FLNG.
Børsnoteres i Usa!
Bør vel bli en bra trigger.
Bør vel bli en bra trigger.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
Ville trodd det, men ned går det. Kan jo snu og den sto godt i mot børsfall i går.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
tesch
06.10.2018 kl 10:05
2338
Clarksons sier usd 100,000
Poten usd 90,000 West usd 110,000 Easy
Basert på 160,000 cbm TDFE
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
Bertelli
07.10.2018 kl 12:01
2017
Finner ikke henvisningen til Fa net. Spesifiser så er du snill.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
MostlyHarmless
07.10.2018 kl 13:30
1966
Mer bull uttalelser fra en ceo skal man lete lenge etter!
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/10/Jeg-kan-ikke-se-for-meg-at-markedet-vil-svekke-seg
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/10/Jeg-kan-ikke-se-for-meg-at-markedet-vil-svekke-seg
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
Triton
07.10.2018 kl 18:48
1864
Administrerende direktør Øystein Kalleklev i det John Fredriksen dominerte rederiet Flex LNG, tror shipping markedet for LNG vil være stramt i de kommende årene, skriver bransjeavisen TradeWinds.
Ratene Flex får på sine fartøy er nå på mellom 100.000 og 150.000 dollar per dag, og avhenger av hvor skipet er plassert, om det er i «kald» tilstand og lengden på reisen, opplyser Kalleklev til avisen.
-Jeg kan ikke se for meg at markedet vil svekke seg. Jeg tror vinteren blir bra, sier Kalleklev.
Kalleklev beskriver LNG-markedet som det mest interessante shipping-markedet i disse dager. I tillegg til at etterspørselen etter fartøy vil øke, vil også mye av den eldre og mindre effektive flåten måtte skrapes, understreker han.
Les også: Flex LNG vurderer børsnotering i USA.
Rederiet som for øyeblikket har en flåte på åtte moderne LNG-skip, derav fire er under bygging, har den siste måneden steget drøye 25 prosent på Oslo Børs. I 2018 har kursen steget om lag 15 prosent.
Ratene Flex får på sine fartøy er nå på mellom 100.000 og 150.000 dollar per dag, og avhenger av hvor skipet er plassert, om det er i «kald» tilstand og lengden på reisen, opplyser Kalleklev til avisen.
-Jeg kan ikke se for meg at markedet vil svekke seg. Jeg tror vinteren blir bra, sier Kalleklev.
Kalleklev beskriver LNG-markedet som det mest interessante shipping-markedet i disse dager. I tillegg til at etterspørselen etter fartøy vil øke, vil også mye av den eldre og mindre effektive flåten måtte skrapes, understreker han.
Les også: Flex LNG vurderer børsnotering i USA.
Rederiet som for øyeblikket har en flåte på åtte moderne LNG-skip, derav fire er under bygging, har den siste måneden steget drøye 25 prosent på Oslo Børs. I 2018 har kursen steget om lag 15 prosent.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
Bertelli
08.10.2018 kl 11:59
1682
Kan planen om børsnotering i USA skyldes at Flex skal kjøpe de skipene som er bestilt av Fredriksen skal Flex kjøpe. Følgelig trenger de en emisjon for å kjøpe dem. En emisjon som nok vil være positiv pga de høye ratene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
really
08.10.2018 kl 12:18
1653
Høres sannsynlig ut.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare
aktivfinans
08.10.2018 kl 21:49
1542
Det er lovd att det ikke blir emisjon for å finansiere skipene
Redigert 21.01.2021 kl 01:16
Du må logge inn for å svare