Archer - STERK ANBEFALING
Dette ser sterkere ut enn på lenge, godt støttet av;
God oppgang i oljepris
God oppgang i likviditet i aksjen
Tilnærmet samtlige lange kontrakter er nylig fornyet
MODU rigger i drift
God sjanse for nye kontrakter og nye fornyelser i Nordsjøen, for MODU rigger og i Argentina.
Det er ikke mer å nedskrive ekstraordinært av KLXE eierskapet og JV selskapet C6 for unik tek. utvikling. Produkt er ferdig utviklet.
Kostnader er kuttet, driften trimmet.
Omstillingskostnader er tatt, forventet tilnærmet 0,- i ekstraordinære kostnader fremover.
Forventede rapporteringer;
Q4 Forventes fortsatt preget av Koronaeffekter, men helt greie tall, forventer opplysninger om gode utsikter fremover.
Q1 Forventes gjeninnhentet koronafall i inntjening både i Nordsjøen og Argentina. Emerald MODU rigg er i drift
Q2 Forventes stabilisert og økt inntjening fra Argentina. Emerald MODU rigg er i drift og Topaz klar for oppstarten av lang mangeårig kontrakt.
Q3 Forventes sterke resultater med økt drift i Argentina, begge MODU rigger er i drift i hele kvartalet.
EBITDA fremover fra og med Q3 vil kunne ligge på rundt $ 152 mill. i året, hvorav $ 15 mill. i kvartalet kommer fra Argentina, og $ 23 mill. i kvartalet fra riggdrift, utstyrsutleie og MODU riggene.
Det beste av alt; dette er nivået de var på før korona, det som bare legges til er Modu riggene som nå er og kommer i drift, begge samtidig fra og med q3. Argentina antas også å komme tilbake med ca. 80 tårn i drift pga storsatsningen i Argentina Ila. første halvår.
De bruker kun $ 30 mill. på rentekostnader og kun $ 30 mil. på investeringer CAPEX.
Netto etter rentekostnader og investeringer vil kunne ligge på $ 92 mill. tilsvarende NOK 782 mill. i året, til nedbetaling av gjeld eller utbytte. Dette utgjør Nok 4,3 pr. aksje pr. år, fullt utvannet, hensyntatt at konverteringslånet blir konvertert. Da blir gjeld samtidig slettet med ca. Nok 120 mill., tilsvarende Nok 0,75 pr. dagens 148 mill. aksjer. Nå er dollarkursen lav, som gir lavere nok pr aksje, men det er ikke lenge siden dollarkursen var 20% høyere, så en styrking vil raskt bedre tallende enda mer.
Dagens NIBD er $ 500 mill. (nok 4,25 mrd.) og sterkt fallende. Nedbetalingsevnen er på $ 92 mill. pr år. Ila. 2 år er NIBD kraftig redusert, utbytte bør kunne startes. NIBD/Ebitda = 3,3 estimert fra Q3. Rentekost på 5% faller raskt med lavere gjeld.
Archers drift er smått UTROLIG, Kjøp og hold, nye NEL.
NB: Unngå raid av selskapet, få børskursen opp nå, enhver idiot bør se at Archer er altfor billig, dette er en NO BRAINER.
Evt. salg av DLS Argentina, vil raskt fjerne nesten all gjeld, all usikkerhet og kursen bør umiddelbart passere Nok 20,-. Seadrill har sin eierandel i Archer for salg, den vil de selge til best mulig pris, her vil det skje ting snarlig😃
Fredriksen er nødt til å sikle på å ikke miste verdiene som han og Seadrill har lagt ned i Archer, dette er milliarder investert. Han vil ikke gå glipp av dette i tillegg til Seadrill. Fredriksen er sikkerheten for at Archer blir løftet. Han får ikke «korrupt» kjøpe billig av Seadrill.
Ha tålmodighet, kursen bør passere Nok 20,- så snart ovennevnte går opp for markedet, jeg tipper innen 12 mnd.
Kursen ser ut for lett å forsvare å gå 5 x gangeren på dagens drift. Vekst og tid er ikke nødvendig.
