Dagen i dag REC

Slettet bruker
RECSI 21.01.2021 kl 08:28 45294

Hva kan vi forvente av dagen i dag?

Det som er positivt for markedet er Biden. Han tok tidlig tak og signerte 17 president ordre bare timer etter inntredelse. Mye reversering fra Trump. Blant annet paris avtalen er nå signert. Her kommer det til å bli satset stort på fornybart uten tvil, og dette kommer til å skje raskt.

Vi havnet inn under Aker Horizons i går, noe som viser hvor stor tro Aker har på REC. Med tanke på historien til Aker og de selskaper som er under er det kun å forvente høy verdi økning til aksjonærene. Aker kan sakene sine, og IGJEN, de hadde aldri satset på REC om de var usikre på om ML fabrikken starter igjen.

I dag skal TT ha presentasjon for REC. Denne vil ett lass med investorer få med seg, og REC har muligheten synliggjøre muligehetene som er der, og forhåpentligvis belyse noe angående hvor langt de er kommet i prossessen både med å starte ML, VP og G14.
Selvom det kanskje ikke kommer så mye nytt som vi ikke har fått med oss allerede, så er det mulighet tiltrekke seg investorer. Vi har vært flinke grave frem det meste her og legge 1+1 sammen, men det er nok mange som ikke har åpnet øynene enda. Uansett spennende se hvordan han legger REC frem :-)

Tekniske bildet er jeg veldig usikker på hvor skal for øyeblikket. De foregående toppene siden desember har falt masse tilbake etter teknisk topp. Det gjorde vi IKKE i går. Vi traff toppen i kanalen på ca 20.78 og falt, men ble liggende ganske stabilt under, noe vi ikke har gjort de andre gangene. Teknisk sier enda kjøp, og kan hende vi fortsatt bryter oppover. Dagen i dag kan avgjøre dette. Får vi fart over 20.78 og kanskje over 21, da er det bare spenne fast setebeltet. Får vi bearish candlestick i dag vil vi trolig havne mot 19.5 igjen ila noen dager. Men igjen så har vi presentasjonen i dag som kan skape trykk, VP skal veldig snart ha ground breaking day og vi kan lett etablere oss over trendkanalen :-) Ser veldig lyst ut alt sammen nå...
Satt å tenkte selg i går da vi havnet på 20.70, grunnet vi traff i toppen av kanalen, men klarte ikke selge, var så enormt trykk i aksjen, og så det som mulighet at vi kom til å skyte over videre. Håper og tror vi klarer bryte denne kanalen oppover, alt fundamentale ligger der og er tilstede.

Fornybar tiden er virkelig kommet, og dette markedet er enormt, og alle deler av verden skal satse grønt.

Lykke til i dag, så får vi vente i spenning på presentasjonen, og hva som komme frem :-)
Redigert 21.01.2021 kl 09:43 Du må logge inn for å svare
Babbai
22.01.2021 kl 09:58 4982

Mulig det er jeg som tar feil, men hvis man ser på sheetet som heter 22.11.2021 så står det 53.16% for topp 50 (øverst til høyre). Likevel står det 52.7% for 22.11.2021 i sheetet som heter "Overview". Kan det være at de har glemt å oppdatere tallet i Overview-sheetet? Tallene for Top 20 er i hvert fall konsistente
Tycho
22.01.2021 kl 10:05 4929

At større institusjonelle fond er på eiersiden er selvfølgelig et stort pluss. Det viser at fagmiljøene mener dette er en god investering. Samtidig må vi huske at disse fondene styres strengt etter helt konkrete mandater. Det vil ofte innebære at de er tvunget til å selge aksjer som stiger brått, selv om de fremdeles mener investeringen er god. Dette er helt vanlig praksis. De må rebalanser i henhold til mandat. Mandatet setter grenser på hvor mye av verdien i porteføljen én aksje kan utgjøre. Rett og slett risikostyring i fondet sett under ett.

