NOM, teknisk - Heads up, spennende bilde?

Eventyrer
NOM 07.01.2021 kl 00:20 110002

Vi står i en brytningstid for NOM-aksjen. Mye spennende på trappene i 2021, er det nå folk bør ta plass? Retningen vil nok vises i løpet av en ukes tid tror jeg.

Jeg synes å se to formasjoner som står klar til å slå ut:
- En kileformasjon tegnet i hele 2020, target 4,-. Formasjonen testes nå fra oversiden.
- En OHS tegnet fra slutten av august, target 3,-. Formasjonen er ikke ferdig, og er avhengig av brudd på 2,3-motstanden.

For å sette kolon (sic) har vi en candlestick-formasjon, bullish descent block, som har kjøpstrigger ved sluttkurs kun få øre over dagens og stop-loss få øre under. Blir spennende ukeslutt dette :)

Tanker?
Redigert 21.01.2021 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
08.02.2021 kl 22:04 7144

Ja, du har et poeng der :) Jeg har tenkt at de store, men relativt kortvarige, utslagene opp heller styrker formasjonen. Men kan også sies jeg leser* helt feil, og at denne formasjonen er helt irrelevant for NOM nå og at man skal vektlegge andre ting. Ser når jeg leser meg opp at det er en del som ikke stemmer med teorien:
https://www.investopedia.com/terms/c/cupandhandle.asp

*Kan ta med at jeg leser koppen fra høsten 2018

Ellers har RSI nå kommet såvidt ned forbi forrige topp, men fremdeles ganske bra. Volumet tok seg litt (LITT!) opp, og vi ser signaler i en annen tråd på at småsparere i Nordnet har økt salget i det siste. Snur RSI i løpet av morgendagen (eller de neste dagene) kan det kanskje være på tide å kjøpe igjen om man skal sjanse på en ny snarlig oppgang? Mitt kjøpstarget 3,1 kommer kanskje i morgen, håper jeg får kjøpt litt derfra og ned til 2,9 (og videre, men det tviles det på selv om jeg sparer krutt til dess.)
Redigert 08.02.2021 kl 22:06 Du må logge inn for å svare
krissov
08.02.2021 kl 22:14 7115

RSI ligger i en stigende trend så lenge ikke den bryter så ser det bra ut syntes jeg.
Eventyrer
08.02.2021 kl 22:34 7048

Godt poeng! Ser for meg ut for at bunnen i trenden er rett over 50 (ca 10 ned), så vi har litt å gå på.

Legger ellers merke til at antall aksjonærer har økt med 113 siste døgns oppdatering, til 5985 aksjonærer. Flere som begynner å se kjøpsanledning? Tyder vel også på at de fleste som selger ikke selger alt, men fremdeles har troen og er troendes til å løpe etter toget om vi snur uten videre stort fall.
Redigert 08.02.2021 kl 22:35 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
09.02.2021 kl 22:41 6722

Jajamensann! Drar vi mot slutten av nedtrenden?

Gårsdagens aksjonærliste rundet 6K aksjonærer, til 6050 stk. Det er +65 fra fredag. Stadig flere tar plass.

Nedtrenden intradag Har hatt en liten utflatende tendens; trendlinjen tegnet av de to bunnene tirsdag og torsdag forrige uke har ikke blitt rørt siden selv om nedtrenden har samme helning fremdeles. Volumet fremdeles relativt lavt, RSI falt knapt.

Fremdeles ingen definitive snutegn, men i dag startet jeg kjøp, 3,17. Strategien er kjøp-og-hold, jeg unngår risikoen det er å selge på "større" fall, har vært ute for stop-loss-raid før og bruker ikke slikt. Jeg kutter heller risiko på å være sikker på selskapet (og ikke gå inn med mer enn jeg kan tape :)
Eventyrer
10.02.2021 kl 22:35 6431

Vi mast* èn aksjonær fra dagen før :) 6049 er siste tall.

Begynner å dukke opp små kjøpssignal nå:
- Intradagstrenden ned har brutt opp på litt økt volum
- RSI økte noe
- Vi har fått et candlestick-mønster som ser interessant ut, med kjøpssignal om vi går over 3,40. https://www.investopedia.com/terms/b/bullishengulfingpattern.asp

Legger også merke til at vi kan få etablert en bratt opptrend fra midten av januar. Setter den seg skal det bli spennende å se hvor lenge den varer, target for den er ca 4,- i slutten av neste uke! Men slike trender har en veldig begrenset levetid, og kan vel hende det kursmålet ikke slår til :)

Kan fremdeles både svinge og gå ned, men begynner å se interessant ut! Synd jeg bare fikk økt posisjonen min med 4%, men alle monner drar! Lov å håpe på dupp til 2,9?

