Hexagon Composites - vekstbomben markedet ikke vil prise!

Slettet bruker
HEX 20.01.2021 kl 22:25 3821

Hexagon Composites eier 74.93% av aksjene i Hexagon Purus. Når verdien av denne eierposten trekkes fra dagens market cap på Hexagon Composites, står vi igjen med 1.29 milliarder NOK! 1.29 milliarder NOK mener altså markedet at driften til Hexagon Composites er verdt. For en vits, sier jeg. Det er min oppriktige mening at Hexagon Composites med en slik lavprising av driften, er en kjøpsanledning av de helt sjeldne! Dette fordi driften til Hexagon Composites, som leverer omsetning på oppunder 3 milliarder NOK i 2020, er en lønnsom vekstbombe. En vekstbombe som dog virker å være helt ukjent, for de aller fleste.

Sånn, da var det sagt, og noen gidder vel knapt å høre på en forumskribent som "misjonerer" for "aksjen sin".

Derfor stopper jeg her og anbefaler heller på det sterkeste å lese artikkelen fra Finansavisen samt som et minimum å se og høre konsernsjef Engesets innledning til Capital Markets Day og CEO i Hexagon Agility Seung W. Baiks presentasjon av Hexagon Agility samme dag. Følger dere dette rådet, kan jeg love dere at dere skjønner at vi her har å gjøre med et case som har en fair value market cap som er mange ganger større enn 1.29 milliarder NOK når det gjelder driften. Ja, det er faktisk helt umulig å skjønne annet enn at denne lavprisingen er nødt til å være av høyst midlertidig karakter...


Stor honnør til Finansavisen for dette intervjuet med konsernsjef Jon Erik Engeset samt dekning av Hexagon Composites's Capital Markets Day 11.januar. Artikkelen har lagt bak betalingsmur, men denne er nå fjernet så alle kan lese.

Hexagon-sjefen lover knallvekst

Hexagon Composites har skilt ut hydrogenvirksomheten Purus, men konsernsjef Jon Erik Engeset lover likevel knallvekst i den gjenstående virksomheten. Det største forretningsområdet skal minst firedoble omsetning på fem år.

Sigurd Sveen
18:22 - 11. jan. | Oppdatert 18:25 - 11. jan.

– Det er viktig for å oss å understreke at ikke alt som har med nullutslippsteknologi og rene energisystemer har havnet i Purus. En minst like viktig del ligger igjen i forretningsområdet Agility, sier Hexagon-sjef Jon Erik Engeset til Finansavisen etter mandagens kapitalmarkedsdag.

https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/01/11/7606580/hexagon-sjefen-lover-knallvekst


Markedet priser inn null verdier i Hexagon Composites

Hexagon Composites eier 75 prosent av aksjene i hydrogensatsingen Hexagon Purus. Nå er disse aksjene mer verdt enn hele morselskapet.

Sigurd Sveen
16:15 - 8. jan. | Oppdatert 16:30 - 8. jan

https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/01/08/7605775/markedet-priser-inn-null-verdier-i-hexagon-composites


Webcast Capital Markets Day 11.01.2021

Innledning konsernsjef Engeset...
4:18- 12:50 (8 minutter og 32 sekunder)

Presentasjon av Hexagon AGILITY ved CEO
Seung W. Baik...
49:40. 1:07:25 (17 minutter og 45 sekunder)

https://www.youtube.com/watch?v=zbbQCsDLMSI&feature=youtu.be


PS) Det aller beste er selvsagt å se hele Capital Markets Day på webcasten, for alt er opp og interessant her! Hexagon Ragasso og ikke minst Hexagon Digital Wave som man har kjempetro på, men å se hele webcasten tar jo lenger tid da enn de totalt 26 minuttene og 17 sekundene som MÅ SEES og som er mer enn nok til å identifisere vekstbomben markedet FORELØPIG verken vil se eller prise...