🚀🚀🚀
🚂🚂🚂
😃😁🤣
God oppgang i oljepris
God oppgang i likviditet i aksjen
Tilnærmet samtlige lange kontrakter er nylig fornyet
MODU rigger i drift
God sjanse for nye kontrakter og nye fornyelser i Nordsjøen, for MODU rigger og i Argentina.
Det er ikke mer å nedskrive ekstraordinært av KLXE eierskapet og JV selskapet C6 for unik tek. utvikling. Produkt er ferdig utviklet.
Kostnader er kuttet, driften trimmet.
Omstillingskostnader er tatt, forventet tilnærmet 0,- i ekstraordinære kostnader fremover.
Forventede rapporteringer;
Q4 Forventes fortsatt preget av Koronaeffekter, men helt greie tall, forventer opplysninger om gode utsikter fremover.
Q1 Forventes gjeninnhentet koronafall i inntjening både i Nordsjøen og Argentina. Emerald MODU rigg er i drift
Q2 Forventes stabilisert og økt inntjening fra Argentina. Emerald MODU rigg er i drift og Topaz klar for oppstarten av lang mangeårig kontrakt.
Q3 Forventes sterke resultater med økt drift i Argentina, begge MODU rigger er i drift i hele kvartalet.
EBITDA fremover fra og med Q3 vil kunne ligge på rundt $ 152 mill. i året, hvorav $ 15 mill. i kvartalet kommer fra Argentina, og $ 23 mill. i kvartalet fra riggdrift, utstyrsutleie og MODU riggene.
Det beste av alt; dette er nivået de var på før korona, det som bare legges til er Modu riggene som nå er og kommer i drift, begge samtidig fra og med q3. Argentina antas også å komme tilbake med ca. 80 tårn i drift pga storsatsningen i Argentina Ila. første halvår.
De bruker kun $ 30 mill. på rentekostnader og kun $ 30 mil. på investeringer CAPEX.
Netto etter rentekostnader og investeringer vil kunne ligge på $ 92 mill. tilsvarende NOK 782 mill. i året, til nedbetaling av gjeld eller utbytte. Dette utgjør Nok 4,3 pr. aksje pr. år, fullt utvannet, hensyntatt at konverteringslånet blir konvertert. Da blir gjeld samtidig slettet med ca. Nok 120 mill., tilsvarende Nok 0,75 pr. dagens 148 mill. aksjer. Nå er dollarkursen lav, som gir lavere nok pr aksje, men det er ikke lenge siden dollarkursen var 20% høyere, så en styrking vil raskt bedre tallende enda mer.
Dagens NIBD er $ 500 mill. (nok 4,25 mrd.) og sterkt fallende. Nedbetalingsevnen er på $ 92 mill. pr år. Ila. 2 år er NIBD kraftig redusert, utbytte bør kunne startes. NIBD/Ebitda = 3,3 estimert fra Q3. Rentekost på 5% faller raskt med lavere gjeld.
Archers drift er smått UTROLIG, Kjøp og hold, nye NEL.
NB: Unngå raid av selskapet, få børskursen opp nå, enhver idiot bør se at Archer er altfor billig, dette er en NO BRAINER.
Evt. salg av DLS Argentina, vil raskt fjerne nesten all gjeld, all usikkerhet og kursen bør umiddelbart passere Nok 20,-. Seadrill har sin eierandel i Archer for salg, den vil de selge til best mulig pris, her vil det skje ting snarlig😃
Fredriksen er nødt til å sikle på å ikke miste verdiene som han og Seadrill har lagt ned i Archer, dette er milliarder investert. Han vil ikke gå glipp av dette i tillegg til Seadrill. Fredriksen er sikkerheten for at Archer blir løftet. Han får ikke «korrupt» kjøpe billig av Seadrill.
Ha tålmodighet, kursen bør passere Nok 20,- så snart ovennevnte går opp for markedet, jeg tipper innen 12 mnd.
Kursen ser ut for lett å forsvare å gå 5 x gangeren på dagens drift. Vekst og tid er ikke nødvendig.
