NAPATECH 2021

aksjenooben
NAPA 03.01.2021 kl 23:42 106964

Helt under radaren for alle fenomenale IT-analytikere i Norge har NAPA i 2021 hatt en stigning på 156% (fra 4,5 kr til 12,00 kr). Jeg er rimelig sikker på at denne stigningen vil fortsette i 2021 og videre. Ikke overraskende er NAPA fremdeles ikke på IT-analytikernes liste for 2021 (https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/01/03/7601328/it-aksjene-dnb-markets-og-arctic-securities-satser-pa-i-2021). NAPA er fremdeles en av de uoppdagede, underanalyserte og underprisede aksjene på Oslo børs.

Hva gjør NAPA: NAPA bygger FPGA Smart-NICs (hardware og software). Smart NICs er absolutt nødvendig for at serverparker skal kunne fungere effektivt og med så liten forsinkelse som mulig (forutsetning for 5G, IoT osv.). Dette skjer ved at Smart-NICs både overtar kontrollen over datatrafikken på nettverk og effektiviserer nettverk ved å dele de opp i flere virtuelle nettverk (slicing). Smart-NICs avlaster da CPU som kan benytte datakraften til å kjøre primærprogramvaren, enten dette er spill (cloud computing), 5G, administrere ressurser (IOT), finans (handel/børs), cloud computing, VPN osv. Smart NICs er nødvendig både med hensyn til datatrafikk mellom individuelle servere i dataparker og inn/ut av dataparkene. Kortene overvåker all trafikk på nettverket og er således helt esssensielle for å ivareta stadig økende krav til datasikkerhet og hastighet.

Hva er NAPAs marked: De har spesialisert seg på FPGA Smart-NICs. Nåværende størrelse på markedet (2020) er ca. $700 mrd. Dette var pre-Covid forventet å vokse til $2300 mrd. i 2024. Covid har imidlertid medført betydelig økt datatrafikk med reduksjon av hastighet som resultat. Teleoperatører (f.eks. Verizon) og videokonferanseselskap (f.eks. Zoom) har derfor forsert investeringene innenfor dette området med flere mrd. USD allerede inneværende år (bl.a. 5G).
NAPA er den største selvstendige leverandør av FPGA Smart-NICs i verden, med en markedsandel på 5-7% (og voksende). De er også blant de beste, noe som tydeliggjøres av at de stadig vinner designpriser for sine Smart-NICs (konkurransefordel).

NAPA lager i tillegg sin maskinvare i USA (som også er hovedmarkedet). Dette reduserer risiko knyttet til tariffer og sikkerhet. Det er ikke uten grunn at NAPA har mange store kunder innenfor forsvar- og sikkerhetssektoren.

NAPA resultater: 2020 er året hvor NAPA har snudd underskudd til overskudd. Positiv bunnlinje og positiv kontantstrøm. Forretningsmodellen er sterkt skalerbar og bruttomarginen er på hele 72%. Dette betyr at økte inntekter i all hovedsak vil legge seg på bunnlinjen og medføre økt kontantstrøm. Et eksempel: Fra 2019 (Q1-Q3) til 2020 (Q1-Q3) økte inntekten fra 116 mill. DKK til 141 mill. DKK (+25 mill. DKK). Fri kontantstrøm økte samtidig fra 1 mill. DKK til 24 mill. DKK (+23 mill. DKK). NAPA guider en årlig vekst på minst 30% YoY (konservativt).

NAPA ledelse: Ledelsen er bunnsolid og har både sterk faglig kunnskap og markedskunnskap. Dette er en ledelse som er nøktern i sine prognoser, men som samtidig lever bunnsolid etter guiding kvartal etter kvartal. Samtidig er kostnadene under meget god kontroll. Fokus er lønnsom vekst.

NAPA prognose 2020Q4: Resultatet skal presenteres 25. februar 2021. NAPA har guidet en omsetning på 185 – 205 mill. DKK. Q4 er normalt et godt kvartal og i 2019 var inntekten i Q4 54 mill. DKK. En omsetning som forespeilet bør derfor være uproblematisk. Sannsynligvis er imidlertid omsetningen rundt 70 mill. DKK.

