PHO- Mer kortsiktig kursmål enn tidligere kursmål 1900.

focuss
PHO 03.10.2018 kl 18:41 24531

Verdivurdering av PHO med 20 % markedsandel i USA er fra før etablert til kr 1900 kr/aksje. Tidspunktet for når denne markedsandelen kan nåes er det krevende å ha sterke meninger om. Ikke minst da PHO i første omgang fokuserer på 25 av de mest befolkningstette områdene.

Vi kan da definere disse 25 MSA som fase 1 av Photocurs ekspansjon i USA og se på hva kurspotensialet blir ved å oppnå 20% markeds potensiale i disse områdene.

Photocure opplyser at markedet i disse områdene er på 670 millioner usd. Med dagens dollarkurs, 8,2 nok/usd så blir markedet på 5,5 mrd kroner. Med 20% markedsandel blir det USA salg på 1,1 mrd kroner. Legger vi til grunn kostnader på ca 300 millioner kroner , det dobbelte av dagens kostnader, og fortsatt inntekt på 100 mill per år fra Ipsen pluss norden, så ender vi opp med 900 mill kroner på bunnlinjen
P/E=20 og 21,5 millioner aksjer gir kurs = 837 kr/aksje.

I dette estimatet er 1 million prosedyrer for første diagnoser relevant for dette området ikke inkludert. Med andre ord et marked på 8,2 mrd kroner er utelatt fra vurderingen. Hvorfor har jeg utelatt dette? Egentlig bare fordi kursverdien blir så absurd.
Hvor lang tid trenger PHO for å etablere 20% markedsandel i disse områdene hvor de satser først med sin salgsorganisasjon? Det er 1000 kroners spørsmålet. Det som er helt sikkert er at det går raskere enn å ta 20 % av hele USA markedet. Det vi også vet at i Baltimore/Washington området er vi der allerede og vel så det i følge Ambaw Bellete, President PHO Inc.
Redigert 21.01.2021 kl 05:12 Du må logge inn for å svare
focuss
04.10.2018 kl 17:04 4461

For ca et år siden startet jeg en tråd som het " It`s the guiding stupid" Fritt etter Bill Clinton. Den gang lå kursen på ca 25 og Photocure hadde vært ute med sin guiding.
Tråden er like relevant i dag men er vel forsvunnet med det gamle forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 18:15 4308

Det er vel ganske entydigt vad akselererende vekst er. Det er kanske derfor de ansetter fler og fler selgere.
Og nær kundegruppen som består av urologer og helsevårdsmyndigheter sier att det er beste produkt.
Så bør det vare nok til att regne ut var det bær hen. Men det er tydligt vis ikke nok.Men det viser seg som
sagt snart.
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.10.2018 kl 18:35 4269

Still dere dette spørsmålet :
Har det skjedd noe negativt i Pho siden kursen lå over 60kr ?
Hvis ikke, foretrekker dere å kjøpe på 50 eller 60 ?

Jeg følte meg fullastet med aksjer, men på disse nivåene klarer jeg ikke å stoppe.
I dag solgte jeg OBX for å laste opp Pho.



Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 18:53 4216

Jeg skal ikke gjette på kortsiktig kurs her, men jeg tenker at de fleste som har stått gjennom denne nedgangen har litt av en guiding å se fram til den 8. november.
Selskapet nevnte ved Q2 at Washington og Baltimore allerede da hadde 20-30% av markedet på BLC & C, og at pasienter tydelig søkte seg til de sykehusene som hadde BLC & C.
Jeg tenker at ingen tror at ikke dette har økt fra 8. august til 8. november når mellom 20 og 30% var oppnådd på rekordtid fra omtrent ingenting allerede 8. august.

Og USA består ikke bare av Washington og Baltimore.
Det vil vi få se senest 8. november 2018
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.10.2018 kl 18:54 4206

Din harselering over kursmålene til focuss hadde hatt langt større verdi om du hadde underbygget med egne tall og kalkyler. På den måten kunne vi alle fått se hvilke kalkyler som var feilregnet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
kreinh
04.10.2018 kl 19:11 4155

Må vi vente helt til 8 november for ny guiding kan siste mann slukke lyset lenge før det....
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.10.2018 kl 19:16 4139

Koko
Pho er vel ca 40% over 100-dager glidende snitt.
Er det krise ?
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 19:26 4099

Starter i oktober?