Ellers er heller ikke jeg bekymret når jeg ser disse korreksjonene. Det er helt normalt. Hvor store korreksjonene er sier noe om hvor mange som bruker recsi som et kortsiktig tradingobjekt. Ikke noe galt i det, men jo flere det er jo mer volatil blir akjsen. Da må man tåle litt større svingninger på vei opp. For opp skal recsi. Det er ingenting vi vet nå som tilsier noe annet.
wielkikrol
22.01.2021 kl 10:07 4909

REC snur på en slik dag. Dette er styrke i mine øyne. Bare å laste opp på rød dager.
canarias
22.01.2021 kl 10:22 4734

Mange aksjonærer her som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp, dette er en av aksjene med størst potensiale de neste år på Oslo Børs,
men for å få med seg oppgangen må en finne roen og ikke virre rundt som hodeløse høns.
Danikri
22.01.2021 kl 10:22 4736

Fikk kalde føtter idag og solgte meg ut rett etter 09.00 på -2% i frykt for ett fall.......viste seg å være temmelig nuuub:-) Er nå fult inne igjen men tapte 15.000 NOK på "stuntet". Er nå long for å si det slik :-)
Tommyknocker
22.01.2021 kl 10:23 4722

Ja, det er nesten litt komisk. Det var nok siste gang vi så Røkke og Horizons på forsidene😲 Alt går selvfølgelig til helvete, når den korrigerer litt etter vill oppgang, som vi longs visste kom🧐
Slettet bruker
22.01.2021 kl 10:26 4685

Jeg har hatt REC som eneste aksje, og dessuten penger i indeksfond. I dag lukket jeg indeksfondet og kasta alle eggene i samme REC-kurv.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 10:29 4639

Et godt råd til deg er å holde seg unna skjermen:)
Danikri
22.01.2021 kl 10:31 4638

Ja, ser den, lol
Tanjiro
22.01.2021 kl 10:33 4622

Mye psykologi når man driver med aksjer, de nervøse blir ristet ut og pengene overføres fra de utålmodige til de tålmodige. Veldig kjipt med -15k, men tenker du vil hente igjen disse og enda mer på relativt kort tid:) tør selv ikke å gå inn og ut av aksjen, og har til i dag lykkes med min strategi. Har fortsatt snitt under emiprisen, og tenker å holde meg der i noen år. Har man satt seg inn i et case og har tro på at selskapet vil vokse de kommende årene, så hadde jeg lagt aksjene i skuffen.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 10:36 4590

Flott at listene er rettet :) da er vi enige
Tommyknocker
22.01.2021 kl 10:38 4586

Neida, det er gull å være pålest. Men man kan ikke vurdere en investering på intradag bevegelser. Så for oss er det bedre med lange hender enn kalde føtter! Aksjer svinger, og recsi har en del trading. Lik det eller ikke, men ha en flott helg!
Slettet bruker
22.01.2021 kl 10:46 4470

For de som tviler. Rom ble ikke bygget på 1 dag. Men da var ikke Røkke bas
Slettet bruker
22.01.2021 kl 13:13 3921

Solgte 45%. Ikke pga rec caset men mest pga urolighetene rundt mutantene og virkningene av vaksinene
AksjeRik
22.01.2021 kl 13:22 3830

Tror vi er inne i siste nedtur nå. Kan gå til 18 men tror det snur ved 18.7
Slettet bruker
22.01.2021 kl 13:26 3778

Trodde du hadde slutta med aksjer etter fadesen i funcom?
Slettet bruker
22.01.2021 kl 13:45 3622

G14 er aktive på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/posts/group14-technologies_inauguration-of-president-biden-kicks-energy-activity-6758120759744356352-F6Dw

Under the new administration, renewable energy resources are expected to deliver 70% of the new generation capacity built this year, according to a new analysis from the U.S. Energy Information Administration.

Biden’s energy and climate agenda includes a $400 billion investment on federal procurement of renewables, EVs and batteries. With batteries expected to supply 11% of new capacity, higher-performing battery materials will be essential to power the energy transition.

Read more about the energy agenda under the new administration from Jeff St. John via Greentech Media: https://bit.ly/3sGnGMB

#energystorage #batterynews #Biden #energypolicy #greentechnology
Redigert 22.01.2021 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 14:28 3431

https://www.newsbreak.com/washington/moses-lake/news/2057039886813/company-to-open-solar-plant-in-moses-lake

denne tidligere artikkelen har jeg ikke lest, der sier VP at de allerede har begynt å rekrutere personer... virket som alt var klart med den leasa bygningen... de måtte sikkert tenke større siden de ønsket bygge istede. Charlie gay sier mye her, verdt å lese.