*Edit: Hehe, gjett hvor jeg er fra :)
Redigert 10.02.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Tobias
10.02.2021 kl 22:47 6458

Spennende tider.
Q4 rapport tirsdag 16.02. Får vi da en oppdatering av Definitive Feasibility Study (DFS). Dette skal være klart i løpet av første kvartal (flg Q3 rapporten).

Kjøpsanledning dette.
Redigert 10.02.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Ebit
10.02.2021 kl 23:24 6429

Å tro på dipper under 3 nå, som Clearstream Banking har grepet tak i NOM, er å tro på julenissen.
Synes ting er på stell nå for NOM.
3,30 er nå en god inngang
Eventyrer
11.02.2021 kl 21:52 6132

Litt for tidlig å utelukke dipp under 3,- synes jeg. Er kjøperne mer disiplinerte enn selgerne, kan vi få et sig nedover i mangel på nyheter.

Akkurat nå kan det gå litt begge veier. Tok en post til i dag, men nå er det stopp på kjøp på dette nivået for min del. Om noen vil selge til meg rundt 3,- skal jeg vel heller åpne lommeboken igjen, og takker ikke nei rundt 2,86-2,9 heller :) Under DET tror jeg vi må få dårlige nyheter for å gå. Og da mener jeg ikke lovrabbelet det spekuleres om i andre tråder, det er ikke noe grunnlag for å utsette byggestart på grunn der NOM har alle rettigheter. Men utsatt DFS og sånt. Ba forøvrig om innsyn i korrespondansen fra AMR kvelden den 9ende, regner med å få svar i morgen.

I dag var det laveste volumet siden Volumet. Kun ca 200.000 aksjer omsatt under 3,20, men kan ikke utelukke brudd under støtten enda. Men som unotert var inne på et sted, vi kan være så heldige at det blir en dobbel bunn intradag. Det får vi kanskje svar på i morgen, og får vi godt volum opp mot, og over, 3,4 ser det straks bedre ut.

+9 aksjonærer på listen datert 10.02, 6058. Denne er vel fra fredag eller mandag? Da her vi fått med oss en del av nedgangen fra toppen. Ser bra ut, få som tør å gå helt ut av aksjen nå :)
---
Under: Jepp!
Redigert 11.02.2021 kl 22:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2021 kl 22:01 6113

Stort sett enig med deg. Tror ikke vi ser to-tallet før en eventuell nyhetstørke etter DFS, altså perioden fra april til juni. Hvis de enten navngir eller annonserer partnere eller signerte kontrakter (som er mer bindende enn den MOUen Barton gikk bort fra) så tror jeg det gir en tålmodighetsboost i tørkeperioden frem til endelig avklaring på finansering. DFS vil jo gi en pekepinn på hvor vanskelig det blir mtp capex, og Ivar har allerede røpet av de er i kontakt med banker.
Slettet bruker
12.02.2021 kl 12:54 5896

Ja er dumperne fornøyde nå som de har fått gitt bort litt av aksjene sine , er i allfall godt med kjøpere
Sailor
12.02.2021 kl 16:50 5708

Dagens lavmål 2,98 var midt på dagen. Tok seg bra oppover igjen og endte stigende på 3,15 på fint volum, over 22MNOK.
Skal bli spennende å høre hva Fossum & co har å si den 16.feb.
Redigert 12.02.2021 kl 16:57 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
12.02.2021 kl 23:48 5490

Jajaja, en spennende dag :) Hjemme med sykt barn, så fikk fulgt kursen tettere enn normalt. Nervepirrende test av 3-tallet! Så litt rar handel også, kan det være roboter inne?

Skal prøve å analysere bjørnehandelen litt:

Et prøvesalg på 600K aksjer først:
1 aktør solgte 318K ned fra 3,1 til 3,05 kl 12:01:26.
Etter det er det litt merkelig i handelsloggen. Kl 12:03:14 blir det kjøpt fra 3,06 til 3,09. Men midt i loggen, samme sekund, blir det slengt ut 110K aksjer på 3,05. Tolk det som dere vil.