NAPA prognose 2024 (enkel): Dersom NAPA i 2024 opprettholder en markedsandel på 5-7% i et marked som er estimert til å være på rundt 20 mrd. NOK ($2,35 mrd.) så vil årlig inntekt bli rundt 1 til 1.4 mrd. NOK. Bruttomargin vil være rundt 720 – 1000 mill. NOK. I underkant av 200 mill. til administrasjon, avskrivninger med mer gir en bunnlinje på 520 - 800 mill. NOK før skatt. Da kan du velge P/E verdi selv, for å komme fram til markedsverdien.

Det er svært sannsynlig at det totale markedet vil øke (oppjusteres hvert kvartal) og det er sannsynlig at NAPA vil ta ytterligere markedsandeler med sin markedsledende teknologi.

En prising av selskapet i vekst på rundt 10 mrd (P/E 20). NOK innen 4 år er etter min mening sannsynlig. Det tilsvarer en kurs på i overkant av 120 kr/aksje.

NAPA-bonus: NAPA er et av selskapene som vil bli «grønnvasket» når EU taksonomien for bærekraftig aktivitet innføres 1. januar 2022. Dette fordi FPGS Smart-NICs reduserer behovet for størrelsen på serverparker og dermed behovet for kjøling betraktelig (gitt samme output). Med andre ord behov for mindre materialer og betydelig mindre strøm. Dette fordi FPGA Smart-NICs kan gjøre oppgaven de er konstruert for betydelig mer effektivt enn dersom en CPU skulle gjøre disse oppgavene (i tillegg til alt annet den uansett må gjøre). Det er ikke bare resirkulering og solenergi som faller innenfor den «grønne» klassifiseringen (og mye av det man i dag tror er grønt – vil ikke bli det).

NAPA-festbrems: NAPA kommer til å bli kjøpt opp før 2024 av et av de store IT-selskapene. Spørsmålet er bare når og til hvilken pris, med andre ord hvor stor del av potensialet tilfaller dagens investorer. Caset er bunnsolid. De 20 største investorene eier omtrent 80% av NAPA og største eier er Verdane (venture capital) med 28% som har det som overordnet mål i alle sine investeringer.

NAPA-tålmodighetsprøve: Aksjen er lite likvid og har en tendens til å synke mellom kvartalsrapporter. Sannsynligvis pga. utålmodige spekulanter og få nyheter fra selskapet mellom kvartalsrapportene. Svært få børsmeldinger, skal du få informasjon må du følge med på andre kanaler (twitter, fagforum med mer). Dette er imidlertid et «Warren Buffet» selskap som du kun kjøper og holder over tid – gitt likviditeten er det sannsynligvis flere som har skjønt dette allerede!

Det er mulig dere tror jeg bare farer med løgn – ett råd: LES DERE OPP!

NAPA – UOPPDAGET – UNDERANALYSERT – UNDERPRISET!
Redigert 21.01.2021 kl 09:34 Du må logge inn for å svare
Finans360
08.05.2021 kl 11:03 8070

Markedet har fået signalet:

Når man nu udsteder optioner med strikekurs 19,70 så kan man godt regne ud hvordan ledelsen ser på situationen nu og fremover...

Det kan jo ikke siges tydeligere. Handlinger er bedre end ord.

De laster op

Slettet bruker
08.05.2021 kl 12:10 8072

Volumet ble for svakt på fredag til å kunne stadfeste et brudd på 20, men som Finans360 skriver over her, så er det gitt et sterkt signal med opsjoner på strike 19,70 til ledende ansatte på torsdag, hvor kursen jo stoppet på 19,70.
Det er også godt å vite at topp 20 har kjøpt en stor andel av de aksjene som er omsatt de siste 3 ukene.
Selv om Napatech har gått under radaren til de fleste, så kan det bli en liten forandring på dette nå.
Personlig tenker jeg at vi går direkte til ATH på godt over 23 på relativt kort tid.
Der skal det normalt ligge noe motstand.
Tradinator
10.05.2021 kl 08:40 7853

Blir spennende å se om den går til ATH denne uka. Lovende utvikling etter Q1 rapporten.
prokrastinerin
11.05.2021 kl 10:46 7635

Smil, du har gjort en god deal? Napa er på billigsalg, bare og kjøpe
Aksjeamatøren
11.05.2021 kl 10:59 7636

Noen som bevisst vil få ned kursen og fylle på rød børs.

