, denne pen avtalen er ikke akkurat negativ for verdien til zena

Det har været fremme før, men estimeret reserve low 26 mio fat - High 68 mio fat, som det ser ud med de nuværende oplysninger. Så frem med lommeregnerne, hvis man vil sammenligne med andre handler. Men det handler om MANGE penge.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