Så et bratt "bjørneangrep" med ca 1,4 mill aksjer 10 minutter senere, og nå går det fort! Mange handler pr. minutt, så det er umulig å se i grafen hva som er bull/bear-kjøp. Litt lettere på loggen jeg får tilgang på ved å bruke klassisk visning på Nordnet.

Hovedstøtet kommer i en handel fra 3,04-2,98 kl 12:11:17 med 175K aksjer, der 5K av dem blir solgt under 3,- på 2,98.
Kl 12:11:44-47 blir drøye 300K aksjer kjøpt på ~3,00. Hvem er så raske med å legge ut så store volum, responstid på 27+sek. etter brutt 3,0? Er dette stop-loss, og kanskje målet med bjørneangrepet? Men da ville det vel kanskje blir kastet ned på best? Kan ikke stop-loss, så vet ikke. Men besynderlig at det går så fort i så store volum.

Så går det raskt opp og ned de neste ~90 sekundene, sveipende kjøp og salg som tar ut alle aksjer i nærmest 0,05-intervaller før det roer seg.

Det vi ser i grafen er altså ikke like bjørneaktig som det kanskje kan se ut når alle transaksjoner samles pr. minutt, noe RSIen avslører ved å ikke nå bunn intradag før ETTER det store volumet i fallet var omsatt.

Pokkers børsen som ikke viser oss kjøpere og selgere!


RSI endte på det laveste siden Volumet, men fremdeles godt over 50, på 57,78. Men merket at RSI ble hevet noe kunstig med ca 1,5 poeng ved mange kjøp av ca 2900 aksjer de siste 10 minuttene av handelen. Robot som pynter på det tekniske?

Vi reagerte opp fra bunnlinjen den fallende intradagstrenden, kanskje en test av topplinjen på 3,25 er forestående? Eller blir det en ny test av 3,- først? Vi testet også MA 20 i dag, men ikke så veldig sterk støtte i den generelt. Kanskje litt sterkere enn vanlig nå, siden Volumet faller innenfor 20 dager?

Begynner å se dårlig ut for det optimistiske kursmålet på 4 til fredag neste uke ihvertfall, da måtte vi hatt en sterkere reaksjon opp i dag. Men det var nå en looong shot uansett :)

Oppsummert besto vi en test av 3,- i dag, men videre retning er fremdeles usikker. Jeg fikk kjøpt min pott på 3,-, har ca 50% tørt krutt i tilfelle videre fall. Støttenivåer under 3 jeg anser som relativt realistiske er 2,8 - 2,6 - 2,4 med aller sterkest støtte på de to nederste. Men enn så lenge holder jeg reprisingsscenariet som det mest realistiske, og tror på støtten 2,8. (Noe jeg innser kan gi et bratt fall om den skulle brytes).

16 flere aksjonærer siden i går. Noen som har litt info om hvordan våre tyske venner har agert i det siste? Tar opp dekning på dem her også nå, de er jo kommet inn på topp 20 :) På listen datert 11.02.21 har de 1,94% av selskapet. Kan slenge med vår nye stortrader og, for moro skyld. Dichesbuen, 0,76%.

Ha en god helg, folkens!
Redigert 13.02.2021 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.02.2021 kl 01:27 5438

Pleier den å stige ved rapport ? Får vel forhåpentligvis vite hvordan det står til med kassabeholdningen.
Eventyrer
13.02.2021 kl 09:57 5240

Neh.. Men pengene får vi rede på :)

I natt drømte jeg at NOM sank til 1,5 i løpet av få timer uten nyheter, og jeg fikk ikke kjøpt før vi var på 2,- igjen. Men var superhappy lell! Snart på tide å avslutte løpende kommentar før jeg blir helt lala? o.O
Slettet bruker
15.02.2021 kl 09:22 4893

bra start men er visst noen som vil holde den nede
Boss 99
15.02.2021 kl 12:32 4662

Blir aldri slutt på det. Lurer på om H.H har solgt seg ut. Har ikke sett han her eler fb. På en stund. Noen som vet.
Boss 99
15.02.2021 kl 12:40 4648

Heldigvis skal vi aldri sør på 2 tallet igjen. Tror jeg, eller skal vi ta en tur der oxo.
Goldy
15.02.2021 kl 12:43 4634