🚀🚀🚀
🚂🚂🚂
😃😁🤣
Redigert 21.01.2021 kl 09:40
Du må logge inn for å svare
PGS opp 180% på 6 måneder.😁
Er det noen som har fjørt det dårligere en Archer dw siste 30 dager?
Men, den skal være I 60kr om et par år????
Muhaàaaaaw a muhaaaaaaaw
Under 3.50kr snart
Er det noen som har fjørt det dårligere en Archer dw siste 30 dager?
Men, den skal være I 60kr om et par år????
Muhaàaaaaw a muhaaaaaaaw
Under 3.50kr snart
Ar her har ikke gått sidelines I mange år da. Bare nedover 😀
Bom kjøp. Innrømme det and move on. Drittpakke kommer snart
Bom kjøp. Innrømme det and move on. Drittpakke kommer snart
Mye ønsketenking her.
Fakta er nokka helt annet da......
Den sliter nå. Den sliter som faen
Børaen er ihvertfall på ATH. Noe trøst
Fakta er nokka helt annet da......
Den sliter nå. Den sliter som faen
Børaen er ihvertfall på ATH. Noe trøst
Redigert 10.03.2021 kl 14:25
Tesla gikk sidelengs i mange år før den gikk som en rakett opp 1000%. Tenker det samme skjer her så fort ThePow selger seg ut.
danmark1
10.03.2021 kl 13:33
5349
Jeg har også stærkt på fornemmelsen, at vi står lige foran næste optur i olie/aktier.
Kepler: https://e24.no/olje-og-energi/i/KyWR7X/analytiker-oljeprisen-skal-godt-forbi-80-dollar
Kepler: https://e24.no/olje-og-energi/i/KyWR7X/analytiker-oljeprisen-skal-godt-forbi-80-dollar
Anywhere
10.03.2021 kl 13:23
5401
Teori og psykologi:
2 mnd oppgangsfase fra start november til start januar, 2 mnd sidelengs vandring/konsolidering i rektangel med topp 4,7, bunn 4.
Det betyr starten på en ny tomånedersperiode omkring denne uken, så jeg tenker at neste steg i reprisingen er nær:)
Kom an, ThePower, selg 100K, så blir noen som venter i stille plukking veldig glad.
2 mnd oppgangsfase fra start november til start januar, 2 mnd sidelengs vandring/konsolidering i rektangel med topp 4,7, bunn 4.
Det betyr starten på en ny tomånedersperiode omkring denne uken, så jeg tenker at neste steg i reprisingen er nær:)
Kom an, ThePower, selg 100K, så blir noen som venter i stille plukking veldig glad.
Redigert 10.03.2021 kl 13:25
Hvor mange aksjer eier Skindlo??
10% ned de siste 30 dager på fallende volumn. Børsen på ATH.
Dette er en dead duck. Time to dump some more. Just need some buyers. Hvis jeg skal selge 100,000 aksjer nå så gruses kursen fullstendig.
Er det noen her som vil kjøpe 100k aksjer til 3.90kr??
10% ned de siste 30 dager på fallende volumn. Børsen på ATH.
Dette er en dead duck. Time to dump some more. Just need some buyers. Hvis jeg skal selge 100,000 aksjer nå så gruses kursen fullstendig.
Er det noen her som vil kjøpe 100k aksjer til 3.90kr??
Redigert 10.03.2021 kl 12:25
markie
10.03.2021 kl 11:27
5546
Perfekt tidspunkt og kunne laste mere for den som har trua. Husk at selv Skindlo gjorde markedet oppmerksom på den kraftige Gearingen i selskapet.
danmark1
10.03.2021 kl 11:19
5554
Den har ligget stabilt omkring 4 den sidste uge. Stabilt, som andre olieaktier.
AksjeAstronaut
10.03.2021 kl 11:08
5588
190 000 i volum og Archer er i minus. Det er ingen interesse for denne aksjen, dessverre.
