Archer - STERK ANBEFALING
Dette ser sterkere ut enn på lenge, godt støttet av;
God oppgang i oljepris
God oppgang i likviditet i aksjen
Tilnærmet samtlige lange kontrakter er nylig fornyet
MODU rigger i drift
God sjanse for nye kontrakter og nye fornyelser i Nordsjøen, for MODU rigger og i Argentina.
Det er ikke mer å nedskrive ekstraordinært av KLXE eierskapet og JV selskapet C6 for unik tek. utvikling. Produkt er ferdig utviklet.
Kostnader er kuttet, driften trimmet.
Omstillingskostnader er tatt, forventet tilnærmet 0,- i ekstraordinære kostnader fremover.
Forventede rapporteringer;
Q4 Forventes fortsatt preget av Koronaeffekter, men helt greie tall, forventer opplysninger om gode utsikter fremover.
Q1 Forventes gjeninnhentet koronafall i inntjening både i Nordsjøen og Argentina. Emerald MODU rigg er i drift
Q2 Forventes stabilisert og økt inntjening fra Argentina. Emerald MODU rigg er i drift og Topaz klar for oppstarten av lang mangeårig kontrakt.
Q3 Forventes sterke resultater med økt drift i Argentina, begge MODU rigger er i drift i hele kvartalet.
EBITDA fremover fra og med Q3 vil kunne ligge på rundt $ 152 mill. i året, hvorav $ 15 mill. i kvartalet kommer fra Argentina, og $ 23 mill. i kvartalet fra riggdrift, utstyrsutleie og MODU riggene.
Det beste av alt; dette er nivået de var på før korona, det som bare legges til er Modu riggene som nå er og kommer i drift, begge samtidig fra og med q3. Argentina antas også å komme tilbake med ca. 80 tårn i drift pga storsatsningen i Argentina Ila. første halvår.
De bruker kun $ 30 mill. på rentekostnader og kun $ 30 mil. på investeringer CAPEX.
Netto etter rentekostnader og investeringer vil kunne ligge på $ 92 mill. tilsvarende NOK 782 mill. i året, til nedbetaling av gjeld eller utbytte. Dette utgjør Nok 4,3 pr. aksje pr. år, fullt utvannet, hensyntatt at konverteringslånet blir konvertert. Da blir gjeld samtidig slettet med ca. Nok 120 mill., tilsvarende Nok 0,75 pr. dagens 148 mill. aksjer. Nå er dollarkursen lav, som gir lavere nok pr aksje, men det er ikke lenge siden dollarkursen var 20% høyere, så en styrking vil raskt bedre tallende enda mer.
Dagens NIBD er $ 500 mill. (nok 4,25 mrd.) og sterkt fallende. Nedbetalingsevnen er på $ 92 mill. pr år. Ila. 2 år er NIBD kraftig redusert, utbytte bør kunne startes. NIBD/Ebitda = 3,3 estimert fra Q3. Rentekost på 5% faller raskt med lavere gjeld.
Archers drift er smått UTROLIG, Kjøp og hold, nye NEL.
NB: Unngå raid av selskapet, få børskursen opp nå, enhver idiot bør se at Archer er altfor billig, dette er en NO BRAINER.
Evt. salg av DLS Argentina, vil raskt fjerne nesten all gjeld, all usikkerhet og kursen bør umiddelbart passere Nok 20,-. Seadrill har sin eierandel i Archer for salg, den vil de selge til best mulig pris, her vil det skje ting snarlig😃
Fredriksen er nødt til å sikle på å ikke miste verdiene som han og Seadrill har lagt ned i Archer, dette er milliarder investert. Han vil ikke gå glipp av dette i tillegg til Seadrill. Fredriksen er sikkerheten for at Archer blir løftet. Han får ikke «korrupt» kjøpe billig av Seadrill.
Ha tålmodighet, kursen bør passere Nok 20,- så snart ovennevnte går opp for markedet, jeg tipper innen 12 mnd.