Ser ut som Singh Baldev har solgt seg ned.
Slettet bruker
15.02.2021 kl 13:28 4537

HH er bare midlertidig off the grid. Han er tilbake om to uker
Slettet bruker
15.02.2021 kl 13:47 4482

Vår pump-and-dump-venn i Dichesbuen har også begynt å selge seg ned. Eller trade, hvem vet.
Boss 99
15.02.2021 kl 14:17 4423

Lufta 2 tallet igjen. Maken til herrssing.
Slettet bruker
15.02.2021 kl 14:17 4465

her lempes det ut dagen før kvartalspresentasjonen, er det nye utsettelser på gang?
millmaker
15.02.2021 kl 14:33 4398

Dette påpekte jeg til dere for en uke siden at 2 tallet dukket opp igjen, kommer det ikke noen nyheter i morgen blir NOM aksjen herjet villt med nedover 2 tallet.
Usikkerheten er stor nå jeg solgte på3.40 hadde tenkt inn igjen om den kom under to men må si jeg er usikker
millmaker
15.02.2021 kl 14:33 4471

Dette påpekte jeg til dere for en uke siden at 2 tallet dukket opp igjen, kommer det ikke noen nyheter i morgen blir NOM aksjen herjet villt med nedover 2 tallet.
Usikkerheten er stor nå jeg solgte på3.40 hadde tenkt inn igjen om den kom under to men må si jeg er usikker
Slettet bruker
15.02.2021 kl 15:07 4470

snudde pent på lavt 2,90. nydelig teknisk nå. BULL!
Slettet bruker
15.02.2021 kl 16:34 4269

Clearstream plukka 4 mill aksjer nå.CLEARSTREAM BANKING S.A. 3,919,919 1.98 NOM LUX
Slettet bruker
15.02.2021 kl 16:47 4247

Huh?
De hadde 3919919 på dagens aksjeliste, og den er fra onsdag forrige uke.
De har ikke plukket 4 mill til?
Tjuagutt
15.02.2021 kl 19:02 4021

Fryktløs, regner med at du mener de nå har 3,919,919 aksjer, ikke at de plukket 4 mill aksjer nå.
Slettet bruker
15.02.2021 kl 22:40 3806

Korrekt Tjuagutt🙂. Spennende å se om de har passert 4 mill på neste liste.
Eventyrer
15.02.2021 kl 22:51 3771

De av oss som håpet på en dobbel bunn i chartet på 3,10 er marginalt skuffet :) Nytt håp på oppgang herfra, eller en bunn til på 2,86ish. Likevel syns jeg nedtrenden bærer preg av nok av tålmodige kjøpere til å ta imot, vi har ikke fått noe ras selv etter volumet økte en del når det ble tydelig at dette kunne ta noe tid. Også interessant å legge merke til "bullangrepet" på starten av dagen.

Intradag touchet vi såvidt (ca 4 minutter) bunnen i trenden før vi føk opp igjen ca 0,1 på ok volum, så kjøpsinteressen synes god som Superhigh1 var inne på (del gjerne en helhet av dine betraktninger :) Det finner vi kanskje og støtte i i en av de nye indikatorene jeg har lest meg litt opp på, ADX (kan finnes enkelt på investor.dn.no, NOM, teknisk analyse. Bakgrunn i Investopedia el.l.):

Den positive Directional Indicator (+DI) har sunket jevnt siden toppen i starten av februar. Negative Directional Indicator (-DI) har steget svakt med noen flate felt. I dag fikk -DI seg en knekk som jeg finner interessant. Sammenstilt med intradagschartet med 15-minutterspunkter hvor bunnen i dag var på 2,98 kan vi kanskje skimte at selgerne var mer motvillig enn tidligere til å gå helt ned til bunnen av trenden. Kan ta med at ADX-indikatoren totalt fremdeles er i positivt terreng. Tar gjerne imot innspill på om jeg bruker dette riktig!

RSI er nå på støtten i trenden fra oktober. Den har et støttenivå like under også, om vi tegner fra november.
Vi ligger nå på støtten av 20MA, som jeg tidligere har vært inne på kan være noe sterkere enn vanlig (vanlig = ganske svak).

