Moniker
29.01.2021 kl 11:31 1102

Ok

Kynikeren i meg sier at ledelsen ville ut i media for å stagge kursfallet ved å henvise til generelle ting de ikke kan bli tatt på om det ikke blir noe av...
Slettet bruker
29.01.2021 kl 11:38 1081

Mye tyder på at 2021 blir det store gjennombruddsåret for Life. Sannsynligvis ser en helt annen kurs når sommeren kommer. Kjøp mens kursen er lavt på 3 tallet og sjekk så aksjekontoen og verdien på Life når sommeren kommer. Sjeldent en får slike muligheter i markedet (se på AZT i fjor, Life har minst det samme potensialet).
Gullit
29.01.2021 kl 11:39 1077

Mener du att de ikke skal nevne for markedet mulighetene som er der? Da er det mange aktører som gjør feil.
Moniker
29.01.2021 kl 11:45 1060

Ah Gullit er tilbake. Du besvarte meg aldri på om du jobber i Lifecare, heller ikke benektet. Virker som tar kritikk mot selskapet svært personlig...

Er selvfølgelig ok å svare hva som skjer dersom E24 eller andre spør. Men, jeg ser ikke personlig hvordan dette er så veldig store (eller uventede) nyheter for å investere i Lifecare. Tipper at NHY, YAR, DNB jobber med mye rart til en hver tid før de snakker om det (mer naturlig når en nærmer seg kommersialisering etc.).
Dubois
29.01.2021 kl 12:41 1001

Tror ikke ledelsen bryr seg om hva kursen er idag eller imorgen, når de vet at aksjekursen vil være i en helt annen liga ved en komersialisering.
Bullogull
29.01.2021 kl 15:03 898

Ktk52: Inntektene fra salg av cantisense skal finansiere utviklingen av sencell.

Bambuss: ingen som kunne advart på forhånd. Ceo i DD har uttalt seg veldig fritt ved flere anledninger. Som feks da DD var på randen til konkurs i juni (samtidig som lc meldte meldte forventet godkjenning innen noen uker).

Greit å ha et nøkternt forhold til det som kommer fra lc. Hvorfor brannslukke via e24 nå? Kan emisjonen komme tidligere enn først antatt? For jeg leser ingenting nytt og kun ting man bør forvente fra et slikt selskap.