Det er gøy er også at Charlie Gay og tidligere jobbet som Dr. Charlie Gay is the former director of the U.S. Department of Energy (DOE) Solar Energy Technologies Office...
Kontaktene oppover i systemet har han sikkert nok av. Ganske betryggende.

VP kommer til å få mye til å skje veldig snart...
Redigert 22.01.2021 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 14:43 3263

Veldig godt sagt. Hvis noen skal gråte over hvorfor vi ikke fortsetter å vokse og vokse og vokse, så er ikke denne aksjen for deg.

Sagt det million ganger; REC Silicon er den beste aksjen i hele Norge, hvis du tenker langsiktig. Hvis du tenker kortsiktig, hopp på NAS og trade det!
Vi kommer til å komme oss til tresifret, uten tvil og mye høyere enn det også, men veien dit vil være fylt med opp, ned og sidelengs.

Vi er på nivåer nå som ikke har vært testet på over 5 år. Dette er så stort! Endelig har ting snudd for REC Silicon, med to gode kontrakter med VP og G14 - og mange andre kontrakter som vil komme i år og hvert eneste år fremover! Det er INGEN i EU eller USA som kan produsere varene REC Silicon produserer. Senest i går sa TT at de er i dialog med 3 nye potensielle samarbeidspartnere. Verden er bestemt, grønt er fremtiden - og da vil et selskap som REC Silicon, som produserer ingrediensene de andre grønne selskapene trenger - vokse enormt! Men du må ha tålmodighet! Du må ha is i magen! Du må ha troen på selskapet og laste opp så mye som du kan!

Slutt å tenke dag til dag og begynn å tenke måned til måned, år til år! Flere av dere som minner meg om min tid som medlem i Reddit/Teslainvestors, hvor flere solgte seg ut på knallbillig pris, bare fordi de ikke tålte opp ned og sidelengs. De GRÅTER i dag! Hvis du har tro på selskapet, len deg tilbake, la markedet styre prisingen og ha tillit til at casen er sterk nok til at fundamentet vil presse prisen oppover, sakte, men sikkert.

REC Silicon kommer til å blomstre i 2021. Jeg har sagt dette siden 2020, helt opp til deg om du skal være med på reisen eller ikke. Men for oss som er longs, så bryr vi ikke oss om vi går ned 5-6% etter å ha vokst med 15-20% ned (akkurat nå er vi 11.67% opp til uken). Husk; du får ikke flere hundre eller tusen prosent avkastning ved å stirre på skjermen konstant og sippe over at prisen ikke er der du ønsker at den skal være. Du får det ved å fortsette å investere når du har troen, men markedet ikke har priset inn det du ser!
Slettet bruker
22.01.2021 kl 14:54 3119

https://finansavisen.no/nyheter/kommentar/2021/01/22/7612704/historien-om-rec-boblen-i-2007-er-svaert-aktuell-i-dag

Artikkel om REC. Har noen lest denne? Er en kommentar, men virker negativ, haha. Er ikke betalende medlem på FA.
Redigert 22.01.2021 kl 14:55 Du må logge inn for å svare
Tycho
22.01.2021 kl 14:59 3103

Har ikke tilgang dessverre. Men i overskriften alene blir jeg skeptisk. I mine øyne kan ikke macro-forutsetningene i 2007 sammenliknes med dagens forutsetninger. Det er nå så mye regulatoriske og finansielle muskler som presser store penger inn i segmentet som recsi skal serve. Det var det ikke i 2007. Vesentlig forskjell i forutsetningene. Men, jeg tar forbehold om at jeg ikke har lest kommentaren. Alle syn bør deles og komme frem. Men om poenget er at situasjonen er lik den i 2007, ja da blir jeg skeptisk. Da likner det mer på en taktisk drittpakke for å riste løs billige aksjer i så fall.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 14:59 3121

er ikke negativ... virker bare som han prøver si NEL er en boble og sammneligner den med REC i sin tidligere tid rundt 2007...
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:00 3134

boblen i 2007 er svært aktuell i dag
Da solenergiselskapet var verdt 149 milliarder kroner, ropte de fleste analytikerne «kjøp». Så falt aksjekursen 99 prosent.


