Hvis du blir vaksinert - kan du....????

Slettet bruker
USA 22.01.2021 kl 22:19 2303

Hvis jeg blir vaksinert: 💉💉💉
1.- Kan jeg slutte å bruke maske? Regjeringens svar - Nei.

2.- Kan de åpne restauranter, puber, barer osv?mRegjeringens svar - Nei.

3.- Vil jeg være motstandsdyktig mot covid? Regjeringens svar - vi vet ikke helt sikkert ennå. Kanskje du fortsatt kan bli smittet.

4.- Jeg vil i hvert fall ikke smitte andre lenger? Regjeringens svar - det vet vi heller ikke, du kan fortsatt sende det videre.

5.- Hvis jeg blir vaksinert, kan jeg begynne å se familie og venner igjen? Regjeringens svar - Nei.

6.- Hvis jeg vaksinerer meg selv og for eksempel bestefar, kan vi klemme hverandre? Regjeringens svar - Nei.

7.- Kan jeg reise igjen? Regjeringens svar - Nei.

8.- Vil vaksinene kunne samles? Regjeringens svar - Nei.

9.- Hva er den virkelige fordelen med vaksinering? Regjeringens respons - Viruset dreper deg sannsynligvis ikke , eller gjør deg alvorlig syk.

10.- Er du sikker på at dette ikke vil drepe meg / gjøre meg alvorlig syk? Regjeringens svar - Nei.

11.- Hvis viruset statistisk sett ikke dreper meg uansett... Hvorfor skal jeg da vaksineres? Regjeringsrespons - For å beskytte andre.

12.- Så hvis jeg blir vaksinert, kan noen andre være sikre på at jeg ikke er smittsom? Regjeringens svar - Nei.

13.- Er det noen bivirkninger av å ta vaksinen? Regjeringens svar - Ja, mange opplever milde bivirkninger.

14.- Finnes det alvorlige bivirkninger? Regjeringens svar - Ja, noen opplever alvorlige bivirkninger.

15.- Hvor mange opplever alvorlige bivirkninger? Regjeringens svar - det vet vi ikke ennå, men vi oppfordrer deg til å melde deg på dersom du opplever alvorlige bivirkninger.
Slettet bruker
26.01.2021 kl 13:19 1292

Forsinkelser hos Pfeizer, forsinkelser host Astra Zeneca.

Vaksineringen kan bli opptil to måneder forsinket.

https://www.document.no/2021/01/26/vaksineringen-kan-bli-en-til-to-maneder-forsinket/?fbclid=IwAR1XmzV42qSkYbLwL1ETbEFbo_06Vus86EjIbmAdZ4UFjO66DZ4oTgs2KxE
Golden Goat
26.01.2021 kl 12:34 1334

Du er så elendig i å gjengi kilder at du kunne passet utmerket til å bli journalist!:-)
pengex
26.01.2021 kl 12:19 1354

Gjerrige svensker stopper vaksinebetalinga. Hvor smart er det ? Varfor gjør dom på detta viset?
Slettet bruker
26.01.2021 kl 11:23 1383

Dagbladet skriver at Israel som har kommet lengst med vaksinering, har funnet at Pfeizer vaksinen virker 36% daarligere enn hva Pfeizer hevder. Da kan vi si goodbye til corona pass. Du kan vaksinere deg, men den virker kun paa 60% av de vaksinerte. Hvor 40% vil bli syke allikevel.

https://www.dagbladet.no/nyheter/nedslaende-vaksinefunn-vekker-oppsikt/73325950?fbclid=IwAR2PFWEn3LMLjuWHwY3oeqxXQAoPCbcuKOANGGi8IU_mwwDI_QeYZ9i_mZU
Redigert 26.01.2021 kl 11:25 Du må logge inn for å svare
Golden Goat
26.01.2021 kl 10:32 1427

Hvis du blir vaksinert - kan du slippe å utvikle alvorlige symptomer ved smitte av coronavirus. Hverken mer eller mindre. Hva forventer du? Vaksine er ikke noe magi.
JosefK
23.01.2021 kl 18:09 1809


Når man graver litt i materien dukker det opp mer og mer:

https://nyadagbladet.se/halsa/tjansteman-pressades-att-godkanna-pfizer-vaccin-trots-stora-brister/

Covid er en massiv pengeoverføring fra skattebetalerne til overnasjonale myndigheter og multinasjonale selskaper.
solid1
23.01.2021 kl 18:01 1824


Ved å vaksinere alle, vil hele verden kunne begynne å fungere normalt igjen. Det er viktig, selv om man ikke har svar på alle dine spørsmål.

Noe underlig, men likevel forståelig ønsker Raymond m/flere å starte vaksinering der det allerede er mest smitte og mest folk.