Kursen ser ut for lett å forsvare å gå 5 x gangeren på dagens drift. Vekst og tid er ikke nødvendig.
🚀🚀🚀
🚂🚂🚂
😃😁🤣
God oppgang i oljepris
God oppgang i likviditet i aksjen
Tilnærmet samtlige lange kontrakter er nylig fornyet
MODU rigger i drift
God sjanse for nye kontrakter og nye fornyelser i Nordsjøen, for MODU rigger og i Argentina.
Det er ikke mer å nedskrive ekstraordinært av KLXE eierskapet og JV selskapet C6 for unik tek. utvikling. Produkt er ferdig utviklet.
Kostnader er kuttet, driften trimmet.
Omstillingskostnader er tatt, forventet tilnærmet 0,- i ekstraordinære kostnader fremover.
Forventede rapporteringer;
Q4 Forventes fortsatt preget av Koronaeffekter, men helt greie tall, forventer opplysninger om gode utsikter fremover.
Q1 Forventes gjeninnhentet koronafall i inntjening både i Nordsjøen og Argentina. Emerald MODU rigg er i drift
Q2 Forventes stabilisert og økt inntjening fra Argentina. Emerald MODU rigg er i drift og Topaz klar for oppstarten av lang mangeårig kontrakt.
Q3 Forventes sterke resultater med økt drift i Argentina, begge MODU rigger er i drift i hele kvartalet.
EBITDA fremover fra og med Q3 vil kunne ligge på rundt $ 152 mill. i året, hvorav $ 15 mill. i kvartalet kommer fra Argentina, og $ 23 mill. i kvartalet fra riggdrift, utstyrsutleie og MODU riggene.
Det beste av alt; dette er nivået de var på før korona, det som bare legges til er Modu riggene som nå er og kommer i drift, begge samtidig fra og med q3. Argentina antas også å komme tilbake med ca. 80 tårn i drift pga storsatsningen i Argentina Ila. første halvår.
De bruker kun $ 30 mill. på rentekostnader og kun $ 30 mil. på investeringer CAPEX.
Netto etter rentekostnader og investeringer vil kunne ligge på $ 92 mill. tilsvarende NOK 782 mill. i året, til nedbetaling av gjeld eller utbytte. Dette utgjør Nok 4,3 pr. aksje pr. år, fullt utvannet, hensyntatt at konverteringslånet blir konvertert. Da blir gjeld samtidig slettet med ca. Nok 120 mill., tilsvarende Nok 0,75 pr. dagens 148 mill. aksjer. Nå er dollarkursen lav, som gir lavere nok pr aksje, men det er ikke lenge siden dollarkursen var 20% høyere, så en styrking vil raskt bedre tallende enda mer.
Dagens NIBD er $ 500 mill. (nok 4,25 mrd.) og sterkt fallende. Nedbetalingsevnen er på $ 92 mill. pr år. Ila. 2 år er NIBD kraftig redusert, utbytte bør kunne startes. NIBD/Ebitda = 3,3 estimert fra Q3. Rentekost på 5% faller raskt med lavere gjeld.
Archers drift er smått UTROLIG, Kjøp og hold, nye NEL.
NB: Unngå raid av selskapet, få børskursen opp nå, enhver idiot bør se at Archer er altfor billig, dette er en NO BRAINER.
Evt. salg av DLS Argentina, vil raskt fjerne nesten all gjeld, all usikkerhet og kursen bør umiddelbart passere Nok 20,-. Seadrill har sin eierandel i Archer for salg, den vil de selge til best mulig pris, her vil det skje ting snarlig😃
Fredriksen er nødt til å sikle på å ikke miste verdiene som han og Seadrill har lagt ned i Archer, dette er milliarder investert. Han vil ikke gå glipp av dette i tillegg til Seadrill. Fredriksen er sikkerheten for at Archer blir løftet. Han får ikke «korrupt» kjøpe billig av Seadrill.
Ha tålmodighet, kursen bør passere Nok 20,- så snart ovennevnte går opp for markedet, jeg tipper innen 12 mnd.
