ELE - Det som er forventet å skje i 2018/-19

rischioso
ELE 05.10.2018 kl 14:50 25990

Markedet har ikke premiert de forskjellige triggerne som forventet - men det har nok mye med rekkefølgen de er kommet i sammen med diverse forsinkelser og ikke minst at enhver oppgang har nærmest blitt kvalt av BO og av samme grunn er moderasjonsavtalen av 30.08 kommet på plass hvor BO har forpliktet seg til å ikke selge mer enn 10% av det totale volumet over en 6mdr periode.

Gjennom det så vil vi nok kunne merke at salgspresset vil avta i perioder noe som vil gi rom for flere og sterkere kursøkninger og ikke minst at kursen fremover vil kunne stabilisere seg lengre på høyere kurser etter at den er blitt trigget når nedsalget nå vil være begrenset.

https://www.elementasa.com/news/2018/element-utsetter-transje-2-av-den-konvertible-l%C3%A5nefasiliteten-med-tegningsretter

Når det kommer til den strukturerte asset linked token så er det ingen av oss her på forumet som kan forutse hvordan den blir bortsett fra at inntjeningen vil være magrere enn gjennom en asset backed token fra egne gruver. At noen i frustrasjon mener at denne kun er en svada og at selskapet farer med løgn når de melder at de er i ferd med å sluttføre forhandlinger med andre gruveeiere så faller jo det på sin egen urimelighet da majoriteten av Iron Ore produsentene rundt om har en noe lavere IRON kvalitet enn AMI og av samme grunn er den kvaliteten valgt for denne token slik at man gjennom det får høyere volum på token salget når man allikevel ikke skal selge fra egne gruver.

Det at man skal levere langt frem i tid er jo ikke negativt som noen lirer av seg og er jo akkurat det som er basisen for hele token konseptet slik at den enkelte token eier skal kunne spekulere i fremtidige priser gjennom å inngå avtaler om levering allerede nå - så slike avtaler er å forvente blir meldt når som helst så får tiden vise hvor mye kapitaltilgang det vil kreere - mao, den strukturerte asset linked token delen slik vi forstår den i dag blir mer som en bonus å regne - det er først når selskapet får frem virkelige asset backed tokens for nye råvarer i fra egne gruver (Auplata og CMT) som det for alvor begynner å bli interessant for det er der den betydelige kapitaltilgangen ligger - og vi er nå et godt steg nærmere etter at man nå har aktivisert både JV med Auplata og CMT opsjonen i tillegg til at selskapet gjennom erfaringen med den strukturerte token vil bruke desto mindre tid på prosessen med asset backed tokens - mao, det er å forvente at vi får høre mer om dette i tiden fremover.

https://newsweb.oslobors.no/message/460499

Det som er mest nærliggende og som virker å være den aller største triggeren den nærmeste tiden er prod lisensen for AMI og den er i følge siste melding estimert å komme en eller annen gang i perioden 15.10 - 30.11 hvor produksjon og salg av konsentrat vil starte umiddelbart - mao, begge deler er estimert å skje i løpet av q4 dvs innen året er omme. Som kjent skal da inntektene fra konsentrat finansiere utstyret til pellets og det er gjennom salg av pellets de store inntektene ligger.

https://www.elementasa.com/news/2018/ambershaw-metallics-inc-on-track-for-mining-operations
https://newsweb.oslobors.no/message/460658

Så må vi heller ikke glemme at planen med å få AMI på børs er fremskyndet og vil skje allerede i 2019 - da vil man få inn kapital gjennom IPO noe som igjen vil kunne fremskynde finansieringen av pelletsutstyret og pelletsprod om man ikke allerede er i mål med det når AMI går på børs.
Summen av dette vil også kunne bidra til en betydelig reduksjon av behovet for den innvilgede BO fasiliteten og minst langt tidligere enn planlagt.