Det farlige med å diskutere dette, er at hele verden er involvert i pandemien.
Skulle alle tenke slik at vi starter vaksinering der det er mest folk og mest smitte, ville nok Norge komme langt ned på listen for å få vaksine.

Noen vil hevde at "vi har jo en avtale om x-antall vaksine til Norge" uansett?? er svaret at: kan Raymond endre vilkårene, kan nok andre gjøre det samme.
Uansett, lykke til alle sammen. Enten du bor i nord eller sør.
Slettet bruker
23.01.2021 kl 17:00 1884

Politikere worldwide er bare ute å forsvare den idiotpolitikken man har bedrevet, basert på et engelsk og et amerikansk analyseburo med sterk tilknytning til rike høyreekstremister.
Samtlige scenarioer de beskrev har vært feilslåtte. Man burde i utgangspunktet hatt en tilnærming slik som i New Zealand, men man har tilsidesatt vitenskapen og hørt på kapitalkrefter isteden.
Det betaler vi en skyhøy pris for nå, med en totalundertrykking av befolkningen, høye smitte og dødstall, samt tømming av felleskasser til de rike som konsekvens.
Det diskrimineres på utdeling av penger i en grad som ligner på en legitimert form for fascisme: Røkke og gjengen kan bare trykke på den røde knappen og blir oversvømt med penger, og behøver ikke å tenke på å betale noe som helst ut av egen lomme, mens de som trenger det blir fratatt sitt levebrød og må i beste fall ta til takke med smuler. Her har man voldtatt demokratiet, driver med fascistiske tiltak, og kapitalanarkiet er total. Børser står i ATH og korrelerer med smittetallene: Hvor høyre de står, hvor mere kapital som forsvinner i lommene på de som har lommene fulle av penger og burde betale regningen.
I tillegg deles de ut penger til alle gribber som vil ha, inklusiv dopbransjen, som ikke leverer slik de lovet, og som får fantasipriser for dårlige til dels ubrukelige produkter.
Sosial uro blir det effektivt slått ned på, og samtlige som ikke aksepterer statens påfunn blir betegnet som terrorist.
Jeg er drittlei alle løgner vi blir servert: si det som det er, og som virologer har påpekt helt fra starten av: Steng grenser, test hele befolkningen, total lock down i to måneder, og isolering av smittede, for deretter å kunne åpne opp totalt med meget strenge grensetiltak og horrible straffer for de som prøver å komme til Norge uten å ha vært i karantene i to uker. Det kunne man ha gjort ifjor, og det kan fortsatt gjøres i Norge. De blåsvarte vil dog heller at vi få rensket ut samfunnet for utgiftsposter, samt ha en grunn til å berike de rikeste, og finne grensene for hvor langt de kan gå i sin fascisme og undertrykking.
At det går til helvete med mange, at demokratiet opphører osv. driter de en lang marsj i.

Den største skandalen i norsk historie er et faktum, og avslører veldig tydelig at politikere worldwide( uansett farge) ikke ivaretar samfunnsinteresser men er en administrasjon for de rike. Demokratiet har vært syk siden 80 tallet, men har nå avgått ved døden.
Redigert 23.01.2021 kl 17:15 Du må logge inn for å svare
JosefK
23.01.2021 kl 15:58 1943


Saken er at pfizer har overrapportert effektiviteten for vaksinen. Dette vet man allerede:

https://m.youtube.com/watch?v=fo9htB_kXxA

Så spørs det om det noen gang blir stilt noen til ansvar for den stadige propagandaen man blir utsatt for.

Frodon
23.01.2021 kl 14:41 2012

Her er et lite utdrag fra ca 13-14-15 januar 2021, hvor redaktøren i Kapital blant annet skrev:

"Det vi kan gjøre, er å bestille årets sommerferie nå. Hvis alle som ikke er mer berørt av krisen enn at vi ikke har fått krysset av på bucket-listen på et år, nå bestiller fly, hotell, pakkereiser eller cruiseferie, som vi uansett hadde planlagt, vil vi bidra til å redde en næring i knestående.

I skrivende stund rulles corona vaksinen ut over store deler av Europa og USA, så selv helseministeren Bent Høie og assisterende helsedirektør Espen R. Nakstad er optimistiske med tanke på Europa-ferie i sommer"
Slettet bruker
23.01.2021 kl 10:24 2125

Hva slags folk snakker du egentlig med?
Slettet bruker
23.01.2021 kl 10:23 2131

Du må snakke med mye uvitende folk!
Utrolig!
Frodon
23.01.2021 kl 10:18 2151

Jeg snakker daglig med mye folk Kjepet, dette er dessverre ikke kjent i hele tatt. Du skulle bare visst hvor mye folk som kjøper utenlandsturer nå, for fra påsken er pandemien over.....tror veldig mange
KJEPET
22.01.2021 kl 22:55 2264

Takk for en fin oppsummering, men dette er nok kjent stoff for de aller fleste nordmenn.