Kursen ser ut for lett å forsvare å gå 5 x gangeren på dagens drift. Vekst og tid er ikke nødvendig.
🚀🚀🚀
🚂🚂🚂
😃😁🤣
Redigert 21.01.2021 kl 09:40
Du må logge inn for å svare
Fordi jeg kan ta feil. Det skjer ikke ofte,.men det kan skjer.
Jeg venter for den vesentlig økning I volumn som var lovet som stall tips fra chart kongen.
Han kan fä rett. Vi er ihvertfall opp I 50k aksjer omsatt I dag på bare 4 timer.
Jeg venter for den vesentlig økning I volumn som var lovet som stall tips fra chart kongen.
Han kan fä rett. Vi er ihvertfall opp I 50k aksjer omsatt I dag på bare 4 timer.
Rakettrally
05.08.2021 kl 13:21
3160
Hvis du sjelden tar feil bør du selge
Vi har sett det før, rett før kvartalstall, at det er høyt volum i aksjen. Så får vi se om historien gjentar seg
Vi har sett det før, rett før kvartalstall, at det er høyt volum i aksjen. Så får vi se om historien gjentar seg
Ikke eneste aksjen jeg har med lavt volum. Merker det er ferietid enda. Til mandag er det Q2 og mange er tilbake. Bare å tenke at det er ingen som selger heller nå, ikke uvanlig å sige litt ned når volum forsvinner. Q2 må skape litt blest.
Kjempe spennende Archer dag idag
Virkelig trapper opp med voulmn mot resultat på Mandag. Uhyre spennende nå denne aksjen
Virkelig trapper opp med voulmn mot resultat på Mandag. Uhyre spennende nå denne aksjen
Anywhere
05.08.2021 kl 16:20
3309
Snakker vi ikke resultat den 13. da...Man bør opplyse seg selv om det elementære...
Ja, det stemmer.
Da har vi enda mer tid for den vesentlig økning I volumn.
Bra stall tips. Never fails...
Lurer om de kjøre resultater på fredager for å ødelegger helgen til shareholders?? Management har ikke vært noe særlig shareholder friendly I det siste
Skindlo er Freddy sin puppet ikke sant??? 😈👿🤡👹👺
20kr snarest
Da har vi enda mer tid for den vesentlig økning I volumn.
Bra stall tips. Never fails...
Lurer om de kjøre resultater på fredager for å ødelegger helgen til shareholders?? Management har ikke vært noe særlig shareholder friendly I det siste
Skindlo er Freddy sin puppet ikke sant??? 😈👿🤡👹👺
20kr snarest
Redigert 05.08.2021 kl 16:35
Hva er det ledelsen har gjort som tilsier at de ikke har vært shareholder friendly? Om noe så prøvde de tidligere i år å snakke opp selskapet. Ikke alle som gjør det. At markedet ikke tok meldingen til seg er jo ikke ledelsens problem.
Nesten alt i oljeservice har sugd balle siden smellen i 2014. At det tar litt tid å snu skuta er vel ikke annet enn å forvente. Er en bransje mange holder seg unna.
Om de kan fortsette den positive trenden siste tiden så går det nok så mye bedre. Du hjelper jo ikke akkurat på en positive måte DQ. For et selskap med så liten interesse har du faktisk en påvirkningsgrad med så mange lesere det er her inne. Såpass du spammer ned tråden med negativitet.
Nesten alt i oljeservice har sugd balle siden smellen i 2014. At det tar litt tid å snu skuta er vel ikke annet enn å forvente. Er en bransje mange holder seg unna.
Om de kan fortsette den positive trenden siste tiden så går det nok så mye bedre. Du hjelper jo ikke akkurat på en positive måte DQ. For et selskap med så liten interesse har du faktisk en påvirkningsgrad med så mange lesere det er her inne. Såpass du spammer ned tråden med negativitet.
Redigert 05.08.2021 kl 16:42
YESSSSS!!!!!!!!!!