Slettet brukerskrev 60kr?? Må etablere seg over 4kr først tenker jeg
Eneste vi trenger er mer aktivitet etter nedturen Covid19 har forårsaket, denne aktiviteten med påfølgende høyere inntjening og mer kontrakter vil sørge for at det anywhere og OP snakker om kan utspille seg :)
Hva kursen er i dag er totalt irrelevant om caset over er hva som burde være grunnlaget for investering i Archer. Alle vil selvsagt se stigende kurs, men noen ganger må man vente på at ting skal utfolde seg.
Jeg er inne i Rec også. Mye av det samme der. jeg investerer nå basert på hva som jeg tror og mener ganske sterkt skal skje de neste årene. Inntreffer det har jeg en oppside som er enorm.
Konklusjonen min med slike investeringer er at man må tåle litt rare kursbevegelser til ting begynner å etablere seg.
Hva kursen er i dag er totalt irrelevant om caset over er hva som burde være grunnlaget for investering i Archer. Alle vil selvsagt se stigende kurs, men noen ganger må man vente på at ting skal utfolde seg.
Jeg er inne i Rec også. Mye av det samme der. jeg investerer nå basert på hva som jeg tror og mener ganske sterkt skal skje de neste årene. Inntreffer det har jeg en oppside som er enorm.
Konklusjonen min med slike investeringer er at man må tåle litt rare kursbevegelser til ting begynner å etablere seg.
Redigert 10.03.2021 kl 10:39
markie
10.03.2021 kl 10:34
5606
Slettet brukerskrev 60kr?? Må etablere seg over 4kr først tenker jeg
Kjøp deg en aksje som er fullpriset thep.. Så slipper du dette. Der kommer du til din rett som den store negative guru.))
60kr??
Må etablere seg over 4kr først tenker jeg
Må etablere seg over 4kr først tenker jeg
Anywhere
10.03.2021 kl 10:23
5672
Markedet sliter foreløpig med dette paradokset:
Archer ble for 4-5 år siden priset 3-4 ganger dagens kurs tross belåning som lå på 800 mill dollar fremfor dagens 500 og lavere inntjening enn dagens - som når er økende. I perioden så har markedet blitt styrt av en/to ting (som er skyggesider av det samme): Frykt for tap og store emisjoner og ditto ekstrem utvanning/lavere inntjening pr akse. I praksis har det ledet til en prising av aksjen som om selskapet er konkurs og endog lavere enn de implisitte skattefordeler man kan hente ved kjøp av selskapet.
Man må skjønne at dette scenariet vil avta og opphøre om ikke så lenge, og når "alle" begynner å si dette høyt, så er plutselig "alle" enige om at aksjen skal priset på multippel-prising, det vil si alt fra 20 til 60 kroner, alt etter hvordan underliggende verdier også utvikler seg med tilhørende gearingseffekt.
Sitter man i aksjen skjønner man nesten ingenting når det skjer, og må tøyle seg for å ikke selge. Derfor er det viktig hva man baserer sine kursmål på samtidig som man holder et øye på markedet.
Det skjer når det skjer, men 10-gangeren fra konkursprising (regnet som det på 3,5 i Archer) er slett ikke unormalt, heller normalt.
Archer ble for 4-5 år siden priset 3-4 ganger dagens kurs tross belåning som lå på 800 mill dollar fremfor dagens 500 og lavere inntjening enn dagens - som når er økende. I perioden så har markedet blitt styrt av en/to ting (som er skyggesider av det samme): Frykt for tap og store emisjoner og ditto ekstrem utvanning/lavere inntjening pr akse. I praksis har det ledet til en prising av aksjen som om selskapet er konkurs og endog lavere enn de implisitte skattefordeler man kan hente ved kjøp av selskapet.
Man må skjønne at dette scenariet vil avta og opphøre om ikke så lenge, og når "alle" begynner å si dette høyt, så er plutselig "alle" enige om at aksjen skal priset på multippel-prising, det vil si alt fra 20 til 60 kroner, alt etter hvordan underliggende verdier også utvikler seg med tilhørende gearingseffekt.
Sitter man i aksjen skjønner man nesten ingenting når det skjer, og må tøyle seg for å ikke selge. Derfor er det viktig hva man baserer sine kursmål på samtidig som man holder et øye på markedet.
