Kritisk artikkel om Reithera

JosefK
15.01.2021 kl 10:48 385


Litt kuriosa kanskje. Men det dukket opp en artikkel med et kritisk lys på Reithera her om dagen. De som prøver å følge med vet at det er mye italiensk presse rundt selskapet og nesten ingen internasjonal dekning. Jeg drev og maskinoversatte denne artikkelen for å prøve å få med meg innholdet. Og nå kom den på engelsk så jeg kunne spart meg bryderiet.

Artikkelen finnes her:

https://www.veteranstoday.com/2021/01/15/pandemic-great-business-in-gates-talons-italian-vaccine-too-as-the-other-ones-owned-by-gsk/

Og pussig nok har journalisten fått med seg AZ også. Litt umotivert ser det ut til, det virker nesten som han har mistanke om at Gates står bak AZ.

Redigert 21.01.2021 kl 07:11 Du må logge inn for å svare
Jan Raa
15.01.2021 kl 12:19 330

JosefK: Jeg tror at dette er bortkastet lesning, det nærmeste en kommer til beskrivelsen av et konspirasjonseventyr der ReiThera er viklet inn i et nett sammen med Bill Gates, GSK, AstraZeneca. Hvorfor pressemedingen fra AZT er nevnt, er ikke forstå. Den har ingen ting med resten å gjøre. Forfatteren av artikkelen har ikke akkurat troverdighet som sitt varemerke. Når det er sagt: Reitheras vaksinekonsept tilsvarer AstraZenekas, men er etter mitt skjønn sikrere og kanskje bedre. Når det kommer pålitelig informasjon i italienske medier om Reitheras vaksineutvikling, skal jeg oversette og holde dere orientert.
Redigert 21.01.2021 kl 07:11 Du må logge inn for å svare