Vi er opp 4 øre til imponerende 4 28kr!!!!!!!!!!!! På knall volumn
Let 'em say we're crazy
I don't care about that
Put your hand in my hand
Baby, don't ever look back
Let the world around us
Just fall apart
Baby, we can make it
If we're heart to heart
And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothing's gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We'll still have each other
Nothing's gonna stop us
Nothing's gonna stop us now!!!!!!!!
Vi er opp 4 øre til imponerende 4 28kr!!!!!!!!!!!! På knall volumn
Let 'em say we're crazy
I don't care about that
Put your hand in my hand
Baby, don't ever look back
Let the world around us
Just fall apart
Baby, we can make it
If we're heart to heart
And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothing's gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We'll still have each other
Nothing's gonna stop us
Nothing's gonna stop us now!!!!!!!!
Ikke glem det var management som inngikk en crazy avale med Seadrill som gjøre at de kan få få 20% av selskapet til nesten ingeting.
Konverteringskues var opprinnelig 18kr ikke sant???
Det var en elendig avtale, ikke på Quintana proportions, men ikke langt I fra. Ergo not shareholder friendly. Freddy friendly, not shareholder friendly. Capiche?
Konverteringskues var opprinnelig 18kr ikke sant???
Det var en elendig avtale, ikke på Quintana proportions, men ikke langt I fra. Ergo not shareholder friendly. Freddy friendly, not shareholder friendly. Capiche?
Redigert 05.08.2021 kl 16:50
Stemmer.
Men kan du fortelle meg, rent praktisk, hva har det å si for kursen at Seadrill kan konverterer gjeld til aksjer? Slik det er nå ville det gitt mer mening at Archer betaler ut Seadrill mtp hvor i pengetrøbbel Seadrill er.
Chapter 11 vil kanskje avklare noe. Jeg tviler da. 20% av Archer ikke er så veldig mye akkurat nå. Potensialet er vel større frem mot 2024 ved å sitte på verdiene i Archer.
Men kan du fortelle meg, rent praktisk, hva har det å si for kursen at Seadrill kan konverterer gjeld til aksjer? Slik det er nå ville det gitt mer mening at Archer betaler ut Seadrill mtp hvor i pengetrøbbel Seadrill er.
Chapter 11 vil kanskje avklare noe. Jeg tviler da. 20% av Archer ikke er så veldig mye akkurat nå. Potensialet er vel større frem mot 2024 ved å sitte på verdiene i Archer.
Redigert 05.08.2021 kl 17:02
Tror ikke de kan bare betale Seadrill tilbake (dvs resterende lån) Det er Seadrill sitt call, ikke Archer.
Jeg har selv skrevet til Archer om dette og fikk svar at det var Seadrill sin avgjørelse. Det har blitt og er forsatt en stor bremse på kurs utvikling og dette må skyldes på management, ikke corona, ikke oljepris og ikke Argentina.
Poeng mitt er at Management har gjørt det som tjener Freddy best, ikke du og jeg. Derfor mener jeg de er bare puppets I Freddy sitt spill.
Jeg har selv skrevet til Archer om dette og fikk svar at det var Seadrill sin avgjørelse. Det har blitt og er forsatt en stor bremse på kurs utvikling og dette må skyldes på management, ikke corona, ikke oljepris og ikke Argentina.
Poeng mitt er at Management har gjørt det som tjener Freddy best, ikke du og jeg. Derfor mener jeg de er bare puppets I Freddy sitt spill.
Ikke glem heller at de kloke høder her inne mente dette var en kjempe deal med seadrill lån, som var verdt minst 3.8kr pr aksje immediately.
We saw how that one worked out.....don't believe the bullshit these jokers in here throw out.
You find the same mindless drivel on most threads. Always an idiot With an agenda shouting "now.its gonna explode". Pathetic really.
Jeg vil oppfordre alle til å lese første innlegg på denne lang tråd. Sammeligner det med realiteten.
Oljepris har ogsä gått opp 50% siden den innlegg samt OSE er på all Time high.
Just saying. Money talks bullshit walks
We saw how that one worked out.....don't believe the bullshit these jokers in here throw out.
You find the same mindless drivel on most threads. Always an idiot With an agenda shouting "now.its gonna explode". Pathetic really.
Jeg vil oppfordre alle til å lese første innlegg på denne lang tråd. Sammeligner det med realiteten.
Oljepris har ogsä gått opp 50% siden den innlegg samt OSE er på all Time high.
Just saying. Money talks bullshit walks
Redigert 05.08.2021 kl 17:32
Anywhere
05.08.2021 kl 17:37
3230
Glem Dryqueen=Thepower. Han har intet annet enn støy å fare med. Litt som en godt sprengt høyttaler.
Jeg tror at du og andre har skjønt etterhvert at jeg er en av få her inne som snakker fakta.
När kommer den økning (vesentlig 🤣) I volumn? Det var en stalltips ikke sant?
Er det etter den neste HOS formasjon?????
När kommer den økning (vesentlig 🤣) I volumn? Det var en stalltips ikke sant?
Er det etter den neste HOS formasjon?????
Anywhere, synes du den avtale Archer gjørde med Seadrill ifjør som tok konverteringskurs ned fra 18kr til 4.15kr var bra for oss shareholders?
Noen mente den var vedt 3.8kr pr aksje IMMEDIATELY. Menwr du det samme?
Interessert I hva du tror
Noen mente den var vedt 3.8kr pr aksje IMMEDIATELY. Menwr du det samme?
Interessert I hva du tror
Redigert 05.08.2021 kl 18:02
Egentlig syns jeg du driver mest med usammenhengende vrøvl og viser ytters liten forståelse for aksjen, markedet og sånn generelt. Det er da min mening ☺️
Det er flere grunner til at kursen er der den er, men det er ikke så enkelt som du skal ha det til. Mener jeg da.
Avventer Q2. Tin foil hat konspirasjonene dine kan du ha for deg selv 👍
🚀🚀
Det er flere grunner til at kursen er der den er, men det er ikke så enkelt som du skal ha det til. Mener jeg da.
Avventer Q2. Tin foil hat konspirasjonene dine kan du ha for deg selv 👍
🚀🚀
markie
05.08.2021 kl 18:06
3253
Dry Queen alias thepower trekker kjøpere. Selv små investorer ser hva han holder på med. Han påsto sågar at han kjøpte aksjer her for et par dager siden.
Nå ønsker han selvsagt flere langt billigere.
Nå ønsker han selvsagt flere langt billigere.
Mathias
05.08.2021 kl 19:45
3174
Kan ikke du være så snill å bare kjøpe deg ferdig i Archer Queen?
Du er ganske festlig å lese, men nå begynner det å bli litt mye mas for å få kursen noen øre ned 🤷🏼♂️
Du er ganske festlig å lese, men nå begynner det å bli litt mye mas for å få kursen noen øre ned 🤷🏼♂️
nafa
05.08.2021 kl 19:57
3146
Slipper heldigvis å lese tørrdronningen sin evinderlinge tørrprat. Tydelig at damen har fått fullstendig panikk.
Ja, kanskje du har rett, hehe.
Jeg snakket med en som kan Archer ikveld.
Det skal vist nok være en vesentlig oppgang I volum snarest. Vi kan bare gleder oss.
Her blir det nokka knall i padden som vi Bergensere sier.
Adjø
Det skal vist nok være en vesentlig oppgang I volum snarest. Vi kan bare gleder oss.
Her blir det nokka knall i padden som vi Bergensere sier.
Adjø
Redigert 05.08.2021 kl 21:02
Høres litt suspekt ut.
Q2 er dog en drøy uke unna. 5 børsdager igjen før Q2 og Dag Skindlo skal på talerstolen og fortelle oss hvor bra det går for selskapet. Her skal det tjenes penger, cash flow og mer på bunnlinja fremover. Cho cho!
Q2 er dog en drøy uke unna. 5 børsdager igjen før Q2 og Dag Skindlo skal på talerstolen og fortelle oss hvor bra det går for selskapet. Her skal det tjenes penger, cash flow og mer på bunnlinja fremover. Cho cho!
Seriøst, eller bare gjør du deg dum?
Spør deg selv hvor var Archer kursen når konverteringskursen ble satt?
Spør deg selv hvor stort lånebeløp som ble ettergitt og hva det utgjorde ift. børsverdi, mer eller mindre enn børsverdien, og hva ble utvanningsprosenten?
Spør deg selv hvor mye rentekostnader Archer sparer på den gjeldsettergivelsen?
Spør deg selv hvor mye raskere aksjonærene kan motta utbytte når gjelden ble nedbetalt betydelig?
Spør deg selv hva rentes rente effekten er av å motta mer utbytte lenge før enn opprinnelig mulig, som følge av gjeldettergivelsen?
Dette er spørsmål du bør finne svarene på før du uttaler deg med en tydelig bias, jeg har svaret, men tipper du ikke klarer å finne dem.
Men for en som deg med short, så har nemlig dette en negativ verdi, du helst ikke vil vite.
🚀🚀🚀🚀🚀
Kuraen den dagen var vel 1.30kr ?? AKER BP var 80kr
Hva er poenget ditt?
Hva er poenget ditt?
Men jeg er glad at vi næmere oss din 20kr med stormskritt. Choo choo ride that train
Tingebri
05.08.2021 kl 22:51
2937
Dryqueen, hva er kursmålet ditt? Hvorfor eier du aksjer i et selskap som du ikke har tro på? Hvilket investeringsstrattegi har du? Finne selskap du overhodet ikke tror på? Gi meg tre positive og negative sider ved Archer, utfra en investor sitt ståsted?
Positivt med Archer er
1) veldig lav priset I forhold til omsetning
2) bra backlog med arbeid
3) Godt rykyer innenfor sitt felt
Negative element er
1) Hører til et segment ingen vil ta I
2). Seadrill og Freddy
3).Mye gjeld
Største negative er klart Seadrill og Freddy
1) veldig lav priset I forhold til omsetning
2) bra backlog med arbeid
3) Godt rykyer innenfor sitt felt
Negative element er
1) Hører til et segment ingen vil ta I
2). Seadrill og Freddy
3).Mye gjeld
Største negative er klart Seadrill og Freddy
Redigert 05.08.2021 kl 23:27
Anywhere
05.08.2021 kl 23:50
2815
Virker på dine kommentarer som du ikke helt forstår hvordan denne konvertibelen virker, Dryqueen. Det kan du kose deg litt med å finne ut, evnt spørre selskapet.
Vesentlig økning I volumn på gang?
Et aldri så lite tips
Et aldri så lite tips
Ikke godt å si, men det er bedre enn 5205 aksjer før lunch som tidligere i uken. Q2 neste uke vettu, da knaller Skindlo til med godsakene. Litt kjedelig å repetere seg selv, men dette kan bli skikkelig moro om de kan fortsette å øke inntjeningen sin. Merkelig om det ikke skal gå med flere kontrakter og aktivitet. Gjelden kan reduseres sterkt neste 3 årene. Noe som vil gi superavkastning mtp på hvor kursen ligger nå.
Archer hadde samme netto fortjeneste som SOFF i Q1, sånn ca. SOFF har dog en svært kapitalkrevende struktur og 20 milliarder i gjeld. Mcap 425 millioner.
Archer hadde samme netto fortjeneste som SOFF i Q1, sånn ca. SOFF har dog en svært kapitalkrevende struktur og 20 milliarder i gjeld. Mcap 425 millioner.
Tror alle er vel (or should be) enig at Q2 blir en stor gjesp at best, som knapt blor lagt merke til av markedet
Hva er mulig triggerre etter Q2 som kan få opp interesse og ikke minst kursen?
Q3 og Q4??
Hva er mulig triggerre etter Q2 som kan få opp interesse og ikke minst kursen?
Q3 og Q4??
Jeg hører du sier dette, men hvorfor sier du det? Jeg og flere andre har hvertfall nevnt flere ting som gjør at Q2 kan bli et bra kvartal.
Hva er dine argumenter for at Q2 skal bli et gjesp?
Hva er dine argumenter for at Q2 skal bli et gjesp?
Fordi det eneste som har skjedd siden Q1 som var ikke kjent fra før er at KLXE har kollapset og Pesos har smuldret vekk.
Alt annet er kjent fra før.
Alt annet er kjent fra før.
Ja, men tror du KLXE skal ha så mye å si da? Er jo ikke rare verdien Archer hadde der. Den har smuldret vekk nesten fra før uansett.
Argentiske Pesos du tenker på? Svekket ca 10% siden slutten av Q1 mot USD. Mot NOK er den flat. Ikke akkurat smuldret vekk det vel? Not great, but not terrible?
Argentiske Pesos du tenker på? Svekket ca 10% siden slutten av Q1 mot USD. Mot NOK er den flat. Ikke akkurat smuldret vekk det vel? Not great, but not terrible?
Redigert 06.08.2021 kl 13:00
Jeg er pessimist ac natur, men jeg sliter å se for meg noe som kan overrasker positivt som ikke var kjent fra før
Rakettrally
06.08.2021 kl 14:29
2483
Har ikke alle de store kontraktene som er inngått dette kvartalet gjort deg optimistisk?
Nei, de er priset inn.
Det er neste uke det skjer, glem siste 4 uker, neste uke vet du
I've told you twice I gonna get me a slice
Det er neste uke det skjer, glem siste 4 uker, neste uke vet du
I've told you twice I gonna get me a slice
Jono
06.08.2021 kl 17:05
2429
at du gidder, minner meg om en gammel platespiller med hakk i plata! :-)
Jono
06.08.2021 kl 17:09
2493
håper for din egen del, at ikke går i deg selv!
nei, ei heller lei av din dårlige norsk med konstant stor I!
hva jeg er dritt lei av, ikke trenger å beskrive heller!
ønsker deg god bedring, alle andre en god helg! :-)
nei, ei heller lei av din dårlige norsk med konstant stor I!
hva jeg er dritt lei av, ikke trenger å beskrive heller!
ønsker deg god bedring, alle andre en god helg! :-)
Takk Jono. Husk å bruke litt andre ord en "at" av og til og holder deg til "one train of thought" om gangen.
Mest viktig må man husker å ta din Ritalin og slutte med hvitvin 😀
Sukk. Ikke for å skryte
Mest viktig må man husker å ta din Ritalin og slutte med hvitvin 😀
Sukk. Ikke for å skryte
Jono
07.08.2021 kl 07:25
3527
God morgen og takk for oppmerksomheten.
PS: drikker lite hvitvin, men er glad i god rødvin!
PS: drikker lite hvitvin, men er glad i god rødvin!
markie
09.08.2021 kl 09:24
3055
Det drar seg mot den 12 august og q2. Fremdeles laber interesse for aksjen. La oss håpe tallene kan skape litt optimisme igjen.
Enig, trenger det. Opp 1% nå på 5 aksjer liksom.
markie
09.08.2021 kl 11:25
2914
Nå faller oljeprisen gesvint. Archer falt 20% mens oljeprisen gikk opp . Kan vi risikere en slags dobbel effekt her? Hvor mye ned når oljepris går tilbake.?
Jeg venter spent for den vesentlig volumn økning.
Det var en stall tips fra proffene
Det var en stall tips fra proffene
Det er på vei, ser du ikke? Proffene hadde rett ser det ut til!!
Hvorfor eier du Archer hvis den faller når olje er opp og faller enda mer mer når olje er ned?
Making new lows now. Sikkert på 3 tallet før Fredag
Bare til å kjøpe. Knall billig. No brainer detter her. Markedet akjønner ikke sitt eget beste 😆😆
Boom
Bare til å kjøpe. Knall billig. No brainer detter her. Markedet akjønner ikke sitt eget beste 😆😆
Boom
Ja, du har nok rett, bare å hamstre her. Dette er grisebillig.