Det skjer når det skjer, men 10-gangeren fra konkursprising (regnet som det på 3,5 i Archer) er slett ikke unormalt, heller normalt.
Redigert 10.03.2021 kl 10:32
solid1
10.03.2021 kl 10:08
5684
Betryggende å høre. Det var en del innlegg i Polarcus i januar som skapte usikkerheten.
danmark1
10.03.2021 kl 10:02
5702
Med den udbygning, der bliver fremover, ikke bare på norsk sokkel, må det blive til flere job.
Anywhere
10.03.2021 kl 09:35
5721
Nordnets passering flaggegrense 5% er kort og godt at de innehar en god del pensjons-sparingsplasseringer for hvermannsen. Totalt har nå norske pensjonssparere såpass mye som 5% i Archer-aksjer gjennom Nordnet. Det kan være lurt nok det for pensjonen:) Det er ikke Nordnet som driver og sjalter og valter her, men personlige pensjons-sparere.
Forøvrig er det et par ting som er ganske interessante omkring Archer for tiden. Det skal ansettes flere og det bygges en ganske kompetent base også på engineeringssiden i selskapet. More to come.
Forøvrig er det et par ting som er ganske interessante omkring Archer for tiden. Det skal ansettes flere og det bygges en ganske kompetent base også på engineeringssiden i selskapet. More to come.
markie
10.03.2021 kl 09:10
5786
Blir for dumt med det gnålet ditt the power. Ingen som sitter i denne aksjen som forventer seg et tap. Da hadde de solgt for lenge siden. Dersom du ikke har trua er det best du selger. Veldig enkel logikk. Spar oss for stadig synsing. Selskapet er selvsagt ikke lenger som det var for 3 år siden. Det kommer ytterligere nyheter og dagens bilde endrer seg.
Redigert 10.03.2021 kl 09:10
Helt greit det GT2RS, men hvis ikke jeg ta helt feil er det du som har fokusert på den kortsiktig kursen mer en andre??
"Den smeller opp nå", "nå går toget", "8kr ved Q4 2020" o.s.v
Som sagt, du kommer med mye god info men inflatert tall og altfor mye haussing. Og dette med oppkjøp du kommer med? Fredriksen sin selskaper blir ikke oppjøpt av andre enn Fredriksen. Tror du Fredriksen betaler topp dollar :) nei, ferdig med den saken. Move on please
Forresten, den går sakte men sikkert nedover ser det ut som. 3år side var det 12kr
"Den smeller opp nå", "nå går toget", "8kr ved Q4 2020" o.s.v
Som sagt, du kommer med mye god info men inflatert tall og altfor mye haussing. Og dette med oppkjøp du kommer med? Fredriksen sin selskaper blir ikke oppjøpt av andre enn Fredriksen. Tror du Fredriksen betaler topp dollar :) nei, ferdig med den saken. Move on please
Forresten, den går sakte men sikkert nedover ser det ut som. 3år side var det 12kr
Redigert 10.03.2021 kl 07:58
nafa
10.03.2021 kl 07:32
5929
Så hvilke forhold i og rundt selskapet mener du kan være grunnen til at store, tunge, proffe aktører, som besitter hele 5% av selskapet, ønsker å selge seg ut av selskapet på kr 4,- ??
Tror neppe dette er noen andre enn deg som har et bitte lite snev av tro på !!
Tror neppe dette er noen andre enn deg som har et bitte lite snev av tro på !!
Redigert 10.03.2021 kl 07:40
solid1
10.03.2021 kl 06:33
6011
Vel, jeg reagerte også som deg.
Imidlertid fikk jeg i ettertid høre at flere proff aktører gjerne la seg like under 5 tallet, for så å kjøpe seg opp like før de ville selge seg ut.
På den måten påvirket de kortsiktig kursen.
Vi får håpe det ikke er slik, men man bør være oppmerksom på muligheten.
Ja, jeg fatter ikke dette daglige fokus på time for time kursutvikling, dette tar den tiden det tar, den har gått kraftig opp, og dette vil fortsette og eskalere til det kommer er strukturell hendelse. Da går kursen kraftig på kort tid.
