Dubois
28.01.2021 kl 11:43 3759

DD og Lifecare sin største feil var å regelrett love en snarlig lansering, da det egentlig ikke var realistisk. Det er mange selskaper på merkur som sliter med kommunikasjon og det fører bare til pump and dump, fordi i den virkelige verden så tar ting tid.
Redigert 28.01.2021 kl 11:43 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
28.01.2021 kl 12:11 3709

Skal si jeg bommet på inngangen nok en gang i Life i går. Håpet at 3,73 skulle være en fin inngang. Men da satser vi på at dagens lave inngang vil bære frukter. Ned mot 3 blank "må" jo være innafor på sikt?
Dubois
28.01.2021 kl 12:14 3698

Det er usansynlig at life har satt ath for siste gang, og det var vel rundt 9kr.
Slettet bruker
28.01.2021 kl 13:44 3574

Jeg har iallefall gjort en god gjerning idag.Fikk melket ut endel fra Magnus aksjen + kjøpt aksjer i Life ,slik at dem som ønsket og få igjen på skatten får det nå.Takker og bukker.
Bullogull
28.01.2021 kl 15:42 3436

Nå er det vel på tide at dere som driver å hauser denne aksjen tar litt selvkritikk. På tide å gi oppmerksomhet til bidragsytere som mister83 som har klart å hindre en del uerfarne fra å gå på betydelige tap. Det finnes fortsatt en stor nedside i denne aksjen. Sencell kan bli en suksess hvis man velger å stole på det lifecare melder, men mistenker emisjoner og lang utviklingstid.
Slettet bruker
28.01.2021 kl 15:44 3429

En inngang nå på 3.30 er rett og slett januarsalg 70%. Det gjelder å kjenne sin besøkelsestid for snart må en igjen betale fullpris for Lifecare. Formuer tapes og formuer skapes og slike muligheter må en rett og slett bare gripe om en har kapital og ønsker en solid avkastning på investeringen.
Slettet bruker
28.01.2021 kl 16:55 3350

Kan være enig i at mange burde vert advart med og gå inn i aksjen Juli til October da aksjen gikk helt opp til 9 kr,mange uerfarne gikk på en smell der.Desverre så var ikke Mister ute og advarte noen ,han hauset selv .At Mister kommer inn med negativitet etter han solgte forstår seg.At Bullogull nå prøver og få ut siste rest av selgere på disse nivåer sier sitt om BULLOGULL .Eg kastet kortene selv på 4,20 ned til 3,8 men når kursen faller så mye,så gikk eg selfølgelig inn igjen.
YNWA250505
28.01.2021 kl 16:59 3342

when in trouble, double
Bullogull
29.01.2021 kl 03:54 3134

Nå synes jeg du er litt usaklig. Mister solgte vel under det berømte webinaret som førte til at kursen stupte 35%. Kanskje han har litt mer oversikt i hva som skjer i lc enn alt det tøvet du driver å spyr ut. Alle som har fulgt dine synspunkter i denne aksjen har tapt mye penger. Kanskje vil det snu en dag men det er ingenting som tilsier at det kommer et produkt i nær fremtid. Selv om lc melder dette om og om igjen. Når midlene fra EU samarbeidet er brukt opp er det aksjonærene som må ta regningen. Lc ivaretar ikke aksjonærene sine og nyter ingen tillit. Skal bli artig å se hvem som skyter inn kapital ved neste emisjon.
Slettet bruker
29.01.2021 kl 07:36 3036

https://e24.no/boers-og-finans/i/vA3G4j/lifecare-vil-ta-snarvei-til-milliardmarked

Intervju med Holter. Noen vurderinger av dette?
Redigert 29.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2021 kl 07:58 2983