Redigert 21.01.2021 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.01.2021 kl 21:44 3622

Har gått svanger med denne HEX trådstarten hvor hovedfokuset er på Hexagon Agility ei stund, og postet den altså i går etter at Finansavisen gjorde det enklere for meg, gjennom å fjerne betalingsmuren foran noen riktig bra artikler. Det hele ble såpass forenklet at jeg glemte å ta med en nyhet, i form av ei relativt fersk melding fra Hexagon Agility (som inntil nylig het Agility Fuel Solutions). Ei melding som er en fin illustrasjon av hva Hexagon Agility faktisk driver med, for dere som gjør "tabben" å ikke se innom de videosnuttene jeg anbefaler fra Capital Markets Day. Sannsynligvis de fleste, men annet er selvsagt ikke å forvente. Hexagon Agility er den underavdelingen i HEX som bidrar i særklasse mest på inntektssiden. Som leverandør av gassbaserte drivsstoffsystemer til bilindustrien, er Hexagon Agility klar, global markedsleder og har en imponerende rekke OEMs på kundelisten. Hexagon Agility har globalt nedslagsfelt, men estimatene Hexagon Agility presenterte under CMD var utarbeidet før det ble kjent at demokratene erobreret det ekstremt viktige flertallet i Senatet og dermed hele Kongressen. I dag meldte så Joe Biden USA inn igjen i "Paris avtalen", og vi går dermed inn i en ny tidsregning i USA post Trump når det gjelder klimapolitikk. Nå skal klimautslipp for alvor kuttes også i USA. Da sier det nesten seg selv at å fase ut diesel til fordel for gass innen transportsektoren, er blant de enkleste, konkrete tiltakene man kan iverksette for å oppnå øyeblikkelige og målbare reduksjoner av klimagassutslipp. Der finnes også en rekke tidsfrister fra myndigheter rundt om i najoner. Tidsfrister for når utslipp fra forskjellige sektorer MÅ ned. Når det gjelder utslippsverstingen tungtransport, er lite eller ingenting egentlig gjort til nå på dette området globalt, omtrent alt kjører på diesel, så potensialet fremstår som enormt for den klare globale, markedslederen på dette Hexagon Agility. Så skjønner godt at konsernsjef Engeset er stor optimist (ref. artikkel fra Finansavisen i trådstart)!

Så til meldinga til slutt. Den forteller at Hexagon Agility har mottatt miljøsertifisering fra såvel føderale myndigheter som myndighetene i California, for sine naturgassbaserte drivstoffsystemer til General Motors 6.0 L V8 motor.


CARB, EPA approval for Agility gas fuel system

By Mike Brezonick13 January 2021

Agility Fuel Solutions, a global provider of clean fuel solutions for medium- and heavy-duty commercial vehicles, announced it has received 2021 California Air Resources Board (CARB) and U.S. Environmental Protection Agency (EPA) certification for its natural gas fuel system when installed on the General Motors 6.0 L V8 engine.

“These 2021 CARB and EPA certifications demonstrate our continued commitment to driving product development and staying at the forefront in the medium-duty vehicle segment,” said Seung Baik, Agility president. “With the Agility 6.0 L engine fuel system, customers have an attractive option to control fuel costs and meet fleet sustainability goals through the expansion of clean fuel vehicles in their

This new product from Agility enables vehicles such as the Freightliner Custom Chassis MT45 and MT55 walk-in vans, which are built to handle payloads of up to 23,000 lb., to be upfitted with Agility’s proprietary natural gas controls and fuel system to conform with the proposed 2024-2027 new CARB NOX emission regulations, as well as EPA’s standards issued under the Clean Air Act.

Agility said it designed this 6.0 L engine fuel system to simplify vehicle integration and significantly lower the upfront cost.

A business of Hexagon Composites, Agility and its affiliates’ product offerings include natural gas, hydrogen, and battery electric energy storage and delivery systems, Type 4 composite natural gas cylinders, propane, and natural gas fuel systems, and propane dispensers.

https://www.khl.com/news/carb-epa-approval-for-agility-gas-fuel-system/8009642.article

Hele meldingsteksten:

https://www.streetinsider.com/Globe+Newswire/Agility+Receives+Low+NOx+6.0L+2021+CARB+and+EPA+Certification/17818192.html

Agility Fuel Solutions (nå Hexagon Agility)

https://agilityfuelsolutions.com/


Med disse to innleggene håper jeg kanskje å ha bidratt til at enhver i sær iallefall har muligheten til å gjøre seg opp en egen mening om hva man synes om det faktum at markedet i dag verdivurderer MARKET CAP HEX DRIFT/VIRKSOMHET til ~ 0 når verdien av eierposten på 74.39% av aksjene i Hexagon Purus trekkes fra MARKET CAP HEX.