Åpningskursen på 19,62 med mini post. Kjøper noen opp som nå til 19,72 legges denne 1750 posten seg med salg på 19,68 sekundet etter. Etterfulgt av små poster på noen hundre aksjer som nå på 19,60.

Når kursen nermer seg 19,30-40 kjøper noen 5-6000 aksjer oppover igjen. Kanskje vi kan klare holde oss på 20tallet neste gang om volumet kan ta seg litt opp.

Positivt er at bunnene blir høyre for hver gang og man skal ikke like langt ned før noen fisker litt.
Tradinator
11.05.2021 kl 11:21 7623

Mai er en fin mnd å gjøre gode kjøp på. Denne har ikke lange tida igjen under 20 kroner, så gjelder å bruke dagen røde børs til noen gode kjøp.
Slettet bruker
11.05.2021 kl 12:35 7573

Jeg tenker at vi er i ferd med å få en dreining fra sinnsyk prising av luftbobler som noterer seg på growht indeksen på OSE over til mer riktig prising av selskaper med innhold som bygger sten på sten og har en solid økonomi.
I løpet av denne sommeren og høsten kan vi få en total slakt av luftbobler, børskorreksjon med indeksene på et mer normalt nivå som før pandemien, og minst en renteøkning.
Vi vil ganske sikkert få et mer balansert marked i løpet av inneværende år.
Redigert 11.05.2021 kl 14:58 Du må logge inn for å svare
Tradinator
11.05.2021 kl 13:11 7554

Samtidig skal det grønne skiftet aksellerere ytterligere og det vil bli noen store vinnere der. Poenget blir å finne rett selskap, men noen av de begynner å se litt fristende ut nå etter massivt fall. Uansett vil flere søke seg til vekstselskaper som tjener penger og som viser soliditet over tid. God ledelse vil nok bli noe de fleste vil bli veldig oppmerksomme på betydningen av fremover. Her er Napa i en klasse for seg med Smets og gjengen rundt han.
aksjenooben
11.05.2021 kl 23:51 7444

Selv med en nedgang på 6% var det paradoksalt en relativt god dag for NAPA. For ikke mange måneder siden ville en børsdag som denne resultert i et større fall fra et lavere nivå. Kursen har siden midten av mars ligget i en trading range mellom 19.00 og 20.50. Enkelte dager med volum rundt 250 000 til 300 000 som driver aksjen oppover, Når kursen ligger i overkant av 20 kroner faller volumet til 40 000 til 100 000. Det virker med andre ord å være motstand over 20 som må overvinnes før NAPA fortsetter videre opp. Sannsynligvis vil dette enten være gjennom resultater på Q, eller at markedet i større grad regner inn børsmeldingene NAPA faktisk har kommet med i år (samarbeid). Disse skal begynne å få resultateffekt i løpet av 2H. Det er positivt at det virker å være god vilje til å plukke aksjer under 20 kroner i markedet. Vi får se hvordan utviklingen blir fremover.

TOP 3 eier 47% av selskapet og er stabile eiere over tid. Største eier ønsker å gjennomføre et salg av selskapet (Verdane). Top 20 eier rett over 80% av aksjene i selskapet.

