B R E A K I N G N E W S

rosgun
LIFE 04.01.2021 kl 06:37 9314

REF WEBINAR I OKTOBER HOLDT AV WISEKEY (SOM HAR INNGÅTT AVTALER MED ALLE SOM VAR DER, INKL DD/LIFE. DE ENESTE SOM IKKE HADDE OFFENTLIGGJORT NOEN FORM FOR KONTRAKT med noen der var IATA !!!!!)

ISTEDET FOR WISEKEY (som annonserte nytt webinar i januar) SKAL istedet IATA HA WEBINAR !!!!! (Snakk om å få bekreftelse på det alle forstod, men som nå skriftelig er bekreftet)

(DE GÅR SÅ LANGT SOM Å SI MED PARTNERS..........DO THE MATH)

DE SKAL HA ET WEBINAR 12. JANUAR FOR Å PÅVIRKE MYNDIGHETER YTTERLIGERE FOR PRESENTASON AV SITT DIGITALE OPPLEGG FOR WHO OG ALLE TOPPENE I GENEVE (som er knutepunkt for en rekke beslutningstakere)

TEMA:

What role will verifiable credentials play in safely bringing back air travel? How can this GAME-CHANGING technology enable airlines and governments to navigate and comply with evolving health requirements, and at the same time, rebuild passenger confidence in air travel?

Join us on January 12 as we host our PARTNERS, the International Air Transport Association (IATA), to discuss these critical questions and their ‘Travel Pass’ project.

We’ll cover:

The challenges facing governments and airlines in safely bringing back air travel
The IATA & Evernym solution: ‘Travel Pass,’ a privacy-preserving and highly secure contactless travel solution for sharing travel documents and TEST/vaccination results with airlines
Learnings and insights from previous Evernym pilots at major airports
Upcoming live pilots involving IATA and several major airlines
How airlines and test centers can get involved

LES SÅ ØYET BLIR VÅTT HER;

https://www.evernym.com/webinar-iata/

DETTE SER UT TIL Å BLI DEN PERFEKTE STORM- ENDELIG ET OPPLEGG SOM VIL SETTE EN ENDELIG STOPPER FOR IMPORTSMITTE OG SOM IVARETAR FORNØYDE OG TRYGGE PASSASJERER- DETTER ER VERDT MANGE MILLIARDER FOR FLYINDUSTRIEN......

IATA representerer 3,4 mrd årlige passajsjerer(2017)-82% eller 290 av verdens globale flyselskaper ................


Hvis noen lurer på hva det vil bety å få igang global luftfart igjen:

"24. mars kom IATA med en prognose som anslo tapt omsetning på $252 milliarder (NOK 2642 milliarder), en nedgang på 44% fra 2019. De la til grunn at omfattende reiserestriksjoner kom til å vare i tre måneder. De oppdaterte tallene reflekterer at krisen er blitt betydelig dypere og tar utgangspunkt i følgende parametre:
Omfattende reiserestriksjoner som varer tre måneder"


AKJSEKURS OG MCAP(500mill) PÅ LIFECARE SOM EIER 25% AV DD BØR GÅ TIL HIMMELS KL 09:00 MANDAG 04.01.2021 PÅ DENNE NYHETEN....

(Får de 1 kr pr test tjener de 850 millioner bare i 2021)(Får de 10 kr pr test tjener de 8,5 mrd i 2021).

Til info::
En antigen hurtigtest med 62-70% nøyaktighet selges i dag for 5 dollar(43 kroner).
Hva markedet vil betale for en Poc test med 99% nøyaktighet vet ingen andre enn IATA


.....say no more-good luck..... nå bør lifecare aksjen bokstavelig talt "FLY" til helt nye høyder......OG TIL MÅNEN.......... uten returbilett !!!!

..... og husk at dette gjelder kun IATA......så kommer hele verdens befolkning i tilegg som også må ha pålitelige tester i flere år fremover..... tja hva skal vi tippe kursen står i på rimelig kort sikt ???? Diabetes delen er enda ikke regnet inn som nå hvert øyeblikk hugger til med nyheter da teknologien((godkjennning av Poc tester) er den samme som covid test..... som også er et verdensmarked.......Dette ser svært lyst ut må jeg si:)

Snakk om nyttårsrakett.....hahahaha

Undervurder aldri tyske industriselskap.DD er i ferd med / kan bli et tysk industrilokomotiv- disse tenker stort og internasjonalt. som alle andre tyske kvalitetsfirmaer.