BOBLE: REC var den grønne boblen som sprakk i forrige tiår. Her fra en kvartalspresentasjon i 2008 med konsernsjef Erik Thorsen og IR-direktør Jon André Løkke. Foto: Iván Kverme
Kommentar
Christer Teigen
14:28 - 22. jan. | Oppdatert 14:40
Høsten 2007 fikk den tidligere amerikanske visepresidenten Al Gore Nobels fredspris sammen med FNs klimapanel for deres innsats for å skape og spre større kunnskap om menneskeskapte klimaendringer.
I november samme år toppet aksjekursen ut i Renewable Energy Corp. (REC). Markedsverdien var 148,8 milliarder kroner, noe som gjorde selskapet til det tredje mest verdifulle på Oslo Børs.
Solenergiselskapet produserte den gang alt som skal til for å lage solcellepaneler – fra silisium ved fabrikken i Moses Lake (som REC Silicon fortsatt eier i dag), til wafere, celler og paneler.
Optimismen rundt selskapet og dets vekstpotensial var enorm. Politikere i flere store land hadde innført subsidier til solenergi, og Al Gores dokumentar om klimaet «En ubehagelig sannhet» ble sett av alle.
OBX-selskapene, 10. oktober 2007
Selskap Markedsverdi (i mill. kr.) P/E
StatoilHydro 580.015 9,7
Telenor 213.814 13,44
Renewable Energy Corp. 148.788 323,66
DnB Nor 116.740 11,54
Orkla 106.234 9,5
Norsk Hydro 102.956 6,1
Yara International 59.700 14,82
Aker Kværner 51.512 13,83
Seadrill 50.091 5,58
Petroleum Geo-Services 29.520 15,4
Acergy 28.268 2,97
Aker 27.828 30,76
Prosafe 23.453 28,49
Subsea 7 22.537 4,06
Fred. Olsen Energy 19.308 19,57
Marine Harvest 18.473 10,02
Storebrand 18.386 13,58
Frontline 16.873 0,81
Tandberg 14.835 40,28
Golden Ocean Group 10.509 7,3
Awilco Offshore 9.951 −951,4
TGS-Nopec 9.585 9,95
DNO 9.373 147,86
Norske Skog 8.006 −2,85
Tomra Systems 6.373 15,73
REC ble priset til 323 ganger inntjeningen, ifølge børssidene i Finansavisen 10. november 2007.
Men vent nå litt...Du kan ikke se på inntjeningen i et slikt vekstselskap, og i hvert fall ikke bakover i tid! P/E var mer 40 til 60 på estimert inntjening i 2008, og selvfølgelig lavere og lavere for hvert år frem i tid.
Dette var skyhøye multipler på den tiden. Prisen på penger var tross alt høy – og stigende. Norges Banks styringsrente var på 5 prosent og USA betalte over 4 prosents rente på tiårige statsobligasjoner. I dag er det som kjent meget annerledes.
Ved utgangen av 2007 var det ifølge Bloomberg 18 analytikere som dekket REC. 13 hadde kjøpsanbefaling, tre anbefalte «hold», og to analytikerne klarte ikke å regne hjem verdsettelsen. Goldman Sachs og Fondsfinans var de evige pessimistene, litt som DNB og Pareto er i Nel i dag. Pessimistene er definitivt i mindretall også i de andre av dagens børsnoterte selskaper som deltar i den kommende energirevolusjonen.
Oktober 2007, skrev Finansavisen:

ANNONSE
«Det er ikke for sent å kaste seg på REC-karusellen mener Arctic Securities. Aksjen skal opp 55 prosent til 400 kroner».
I november toppet REC-aksjen ut på 306,50 kroner, verdsatt til 149 milliarder.
I desember 2007 ble REC-aksjen heftig diskutert i Finansavisens årlige «nyttårspanel». Mens Petter Goldenheim mente aksjen var en boble, var REC blant Jan Petter Sisseners utvalgte favoritter:
«Sentimentaksje som kan regnes hjem hvor flow of money vil være en vesentlig driver», sa Sissener om REC.
Kjenner du deg igjen?
Dette er så likt man kommer dagens aksjemarked, der pengene flommer inn i ESG-aksjer.
Men det er ett selskap som ligner enda litt mer på REC enn de andre, og det er Nel. Nel-sjef Jon André Løkke, som den gang var IR-direktør i REC, var veldig opptatt å si at REC var forberedt på at kostnaden på solenergi skulle ned. Dette var positivt fordi solenergi ble mer konkurransedyktig og etterspørselen etter RECs produkter ville da stige. Så var det negativt fordi marginene ble tynnere, men REC skulle motvirke dette ved å kutte i kostnadene. Med RECs plan om å halvere produksjonskostnadene frem mot 2010, ville selskapets marginer faktisk bli enda bedre, ifølge mange analytikere.
På kapitalmarkedsdagen til Nel denne uken, lanserte Løkke et mål om å produsere grønt hydrogen til 1,5 dollar pr. kilo innen 2025.
Kjenner du deg igjen?
I motsetning til Nel, tjente REC masse penger i 2007, og mens Nel er verdt 46 milliarder kroner i dag, var REC verdsatt til 148 milliarder på sitt meste. Men bortsett fra det, er historien nesten identisk. Derfor er det mest sannsynlige fremtidsscenarioet også identisk. Det er ingen grunn til at ikke hydrogenbransjen vil lide samme skjebne som produsentene i solbransjen. Man er kostnads- og teknologiledende til man ikke er det lenger. Fremtidig konkurranse blir knalltøff, og kanskje for tøff.
Men akkurat nå er det god stemning på børsene, enda bedre stemning i vekstselskaper, og euforiske tilstander i grønne selskaper – omtrent som det var i 2007.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:00 3170

I motsetning til Nel, tjente REC masse penger i 2007, og mens Nel er verdt 46 milliarder kroner i dag, var REC verdsatt til 148 milliarder på sitt meste. Men bortsett fra det, er historien nesten identisk. Derfor er det mest sannsynlige fremtidsscenarioet også identisk. Det er ingen grunn til at ikke hydrogenbransjen vil lide samme skjebne som produsentene i solbransjen. Man er kostnads- og teknologiledende til man ikke er det lenger. Fremtidig konkurranse blir knalltøff, og kanskje for tøff.

Men akkurat nå er det god stemning på børsene, enda bedre stemning i vekstselskaper, og euforiske tilstander i grønne selskaper – omtrent som det var i 2007.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:02 3325

litt av det jeg prøvde å forklare i mine siste inlegg i artikkelen over fra Finansavisen i dag.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:02 3348

det som er litt annerledes for rec i dag er at EU, Kina og USA og resten av verden ønsker bli karbon fri frem mot 2050... Dette er planer alle ønsker... Dette er ikke en boble for øyeblikket, og om det skulle være det , er den kun i startfasen og har begynt...
PHOinvestor
22.01.2021 kl 15:07 3270

Virker som noen i FA hater REC. Hva er dette ???
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:10 3276

Ingenting i artikkelen som er negativt for rec slik jeg leser den. Kun for NEL... begynte lese og skjønte ikke helt etterpå hva han egentlig ville fram til. Elendig artikkel..
Dårlig sammenligning... REC har ikke vært noe boble men ble priset høyt men de hadde god inntjening... grunnet det gikk dårlig var pga av handels krigen med kina...
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:12 3270

NEL er motsatt, høy verdsettelse mot kanskje høy fremtidig inntjening... ja KAN være en boble i NEL, det vt man ikke... Hvorfor han drar REC inn i denne sammenligningen vet jeg , ei heller grønne selskaper... ALT var priset for høyt før finanskrisen...
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:13 3291

Sier jo bare litt den verdsetelsen som har vært tdligere med moses lake i full gang... er en grunn til vi er så mange her, i tillegg til analytikere som spår mangedobling... jobbes jo knall hardt for å få denne i gang igjen og alt tyder på det skjer ila 2021... da kan alle legge sammen 1+1 at kursen skal LAAAANGT opp...
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:14 4609

Er heller ikke betalende FA leser - det er det jo ikke verdt. Men en negativt vinklet artikkel om REC som sammenligner selskapet med for 13 år siden sier litt om seriøsiteten til denne avis. Om det er manglende seriøsitet eller rett og slett kompetanse er vanskelig å si. Jeg har til gode å se gode artikler om REC som på em objektiv og faglig er i stand til å skrive om selskapet. Man kunne jo tenke at de ønsker å skrive negativt for å sikre seg aksjer billig, men så stor innsikt er det vanskelig å tilskrive denne gjengen. Noe mer latterlig og meeeget tynt er jo Hegnar TV, hvor Haugen og Hegnar mest av alt ligner på de to eldre herrene på balkongen i Muppet show - eldre herrer like flåsete og grunne som tenåringer (unnskyld tenåringer - kun ment som et bilde).