MARKET CAP HEX DRIFT/VIRKSOMHET på ~ 0 er det glade vanvidd og bare tull. Så avslutter med en kurstips: ~ 100 NOK 01.03.2021. Dette er altså et kurstips og ikke et kursmål. Kurstipset jeg ga 15.12. 2020 (sluttkurs 52.85) på 70 i kjølvannet av CMD 11.01.2021satt bra, men er selvsagt ingen garanti for ny suksess. Skal jeg sette "et kursmål a la analytikerne", setter jeg 140 NOK, som dem uten å spesifisere tidshorisonten noe videre.





Redigert 21.01.2021 kl 22:06 Du må logge inn for å svare
laxey
21.01.2021 kl 23:02 3526

midtikøajohnny:
Det går vel også å se det fra en annen vinkel?

Starte med det man mener verdien på virksomheten i Hexagon Composites bør være (sannsynligvis en god del milliarder), og komme frem til at Hexagon Purus er kraftig overpriset? Muligens drevet av tyske retail-investorer?
Det kan jo videre tenkes at de som kjøper aksjer i Hexagon Composites tenker at de 75% selskapet eier i Purus aldri kan selges til det aksjene omsettes for på Merkur - at det er litt vel luftig? At det er av høyst midlertidig karakter...Og også kanskje en konsekvens av få tilgjengelige aksjer fordi 75% av aksjene er låst?

Husk at det ble gjennomført en rettet emisjon i Hexagon Purus i desember på 27 kroner. Jeg antar da at eier Hexagon Composites foretok en verdivurdering i forkant av denne emisjonen, og satt kursen høyest mulig. For de ønsker vel ikke å "gi bort" billige aksjer? For meg virker det derfor kunstig at selskapets markedsverdi har økt nesten 200% på en drøy måned.

Men det er godt mulig du har rett og jeg tar feil.
Har selv valgt å ta gevinst i både Purus og Composites. Ikke fordi det er dårlige selskaper, men fordi jeg synes verdiøkningen har vært litt vel rask, og en antakelse om at jeg kan kjøpe meg billigere inn igjen i løpet av noen måneder. Så får vi se om det var lurt eller ikke.
Lykke til!
Slettet bruker
21.01.2021 kl 23:23 3489

Ja, laxey det er vanskelig å spå. Særlig om fremtiden. Når det gjelder prisingen av Hexagon Purus, forholder jeg meg som du skjønner til prisingen på børsen. Ønsker ikke å mene så mye om den, i denne sammenhengen, for når man gjør beregninger og regner på tallene , føles det riktigst å benytte børskursen fremfor å "finne på" en egen verdi. Forøvrig har jeg registrert at de som påstår noe om prisingen av Hexagon Purus relativt til sektoren, hevder at Hexagon Purus er lavere priset enn peers. Jeg vet ikke. Dessuten har analytiker Mikkel Nyholt-Smedseng i Carnegie som eneste analytiker hittil satt et kursmål på Hexagon Purus. Kursmål 115.

Mer enn nok om Hexagon Purus her. Meningen med denne trådstarten er 100% å sette fokus på det fundamentale innen Hexagon Composites, og jeg mener altså at markedet nonsjalerer det fundamentale innen Hexagon Composites fullstendig og dermed er helt på jordet når det gjelder (den manglende) prisingen av selskapets egen virksomhet ettersom utsiktene for denne, fra et i dag allerede meget godt utgangspunkt, er ganske fantastiske når det gjelder både vekst og fortjeneste. Det er de også når det gjelder Hexagon Purus, men der ligger den store fortjenesten lenger frem i tid, men for en markedsposisjon å være global markedsleder innen lagring og transport av hydrogen slik utviklingen innen hydrogensektoren nå eksploderer!

Hexagon Composites er med andre ord to vekstbomber under et tak = Egen virksomhet + eierpost på 74.93% av aksjene i Hexagon Purus.

Lykke til selv laxey!
Redigert 22.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 12:44 3283

Er kanskje bare som seg hør og bør at et kjempeselskap og en global markedsleder hvis virksomhet allerede prises til ~ 0 på Oslo Børs også faller i kurs på fersk børsmelding av kontrakt på ~ 50 milloner NOK? For en parodi! :)

Ja, ja, karret seg vel såvidt opp i pari kurs akkurat nå, men neida, ned i minus igjen. Kurstips 100 innen 01.03.2021 gjentas!