Gratulerer til DD- for en sinnsyk reise dette er med storaksjonær Lifecare på laget...
Redigert 21.01.2021 kl 08:59 Du må logge inn for å svare
rosgun
18.02.2021 kl 05:02 1017

Her tok kompendium nok en gang feil- nok en short elsker... Ble stiile fra deg i Polight også etterhvert...:)
bj111
16.02.2021 kl 10:43 1369

Jaja dette har vi da sett før Computum men vi får se og lære som enkelte skriver :-)
Computum
16.02.2021 kl 10:24 1486

"Diabetes gåten er i ferd med å bli løst av et norsk biotek selskap"

At "diabetes gåten er i ferd med å bli løst" av LIFE var nytt for meg. Det jeg mener noe om i mitt innlegg er selskapsverdi. Det må vel være lov? Gratulerer forresten med flott oppgang idag. Jeg har ingen problemer med å ønske et selskap, med et produkt som vil være til stor hjelp for mange, alt godt.
kaunis
16.02.2021 kl 07:52 1682

HEhe hodeløs du, bare seg deg selv i speilet og så på kursen til selskapet etterpå, da forstår du hva hodeløs er.
speculator
16.02.2021 kl 07:48 1700

Ingen overraskelse at kloakkrottene nå kommer krypene, det er som forventet.. Ignorer dem, og nyt veien videre med Life/DD.
Kaloix
16.02.2021 kl 03:02 1922

Diabetes gåten er i ferd med å bli løst av et norsk biotek selskap og dette er alt du klarer å komme med? Hvorfor skrive noe som helst på en dag som virkelig kan endre alt når det gjelder diabetes? Du har jo tro på PHO, et norsk biotek selskap som pr nå er verdsatt til ca 3 mrd kroner mot Life som er verdsatt til ca 520 mill kr. Kan du ikke glede deg over fremgang bare fordi du ikke har aksjer i dette selskapet? Jeg gleder meg over PHO, blå lys teknologi mot blærekreft er bra, jeg håper de lykkes og det selv om jeg ikke har aksjer der.
rosgun
16.02.2021 kl 02:52 1940

For de som har kunnskap og som gidder å lese og forstå norsk evt bruk av googletranslate har forlengst fått med seg at eierskapet i DD skal finansiere sluttutviklingen av Lifecares sencell teknologi.....

Avtalen er at DD utvikler det gratis og at Life har fått eierandel i DD på 25%.....

Mao en «kanonavtale» som er iferd med å materialisere seg.......og som derfor ikke forståelig nok rettferdiggjør noen emisjon...

Hurtigtesten kommer nå ila februar.....da IATA ruller ut sine travelpass i månedsskifte feb/mars.....

Poc tester er nå godkjent og en melding på at hurtigtesten til DD også er godkjent trenger faktisk ikke å komme, da den ikke er meldepliktig for Life da de kun er aksjonær i et vanlig firma (DD)........

Meldingen igår var egentlig et signal på at covid testen også er godkjent. Selve poc teknologien som er nyheten her..... den gjelder flere firmaet og produkter...

Det står faktisk på slutten av meldingen - svart på hvitt!!!

At noen har misset dette er ikke overraskende. Dagens aksjonærer er fortsatt en gjeng med hodeløse høns som baisser og hausser uten engang å gidde å lese...

Skremmende egentlig- nå holdt alle kjeft og flere bør lese alle mine tråder og tips..., deretter setter jeg pris på om også andre gidder å grave og linke opp det de kan finne av interessants koblinger.

PS: Det er lov å ta feil, men kunnskapsløs og enkle makt uttalelser er bak mål og under beltestedet.... Hvorfor ikke hjelpe hverandre med å bli søkkrike istedet??!

Alle tjener jo på det?

Mvh

Rosgun (som nærmer seg 6 sifret)
Dubois
16.02.2021 kl 01:50 2002

Når elon musk kan bli verdens rikeste mann på et selskap som ikke tjener penger, er ikke oppblåste markedsverdier uvant for aksjemarkedet.
Computum
16.02.2021 kl 00:37 2089

Det virker som noen her har problemer med å forstå store tall.
For å sette det i perspektiv er Norges dyreste kulturbygg, Nasjonalmusset kostnadsberegnet til 6 mrd kroner. Det er et gigantisk prosjekt og en stor investering selv for landet. Det sier seg selv, som bj111 er inne på, at det må mer enn opphaussede småinvestorer til for å retferdiggjøre så store selskapsverdier.
bj111
16.02.2021 kl 00:27 2869

For tidlig å si noe om de vil klare det eller ei. Får se om 5 år men jeg tror de er kjøpt opp lenge før den tid.