Mr Schneider will commence the position upon further agreement, expected prior
to 1 November 2018.
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Picosalax
04.10.2018 kl 20:01 4008

Solgte 1/4 pho for 60,40 sep 5 og resten for 57,20 sep 20. Scoopfinder lurte på når jeg vurderte ny inngang, og da sa jeg at det hadde jeg ikke reflektert over. Teknisk ser den nå svak ut, og jeg vurderer ny inngang på ca 42
https://www.investing.com/equities/photocure-technical
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Panis
04.10.2018 kl 20:22 3945

Nå var du morsom focuss... NOT...
Ikke rart den ligger på «strong sell» etter de ukene med juling den aksjen har hatt, men det går vel ikke mange ukene så er vi i vater igjen :-)
De som følger TA kan jo høre med Hammers om hva han mener?
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.10.2018 kl 20:35 3899

Pico, på 42 ville jeg også kjøpt mer. Mye mer.
TA-folk er noen rare skapninger. De vil heller kjøpe dyrt enn billig.
Når en aksje har steget sterkt får den "STRONG BUY", når den er billig får den "Strong sell"

Jeg er strålende fornøyd over muligheten til å eie en relativt stor andel av verdens beste aktør i den dyreste kreftformen.
Faller kursen til 42 får jeg en enda større bit av kaka.
Hvis kursutviklingen går slik jeg tror vil TA-folket ha kjøpt og solgt 100 ganger og trolig være litt fattigere enn de er i dag.
Jeg derimot vil bli uforskammet rik, men det kan jeg leve med :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:31 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.10.2018 kl 20:54 4004

Scoopfinder
Enig med deg. Pussig at det skal være smart å kjøpe når kursen har gått berserk i flere dager og samtidig være smart å selge når kursen allerede har falt med 21,4%. For at kursen skal komme tilbake til toppnotering fra i høst må den stige med 27,25%. Nå er ikke det så mye i forhold til hvilke potensiale den har, men å skulle selge på dette nivået uten at noe fundamentalt har endret seg er og blir, etter min mening, flokkmentalitet. Du må tenke sjæl.....

Også enig i at dersom kursen mot formodning skulle ned til kr 42,- da går jeg all in!
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 20:56 3998

Jøss, 42: er all inn lenge før eg?
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 20:59 3984

Tror ikke den skal til 42 før å si det rett ut.
Har tro på at det dukker opp noe sprengstoff en av de nærmeste dagene i form av nyheter og ser ikke bort fra at det første som kommer er innsidekjøp
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 21:17 3930

Har ventet en stund på akkurat disse smånissene.
De kommer alltid fram etter en stund. Slår aldri feil.

De som skal kjøpe «alt under....»
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.10.2018 kl 21:27 3906

Scoopfinder

"TA-folk er noen rare skapninger. De vil heller kjøpe dyrt enn billig.
Når en aksje har steget sterkt får den "STRONG BUY", når den er billig får den "Strong sell""

Det er dette forholdet som fører til en logisk brist når det gjelder TA som rettesnor. TA viser kurver og streker ut fra hva som har skjedd. Dess mer noe har falt, dess større salgsanbefaling gis, og på samme måte ved stigning. Det blir som å ikke ville kjøpe en vare når den har blitt satt for mye ned i pris..
Å ikke vurdere den fundamentale status i forhold til kursnivå, vil føre til at man kjøper for dyrt og selger for billig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2018 kl 21:44 3861

I morgen er det 4 eller 5 uker siden, tror jeg, at jeg åpnet en flaske 1997 Brunello for å feire at pho hadde gått til 47,5.

I dag angrer folk på at de ikke solgte på over 60. Men ærlig talt, hvis jeg hadde drevet med trading, så hadde jeg aldri i verden ramt 60... jeg hadde sikkert solgt på 47,5 i stedet. For jeg trodde det var toppen.