Antall aksjonærer onsdag:
6070 (-5)
Clearstream: 1,98% (+0,04 = ca 250.000,-)
Dichesbuen: 0,7% (-0,06)

Oppsummering:
Vi er nå halvveis i kvartalet, så å handle på rent tekniske signaler er en risiko i seg selv. Jeg tviler på at vi får særlig nytt på Q i morgen, men at triggerne står i kø fremover er det vel liten tvil om :) Så, rent teknisk melder jeg en hold da jeg tror vi kan sige videre nedover, men fundamentalt+teknisk blir fremdeles en svak kjøp på kort sikt. At oppsiden er tilstede er klart. Jeg har ihvertfall gjort unna mine kjøp på 3,1X og 3,0X, avventer 2,9 og 2,8.

Blir det salg i morgen, eller vil Q gjøre at selgerne husker hva de sitter på? Time vill sjåvv!
Redigert 15.02.2021 kl 23:08 Du må logge inn for å svare
Eventyrer
17.02.2021 kl 00:25 3404

Q4: Vi har fått en oppdatert analyse med kursmål 5,7 nå, og unrisked 14,-.
To av fire "risktriggere" er wild cards med tanke på timing, og KAN komme relativt raskt; AMR-avklaring og garnet offtake.
Gjenstående to, DFS update er vel godt innbakt med besparelsen i dag, så har vi Q3+ med finansiering og rutilpartner.

Bakgrunn for granattiming:
Ivar F. Q3: Very positive discussions
Ivar F. Q4: Svarer på: How likely is a offtake before H2 - "We are very optimistic based on the discussions we have with several offtakers on garnet."
Kort og konsist, og jeg synes jeg skimtet et smil :) (Se Q4cast, 21:53)

Så det jeg leser her på Hegnars Sirkus og andre steder med folk som selger seg ut og venter å kjøpe MYE billigere (1,6-2,5). Tror ikke helt det...


Men at vi kan ende rundt 2,6-2,4 (50 MA og støtter fra 2019 og fremover) er ikke usannsynlig om det drar lenger ut, kanskje allerede denne uken.
Men noen selgere kan komme til å angre seg om det skvetter raskt opp på en slik nyhet. Og, vi skal nok ganske så sikkert sette en ny bunn over den forrige på 2,34.

Volumet har krympet med en tredjedel ift to foregående dager, men er fremdeles vesentlig.
Vi tester støtten rundt 2,8.
RSI har bikket under 50, og marginalt brutt ned under trendlinjen fra oktober.

NOM Aksjonærer torsdag: 6124 (+54)
Clearstream: Uendret
Dichesbuen: Ute av topp 20 (Han er helt sikkert en bedre tekniker enn meg :) Og handler nok raskere på en annen strategi (no dayjob..)

Oppsummert:
Magefølelsen min sier at vi kan få et fall over de neste dagene, men at det ikke blir mer enn ca 10%.
Risikoen for at fallet blir kortvarig eller uteblir helt gjør at jeg holder på min strategi, kjøp-og-hold (også kalt; fange fallende kniver, og å snitte ned :) Den, kombinert med fastsatte salgsintervaller, funker bra for meg som har en jobb å gå til og begrenset tid å bruke på aksjer.

For å calle: Teknisk, svak selg. Teknisk+fundamentalt, svak kjøp/heads up!
Redigert 17.02.2021 kl 00:28 Du må logge inn for å svare
fundainvest
17.02.2021 kl 07:24 3337

Dichesbuen er helt ute.
Meldte om det i annet forum, noe som naturligvis forsterket salgspresset.
Sånn blir det gjerne når noen kjøper basert på en persons handler. Da selger de gjerne etter vedkommendes salg også.
Nokså enkelt å se utviklingen i aksjen(e) når det meldes om inngang og exit.

For de som følger vedkommendes handler, så får vi håpe han i det store og hele gjør gode trades, da følgerne nødvendigvis vil være litt på etterskudd hele veien.

Basert på meldingen, så dukker han nok fort opp igjen på listen. Blir i overkant opportunistisk for undertegnede, men ham om det.

Hva gjelder NOM så synes jeg din oppsummering fra rapport og presentasjon er god.
Det fundamentale ser meget lovende ut, så jeg tror 2021 blir et godt år for NOM. Litt turbulens på veien må man tåle, spesielt nå som traderne har tatt litt tak i aksjen.
Redigert 17.02.2021 kl 07:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.02.2021 kl 08:05 3287

Eventyrer, jeg må si jeg synes det er en fryd å lese innleggene dine!
Du skriver godt, og du er balansert. Fortsett slik, så kanskje det smitter over på flere her inne :=)

I motsetning til fryktløs så tror jeg ikke vi ser 1-tallet før på lang tid.
Men jeg tolker hele granat-offtakesituasjonen helt annerledes enn deg, Eventyrer.