Uenig med andre skribenter med tanke på at opsjonsprogrammet viser veien videre da opsjonene er "in the money" ved utstedelse. Her kunne de fulgt Axactor som har gitt ledelsen opsjoner med strike kurs fra 17 til 28 kroner noen år frem i tid. Det signaliserer tro på selskapets fremtidsutsikter og gir ledelsen noe å strekke seg mot. Til sammenligning var aksjekursen til Axactor 8 kroner når opsjonene ble gitt, den står nå i litt over 9. NAPA guider 100 mill. USD omsetning i 2025 så strikekursen på opsjonene burde etter min mening vært rundt 50 kroner. 100 mill. USD i omsetning bør gi en kurs på 100 til 120 kroner.

En meget god indikasjon på ledelsens tiltro til selskapet er imidlertid det faktum at det i april 2019, da NAPA var i sumpa, ble gitt 1,7 mill opsjoner til ledelsen med strike kurs 1,5 kroner. Disse kan løses inn fra april 2021 til april 2027. Så lenge disse ikke løses inn er det et meget godt tegn på at aksjen skal videre opp:)

Forøvrig så er det langsiktige caset styrket, spesielt med tanke på et styrket fokus på software. Kjøp, hold og glem aksjekursen noen år. Plutselig en dag våkner du opp til bud på selskapet.

Tradinator
12.05.2021 kl 08:13 7542

Flere vil nok lete etter selskaper som tjener penger, så vil du ha vekst og på sikt utbytte, er Napa en meget seriøs kandidat.
Tradinator
12.05.2021 kl 10:26 7530

Da nærmer vi oss 20 igjen. Kvalitet koster og mange hadde nok håpet å få denne på billig salg etter gårsdagens dårlige børsklima. Nå er den snart tilbake der den lå allerede.
Aksjeamatøren
12.05.2021 kl 15:14 7558

Så var vi nede på 18tallet igjen. skulle ikke mere enn 25.000 aksjer til for å presse den nesten 2kr. Men enig, glad jeg sitter i napatech og mseis og flere andre litt mere solide case som i mine øyne har begrenset nedside.
Tradinator
12.05.2021 kl 16:34 7544

Den krabbet opp på 19 tallet igjen og snart kommer panikken til å legge seg på børsene og himmelen skal igjen bli blå, og kjøpepresset i solide aksjer vil øke. Q2 vil nok heller ikke skremme noen her.
Slettet bruker
12.05.2021 kl 17:46 7507

Du skal lete godt og lenge for å finne et solidere og mer spennende selskap på 2-3 års sikt.
Allerede i inneværende år vil kursen sannsynligvis ligge på + - 35 kr.
Redigert 12.05.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
aksjenooben
12.05.2021 kl 19:32 7470

NAPA er etter min mening et av selskapene på Oslo børs med best risk-reward. Dersom man har en langsiktig investeringshorisont vil det kunne gi særs god avkastning. Mitt kursmål for 2021 er 25 kroner. Dersom interessen tar seg opp kan den gå betydelig høyere. Dette krever imidlertid at volumet øker. Tror på dobling av kurs i 2022 også :)

Lavt volum medfører høy volatilitet, spesielt dersom flere vil ut samtidig. Name of the game. Ikke utenkelig at vi enda skal ned en runde og lukte på 15-16 kroner. Dette er imidlertid langt fra sikkert, det ødelegger på ingen måte caset og jeg anser 20 kroner som en god inngang i aksjen. Opp mot 25% avkastning resten av året ville normalt (før Corona og den grønne bølgen) blitt ansett som svært bra.
Tradinator
13.05.2021 kl 22:15 7273

Da blir det vel ny runde over 20 etter gla dag på WS
Torashe
14.05.2021 kl 15:44 7152

Så var det grave seg ned i gjørmen IGJEN.
aksjenooben
14.05.2021 kl 16:48 7162

Lurer på hvilket forhold du har til utvikling av aksjekursen i et selskap? For litt over et år siden (14 måneder) stod kursen i 2,2...før det hadde den vaket mellom 4 og 5 i flerfoldige måneder....om 18 måneder tenker jeg vi er rundt 40.

Flere runder opp og ned, mest opp og det er det som betyr noe. NAPA kan gå enda lengre ned, eller den kan snu like raskt. Ingen vet hvor haren hopper på kort sikt, men det blir...

Torashe
14.05.2021 kl 17:41 7153

Den stod kun i 2,2 pga av corona krakket. Har vært med selskapet mange år. Viss selskapet skal få mer interesse bør det vise mer stabilitet på blant annet kurs, melde større avtaler enn knapper og glansbilder. Tar med glede imot 40kr stk jeg innen 18mnd, men spørs om det kommer så mye mer avtaler. Men men en får jo se. Men har selv mål på 25kr. Lurer litt på hva du tenker som får verdien opp i 40kr? Pluss at den klarte heller ikke snu på grønnbørs 😉
Redigert 14.05.2021 kl 17:42 Du må logge inn for å svare
Tradinator
14.05.2021 kl 19:44 7143

Hvis..... Sammenlignbart med nivået 10-13 som var en liten hump. Napa vokser videre, sakte men sikkert.
Slettet bruker
14.05.2021 kl 20:55 7224

Jeg har vært med i denne siden i fjor sommer, og fikk meg tilsammen en post på 250k aksjer godt under 10.
Nå har jeg betydelig flere aksjer med et snitt på 12 pluss.
Caset er etter min mening sterkt, og jeg tror vi får se helt andre kurser mot slutten av året.
Denne aksjen har også en tendens til å oppføre seg merkelig.
Både kjøper og selgernivå kan endre seg totalt på sekunder med mange prosent.
Dette tilskriver jeg den svake likviditeten, og mange små-aksjonærer tilsynelatende uten muskler.
Men det er en god trøst at når folk med litt penger skal inn, så går den godt over 20 på høyt volum til NAPA å være.
Det styrker aksjen at folk med litt mer penger presser kursen godt over 20 på økende volum, og hvis jeg ikke husker helt feil, så har vi 3 intradagstopper på 20,6 den siste tiden på godt volum.
Det vil si at det sitter flere nye aksjonærer med med litt større lommebok i NAPA som har tro på caset, og som har en inngang på 19-20,6, en del av dem har betalt over 20 for alle aksjene sine.

En aksje som manipuleres på denne måten på lavt volum er av og til frustrerende, men aksjen viser sin styrke ved økt kurs hele tiden i lengden.
Det er nok å se på chartet fra da oppgangen begynte, og det er ganske kort tid siden
Aksjen har gått mye det siste året, og har også gått svært bra siden nyttår.
Den nevnte manipuleringen tilskriver jeg den lave likviditeten og mange små aksjonærer utenom topp 200 ca.
En aksje som NAPA må støttekjøpes av mange når man ser disse umotiverte svingningene, men det er det lite av i denne aksjen.
Man overlater kun til andre å styre og manipulere så mye de vil.

Jeg har forlengst fått forståelsen av at det er en nesten sikker fremtid i NAPA, og tror på kurs 120-150 ved utgangen av 2024.
Det kan bli mindre, men det kan også bli en stor bonus på toppen av mitt personlige kursmål.
Redigert 14.05.2021 kl 21:06 Du må logge inn for å svare
aksjenooben
18.05.2021 kl 00:28 6542

Det stemmer at kursen var 2,2 på det laveste under corona krakket, ned 55% fra en kurs rundt 4,9 i forkant. Fra november 2018 til august 2019 varierte kursen mellom 2kr og 1.2kr, eller -40% fra topp til bunn. Fra september 2019 til mars 2020 var kursen mellom 4kr og 5kr, eller -20% fra topp til bunn. Fra 26. august 2019 til 11. september 2019 gikk NAPA 350% (fra 1,2 til 5,4). 8. juli 2020 brøt NAPA over 5 kr og har senest 10. mai vært over 20 kr - det er en stigning på 300% på 10 måneder. Men på denne siste ferden har den også hatt korreksjoner fra 15kr til 10 kr, eller 33%. Akkurat nå er korreksjonen i NAPA på ca. 10% (20,3kr til 18,3kr), det er ikke mye :)

Hva er poenget kan du spørre? NAPA er en volatil aksje som varierer relativt mye prosentvis i verdi på kort sikt (lavt volum), men over tid (måneder og år) så er retningen helt klart opp. Er du en utålmodig sjel som forventer høy avkastning på kort tid - dager og uker - så er sannsynligvis ikke NAPA aksjen for deg. Er du tålmodig og klarer å se gjennom kortsiktige svingninger så kommer du høyst sannsynlig til å tjene gode penger med en inngang på disse nivåene (rundt 20 kr). Utfordringen med NAPA er at det ikke er store volumene du får tradet og når aksjen først snur så går den historisk relativt mye på kort tid.

Jeg sier ikke at NAPA skal til 40kr, jeg sier den skal til 100 - 120 kroner. Vel og merke dersom vi får lov til å være aksjonærer så lenge. Da har jeg en tidshorisont på flere år (2024-2025), og jeg kan derfor tillate meg å se bort fra kortsiktige svingninger. Inngang på dagens kurs vil derfor kunne gi deg en avkastning på 400% - 500% med det jeg anser for å være en særdeles god risk/reward. Så hvorfor skal NAPA til over 100 kroner? Dette kan begrunnes med et langt innlegg og mange tall, men jeg skal forsøke å fatte meg i korthet.

Det kan være fornuftig å starte med å se på markedssegmentet som NAPA retter seg inn mot. Jeg har skrevet om det i trådens åpningsinnlegg. Det er verdt å merke seg at forventet omsetning av smart-NICs i 2020 skulle være 700 mill. USD da jeg skrev innlegget, fasit ble $813 mill. USD (+16%). Guidingen for markedets størrelse i 2024 er oppjustert fra $2400 mill. til $2800 mill. USD (+16%). Ny guiding for markedets størrelse i 2025 er $3300 mill. USD (det totale NIC markedet i 2025 er forventet å være $5600 mill. USD). Jeg er rimelig sikker på at størrelsen på dette markedssegmentet vil oppjusteres kontinuerlig i tiden fremover. Dette er kjerneteknologi som er nødvendig for å drive både dagens og fremtidens nettverk (tenk IoT, cybersecurity, cloud computing, network virtualization og slicing etc.). Kort oppsummert, the rising tide lifts all boats.

Det andre nødvendige spørsmålet er om båten NAPATECH er tett, eller om den lekker og til slutt vil synke. Min vurdering er at båten er så tett som den kan være, og at kapteinen på skuta (Smets) kan manøvrere trygt i dette farvannet. NAPA er et lite selskap, men har pr. i dag ca. 4% av markedet for smart-NICs. Dette gjør NAPA til den største frittstående selgeren av FPGA Smart-NICs i verden... 4% av $2800 mill. USD (forventet markedsstørrelse i 2024) er $112 mill. USD. NAPA guider i dag en omsetning på $100 mill. USD som kan virke å være konservativt, men som sannsynligvis i seg selv vil medføre en aksjekurs over 100 kr... NAPA guider konsekvent konservativt, men de er da også til å stole på (hittil i hvert fall).

Hjemmelekse: NAPA bygger FPGA, en annen type NIC er SOC. En stor del av NIC markedet er i dag SOC. Dere kan selv gjøre litt research og finne ut hva man antar vil vokse mest i årene fremover...FPGA eller SOC...

Så til de siste børsmeldte avtalene som jeg ikke tror veldig mange har skjønt rekkevidden av.

1) Avtalen mellom NAPA og Lenovo - dette åpner et nytt marked for NAPA - de største nettverksoperatørene i verden. Disse FPGAene vil selges under merkenavnet Lenovo. Lenovo er ingen småtass (fortune 500 selskap).
2) Achronix og Silicom - her er det i all hovedsak NAPAs software som selges. NAPA software kan kombineres med alle Intel baserte FPGA NICs... software skal stå for 10-15% av NAPAs inntekter (nå utgjør software mindre enn 1% av inntektene).

NAPA vant forresten 2020 GOLDEN BRIDGE BUSINESS AND INNOVATION AWARDS innenfor kategorien "cloud computing". Cloud computing håper jeg vi kan være enige om at er et felt i vekst. Det står ikke på kvaliteten når det kommer til NAPA.

Så kan man lure på hvorfor NAPA går helt under lupen for norske IT-analytikere. Jeg tror mye av årsaken er at de av en eller annen grunn kun fokuserer på norske selskaper, men det er et mysterium. På kort sikt drives kursen av kortsiktige spekulanter som skal ut av aksjen på lavt volum. Akkurat denne nedgangen har nok også kommet av en generell frykt for at børsen skal korrigere. Det vil i så fall være en soleklar kjøpsmulighet. På mellomlang og lang sikt er NAPA etter min mening penger på gata.

Kjøp og hold - plutselig er NAPA kjøpt opp.



Redigert 18.05.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Tradinator
18.05.2021 kl 08:33 6429

Meget godt skrevet, skulle Napa bli kjøpt opp er det vel til 30/40 % over dagens kurs? Håper de får utvikle seg med markedet, dette kan bli en meget pen reise de neste årene.
Slettet bruker
18.05.2021 kl 09:51 6400

Du skriver mye bra her, men hvordan skulle NAPA kunne bli kjøpt opp i nærmeste fremtid?
Jeg er nesten sikker på at styret ikke ville anbefalt et bud på rundt 30 kr.
Både styret, ledelse og aksjonærer har mye høyere forventninger enn 30 til dette solide selskapet.
Skulle det komme et bud på NAPA i morgen på 30-33 så ville det kanskje fått 20-25% aksept fra aksjonærene, og dermed ikke i nærheten av napp fra oppkjøper.
Oppkjøper er interessert i minst 90% av utestående aksjer så resten kan tvangsinnløses.

Kjøp og hold er jeg absolutt enig i.
Tradinator
18.05.2021 kl 10:34 6447

Fin respons opp igjen, og kan dundre videre oppover.
Torashe
18.05.2021 kl 11:27 6497

Ikke meg imot om du får rett 😎 Bra innlegg. Venter spent her jeg og spesielt på Lenovo avtalen, syns ikke den har slått til noe særlig. Mulig som du nevner at vi ikke helt har forstått omfanget av den enda. Og det er jo en fryd å se Napa gå bra på knall grønn børs, ikke ofte skjer😂
Totter
19.05.2021 kl 15:59 6185

Der er ingen der har bemærket dagens positive pressemeddelse fra Napatech ?
stark
19.05.2021 kl 16:57 6172

Nogen må have set den?
Nydelig afslutning på dagen:)

Stark
Tradinator
19.05.2021 kl 18:06 6205

Dejlige Napa. Kvalitet.
handellogik
20.05.2021 kl 09:04 6097

Jo Jo da :) Pragtfuldt at se Napatech ikke blot får nye kunder, men også formår at fastholde gamle - Mon ikke vi lander over 20 igen enten idag eller fredag.

Her er lidt flere kommentare:
https://www.prnewswire.com/news-releases/napatech-extends-multi-year-design-win-with-innovative-cybersecurity-leader-301294638.html
Tradinator
20.05.2021 kl 09:05 6153

Hva kan verdien være på forlengelsen?
handellogik
20.05.2021 kl 10:31 6157

..."Napatech anticipates the aggregate future value from the customer's product line to exceed $7.5 million USD for the life of the designs."
Tradinator
25.05.2021 kl 11:17 5704

Nå er det ikke lenge igjen før vi ser 21 tallet.... Fin start på uka.
Totter
25.05.2021 kl 13:15 5654

Jeg vil minde om, at Napatech deltager i ABGSC Investor Day onsdag den 25 maj kl. 15.00-15.30. Her kan vi møde og stille spørgsmål til CEO Ray Smets. Eventet foregår på engelsk. ABGSC (ABG Sundal Collier) Investor Day har deltagelse af 38 selskaber, som præsenterer live.
Tradinator
25.05.2021 kl 15:35 5670

26/5? Eller i dag 25/5?
Totter
25.05.2021 kl 21:23 5598

Undskyld - det er onsdag den 26. maj kl. 15-15.30.