REC Silicon, REC = SCREC :-( exit bear, rekyl opp eller ned?

Slettet bruker
REC 05.10.2018 kl 07:59 6099

SCREC = (REC) skrekk og gru :-) Da endte vi på årets laveste kurs 0.6100 og NÅ kan alt skje i REC. En short skvis nå hadde gjort seg :-) da blir det trangt i døra ut.....

Med årets hyggelige reise med flere long bear posisjoner ned + rec trading er jeg nå litt i stemningsskifte og er litt både BULL og BEAR - ref Ole Brumm - "ja takk begge deler" og Ole Brumm sa aldri nei til begge deler - som vi vet av hans mange kjente utsagn. Slik er det med daytrading også :-) En herlig type - Ole B.

Men tilbake til REC... Og etter å ha tradet mange år i REC og dermed fått litt erfaring i å lese REC mønstre over tid (uten at det betyr noe for treffsikkerheten fremover) - tror jeg dette vil skje fremover:

En av to (eller begge) situasjoner skjer snart i REC. TT & JUM tror jeg pønsker på noe nå for å kjøre opp kursen.

Dette over skjer snart ELLER det kommer enten en price warnings og da stuper kursen - men det kan også komme en hyggelig REC melding (om noe... og Gud vet hva) som dermed kjører kursen opp mot krona igjen.

Men opp til siste EMI nivå på 1,50 kan vi se lenge etter... når vi fra 0,80 og videre opp mot krona skal vi være fornøyd i denne omgang. Jeg setter som vanlig mine TP&SL.

Happy trading alle recère og jeg håper dere alle får en fin en i dag enten dere er bull eller Bear, sitter long eller bare trader som meg.

Redigert 20.01.2021 kl 12:50 Du må logge inn for å svare
Turbon
05.10.2018 kl 16:47 3129

Nåvel, jeg kan tenke meg at kjöpe - men ikke till dette pris med hensyn til REC's virklighet
milk
05.10.2018 kl 17:08 3072

Hvorfor kunne du tenke deg at kjøpe? Har du tro på selskapet? Hvorfor?
spanjolen
05.10.2018 kl 17:13 3051

Nå er det avklart. Hegnar nevner idag at Rec kan kjøpes på billigsalg.. (presiserer aksjen, foreløpig ikke selskapet)
Turbon
05.10.2018 kl 17:16 3037

Venter med svar til jeg har kjöpt hvis jeg kjöper :)
Inord
05.10.2018 kl 22:23 2763

Milk, jeg har kjøpt aksjer i Rec igjen pga at det begynner å komme nyheter om kutt i straffetoll på flere råvarer i Kina.

Blir å følge saken å se om det kommer mer konkrete nyheter om hvilke produkter, skriver det i egen tråd om straffetoll.

Hvorfor tro på julenissen?
Hvis det stemmer at det skal kuttes i straffetoll på stål fra USA, så kan det komme flere overraskelser.
Litt diffust ennå angående hvilke produkter det er snakk om.
Ikke-metalliske mineraler, blant annet.
Redigert 05.10.2018 kl 22:24 Du må logge inn for å svare
Turbon
05.10.2018 kl 22:35 2730

Hvis og hvis er föde for shorters. Facts er for opgang! Og kursus viser hele herligheten! Der er ikke nåe nye Facts som peker til forbedring - dette blir en örkenvandring som strekker seg månader fram i tid!
Fjellstøtt
05.10.2018 kl 23:12 2680

milk: Dette lurer jeg også på!
Det ble sagt at REC var billig på alt under 1,30 og så alt under 1,00 og så alt under 0,80 og så alt under 0,62 og bla bla…
Disse hausserne vil bare ikke holde kjeft! Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å sitte å snakke positivt om den største taper-svindel-aksjen OSE noensinne har hatt til notering.
Det har aldri vært noe som helst fundamentalt som har drevet oppgangene i denne , blaffene av oppgang har kun vært trader-relatert.

Men nå skal dere vel si at alt under 0,60 er billig, og at NÅ kommer snart den store oppgangen og nå snur det snart...jadda..
Turbon
05.10.2018 kl 23:17 2670

Nej, unner 0,4 blir det billigere...
Slettet bruker
05.10.2018 kl 23:20 2664

Motsatt så sier baisserne at kursmål er 0,80. Når det treffer, er nytt kursmål 0,62, og nå er det 0,50, 0,40 eller sågar 0,25 (mener jeg å ha sett et sted). Når skal man være fornøyd med å ha truffet kursmålet sitt? Før eller siden snur det opp igjen, da ingenting varer evig. Med mindre selskapet faktisk går konkurs, da er saken seff en annen.
Turbon
05.10.2018 kl 23:45 2627

Vid kk viser seg de sanne vurdierne...
Slettet bruker
06.10.2018 kl 15:17 1456

For en artig og innbringende rec uke vi har hatt :-) og fortsetter det slik til uken med en rekyl opp så hadde det vært veldig gøy. Men om vi skal videre ned så går det også bra - det viktigste er at vi får store bevegelser så det går å trade i REC.

Tror nesten jeg må hente frem den forslitte frasen: "om at det er gratis penger på gaten" i REC om dagen.