Nylig gikk jeg gjennom hele min 16-årige historikk. Og det jeg fant ut var, at når jeg har forsøkt å trade har det gått sånn passe. Når jeg har analysert grundig og sittet noen år har det gått bra. Når jeg har kjøpt på magefølelsen, uten grundig analyse, har det gått dårlig.
Unntaket er pho. Det var den første aksjen jeg kjøpte...
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Hammers
04.10.2018 kl 21:52 3839

Ser det er flere her som har NULL peiling på hva TA er for slags trolldomskunst.
Dem om det - uten at jeg gidder å lette så veldig mye på sløret!

Vil bare si at TA er et speilbilde av hva traderne foretar seg med virkelige (egne) penger i aksjen.
Det er DE som har vært negative til aksjen/prisingen etter toppen i september -
og som deretter har akseptert stadig lavere kurs for å komme seg ut av den!
Ikke vi som kun TOLKER charter......og sitter med beina på bordet og koser oss med en fotballkamp på PC nr 2.

De som strikker leser strikkemønster.
Vi som tolker chart leser det mønsteret som traderne legger etter seg med egne handlinger. Verre er det i grunnen ikke.
Leksjon 1 slutt.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
focuss
04.10.2018 kl 21:56 3830

Etter Q2 hadde vi en diskusjon om hva som lå i begrepet screening Når jeg ser på presentasjonen nå så ser jeg ikke det begrepet er brukt så jeg undres om det er gjort en endring på presentasjonen??? Uansett det som vises på slide nr 8 nå er at BLC Cysview brukes i tre settinger mot tidligere bare en. Det brukes nå i:

1) Pre-Diagnosis ( Flexibelt scope og outpatient setting)
2) Diagnosis &Treatment ( Rigid scope og Operating room)
3) Surveillance (Flexibelt scope og outpatient setting)

Så har Photocure opplyst størrelsen på markedet for 2 og 3 men ikke for 1.. Pre Diagnosis er heller ikke inkludert når de viser verdien av markedet for 25 MSA ved alternative prosenter markedsandel. Det tyder på at dette markedet kommer litt bardus på Photocure også
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
focuss
04.10.2018 kl 22:03 3801

Hammers
Jeg regner med at du er enig med meg i at du ikke fra chartet kan lese når PHO kommer med ny guiding.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.10.2018 kl 22:08 3780

Å vite at en aksje har falt eller steget, uten samtidig å vite grunnen til pessimisme eller optimisme, er lite nyttig. En aksje som f.eks. PHO, som nå har falt uten kjente negative triggere, blir stadig billigere som vare. Dersom alt det fundamentale fortsatt er på stell, er det logisk å kjøpe aksjen. men i følge TA bør man heller selge fordi aksjen har falt og dermed blitt billig. En logisk brist!
Eneste grunn til at TA kan virke, er dersom tilstrekkelig mange tror på fenomenet. Da får man en selvoppfyllende effekt. I lengden vil uansett det fundamentale være den logiske rettesnor.
Jeg har fulgt Hugoil sine analyser av Nano det siste året med en viss interesse. Hadde jeg fulgt hans råd hadde jeg blitt en fattig mann.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.10.2018 kl 22:35 3720

Dette med å forsøke å se inn i fremtiden er en artig øvelse og man kan benytte forskjellige verktøy for å finne et svar. Enkelte tyr til TA og hva tradere vil gjøre. Man kan gjerne kalle det psykologi eller flokkmentalitet. For her leser TA folket det samme mønsteret og bruker forskjellige verdier til å komme frem til en konklusjon. Problemet er dersom det kommer en kursdrivende melding med enten pluss eller minustegn, for da kan du stort sett tørke deg bak med papiret TA er skrevet ut på.
Andre forsøker å tolke markedet, produktet sin konkurransefortrinn i det markedet produktet skal selges, marginer osv for å finne et realistisk potensiale og gjerne forsøke å anskueliggjøre på en tidsskala når potensialet skal være tatt ut. Ingen enkel øvelse ettersom det gjerne finnes en rekke faktorer det er vanskelig å forhåndskalkulere.