Jeg venter helt greit ett år på denne, men den kan komme når som helst nå.
The power tar feil, og jeg har rett, den går sakte men sikkert oppover, til det smeller opp😃 nå denne dobbler seg, så gruser vi thepower i avkastning.🤣🤣
🚀🚀🚀🚀
Billyjojimbob skrev Tror de fleste har blokket deg,hva tror du er grunnen til det?
Sjalusi? Racism? Homophobia?
Choo choo. All.aboard.the Archer train.. haussers.only please. No room for realists
Choo choo. All.aboard.the Archer train.. haussers.only please. No room for realists
hofa
09.03.2021 kl 21:52
6236
Nordnet er alle os der har pensions opsparing i Nordnet, så der er ikke noget mistænkeligt i det. Derfor ser man også ofte de flagmelder over/under 5 % grænsen.
nafa
09.03.2021 kl 21:43
6264
Ja har han noenlunde humoristisk sans så er det nok ingen tvil om at han kan ha seg hyggestunder i massevis og tror nok han trenger det også.
drømmeren
09.03.2021 kl 21:34
6249
Lurer på om Freddy noen gang ser igjennom tråder på ho i selskapene sine med en coqgnat og ler seg skakk?😄
Billyjojimbob
09.03.2021 kl 21:25
6290
Tror de fleste har blokket deg,hva tror du er grunnen til det?
Par kr I utbytte? Seriously?
Når betalte de utbytte sist? Det blir ingen utbytte her. Man bør tjene penger før man begynner med utbytte.
Ikke sant Jono?
Når betalte de utbytte sist? Det blir ingen utbytte her. Man bør tjene penger før man begynner med utbytte.
Ikke sant Jono?
nafa
09.03.2021 kl 20:19
5348
Hei Jono
Jeg har nå blokkert thepower for evig og alltid.
Orker ikke å lese det evindelige gnålet og alt spammet han ustanselig serverer.
Trykk på de tre prikkene på hans innlegg oppe til høyre så får du blokkert guttungen.
Jeg har nå blokkert thepower for evig og alltid.
Orker ikke å lese det evindelige gnålet og alt spammet han ustanselig serverer.
Trykk på de tre prikkene på hans innlegg oppe til høyre så får du blokkert guttungen.
Redigert 09.03.2021 kl 20:20
nafa
09.03.2021 kl 20:09
5334
Så du mener det at Nordnet kjøpte over 200k aksjer og nå besitter over 5% av aksjene i Archer, altså "skapte en negativ opplevelse for mange" ???
Og i tillegg skriver du: "De gikk vel fra 4,7 % til 5,09 % uten at vi ser noe fornuft bak handelen" ???
Mye skal man måtte lese før hodet ramler av kroppen !!
Eller har jeg totalt misforstått ??
Og i tillegg skriver du: "De gikk vel fra 4,7 % til 5,09 % uten at vi ser noe fornuft bak handelen" ???
Mye skal man måtte lese før hodet ramler av kroppen !!
Eller har jeg totalt misforstått ??
De kjøpte for sin pensjonsfund
oh no, Jono the idiot is back.
Christ almighty, imagine being stuck next to that guy on a plane. Please disappear again
Beskylt GT2RS for rusmisbruk?? You dummy.
Christ almighty, imagine being stuck next to that guy on a plane. Please disappear again
Beskylt GT2RS for rusmisbruk?? You dummy.
Redigert 09.03.2021 kl 20:05
solid1
09.03.2021 kl 19:22
5406
Litt trist, men jeg antar at Nordnet med sin flaggmelding skapte en negativ opplevelse for mange.
De gikk vel fra 4,7 % til 5,09 % uten at vi ser noe fornuft bak handelen.
For bare noen uker siden ble det flagget opp i plcs, for deretter at man dumpet ut mengder like etter.
Vet ikke om noen har noen «innsikt» i Nordnets handling, men jeg solgte halve porteføljen rimelig raskt.
Synspunkter?