La meg forklare:
- For rutil har det vært et "Letter of Intent" siden tidlig 2019, og fremdeles har de ikke kommet i mål med en avtale på rutil. For granat så har det enda ikke vært snakk om verken Letter of Intent eller Memorandum of Understanding.

- I hver kvartalspresentasjon den siste tiden har Ivar snakket om hvor optimistiske de er, og hvor positive samtaler de har med de ulike distributørene/partnerene. Jeg tror han har sagt dette i Q1, Q2, Q3 og Q4 for 2020-året.

- Jeg mener det er en selvfølge at slike samtaler oppleves positive, ingen distributører ønsker å skape et dårlig forhold til en potensiell fremtidig leverandør.

- Man kan ALLTID si at man er optimistiske - som Ivar til stadighet gjør. Det koster ingenting, og man lyver ikke. Uansett hvor dystert det ser ut, så har man lov til å si at man ser kjempeoptimistisk på noe og håper på snarlig avklaring. Det er med andre ord null verdt (Det var forresten jeg som sendte inn spørsmålet om muligheten for Granat-avtale før H2 2021, sammen med nesten alle de andre spørsmålene)

- Hadde Ivar hatt noe konkret å komme med, så var dette sjansen. F.eks "ja, vi er i innledende samtaler" eller "jobber sammen med et utkast til en avtale" eller "flere partnere ønsker å inngå Letter of Intent" osv. Det var ingenting slikt - kun "vi er optimistiske".

- I Q4-rapporten stod det ingenting av betydning om granatofftakeforhandlinger. Hadde det vært noe positivt å melde om eller hinte om, hadde de skrevet det der.

- Det vi derimot vet, er at granatmarkedet er kjøling med bob-bob utsikter på kort og mellomlang sikt. I slikt klima er det veldig lite fristende for en distributør å forplikte seg til kjøp av mineraler.

Alle disse punktene gir meg et inntrykk av at granat-offtake ligger lenger frem i løypen, og trolig etter sommeren i år.
Heldigvis kan NOM flekse mellom rutil og granat avhengig av etterspørsel, og det er jo derfor de nå skalerer ned granatuttaket den første tiden av gruven (som tidligst er ferdig i 2024, så allerede nå er de sikker på at markedet er kjølig frem til da).

Så tilbake til Pipegakks kurs-synsing:
Dersom DFS ikke kommer med flere, og helst spektakulære news, og det heller ikke kommer avklaring på offtakepartner i løpet av H1 2021, så er vi helt sikkert nede under 2 kroner før sommeren. Det er altfor mange andre spennende aksjer og "raketter!!!" på oslo børs for tiden til at noen gidder å sitte i en aksje med ukjent tidspunkt for trigger og en sakte, dalende kurs.
Avklaring fra AMR kan forhåpentligvis hjelpe noe, men "alle" tror allerede det går NOM sin vei så det blir en lettelse mer enn en kjempetrigger.

PS: Dichensbuen er tilbake på listen i dag tidlig, 10. plass med +1.5M aksjer som altså ble handlet på fredagen.
Rookie,
17.02.2021 kl 08:37 3216

Fundainvest: det er ikke Dichesbuen som kommenterer på xtrainvestor om det er det forumet du tenker på.
awkward
17.02.2021 kl 08:56 3160

Det er jo for så vidt det.
Men tror han blander XI-bjellesauer her.
Diche er Atle.
Mens Funda ser ut til å tenke på Erlend H.

Edit: Nå er vel førstnevnte kjent for å røske godt tak i selskaper, og det kan fort slå ut begge veier.

Redigert 17.02.2021 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.02.2021 kl 09:05 3133

Skulle jo vært skuddpremie på de som ødelegger børsen med denne kasinohandelen
Slettet bruker
17.02.2021 kl 09:19 3066

Vestavind! Hvorfor selger du ikke når den er over 3kr da du jo vet at den hver gang går ned til rundt 1,60. Jeg kjøper snart tilbake🙂
Boss 99
17.02.2021 kl 09:24 3052

Ingen lojalitet blant aksjonærene. Dette blir jo aldri til noe når det skal være slik.