Emi er bare skremsel tull men noe må jo de desperate utenfor komme med. Det alle bør ha lært er at det betaler seg å sitte i ro å ignorere støy.
Dubois
16.02.2021 kl 00:09 2944

Det er bare noe de bruker som skremselspropaganda fordi de tror Emi er et negativt ord.
Mariobros
15.02.2021 kl 23:57 3010

Hvorfor?
Nå har jeg ikke sjekket hva Life har av cash, men DD har jo offentliggjort at de har 7 mill euro tilgjengelig så det bør vel rekke frem til hurtigtest kommer ut og inntekter kommer inn
retur
15.02.2021 kl 23:21 3164

Kommer vel EMI rundt hjørnet her.
Dubois
15.02.2021 kl 22:44 3286

Men jeg tror ikke lifecare når 10mrd, av den enkle grunn at sanofi kjøper opp lifecare innen den tid.
Dubois
15.02.2021 kl 22:42 3299

Det at kun 2 selskaper har nådd 10mrd er ikke en faktor i sannsynlighet på om lifecare klarer det eller ikke.
bj111
15.02.2021 kl 22:20 3453

Følg med å lær...hehe jaja du er festlig kaunis men man lærer hele livet så lærer sikkert noe her også. Caset er godt det men man trenger kanskje ikke å bli hodeløs.
kaunis
15.02.2021 kl 22:15 3503

Drit i bagateller, no er det reprising på forventning om fremtidig inntjening. Da kan du skrike høgt om MCAP når millionene triller inn i ti tall, og hundrevis av mill komponenter når markedet hvert år. Inntjening blir ikke problemet , men å kunne produsere til etterspørselen i markedet. Følg med og lær.
bj111
15.02.2021 kl 22:04 3616

Ser frem til den dagen flertallet her inne har lært seg hva MCAP er og hadde den i mente når man hausser og ikke kun kursen.

Hvor mange norske farma selskaper har nådd en Mcap på over 10 milliarder kroner? 2 som jeg vet om. Algeta og Vaccibody. Sier ikke at det kan skje med Life men kanskje greit å forholde seg litt edru i lykkerusen. En MCAP på 10 milliarder tilsvarer en kurs på ca 120 kroner med dagens antall aksjer. Kan hende det er mange her er helt nye i forhold til aksjer og da er det greit å informere om at jo større MCAP (verdi på selskapet) jo større krav er det til å vise til enten potensiell inntjening eller resultater i form av inntekter. Det er ikke slik at en aksje er billig fordi du kan kjøpe 10 for kr 10. eller dyr fordi man må ut med kr 1000 for 1 aksje. Det er selskapets potensiale eller inntjening frem i tid satt opp mot markedsverdien MCAP som sier om aksjen er dyr eller billig.

La oss glede oss om de når den store milepelen det vil være om MCAP går over 1 milliard om kort tid og dagens melding sammen med den som kommer fra DD vil trolig gjøre at denne milepelen nås.
takumi
15.02.2021 kl 21:29 3781

"Hausser som ei vill høne" hahah, den var god :D

Men gøy med melding i dag, måtte det komme flere slike dager framover!
YNWA250505
15.02.2021 kl 21:11 3908

Jada flere hundretusen kroner tenker vi. Herregud du hausser som ei vill høne. Du måtte bare løfte din egen tråd med omtrent det samme som du rabler ned på alle andre Life. Hvorfor ikke holde deg til en eller to tråder? Jævlig forvirrende å "måtte" inn på alle Life trådene du starter og det er jo samme info på alle fra deg. Når d r sagt så gratulerer til deg og alle oss andre som tenker selv og sitter godt lastet i Life. Det kan bli enormt bra, men flere hundre kroner? Nei selskapet blir kjøpt opp lenge før det. Tipper BF kjøper Life til kr 139.50 november 2021
rosgun
15.02.2021 kl 20:42 4047

Nå skjer det... POC tester er godkjent, noe som betyr at hurtigtesten er godkjent...

Say no more... les om potensialet for testen her, legg så på dagens Sencellteknologi som skal benyttes av Apple eller Samsung med flere...... i neste smartklokke som lanseres hvert øyeblikk og som har annonsert at de skal ha glukosemålinger i klokkene.......Beat it or drop it.......

Nå er det kun : ALL IN som gjelder som jeg sa for 3 dager siden...... Dagens melding er bare en bitte liten start på økningen i verdien/mcapen/kursen til Lifecare .....