Jono
09.03.2021 kl 19:16
5413
Ikke til å tro at "thepower" som aldri har bidratt med annet enn sutring og grining får lov til å beskylde andre for rusmisbruk, at derfor har klaget ham inn til Admin, som ikke har svart meg, kanskje en god venn av ?
En stor takk til deg GT2RS som holder motet oppe, ikke bare for meg, men sikkert mange andre også, at om noe vi ikke trenger, en som går på "speed", skriver like godt om natten som dagen lang, bare piss og dårlig norsk med CAP innstilt på engelsk kanskje?
Helt ærlig, så har jeg til gode å lese noe konstruktivt, bare gørr og galle fra den personen, har ikke bidratt med annet enn et dårlig klima på denne tråden, at selv klarte å bli utestengt, men siden jeg nå får lov til å skrive igjen, og en stor takk til alle andre enn Admin, som ble personlig, ikke kan framvise hva jeg har skrevet feil, men at "thepower" får lov til å kalle eller beskylde GT for å være en rusmisbruker er helt greit?
Lykke til i morgen, at fikk en god dag, men skal mye opp for å korrigere mine tap i mer enn 15 selskaper i går!
Nei, dette gjelder ikke for Archer hvor jeg har 2 større poster, privat og i mitt AS, men heller ikke i pluss ...
PS: håper ikke dette blir oppfattet som et personangrep mot "thepower", som heller framstår som en "slappfisk", som vi ville sagt det her i nord! :-)
En stor takk til deg GT2RS som holder motet oppe, ikke bare for meg, men sikkert mange andre også, at om noe vi ikke trenger, en som går på "speed", skriver like godt om natten som dagen lang, bare piss og dårlig norsk med CAP innstilt på engelsk kanskje?
Helt ærlig, så har jeg til gode å lese noe konstruktivt, bare gørr og galle fra den personen, har ikke bidratt med annet enn et dårlig klima på denne tråden, at selv klarte å bli utestengt, men siden jeg nå får lov til å skrive igjen, og en stor takk til alle andre enn Admin, som ble personlig, ikke kan framvise hva jeg har skrevet feil, men at "thepower" får lov til å kalle eller beskylde GT for å være en rusmisbruker er helt greit?
Lykke til i morgen, at fikk en god dag, men skal mye opp for å korrigere mine tap i mer enn 15 selskaper i går!
Nei, dette gjelder ikke for Archer hvor jeg har 2 større poster, privat og i mitt AS, men heller ikke i pluss ...
PS: håper ikke dette blir oppfattet som et personangrep mot "thepower", som heller framstår som en "slappfisk", som vi ville sagt det her i nord! :-)
Redigert 09.03.2021 kl 19:18
Eller som en mann som har sniffed for mye kokain, kanskje den kommer aldri
hofa
09.03.2021 kl 16:46
5563
Har også været med i mange år, købte 100 kg den 040319, for ca 2 år siden til 5,50, og det er da rystende, med de milliardkontrakter og nedbetaling af gæld der er sket siden at kursen i dag er kr 4.00, Jeg vil gerne takke GTR for hans sobre måde at fremlægge tingene på og kursen den kommer, når den kommer.
Hallafuckinglujah!!
Archer er opp
Archer er opp
nafa
09.03.2021 kl 16:33
5531
Har også sittet i to år i denne.
Begynte mine første kjøp på kr 5 og siden flere kjøp på lavere kurs.
Snitt ca 3,25.
Håper selvfølgelig på at det blir mer enn greit å sitte i denne et par år til, i hvert fall.
Kan bli svært hyggelig med et par kr i utbytte om 2-3 år.
Begynte mine første kjøp på kr 5 og siden flere kjøp på lavere kurs.
Snitt ca 3,25.
Håper selvfølgelig på at det blir mer enn greit å sitte i denne et par år til, i hvert fall.
Kan bli svært hyggelig med et par kr i utbytte om 2-3 år.
sjarmedes
09.03.2021 kl 16:06
5578
Ja tror alle er enig i at noe rart skjer her. Blir nok sånn en stund til. Men tenker det kan være greit å være inne når aksjen begynner å gå oppover.