Kort oppsummert hva vi kan forvente vil skje fremover:

2018

Produksjonslisens AMI - en eller annen gang i tidsrommet 15.10 - 30.11
Produksjon og salg av konsentrat - nov/des
Nærstående Inngåelse av avtaler med andre gruveeiere og service tilbydere for den asset linked token - https://newsweb.oslobors.no/message/454867
Status oppdatering den strukturerte asset linked token med levering fra andre gruver
Økt eierandel i CMT - https://www.elementasa.com/news/2018/planlagt-investering-i-cmt
Planlegging av reelle asset backed tokens med levering fra egne gruver

2019

Økte eierandeler i CMT - https://www.elementasa.com/news/2018/planlagt-investering-i-cmt
Produksjon og salg av konsentrat
Innkjøp av Pelletsutstyr
Produksjon og salg av Pellets
IPO AMI
Etablering av reelle asset backed tokens fra egne gruver
Mindoro nytt

----------------------------------

Så det er ingen mangel på triggere fremover, men kurseffekten virker først for alvor å kunne komme når markedet ser at flere CMT eierandeler blir gjort opp for og at AMI kommer i produksjon noe som nå er nært hvor det også blir spennende og se effekten av London presentasjonen etter hvert.

https://www.elementasa.com/assets/uploads/pdf/Element-ASA_Corporate-presentation_October-2018.pdf

Lykke til med timingen av den kommende reprisingen!
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 11:07 4488

Vi kan vel på et vis forstå det selv for om de hadde ignorert moderasjonsavtalen og lempet ut i hytt og pine slik du beskriver så skulle de jo ha vært tomme for lengst med siste del konvertering noe de ikke er...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 11:44 4447

skrev jeg hytt å pine ris
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 11:45 4442

Nei - men summen av alle dine innlegg om at BO lemper ut betyr vel i hytt og pine...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 11:57 4414

javel, det jeg har sagt i flere måneder er at BO vil bli tvunget til å selge med tap fordi noen presser dem til det du har påstått at det er småaksjonærer som pælmer seg ut, og det er sikkert korrekt i noen grad men ikke i ca en måned i strekk. hvis det kan tolkes som i hytt å pine så kan jeg komme til Thailand å gi deg et kurs i tolking av ord å utrykk :)

ATL i denne aksjen var på 1,14 eller 1,18 og da hadde selskapet bare et nesten verdiløst felt Mindoro som er nesten like verdiløst i dag. selskapet har vel aldri hatt mer assets enn nå og kursen er på de laveste nivåene ever. dette sier noe om tillitten de har i markedet når noen kan mose kursen 27-30% i løpet av en måned med relativt små volumer. og det ser ikke ut til at aksjen er i nærheten av noen bunn nivåer når de fortsetter å selge aksjen ned jevnt og trutt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 12:12 4384

Så hvor har du denne tvang teorien fra? De har ikke liten tid, de har sagt at de er en langsiktig aksjonær, de formidler lån fra investorer som ikke kan kalle tilbake investeringen tidligere enn avtalt så hvorfor skulle BO da ha et ønske om selge med tap?

Ja, de kan selge med et midlertidig tap med formålet å skulle ta med seg flere aksjer opp når det snur for å selge med fortjeneste - det er det jo en logikk i, men at de skulle være tvunget til å selge med tap finnes det ikke noe grunnlag for å påstå.

Når det kommer til at de til stadighet lemper ut slik du påstår daglig så ville jo det ha ført til at delkonverteringene hadde vært solgt raskt - når de nå bruker lang tid så betyr jo det at de ikke lemper ut merr enn det som er avtalt i moderasjonsavtalen.

Når det kommer til den siste tids nedgang så kan den da være relatert til øretrading, robothandel i kombinasjon med BO sitt reduserte nedsalg i påvente av nytt - mao, det virker ikke å være kun BO og/eller en annen større fisk som du også ofte har påstått for da ville det ha kommet frem av TOP20 lista og ikke minst en hyppigere del konvertering fra BO sin side. Det skal ikke mye til å bevege kursen den ene eller andre veien når volumet er såpass tynt, men igjen er man en aktiv øretrader så ser man ofte spøkelser på høylys dag på tross av at det fundamentale er på plass og på tross av at ting går i riktig retning og gjennom det så er man også posisjonert for å miste en betydelig del av oppgangen når meldingen(e) dukker opp som troll i eske om man skulle være så uheldig å være ute med hele eller deler av beholdningen når det skjer...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 12:24 4364

det andre avsnittet du skriver blir vel også bare påstander de solgte så og si hele den første fasiliteten i transje 2 med tap og hvor lenge har de råd å sitte med disse aksjene når vi vet at de må forhåndsbetale Element for hver konvertering, vel dette skulle vel kompenseres gjennom warrantene m.m. men aksje kursen er ikke i nærheten av disse nivåene p.t. og da har de igjen låneaksjene på 5,75 mill og den shorten som de eventuelt sitter på. man skulle gjerne visst hvor mye i pluss de er p.t.