Et annet poeng er at det gjerne er økonomer som gjør analysene. Økonomer er utdannet til å lese regnskap, budsjett, analysere økonomiske forhold osv. Økonomer har kompetanse til å forklare hvorfor ting gikk som det gikk under dotcom krakket, under finanskrisen osv. Men fordi økonomer kan forklare hva som skjedde i fortid, så er det en del av dem som også mener seg kompetent til å fortelle hva som skal skje inn i fremtiden. Vel, dersom det siste var tilfelle, så er det pussig at så svært få av dem evnet å forutsi krakket i 2007, eller for den saks skyld andre krakk. For dersom de hadde den kompetanse til å forutsi fremtidige hendelser, så burde det aldri forekommet noe krakk. Da ville man kunnet ta grep før krakket skjedde, men krakk kommer like overraskende på de fleste økonomer som på deg og meg. Problemet er at det finnes så mange ukjente faktorer at det ikke er menneskelig å kunne forutsi hva som skjer inn i fremtiden. Man kan anta hva som vil kunne skje, forutsatt så og så. Men dersom en eller flere av forutsetningene ryker, da ryker også konklusjonen.

Det hevdes at kursen til PHO skal videre ned. OK, mulig det, men jeg tror ingen kan garantere noe som helst. Jeg tror at PHO etter en korreksjon på over 20% kan slå tilbake når tid som helst. Derfor kjøpte jeg mer PHO i dag. Men mulig at jeg kunne kjøpe dem tre fire kroner billigere til uken. Umulig å si. Men, ettersom jeg er av den oppfatning at kursen på noe sikt skal videre opp, forutsatt at det vi fikk servert på Q2 var en teaser der veksten blir bekreftet i Q3 og Q4, så er det viktigere for meg å komme meg inn mens kursen er billig, enn å vente og risikere at kursen fyker mot 60 tallet igjen.

Men dette er mine tanker og de er nødvendigvis ikke riktige. Men mine.

God natt!
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
focuss
04.10.2018 kl 22:39 3708

Kursen faller mens veksten akselererer

"I am pleased to announce Dan Schneider as our new President and Chief Executive Officer. Photocure is entering a period of accelerated growth in the important U.S. market with strengthened focus on commercial development. Dan brings over 25 years of experience in developing and expanding rapidly growing healthcare companies in the U.S. He will further leverage on the opportunities arising from Photocure's unique position in the bladder cancer market. I look forward working with Dan to develop Photocure into becoming the leading bladder cancer company", says Jan H. Egberts, M.D. Chairman of the Board.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
focuss
04.10.2018 kl 22:48 3681

Sist gang Egberts skrev om akselererende vekst var 20 september. Da var det ikke så mange dager igjen av Q3. Får vel tro han vet hva han snakker om. Og så har jo vår nye CEO erfaring med å håndtere "rapidly growing health care companies in the U.S.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.10.2018 kl 22:58 3648

Focuss
Ja, logikken til markedsaktørene er slett ikke alltid like lett å skjønne.

Nå er det vel en måned til ledelsen letter på sløret og lar oss se hva som har skjedd gjennom Q3. Ut fra den siste ukes kursutvikling skulle man nesten tro at den positive utviklingen som Bellete skisserte ikke er reell og at ledelsen direkte bløffer om en akselererende vekst. I så tilfelle måtte mønsteret fra utviklingen gjennom Q1 og Q2 være brutt. Tror vi det? Leser ikke folk hva som skrives og uttales om BLCC teknologien? Tror noen at disse artiklene er kjøpt og betalt av ledelsen for å understøtte «deres bløff» ovenfor markedet? Det ville være litt av en konspirasjonsteori.

Nei, jeg velger å tro at selskapet er inne i en voldsom vekst såvel organisatorisk som produksjonsmessig og salgsmessig. Og at dette blir ytterligere bekreftet på Q3. 8 NOV får vi fasit.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Hammers
04.10.2018 kl 23:01 3631

Focuss (eller kan det være Barracuda i NSG (?) - ref dine regnekunster: Hvis det er lekkasjer kan jeg nok se hvis noe er på gang!!!
PUS: Hugoil kan du bare glemme. Jeg har selv gjort narr av tullet hans flere ganger - og lurt på om han hadde speilvendt chartet!

London: Kvelden før FALLET i 2007 STARTET skrev jeg et (for MEG) IMPONERENDE innlegg om hva jeg så - på åpent forum på HO.
Nei, ikke mange kunne forutsi fallet, men JEG gjorde det! Dog ikke den fulle alvorlighetsgraden av det, men jeg så noe JÆVLIG STORT! Tror faktisk jeg tok en kopi og har lagret det på egen PC - hvis du eller andre er interessert å lese historikk fra virkeligheten!

Hilsen Hammers......imponert over egne ord mtp FALLET - sett opp mot hva som faktisk skjedde! At jeg turde å påstå slikt.....?
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
focuss
04.10.2018 kl 23:15 3589

Hammers
Det vi ser når det gjelder PHO er at kursen trekkes ned av PCIB. Mange småinvestorer som overmodig har tegnet seg for mer aksjer enn hva de har rå til. Dersom garantistene blir sittende med aksjer så tviler jeg på at de har ambisjoner med å sitte med dem lenge heller. Men får jo inntrykk av at det i disse biotech selskapene er alt for mange uten særlig børserfaring.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.10.2018 kl 23:16 3585

Hammers : «TA er et speilbilde av hva traderne foretar seg med virkelige (egne) penger i aksjen.»

Dette er ikke korrekt Hammers !
Det korrekte er :

«TA er et speilbilde av hva traderne har foretatt seg med virkelige (egne) penger i aksjen.»

Det sier altså noe om fortiden, ikke om fremtiden.
Det er som å rope etter mannen som har falt utfor stupet - «hvordan går det ?»
Mannen : «Takk, foreløpig går det veldig bra»

?
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.10.2018 kl 23:41 3542

Hammers
Imponerende! Men du er i tilfelle en av få som evnet å se hva som kom. Det til tross for at verden er full av velutdannede økonomiske eksperter.

Jeg tror at neste økonomiske krakk vil komme like overraskende som sist gang, nettopp fordi økonomer ikke evner å spå korrekt om fremtiden, selv om de har kompetanse til å tolke og forklare fortiden.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Hammers
05.10.2018 kl 00:05 5238

Ja, det VAR imponerende, men det var skrevet på World Office......og ligger nå på en "minnepinne".
Jeg har for lengst gått over til gratisprogrammet Libre Office - og får ikke åpnet Office.

Hilsen Hammers.......som minner om at "velutdannede økonomiske eksperter" kun i FÅ tilfeller (og bare kanskje) har den samme tilnærmingen til "utfordringene" som det jeg har! For jeg har ikke peiling på regnskap og i liten grad detaljer om selskapenes virke. Bare charts, linjaler, blyantkvessere og viskelær - og slikt mer jordnære ting..........???!
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Panis
05.10.2018 kl 00:31 5199

Imponerende Hammers!
Her er noe jeg vet du liker...

Midnight Choir - Muddy River Of Loneliness
https://youtu.be/ffkvLboJQKQ

God natt og sov godt zzz
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2018 kl 00:35 5192

Haussers are full of bullturd to ensure the completion of the master plan. Run while you can
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Foss
05.10.2018 kl 01:33 5146

Jeg er en aksjonær som var inne for et år siden, men solgte meg ut fordi jeg var utålmodig og heller gikk inn i NEL. Nå er jeg tilbake i etterpåklokskapen av doblingen. Hadde stor tro på selskapet da, men har nå enda større tro på at de kommer til å lykkes, og er fornøyd med en post på 53.50 og en på 50.50.

Jeg registrerer stor misnøye med kursutviklingen og at noen forventer at selskapet bør gå inn for å støtte kursen og stoppe videre kursfall med ny oppdatert guiding. Tenker at de heller bør fokusere på å jobbe målrettet med salget i USA enn å henge seg opp i kursutviklingen, den vil komme av seg selv og det er noe vi langsiktige vil nyte godt av i fremtiden. Dette er et selskap som jobber med å kurere kreft, og det er jo pasientene som burde stå i fokus for selskapet, ikke aksjekursen.
Jeg har stor tro på at selskapet nå gjør det riktige med å fokusere på det amerikanske markedet. Her kan de hente kapital til å utvide sin salgsorganisasjon mot resten av verden.

Kjøpte NEL på topp i julen og trodde jeg skulle være med på tidenes børsfest. Så kom insidesalget og jeg satt hele veien ned til 2.60, salgsknappen fristet hver eneste dag, men klarte å styre unna og se på kursen nå. Samme tenker jeg om Photocure, langsiktig bør man ikke la seg påvirke av kursutviklingen over kort tid. Legg de i skuffen og ha litt tålmodighet så skal du se at kursen kommer til å gå langt forbi 60. Det er ihvertfall min tro.

Jeg vil takke de skribentene her inne som har kommet med mye god informasjon. En spesiell takk til focuss som legger mye arbeid inn i postene her på forumet og har hjulpet meg tilbake inn i denne aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.10.2018 kl 07:37 5014

Foss
Støtter ditt syn fullt ut. At aksjonærer har primært fokus på aksjekursen høres for mange logisk ut. Men jeg er redd at dersom man hovedsakelig er opptatt av aksjekursen, så kan man fort finne på å ta feil beslutninger. For kursutviklingen kan i perioder være påvirket av årsaker og faktorer som egentlig er fullstendig irrelevant for fremtiden til selskapet.
F.eks. trekker i disse dager PCIB store summer ut av markedet, og da spesielt farmasisegmentet.
En nedtur i aksjekursen kan få investorene til å dra feilaktige slutninger om det fundamentale i selskapet. Etter korreksjonen i PHO kan vi f.eks lese i en del innlegg om at det stilles spørsmål om nedturen kan skyldes at prosessen i USA har stanset opp. Andre mener det kan skyldes at patentet har begrenset levetid.

Men alle disse spekulasjonen som oppstår når kursen faller gjør også at en del fremholder at selskapet må ta grep og gjøre noe for å stabilisere kursen. Jeg også mener slikt blir feil. La ledelsen og selskapet fokusere på det de skal holde fokus på; salg og gjennombrudd i det amerikanske markedet. Når tallene fra denne aktiviteten viser igjen på bunnlinjen, om ikke før, så vil kursen også komme. Men å gi kunstig førstehjelp ved å fokusere på kursutviklingen, det ville være dirkete feil bruk av energi.

Forøvrig vil jeg gratulere deg med NEL. Jeg hadde selv en meget hyggelig opplevelse med NEL fra november 2015 til januar 2016. Der la jeg grunnlaget for å kunne kjøpe meg opp i NANO i februar 2016. Nok en innertier. Og jeg føler meg rimelig sikker på at PHO vil bli en ny meget hyggelig opplevelse de kommende årene.

Ønsker deg en hyggelig børsdag!
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
focuss
05.10.2018 kl 08:41 4867

Picosalax
Du er så elskverdig å opplyse oss om hvilken kurs du ønsker å kjøpe deg inn på. Jeg kan da orientere deg om at inn i PCIB skal ikke jeg uansett kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.10.2018 kl 09:08 4771

Jeg eier The Bladder Cancer Company. De er verdensledende på blærekreft som er verdens dyreste kreftform.
Aksjekurs ?
Skulle ønske jeg kunne si «aner ikke».
Å følge med på kursen fra dag til dag er utelukkende selvdestruktivt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2018 kl 09:25 4716

skulle ønske eg hadde solgt på 64 og kjøpt nel på 3.

men hva om den no da var på 100 som den burde være, hva da om en datt av toget.

Det er vanskelig og kjøpe seg inn igjen på høyere kurs....
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2018 kl 09:26 4711

kjøper Daniel litt aksjer og møter på jobb no så er det pang opp 10-20kr.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2018 kl 09:45 4657

Ja vi kan jo bare spekulere i hvem som er mest fornøyd den 9/11. De som kjøper idag eller de som selger idag.
Men da er det resultatet som bestemmer kursen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:59 Du må logge inn for å svare