22.1.2021, 10:55 · GlobeNewswire

Hexagon Agility awarded contract for Mobile Pipeline® transport modules

Hexagon Agility has received an order for TITAN® 53 transport modules with a total estimated value of USD $5.7 million (approx. NOK 48.5 million).

Driving Energy Transformation

“Mobile Pipeline® Type 4 modules enable more than twice the volume of gas to be transported on each trip, reducing both operating expenses and Greenhouse Gas Emissions for our clients,” says Miguel Raimao, Vice President of Mobile Pipeline at Hexagon Agility. “We are proud to be a selected as a supplier to an industrial gas provider as they strive to reduce energy consumption, lower emissions and boost productivity.”

About the market

A significant increase in customer demand for compressed gases, including natural gas, hydrogen, and industrial gases, is driving a need to move greater volumes on every trip. Hexagon’s Titan53® employs the largest composite cylinder in the world, which allows for very high payloads and reduces total cost of ownership for customers.

Timing

As of January 1, 2021, Hexagon Mobile Pipeline combined with Agility Fuel Solutions to form Hexagon Agility. “Today’s announcement is a great start to the union of our Mobile Pipeline® business and Agility, and we look forward to expanding on this relationship in the near future,” says Seung Baik, President Hexagon Agility.

The modules will be delivered in the second quarter of 2021.

Contacts:

Karen Romer, SVP Communications, Hexagon Composites

Telephone: +47 950 74 950 | karen.romer@hexagongroup.com

Hiva Ghiri, VP Investor Relations

Telephone: +47 958 66 790 | hiva.ghiri@hexagongroup.com

About Hexagon Composites ASA

Hexagon delivers safe and innovative solutions for a cleaner energy future. Our solutions enable storage, transportation and conversion to clean energy in a wide range of mobility, industrial and consumer applications.

Learn more at www.hexagongroup.com and follow @HexagonASA on Twitter and LinkedIn

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Securities Trading Act.

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/ReleaseNg/400855974
Redigert 22.01.2021 kl 18:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 14:55 3205

Her kan man se hva dagens flotte, børsmeldte kontrakt faktisk dreier seg om. Imponerende greier! Som alt når det gjelder dette selskapet.


TITAN® - MOVE GAS NOT STEEL

https://hexagongroup.com/products/hexagon-mobile-pipeline/titan-r/
Redigert 22.01.2021 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 16:58 3109

I dag:

Hexagon Agility has received an order for TITAN® 53 transport modules with a total estimated value of USD $5.7 million (approx. NOK 48.5 million).

Driving Energy Transformation
“Mobile Pipeline® Type 4 modules enable more than twice the volume of gas to be transported on each trip, reducing both operating expenses and Greenhouse Gas Emissions for our clients,” says Miguel Raimao, Vice President of Mobile Pipeline at Hexagon Agility. “We are proud to be a selected as a supplier to an industrial gas provider as they strive to reduce energy consumption, lower emissions and boost productivity.”
Slettet bruker
26.01.2021 kl 20:09 2691

Alle meglerhusene ligger i tilbaketrukket posisjon når det gjelder Hexagon Composites i kjølvannet av utskillelsen og børsnoteringen av Hexagon Purus 14.12.2020 og Capital Markets Day 11.01.2021, men Sparebanken Markets har med Hexagon Composites i ukesporteføljen.


https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/01/26/7614267/sparebank-1-markets-anbefaler-ti-aksjer


Edit) Sorry, SEB med kursmål 80 NOK 14.01.2021 er unntaket.
Redigert 27.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
laxey
28.01.2021 kl 10:07 2422

Ser ut som det var lurt av meg å ta gevinst i begge selskaper midtikøajohnny...
Har du fortsatt "kurstips" 100 innen 01.03? Tenker å kjøpe meg inn igjen rundt 45-50.


21.01.21 "Men det er godt mulig du har rett og jeg tar feil.
Har selv valgt å ta gevinst i både Purus og Composites. Ikke fordi det er dårlige selskaper, men fordi jeg synes verdiøkningen har vært litt vel rask, og en antakelse om at jeg kan kjøpe meg billigere inn igjen i løpet av noen måneder. Så får vi se om det var lurt eller ikke.
Lykke til!"
Slettet bruker
28.01.2021 kl 10:59 2367

Hyggelig å høre at du lykkes med strategien din laxey!


