Er det denne studien som er gjenopptatt?

rosgun
BGBIO 04.01.2021 kl 22:13 1422

https://www.bergenbio.com/bergenbios-bemcentinib-selected-to-be-fast-tracked-as-potential-treatment-for-covid-19-through-new-national-uk-government-clinical-trial-initiative/
----

-første pasienten har blitt rekruttert med bemcentinib i den kliniske COVID-19

-ACCORD studien finansiert av UK Research and Innovation (UKRI
utsatt- UKRI i juli i år som følge av et minkende antall innlagte COVID-19 pasienter fordelt over teststedene i Storbritannia, men gjeninnført i september i år

- Data som tidligere ble samlet inn før studien ble avsluttet i juli, vil bli inkludert i analysen.
-------

ACCORD studien finansiert av UK Research and Innovation (UKRI)
Er det fortsatt fast track?

Er det mulig at denne blir godkjent da Storbriitania ikke er i EU lenger.?

Ser følgende:

The ACCORD platform will be able to rapidly test potential new treatments, advancing the most promising through Phase 2 clinical trials into the NHS.

Er fase 2 ferdig vil jo denne komme snart hvis jeg ikke misforstår ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:56 Du må logge inn for å svare
Rule
04.01.2021 kl 22:21 1374

Ja - Accord studiet er genoptaget efter en pause hen over sommeren. Yderligere har BGBIO sine egen sponsoreret udtesting i sørafrika og Indien. De to sidste indgår i en samlet test strategi. Alle lande skal vel forholde sig til om man vil godkende brugen af bemcentinib, hvis den er virksom. Ved bagtanke egentlig utroligt dårligt at mani UK satte Accord på pause. Helt ufatteligt både i bak-klogskab og for-klogskab. Alle vidste der kom en bølge nummer to, men UK var så anti-smarte at de stoppede pga. lavt smittetryk hen over sommer - dahh...
Redigert 21.01.2021 kl 03:56 Du må logge inn for å svare
Rule
04.01.2021 kl 22:26 1328

Se stock info dateret 8/12:

https://www.bergenbio.com/investors/stock-exchange-notices/
Redigert 21.01.2021 kl 03:56 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
05.01.2021 kl 01:48 1049

"Er det fortsatt fast track?"
JA
"Er det mulig at denne blir godkjent da Storbriitania ikke er i EU lenger.?"
Godt spørsmål, men TJA. Slik jeg forstår det er det fortsatt et samarbeid, og like regler som skal gjøre det enklere å akseptere clinical trials begge veier, men jeg antar det må gjennom godkjenningsprosesser som ikke var der så lenge UK var i EU.
Se gjerne: https://www.gov.uk/government/publications/how-medicines-medical-devices-and-clinical-trials-would-be-regulated-if-theres-no-brexit-deal/how-medicines-medical-devices-and-clinical-trials-would-be-regulated-if-theres-no-brexit-deal
Bemcentinib skal jo ikke bare godkjennes for nødbruk i UK og EU, men stort sett hele verden.

"Er fase 2 ferdig vil jo denne komme snart hvis jeg ikke misforstår ?"
JA. Definitivt. Som du ser på aksjekursen er det ikke mange som har fått dette med seg, eller de har liten tro på at bemcentinib vil være effektiv, eller de tror det vil være for sent å tjene penger selv om de lykkes.

Jeg er relativt sikker på at BGBIO vil komme godt ut av dette.
Jeg har forstått at du har fått med deg at vaksiner ikke vil løse covid problemet dette året.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56 Du må logge inn for å svare