------
Kan legge til at megler/analysestanden spyttet ut med middels karakterer fra to år med kveldskurs med middels karakterer ved BI har mye kvalitativt til felles med to nevnte herrene i Muppet-show.

Endelig helg :)
Redigert 22.01.2021 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:14 4610

REC Silicon er uten tvil ingen boble. Dette er en aksje som skal flerdobles år etter år. Pareto, jeg beklager for at du tapte 350.000kr på denne aksjen, men mye har forandret seg siden da. Folk har snakket lenge om at denne skal til 1-2kr, men den fortsetter bare oppover. Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å laste inn litt og litt ukentlig / månedlig, da kan du være med på oppturen, og hvis du faktisk har rett og aksjen kræsjer, så kan du få lastet opp enda mer og har cash til gode.

Min personlige mening? Det vil være svingninger både opp, ned og sidelengs, men ser man vekk fra dag til dag og tenker for hele året i 2021? Tresifret er potensialet.
Null
22.01.2021 kl 15:15 4585

Dette er FA på sitt beste, forsøker å forklare NEL sin boble men bruker >REC som overskrift.
det som skjer er at pr i nå i dag så er NEL opp0.4% og REC ned-2,47%
Jeg tror ikke REC kommer tilbake til 149 milliarder, men at med de gode signalene som er der så er det mulig å få til en dobling mot sommeren

gleder meg til Q4 og nye mulige meldinger fremover
t3sm
22.01.2021 kl 15:16 4578

Ref artikkel fra FA;

1) Ved å plussklikke den artikkelen, gjør de Røkke og Aker en tjeneste ved å skremme bort de som ikke kan caset/tradere og som ikke abonnerer på FA

2) Den går over fra å fortelle om "gladagene" til REC til å sammenligne dagens situasjon med NEL.

Lite utdrag fra artikkelen (som jeg har forstått er lov);

"I motsetning til Nel, tjente REC masse penger i 2007, og mens Nel er verdt 46 milliarder kroner i dag, var REC verdsatt til 148 milliarder på sitt meste"

Hele saken her: https://finansavisen.no/nyheter/kommentar/2021/01/22/7612704/historien-om-rec-boblen-i-2007-er-svaert-aktuell-i-dag
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:20 4508

Haha Jeg liker det. Helt enig med deg. Kan gjerne betale 500kr i måneden, men ikke for noe jeg ikke støtter. Du vil ikke høre min mening om norske finansaviser og spesielt analytikere. En gjeng med crooks er det jeg liker å kalle dem.

En bruker skrev ovenfor at artikkelen handlet mer om NEL og REC fra 2007 ble brukt for sammenligning, men tittelen får det til å virke helt motsatt. Latterlig journalistikk.
Redigert 22.01.2021 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:21 4496

traust uke teknisk de neste dagene... kun se frem imot 4-6 dager så vi kan starte neste trinn oppover ;) samt om det kommer noe nytt neste uke. Nå tar jeg helg :)
lav slutt i dag, får sikkert rekyl opp over 19 igjen på mandag.

Er mer en fornøyd med uken, og spesielt at aker tok rec inn i horizon... veldig stor trygghet , og den største årsaken til jeg ikke solgte på siste tekniske topp, samt at VP skal ha breaking ground ila neste uke.
Redigert 22.01.2021 kl 15:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 15:26 4439

Kan være enig med Nel men seriøst rec er langt fra overpriset. Så ha dette i overskriften når han mener nel så er dette helt på trynet er det mulig:) Uansett nel aksjonærene driter i sånne artikler og kjøper bare mer og mer. Tydelig at noen er grinete fordi de ikke er med:)
Redigert 22.01.2021 kl 15:27 Du må logge inn for å svare