Denne skal i flere hundre kroner ila.............kort tid..
Slettet bruker
12.02.2021 kl 11:56 4346

rosgun skrev Denne uken?
Tirsdag neste uke eller tirsdagen deretter, vel :-)
Historisk skjer meldinger på tirsdager i DD.
Redigert 12.02.2021 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
rosgun
12.02.2021 kl 11:50 4376

Denne uken?
Computum
04.01.2021 kl 11:13 5590

Jeg "hengte ikke bjella på katten", det gjorde han selv. :-)
Men jeg har støtt på vedkommende tidligere og er glad han foreløpig holder seg unna de trådene jeg helst leser.
LIFE har jeg vært innom. Men ble skremt da jeg fikk et glimt av nøkkelpersonellet i DD, som jo var hovedgrunnen for å gå inn i LIFE.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Jensemand
04.01.2021 kl 10:48 5722

Det er nok således at tryk jo avler mottryk - det er någet man tydeligt registerer på en chat/debat hvor skrivbenterne er anonyme.
Det er en ganske klar regel at vis 1 person taler varmt for et emne, så varer det kun et splitsekund før der er den stikmodsatte mening.
Det er debattens/chattens svøbe - især når skribenterne er anonyme. Eksempelvis er det jo omostningsfrit at skrive någet på et forum som detteher.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
bj111
04.01.2021 kl 10:30 5824

Han er en større fisk ja og ingen som ikke har interesse av å kjøpe en aksje kommenterer den.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.01.2021 kl 10:28 5854

Et bra tegn at Computim er på tråden- han tror jeg er en storfisk.

Shorter eller "vanlig"- usikker.... Et tegn på oppgang er det iallefall:):)
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
04.01.2021 kl 10:26 5871

Siden dette er ditt første innlegg i en LIFE tråd så er det ganske innlysende at du går etter mannen og ikke ballen.

Hva kan du mer om LIFE egentlig som ikke rosgun kan?
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.01.2021 kl 10:15 5934

Her kommer det snart opptak av webinaret som blir avholdt 12.01.2021 (IATA med partners, inkl DD/Lifecare)

https://www.iata.org/en/events/webinars/

....mange som vil komme løpende da...hmmmm...jaja

https://www.iata.org/en/programs/covid-19-resources-guidelines/reconnecting-the-world/
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.01.2021 kl 10:00 6028

Jøss, det samme sa du om Polight trådene mine også når den stod i ca 20 kr..... Den har vel nå gått til snart 90 ?

Føler det som min oppgave å finne underliggende potensiale i de mest potensielle aksjene som kan gå himmelhøyt på Oslo Børs. Tror mange også takker meg for at jeg bygger innlegg på dokumentert informasjon i motsetning til svært mange ordknappe innlegg:).

Hadde også satt pris på om du kunne komme med et konstruktivt bidrag enn et usaklig personangrep da, men skjønner det kan være vanskelig for enkelte.

Velkommen ombord i Lifecare Compendium:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Computum
04.01.2021 kl 09:56 6075

HO's mest useriøse hausser har satset på LIFE. Han jobber "så svetten driver" nå, men går som regel lei etter en stund.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 09:43 6179

👌
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.01.2021 kl 09:26 6315

DD har avtale med Wisekey (som de andre på webinaret).

Om det er DD eller Wisekey som får hovedenterprisen mot IATA vet jeg ikke, men det spiller liksom ingen rolle.

Hovedpoenget er at IATA kaller inn til webinar 12.01 og ikke Wisekey (som de sa de skulle på weinaret i oktober).

DVS: At det er offisiselt at IATA har "tatt over" styringen med partnere for å presse gjennom den siste "bolken" mot EU og resten av verdens globale flyselskaper/myndigheter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
bj111
04.01.2021 kl 09:26 6338

At rosegun føler for å rope er vel kanskje et resultat av massiv baissing av aksjen over lang tid som ikke har rot i virkeligheten. At han kanskje tar i litt hardt får så være. Setter pris på de tankene han kommer med og tar det for hva det er. Sitter stille i båten med et lass av aksjer og tror han vil få rett men det er slik jeg ser det ikke mulig å trekke noen konklusjon på det pr i dag. Aksjen er billig, helt skutt i fillebiter av all baissingen og er helt åpenbart en av de med et enormt potensiale i dagene og ukene som kommer. Regner med at baissekoret kommer til å gjøre sitt for å begrense forventninger men det resulterer kun i enda større stigning den dagen rosegun sine teorier bekreftes.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Ahmed1
04.01.2021 kl 09:25 6375

Er vel fordi det nevnes at dette digitale verktøyet skal vise testresultater og evt vaksinering. Ceo’en i DD nevnte en lignende løsning i webinaret hvor IATA også var representert. Spørsmålet er hvilken test det er snakk om. Jeg tror det er DD sin.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
farsken
04.01.2021 kl 09:17 6485

Takk, bj111. I tillegg til at jeg ikke ser snurten av DD i det over, er det skrevet av en som har hang til bruk av versaler. Hvorfor ROPE, det holder da helt greit å prate hvis en har noe relevant å si.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare