QUESTERRE-AKSJEN TIL HIMMELS: - Drømmescenariet er 200 kroner
Drømmereprise på scenario fra 2010 ?
https://e24.no/norsk-oekonomi/i/70BKM9/questerre-aksjen-til-himmels-droemmescenariet-er-200-kroner-per-questerre-aksje
https://e24.no/norsk-oekonomi/i/70BKM9/questerre-aksjen-til-himmels-droemmescenariet-er-200-kroner-per-questerre-aksje
Redigert 21.01.2021 kl 09:33
Du må logge inn for å svare
Investman
07.01.2022 kl 16:21
1703
Eneste som mangler nå er et lite etterspill fra Toronto børsen så er hele kaka ferdig. Er jo helt vanvittig å se på det som skjedd de siste dagene her......
ibyx
07.01.2022 kl 16:28
1639
Hmm. Dersom noe er seriøst kritikkverdig? Hvorfor kun plage/plages av Torontobørsen? Det meste av handelen foregår jo på OSE.
omans
07.01.2022 kl 16:29
1631
Analysen tilsier kurser mellom 4 og 10 ift kompensasjon som det er bra hold for er korrekt.
For øyeblikket er det store svingninger og høyt volum, tror det er vanskelig for en trader som har kommet inn siste tider å prøve tjene penger ift sine følelser.
Andre kan sitte stille i båten(som har vært med lenge), uten å bekymre seg over sprangene, men i ettertid ser man at man kunne solgt på 3 tallet, og kjøpt lavt 2, (evt hvor bunnen er) men det er alltid slik etterpåklokskap, over tid klarer man gjerne ikke slik optimal timing, men kan fort komme ny bølge når røyken får synlig ild. Da er lang sikt best.
For øyeblikket er det store svingninger og høyt volum, tror det er vanskelig for en trader som har kommet inn siste tider å prøve tjene penger ift sine følelser.
Andre kan sitte stille i båten(som har vært med lenge), uten å bekymre seg over sprangene, men i ettertid ser man at man kunne solgt på 3 tallet, og kjøpt lavt 2, (evt hvor bunnen er) men det er alltid slik etterpåklokskap, over tid klarer man gjerne ikke slik optimal timing, men kan fort komme ny bølge når røyken får synlig ild. Da er lang sikt best.
speck
07.01.2022 kl 17:14
1337
Det har selvsagt ikke skjedd noe galt med driften til selskapet eller noe sånt. Årsak til kursras er for det meste grunnet den store oppgangen. Når en aksje skyter fart oppover på 200%, uunngåelig kommer en korreksjon før eller siden. QEC var moden og trengte kun en bitteliten gnist. Meldingen i går bidro til det. Ikke fordi den var særlig negativ, den ble bare litt dårlig formulert og dårlig tolket av avisene.
Qec kommer utvilsom tilbake, tror den begynner comeback'en fra mandag. Fortsatt mye oppmerksomhet på QEC. Når sist hadde vi omsetning på rundt 200mill kroner i flere dager på rad? Fundamentalt ingenting forandret seg.
I likhet med andre her så angrer jeg også at jeg ikke kom meg ut i går ved 3 kr., og kom inn igjen ved 2 kr. Så jeg føler med dere. Men det blir feil å se på det retrospektivt. Sånn er aksjemarkedet. Ingen av de rikingene kjøper alltid i bunn og selger alltid på topp :)
Qec kommer utvilsom tilbake, tror den begynner comeback'en fra mandag. Fortsatt mye oppmerksomhet på QEC. Når sist hadde vi omsetning på rundt 200mill kroner i flere dager på rad? Fundamentalt ingenting forandret seg.
I likhet med andre her så angrer jeg også at jeg ikke kom meg ut i går ved 3 kr., og kom inn igjen ved 2 kr. Så jeg føler med dere. Men det blir feil å se på det retrospektivt. Sånn er aksjemarkedet. Ingen av de rikingene kjøper alltid i bunn og selger alltid på topp :)
Bra oppsummert speck!
Utrolig mange som har mistet hodet og solgt i vill panikk idag..
Utrolig mange som har mistet hodet og solgt i vill panikk idag..
Ærligtalt
07.01.2022 kl 18:41
1063
Meanwhile, in Canada:
The 2020 MIF for Quebec Utica risked net present value of future net revenue varies considerably according to the probability of future commerciality.
The NPV after tax at 10% discount is $199 million.
Price projections were very conservative in this report.
And at least $175 million ( it is being updated ) for accrued costs todate
The latter seems reasonably certain and the NPV10 of future earnings in my opinion is reasonably certain as it is extremely conservative .
It seems certain that Quebec will not want to be black listed by giving Questerre some value for future lossed earnings.
So, about $400 million in compensation is my best estimate
The 2020 MIF for Quebec Utica risked net present value of future net revenue varies considerably according to the probability of future commerciality.
The NPV after tax at 10% discount is $199 million.
Price projections were very conservative in this report.
And at least $175 million ( it is being updated ) for accrued costs todate
The latter seems reasonably certain and the NPV10 of future earnings in my opinion is reasonably certain as it is extremely conservative .
It seems certain that Quebec will not want to be black listed by giving Questerre some value for future lossed earnings.
So, about $400 million in compensation is my best estimate
6710
07.01.2022 kl 18:42
1055
Rigtig Speck.
Hvis man lytteser intens efter de rigtige herinde, så kan man faktisk godt klare sig fint, op, ned, samme dag, eller over tid.
Med tanken på at vi er i starten af januar, så har vi en masse at se frem til, skulle man tro
Hvis man lytteser intens efter de rigtige herinde, så kan man faktisk godt klare sig fint, op, ned, samme dag, eller over tid.
Med tanken på at vi er i starten af januar, så har vi en masse at se frem til, skulle man tro
ibyx
07.01.2022 kl 18:45
1020
Nå får vi bare håpe at den holder seg om ikke like likvid som de siste dagene, så ihvertfall halvparten.. Slik at robotene ikke klarer å dølle den inn i en for lav kursflat bakevje som sliter ut mange aksjonærer. Dette skjer jo ofte med aksjer som har legitime forventninger og ditto oppturer - og etterfølgende nedturer uten substansiell grunn. De "store" vil ha mer og får dessverre ofte det på rå makt og tilgang til "verktøy" andre ikke har.
Ellers er en tanke her selvsagt. Følg pengene heter det. Altså, hvem har tatt størst gevinst/nedslag på denne oppturen av de lange og i hovedsak større aksjonærene?
Ellers er en tanke her selvsagt. Følg pengene heter det. Altså, hvem har tatt størst gevinst/nedslag på denne oppturen av de lange og i hovedsak større aksjonærene?