"Har du fortsatt "kurstips" 100 innen 01.03? Tenker å kjøpe meg inn igjen rundt 45-50."


I utgangspunktet ja. Helt klart! Så kurstips 100 innen 01.03.2021 står, inntil videre. Det eneste jeg ser imot, er det vi ser nå: Generell markedsuro med bratt generelt kursfall, men det er for tidlig å si hva dette er. Som langsiktig investor håper (og tror) jeg det generelle markedet snart stabiliserer seg, for enorme stimuli-/krisepakker kommer trolig på bordet med det første.

Får jeg rett når det gjelder det generelle markedet, blir det umulig for det hjemlige markedet å fortsette å "underslå"/neglisjere verdiene i Hexagon Purus og Hexagon Composites når selskapene legger frem Q4 2020 og guider henholdsvis 16. og 17.februar. Man kan stå midt i køa og trenger ikke være særlig smart for å skjønne dette. Det er nok å sette av den tida det tar å se Hexagon Composites's Capital Markets Day 11.01.2021 på webcast.

Så hvis du skal vente med å kjøpe deg inn til noen tilbyr deg Hexagon Composites aksjer til 45 - 50, må du nok krysse fingre og tær og håpe på all mulig elendighet i det generelle markedet fremover. Hvis ikke, er jeg stygt redd det kommer til å gro mose på deg i ventetiden. Lykke til!!


Redigert 28.01.2021 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.01.2021 kl 11:56 2318

Interessant fra den pågående debatten om hydrogen i EU. Raskest mulig utfasing av kull og olje til fordel for hydrogeproduksjon, synes alle å være enige om uten reservasjon, bortsett fra "De grønne" som øyeblikkelig kun vil ha "grønn hydrogen" fra fornybart, men de er i mindretall og blir nedstemt på det. Grønnhetsgraden i hydrogenet i forskjellige tidshorisonter er altså kun det som debatteres. Alle vil ha hydrogen raskest mulig!

Ikke bare hydrogen, for det må også anføres at Hexagon Composites's vekstbombe Hexagon Agility estimerer storstilt utfasing av diesel til fordel for Renewable Natural Gas (RNG) (*) når det gjelder tungtransport på vei i årene som kommer.

Så vinn - vinn på alle bauger og kanter og strong bull for Hexagon Group selskapene, uansett vinkling!


HomeNewsEnergy & EnvironmentIndustrial decarbonisationMEPs back natural gas as a ‘bridge’ to 100% renewable hydrogen

MEPs back natural gas as a ‘bridge’ to 100% renewable hydrogen

By Kira Taylor | EURACTIV.com

Gas should be used as a bridging solution to produce hydrogen before green varieties made from renewable electricity become commercially available, according to a motion adopted in the European Parliament’s environment committee.

“Hydrogen may be produced through a variety of processes,” says the motion on the European Commission’s hydrogen strategy, passed by lawmakers on Wednesday (27 January).

In the motion, MEPs express their “clear commitment to the transition to renewable and ultra-low-carbon hydrogen production,” saying this will be crucial to decarbonise heavy industry and achieve the Union’s 2050 climate neutrality target.

But at the same time, they also acknowledge that “during a transitional period, incentives will be required to scale-up renewable and ultra-low-carbon hydrogen in industry and the transport sector”.

Hildegard Bentele, a German Christian Democrat lawmaker who drafted the motion, said the EU should not create hurdles for the hydrogen industry by focusing solely on production from renewables.

“We need a rapid transition to renewable hydrogen, but we also need a bridging role for low-carbon hydrogen” produced from natural gas with carbon capture technology to mitigate emissions, said Bentele, who is form the centre-right European People’s Party (EPP).

https://www.euractiv.com/section/energy-environment/news/meps-back-natural-gas-as-a-bridge-to-100-renewable-hydrogen/


(*) Renewable Natural Gas (RNG)

https://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_natural_gas

Redigert 28.01.2021 kl 12:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.01.2021 kl 15:15 2238

Liker ikke "å svare meg selv" , men her er det direkte sammenheng/fortsettelse fra forrige innlegg...


Equinor er veldig enig med EU-parlamentarikerne som ser behov for BLÅ HYDROGEN i en overgangsfase nå fremover. Akkurat det er vel ikke spesielt overraskende...


Both blue and green hydrogen necessary – Equinor

LAURENCE WALKER
London
NATHAN WITKOP
Bonn
28 Jan 2021
12:50 CET

Montel) The roll-out of hydrogen across Europe is not a question of “blue or green” but of timing and cost and both types are needed, Equinor’s vice president of low carbon solutions said on Thursday.
“In our view, it’s not a matter of which is best. We need both,” said Steinar Eikaas at the European Gas Virtual conference.

“It’s a matter of timing and cost. The overall objective is to meet net zero by 2050,” he said, noting however this target did not have to be met solely by renewable sources.

Blue hydrogen is generally made from fossil fuels such as natural ...

https://www.montelnews.com/en/story/both-blue-and-green-hydrogen-necessary--equinor/1190490
Redigert 28.01.2021 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2021 kl 14:32 1900

Blir Hexagon Composites verdens første aksje med eksplosiv hydrogenmotor? Det ser sånn ut og ignition takeoff kan neppe være langt unna nå.

Bare kort tid til Hexagon Purus og Hexagon Composites legger frem Q4 2020 henholdsvis 16. og 17.februar.

Men fortsatt forholder det seg altså, utrolig nok, slik at markedet vurderer HEX DRIFT/VIRKSOMHET ~ verdiløs, og det er helt, helt absurd. Dette ligner på en kjøpsmulighet noe helt hinsides, i forkant av Q4 2020 17.februar.

I skrivende stund ser det slik ut. MARKET CAP HEX DRIFT/VIRKSOMHET: 0.75 milliarder NOK

Ja, du leser rett. Markedet priser HEX DRIFT/VIRKSOMHET til 0.75 milliarder NOK. Når det er sagt, tror jeg ikke det er veldig mange som selger til dem som nå febrilsk trader aksjen ned i håp om å sikre seg billige aksjer fra de utålmodige og nervøse. Altså, neppe veldig mange aksjer som reelt skifter hender for tida.


Real time:
HEX: 65.20
Hexagon Purus: 71.45


1 HEX aksje (65.20) eier 0.86% Hexagon Purus = 71.45 x 0.86 = 61.45
=>
MARKET CAP HEX DRIFT/VIRKSOMHET PR AKSJE:
(65.20 - 61.45) = 3.75
=>
MARKET CAP HEX DRIFT/VIRKSOMHET:
3.75 x 199 767 989 = 0.75 milliarder NOK
=>
-88.69% siden 11.12.2021 (6.63 milliarder NOK) (*)


*) Siste dag før børsnotering av Hexagon Purus 11.12.2020 var MARKET CAP HEX DRIFT/VIRKSOMHET 6.63 milliarder NOK når man trakk verdien av eierposten på 74.93% av aksjene i Hexagon Purus den gang (4.70 milliarder NOK/27.30 NOK pr. aksje/emisjonskurs før børsintro) fra market cap HEX (11.33 milliarder NOK)

Redigert 05.02.2021 kl 18:33 Du må logge inn for å svare
laxey
08.03.2021 kl 09:24 1200

Da var vi der midtikøajohnny! Grodde ikke noe mose på meg i ventetiden. Det tok jo faktisk bare en drøy måned...Er ikke alltid så dumt å løfte blikket litt ift fundamentale forhold. Jeg legger meg på 45....
Richter
08.03.2021 kl 10:07 1111

Insider kjøp for 3 uker siden!

Flakk Gruppen kjøpte 250.000 aksjer i Hexagon Purus til en gjennomsnittskurs på 53,8497 kroner pr aksje, ifølge en børsmelding.

Flakk Gruppen kjøpte 100.000 aksjer i Hexagon Composites til kurs 58,9124 kroner pr aksje, ifølge en børsmelding.

Flakk Gruppen er et selskap kontrollert av Knut Flakk, som er styreleder i Hexagon Composites.

Etter transaksjonen eier Flakk Gruppen 3.853.721 aksjer. Den totale beholdningen til Knut Flakk og nærstående er 29.484.969 aksjer i Hexagon Composites.