Korekt ,Mister solgte under/etter vebbinaret.Kursen før vebbinaret var da på skyhøye 9,- .Ettter 1 uke var kursen nede på 5 tallet.Skulle noen advart noen så var det før Vebbinaret-..At du nå advarer folk om og gå inn i aksjen som nå ligger snart - 200% etter toppen sier mye om deg.Grådigheten har ingen grenser ser jeg.
ktk52
29.01.2021 kl 08:40 2906

Artig å se denne gjentatte løgnen om at en emisjon skal være innkommende i LC. Det finnes altså en skriftlig avtale om at DD skal stå for kostnadene av videreutviklingen i LC. Her kommer det ikke til å bli behov for penger. Tvertimot, tenker jeg vi kan begynne å diskutere hva man skal få i utbytte i løpet av 2021.
YNWA250505
29.01.2021 kl 09:16 2839

Kanskje du og MrMiser dkal overlate utviklingen av selskapet til de som kan det. Nemlig ledelsen i selskapet:
– Når dere nå sier at dere «reetablerer fokus på Lifecares kjerneteknologi og utvikling», er dette samtidig en erkjennelse av at det var et strategisk feilgrep å satse på coronatester?

– Nei. Det arbeidet som har funnet sted i Digid har medført viktig utvikling innen produksjonsforberedelse som også er svært nyttig for Sencell i fremtiden, sier Holter, og legger til:

– For øvrig har vi fremdeles stor tro på potensialet knyttet til Cantisense hurtigtesten – både knyttet til bekjempelse av covid-19 og potensialet for bredere testmuligheter for andre virus.
HP17
29.01.2021 kl 10:08 2785

Les e24 i dag nøye, det er en solid positiv guiding fra Lifecare. Hold på aksjene folkens og la alle som ønsker inn i selskapet begynne å betale for Lifecare

- Lifecare vil ta snarvei til milliardmarked
Biotekselskapet Lifecare øyner en mulighet for raskere kommersialisering av sin sensorteknologi. Markedet er på over 30 milliarder kroner, og vokser kraftig.
Nå øynes en snarvei til inntekter for det Bergen-baserte selskapet. Vi har grunn til å forvente at en «wired» Sencell-løsning vil innebære en betydelig oppjustering av funksjonstid slik at diabetikerne kan slippe å skifte utstyr for avlesning så ofte, sier Holter.

- Stor tro på potensialet knyttet til Cantisense hurtigtesten – både knyttet til bekjempelse av covid-19 og potensialet for bredere testmuligheter for andre virus.
bredere testmuligheter for andre virus - hvis Lifecare lykkes her, hvor stort kan det bli?

https://e24.no/boers-og-finans/i/vA3G4j/lifecare-vil-ta-snarvei-til-milliardmarked

Dette selskapet priser nå markedet kun til ca 285 millioner, var det noen som snakket om muligheter til å gjøre gode investeringer i januar 2021?
Redigert 29.01.2021 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
Moniker
29.01.2021 kl 10:28 2745

Jeg har lest nøye og ser ikke at dette er mer enn generell positivitet fra ledelse som en nesten må forvente. At produktene i Lifecare og DD kan ha symbiose er vel hele poenget for Lifecare å gå inn i DD? Hva konkret mener du er nyhet her?

Ser at hausserne begynner igjen nå. Bambuss solgt og kjøpte seg inn igjen. Er lite moral og etikk her, snart kommer vel rosgun inn igjen. Bambuss er uansett småaksjonær, under 100k aksjer og generelt utdaterte aksjonærlister ettersom han ikke har betal abonnement. Daglige oppdateringer av topp 50 denne uken viser at de største kjøper mer. Nordnet liv den eneste med reduksjon fra i går til i dag (men netto økt denne uken), noe som vel er typisk at småaksjonærer får panikk en dag før kursen snur.

Slettet bruker
29.01.2021 kl 10:33 2733

😂😂🤣🤣 Så fint.Alt du vet Moniker.
51 Øvrige investorer 29.99% 88 239 871 24 375 655 -615 565 Som du ser vennen,så er øvrige innvestorer ned i 29,99%.Det vil si at når det smeller til så smeller det bra.Ps skal pante noen flasker idag,kanskje jeg da har nok til et nytt abonoment til Socktalk.😂😂😂
Redigert 29.01.2021 kl 10:37 Du må logge inn for å svare
Dubois
29.01.2021 kl 10:35 2726

"I tillegg til å utvikle sin egen sensor, vil Lifecare også se på muligheten for å bruke sin patenterte Sencell-teknologi på dagens konvensjonelle produkter, for å forbedre dem."
Moniker
29.01.2021 kl 10:41 2700

Takk. Det er i hvert fall klart at du har lite innsikt, hausser og generelt bidrar lite til økt forståelse av selskapet. For meg er det mer nyttig med skeptikere som deler fakta om selskapet og ansatte.

At øvrige (altså mindre enkeltposter) er vel helt typisk i nærmere panikk. Det er vel de som har minst råd til å ta tap. De store er ofte veldiversifiserte og tåler at en enkeltaksje går til null.
Moniker
29.01.2021 kl 11:07 2662

Ok. Det er vel forventet av ledelse generelt? At de til enhver tid ser på mulighetene for produktene sine? En mer konkret nyhet ville vært om de hadde ansatt en teknologiekspert til å utvikle, investerer i et prosjekt, hva de ser potensiale i e.l.. Det ville vært positivt for aksjen og mer langvarig en enkeltdager opp og ned.

Dubois
29.01.2021 kl 11:25 2625

Et nytt fokusområde er fortsatt en ny nyhet
Moniker
29.01.2021 kl 11:31 1235

Ok

Kynikeren i meg sier at ledelsen ville ut i media for å stagge kursfallet ved å henvise til generelle ting de ikke kan bli tatt på om det ikke blir noe av...
Slettet bruker
29.01.2021 kl 11:38 1214

Mye tyder på at 2021 blir det store gjennombruddsåret for Life. Sannsynligvis ser en helt annen kurs når sommeren kommer. Kjøp mens kursen er lavt på 3 tallet og sjekk så aksjekontoen og verdien på Life når sommeren kommer. Sjeldent en får slike muligheter i markedet (se på AZT i fjor, Life har minst det samme potensialet).
Gullit
29.01.2021 kl 11:39 1210

Mener du att de ikke skal nevne for markedet mulighetene som er der? Da er det mange aktører som gjør feil.
Moniker
29.01.2021 kl 11:45 1193

Ah Gullit er tilbake. Du besvarte meg aldri på om du jobber i Lifecare, heller ikke benektet. Virker som tar kritikk mot selskapet svært personlig...

Er selvfølgelig ok å svare hva som skjer dersom E24 eller andre spør. Men, jeg ser ikke personlig hvordan dette er så veldig store (eller uventede) nyheter for å investere i Lifecare. Tipper at NHY, YAR, DNB jobber med mye rart til en hver tid før de snakker om det (mer naturlig når en nærmer seg kommersialisering etc.).
Dubois
29.01.2021 kl 12:41 1134

Tror ikke ledelsen bryr seg om hva kursen er idag eller imorgen, når de vet at aksjekursen vil være i en helt annen liga ved en komersialisering.
Bullogull
29.01.2021 kl 15:03 1031

Ktk52: Inntektene fra salg av cantisense skal finansiere utviklingen av sencell.

Bambuss: ingen som kunne advart på forhånd. Ceo i DD har uttalt seg veldig fritt ved flere anledninger. Som feks da DD var på randen til konkurs i juni (samtidig som lc meldte meldte forventet godkjenning innen noen uker).

Greit å ha et nøkternt forhold til det som kommer fra lc. Hvorfor brannslukke via e24 nå? Kan emisjonen komme tidligere enn først antatt? For jeg leser ingenting nytt og kun ting man bør forvente fra et slikt selskap.