det BO har gjort for å delvis skjule sin agendaen er å splitte aksje kontoen i flere slik de har gjort gjennom UBS, NOM, Bank og newyork m.m. hvis de ikke skal gå på en smell så kan de ikke mose ut aksjer i hytt og pine slik de kunne før. men min påstand er at noen har funnet ut at de skal tvinge BO til å måte selge seg ut med tap. å dermed kanskje tvinge dem til å måtte innløse alle låne fasilitetene de har i markedet. dette vil sende aksjen opp 30%
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 12:47 4330

nopetter,

BO har pengene tilgjengelig for hele lånefasiliteten de har inngått da det er kapital som allerede er formidlet og dedikert fasiliteten. Det er ikke BO som skal gi av sine egne penger til ELE slik at de må selge raskt for å få pengene tilbake - det skulle jo ikke være mulig at du mener alvor...:)

Ellers så er vi nok enig i mye på bunn...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 13:17 4287

ris

da er du på kollisjonskurs med flere om den påstanden

oddivar

I dag kl 08:51
252


Pengene kommer FØR konvertering, konvertering er kun en konsekvens av pengene...

Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 13:18 4249

nopetter,

du har misforstått denne. Den var relatert til at en konvertering ikke nødvendigvis bygger verdier for først så kommer pengene så skal de brukes for å bygge verdier....:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 13:20 4240

niks ris

jeg har ikke misforstått dette nå var det du som surret med argumentasjonen din
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 13:22 4226

nopetter,

hva har jeg surret med - vi får starte der.

Vi har diskutert 2 ting:

(1) Du virker å ha hatt for deg at BO er tvunget til å selge - jeg har svart at det er de ikke og har forklart at de ikke investerer deres egne penger, de investerer andres penger som allerede er på plass og dedikert fasiliteten når den ble inngått.

(2) Så kaster du inn oddivars innlegg som var et svar på noe helt annet - et svar på at pengene for transjen kommer først og i det den er kallet, men konverteringene kommer etterpå som en konsekvens dermed gir ikke konverteringene verdier, men kallingen av transjen så fremt pengene blir brukt slik de var tenkt - til oppgjør for eierandeler.

Så hva jeg surrer med her må du forklare meg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 13:31 4201

du snakker om å bygge verdier det er ikke det denne diskusjonen går ut på. det er hvordan BO utbetaler konverteringen og denne betales på forskudd iht kursen på fasiliteten, jo lavere kursen er desto flere aksjer må konverteres. dette benektet du egentlig og begynner å blande inn verdiskapning iht oppkjøpene saken går ut på om BO utbetaler fasilitetene på forskudd til element eller gjør de det ikke. meningen var at BO skulle tjene på dette ved at de skal selge på et høyere nivå enn konvert.kursen noen har da funnet ut at dette kan de skvise dem på, og min påstand er at det er det faktisk noen som holder på med og har gjort det over tid. ergo må BO selge med tap noe de gjorde med den første fasiliteten av transje 2
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 13:35 4192

Denne diskusjonen om verdier er jo relevant fordi det er jo det som er av betydning. Hva som skjer midlertidig med kursen gjennom salg av aksjene i bytte for pengene som skaper verdier er jo underordnet.

Problemet virker å være hvilken tidshorisont man har - er man øretriller og har sekunders horisont så vil jo det ikke være kompatibelt med verdiskapning for veridene rekker jo ikke å synliggjøres med sekunders mellomrom - ikke annet enn øretraderens egen verdiskaping....)

Kanskje en ide å etablere en øretrader tråd så de med samme tidshorisont kan diskutere det som for dem er relevant...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 13:42 4172

hallo du

du kaller meg for en øre trader implisitt og der er greit selv om jeg trader med deler av beholdningen så vet ikke du nivåene på disse. jeg diskuterte ikke verdiene jeg snakket om hvordan penge strømmen går fra BO går til element. dette har du argumentert imot flere ganger tidligere så nå driver du og foss ror :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 13:54 4152

Jeg kaller ikke deg for en implisitt øretrader, men en delvis øretrader - er klar over at du har fortalt at du kun trader med deler av posisjonen men jeg har også fått med meg at du moser ut så snart kursen går opp noen ører:

LES - nopetter
I går kl 15:24 1197
og jeg moser disse ut umiddelbart kursen går over et visst punkt :)

der ble det bøttet ut ca 200k
Redigert i går kl 15:30

https://forum.hegnar.no/thread/13561/view/226468/0

-----------------------------

* Mao, du er nok selv med på å skape kortsiktige ørebølger både den og den andre veien med deler av posisjonen din...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 14:07 4121

hva er noen ører det blir et definisjonsspørsmål. ja jeg solgte i dag det jeg kjøpte i går og grunnen er at jeg vet ikke hvor langt ned de som presser kursen ned er villig til å gå de har holdt på å most kursen fra 1,45-1,59 siden konverteringen ble gjennomført . til nå ser jeg at de den siste tiden iallfall har presset kursen ned med iallfall 80 øre. og BO sine stunt med å dumpe under konvert.kursen hjelper jo heller ikke på når dine trigger liste ikke slår inn.

jeg tror ikke de vil stoppe med dette før de blir tvunget til det. likner egentlig mye på hvordan PAS bruker å manipulere en aksje slik de har gjort det med mange andre aksjer. da kan man jo stille seg spørsmålet om hvorfor de kjeltringene ville ha anonymisering av alle tradene fordi ingen andre enn husene fikk innsyn. semi svindlere an mass

Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 14:16 4104

Det er når det stormer som værst at man skal kjøpe - i alle fall når man kjenner til hva som kommer...:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 14:20 4094

når denne aksjen går over 5% uten noen triggere da holder ikke jeg på de aksjene. og du så nå kursen ble most rett ned under 1,50. kjenner jeg dem rett så starter de å pælme på med roboter igjen får å få kursen ytterligere ned. slik har de holdt på i ukevis
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 14:24 4039

.....og så virker den å komme tilbake...:)

Nyhetene ligger i kortene så det behøver ikke å komme noen nyheter for at kursen kan gå.

Alt under 2nok er uforståelig så at kursen kan gå mange prosenter uten nytt bør ikke komme som noen overraskelse.

Så får vi andre håpe på at du er ute med traderposisjonen din så du heller gir et ekstra dytt istedenfor å delta med kvelning hver gang den går noen ører....)
Redigert 21.01.2021 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 14:31 4266

gid det hadde vært så vel at det hadde hjulpet på noe særlig. samme metoden som dette så jeg i FUN og QEC og da var det PAS som holdt på.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 14:41 4236

Pass deg nå så den ikke flyr i fra deg mens du ser spøkelser - kjøpersiden virker å bygge seg opp...:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
kombinert
24.10.2018 kl 14:50 4214

Der ble det krysset 3,2 mil aksjer på 1,45
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 14:52 4206

Det kan nok indikere at det er her det snur - det er jo flere som kjenner til hva som kan bli meldt hvilken dag som helst...:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 15:08 4168

mandag ser vi hvor mange aksjer BO har igjen på konto om det ikke kommer en ny konvertering før den tid på 1,30- 1,40

åndenes makt tror selv ikke du på ris. se bare hva kapital har gravd fram av snusk PAS har holdt på med i nyere tid. da er dette kun et supplement av kjeltringsstreker de holder på med p.t.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 15:10 4164

Spøkelser er ditt bord, jeg forholder meg til det som er forventet å komme...)
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 15:11 4156

.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
Lille
24.10.2018 kl 15:13 4149

ABO solgte den posten på 3,2. De store plukker. Dere må slutte å krangle om uvesentlige ting. Følg heller med. Selvfølgelig kommer det ny konvertering ABO er tomme. De selger med rabatt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
oddivar
24.10.2018 kl 15:30 4119

Selvfølgelig kommer det ny konvertering på lavere kurs (1,4 er vel neste nivå vi må kunne anta) og øker utvanningseffekten for eksisterende aksjonærer og slik fortsetter det. Moderasjonsavtalen som har blitt inngått er totalt verdiløs. Det eneste mottrekket mot utvanning er at selskapet selv kjøper aksjer tilbake under konverteringskurs.

Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
Mr Knudsen
24.10.2018 kl 16:10 4053

Vet ikke helt hva jeg skal si om ELE. Det eneste jeg kan si er: Selg aksjene og flytt til NANO. Aksjen er på vei under 1 krone. Merk mine ord.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 16:15 4039

Mr Knudesen alias Yess alias Klaesp alias gud vet hvem.....

Det hjelper lite å unngå å snakke om "transer" ei heller å "bytte nick" i tide og utide for det skinner igjennom...:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 16:18 4636

oddivar,

du må ikke sitte og nistirre på den urealiserte minusen - da mister man lett fokus....

Vi er nærmere enn noen sinne veldig mange ting også slutten på konverteringer på lavt nivå.

