Kvartal q4

Laon
CONTX 20.01.2021 kl 22:14 2198

Hva er forventningene her?
Redigert 21.01.2021 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
Volga
29.01.2021 kl 18:00 2070

SB1 har kursmål 35 og aksjen i sin ukesportefølje. 70% oppside.

Hvilke resultater som vil foreligge i Q4 skal jeg ikke mene noe detaljert om, men de forsetter sikkert å være påvirket av restriksjonen i forhold til prosjektgjennomføring som de tidligere har rapportert.

Samtidig er det underliggende her svært spennende. Solid og gjeldfritt selskap, bra markedsposisjon, spennende markedsutsikter, tydelig case, private langsiktig godt kommiterte eiere til investeringscaset. Les denne! : https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/07/05/7544144/sparebank-1-markets-tror-contextvisions-kreftsatsning-kan-gi-ny-dobling

Rent teknisk ser det også spennende ut nå. Etter å ha falt mer eller mindre sammenhengende i år, snudde aksjen nå i bunnen av den stigende trenden. Tydelig rektangelformasjon.

Det er ikke mye aksjer omsatt, så litt etterspørsel inn her så kan denne gå mye. Samtidig er det ikke slik at alle skal ut ved volatilitet. Var f.eks bare 2-3% ned når det kokte som verst i går.

Mener dette ser skikkelig bra ut på langen.
Redigert 29.01.2021 kl 18:06 Du må logge inn for å svare
Neidajoda
02.02.2021 kl 11:43 1943

Er selv spent på denne fremover, vet du når Q4-rapporten skal holdes?
bulleye
02.02.2021 kl 18:10 1895

Q4 rapporten kommer 18/2. Vanligvis legges det ut en presentasjon dagen etter at tallene er presentert på hjemmesiden tIl CONTX.
Kan garantere bedre tall en Q4 i 2019, men forventer ikke noen omsetningsøkning av betydning, men vesentlig lavere kostnader enn i Q4 2019.
Det som vil være avgjørende for videre kursutvikling er hva som presenteres angående DP (fremdrift innen nye kreftformer og om vi kan forvente noen kontrakter innen DP prostata i nær fremtid). Utviklingen siste uke virker lovende, så får vi se om motstanden som ligger i området 23-24 brytes på stigende volum, da vil vi på ny komme opp mot NOK 30.
Volga
11.02.2021 kl 09:52 1561

Flytter på seg nå. På høy omsetning. +12%, stoppet i handel. Noen som har plukket opp noe rundt dette?

kreinh
21.06.2021 kl 17:57 1047

Veldig spennende aksje dette her. Livstegn hvert kvartal.
riskypick
21.06.2021 kl 20:38 967

Helt enig. Lite News utenom rapport og aksjer som står omtrent stille er kjedelige saker. Men tenk litt over businessen deres,samt forrige rapport. Det var relativt sterk positiv ordbruk. Tallene er historie. Jeg er trygg på dette caset. Jeg er så trygg at ventetiden er null problem. Jeg vil nesten si jeg liker ventetiden.
For de som fikk med seg presentasjonen hos sb1 kunne det plukkes opp ytterligere detaljer som var greit å høre,egentlig ikke noe mer enn hva som står å lese i rapport,men bra å høre likevel(som feks da Fredrik var raskt på pletten med å si:njaa,lite mer kanskje da Kongslien kommenterte MI vekst).

Jeg tror vi får i pose og sekk her etterhvert. MI vil i en årrekke fremover performe bedre enn noensinne. DP gir seg selv. Vi snakker tross alt om sykdom,kreft og avgjørende helse. Men selv om det ikke hadde gjeldt dette hadde jeg vært trygg på DP. Jada,patologen kan finne nesten fasit selv etter egne studier. Dette har de gjort i lange tider. Men tror du de vil gå tilbake til det gamle etter å ha prøvd inify? Kommer ikke til å skje. Blir som å trykke på en knapp å få «fasit». Enkeltheten og svaret inify gir vil bli av svært høy verdi for patologen. På litt sikt vil også pasienter kreve at klinikken bruker AI støttet teknologi.

Dette er selvsagt ingen fasit,bare hva jeg tror.
Lookout
24.06.2021 kl 19:07 840

Hammers signal a potential capitulation by sellers to form a bottom,
accompanied by a price rise to indicate a potential reversal in price direction.
Confirmation occurs if the candle following the hammer closes above the closing price of the hammer.
Ideally, this confirmation candle shows strong buying.