Mr Knudsen

alias klaesp, alias yess - merk mine ord...:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 16:24 4621

da gikk det som jeg trodde hvis man skal tro på lille og co hvis de har solgt med rabatt, som jeg tolker som tap. da er det bare å vente på neste konvertering fra BO som er det eneste meldingene som kommer gjennom aksjen. de har altså solgt ca 1,5 mill mellom 1,5-1,60 resten bøttet de ut på 1,45


og da må neste konvertering komme på 1,40 og så er vi i gang igjen ned mot 1,30
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
Mr Knudsen
24.10.2018 kl 16:36 4596

Svært uproffesjonelt å beskylde meg for å være noen jeg ikke har noen relasjoner til, rich. Fint at du er en optimist, men aksjen er død. Den har samme symptomer som IMSK hadde, før den kollapset og måtte ut av børs. Jeg hadde aksjer verdt mer eller mindre 700 000kr da jeg satte meg inn i ELE. Nå har jeg et realisert tap på 250 000kr. Som flere andre har sagt her: Kryptovaluta er hype, og aksjen blir overvurdert av markedet. Dette skjedde da den gikk til 4-tallet. Nå er den på 1,4 tallet. Heldigvis rakk jeg å selge før den nådde disse nivåer. SELG SELG SELG!
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
rischioso
24.10.2018 kl 17:40 4523

Knudsen,

eller ludvigsen jeg er ikke optimist, men realist...:)

nopetter,

nå er du ute med traderposisjonen din - den virker å ha blitt solgt for lavt så skjønner godt at du er stresset for nå er det mye som tyder på videre oppgang legger vi dagens handlemønster til grunn - i morgen vet vi mer...:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
nopetter
24.10.2018 kl 18:05 4487

De inputs lille har kommet bruker å stemme. Jeg ser at han og oddivar har litt forskjellige syn på dette. Og jeg er også temmelig sikker på at det kommer en ny fasilitet seilende dermed har de ingen andre måter å hente inn pengene på med det første. Men når jeg har påbegynt noe så gir jeg ikke opp så lett. Og ja jeg moste dem ut og faktisk litt til fordi jeg ser at de vil fortsette med mosingen.

Som alltid så må man kjøre noen garderinger også i tilfelle de finner på å kjøpe opp aksjen og kjøre en fasilitet eller to på et høyere nivå. De må begynne å se galskapen med hva de holder på med å bøtte ut nye fasiliteter på et stadig lavere nivå.

Hilsen spøkelset herr Ludvigsen fra åndenes makt??
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
FAR100
24.10.2018 kl 21:49 4354

3q blir jævlig bra
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
oddivar
25.10.2018 kl 09:47 4247

Smart av selskapet å kjøpe tilbake -> 1) Motvirker utvanningseffekten, 2) Kommer raskere ut av "konvertingsforpliktelsene" og 3) Kan demme opp mot scenario alla det Auplata har erfart ift. reverse takeover. Thumbs up!
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
nopetter
25.10.2018 kl 12:18 4194

oddivar

du skrev selv i går at det vil komme en ny fasilitet på 1,40 nivået. kanskje de trekker denne ned til 1,50 nivået med dette innside kjøpet. det vil uansett måtte komme en ny transje fasilitet uansett!
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
oddivar
25.10.2018 kl 12:51 4170

nopetter.
Jeg er som vanlig pirkete....1 facilitet består av X (10, hvorav 3 obligatoriske) transjer, der hver transje kan utgjøre Y konverteringer.
Hver konvertering er et resultat av VWAP formel og jeg antar at ABO kan være i posisjon til å foreta en konvertering på 1,4 - det er ikke sikkert de vil benytte seg av denne. Uansett, så er positivt at ELE nå kjøper tilbake for alle av de årsakene ovenfor. ELE vil sikkert kunne kjøpe mer - om det blir over eller under 1,4 vet jeg selvfølgelig ikke. Så lenge man handler under konvertert kurs, vil tilbakekjøpet være innvannende, hvilket er spesielt gunstig for eksisterende aksjonærer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
nopetter
25.10.2018 kl 13:18 4138

en ting er da sikkert det vil komme en ny konvertering, spørsmålet blir da om denne blir på 1,50 eller 1,40. dette tilbake kjøpet er selvfølgelig positivt men ift de nye 100 mill + aksjer som vil bli konvertert, så blir denne innvanningen minimal når det må konverteres x antall mer aksjer enn på høyere kurs nivåer
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare