HYPRO 110 % oppside ser Fearnley Securities

Slettet bruker
HYPRO 27.01.2021 kl 09:05 43169

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/01/27/7614623/ser-110-prosents-oppside-i-hydrogennykommer

Fearnley Securities tar opp dekning av HydrogenPro med en kjøpsanbefaling og setter et kursmål på 105 kroner aksjen, ifølge TDN Direkt.
Redigert 27.01.2021 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
velkjent
04.04.2022 kl 14:52 4185

For en argumentasjon! Seriøst? Slike analytikere må ha fått godt betalt forspådommene sine, for de kan ikke ha noe med verdiansettelse av selskap å gjøre. Aksjeanalytikere må være landets mest korrupte yrkesgruppe.
MorganKane
04.04.2022 kl 22:02 4061

Ukjent,

Snakker om å komme med tåkeprat. Alt tilsier at E24 artikkelen er inne på noe. For å si det mildt. Og det vil komme for en dag når kontraktene begynner å strømme inn. Husk også at i NEL sin portefølje så er gjennomsnittsstørrelsen på prosjektene på ca 1 MW. For Hydropro er hvert prosjekt på nesten 200 MW. Det er åpenbart at det er de store prosjektene som er fremtiden. Det er der pengene ligger. Og i motsetning til NEL så er det opp mot dette hydrogenpro har posisjonert seg. Og Hydrogenpro har til og med bedre teknologi. De har mye mer effektive elektrolyserør enn det NEL har. De har også kommet mye lenger i planleggingen av oppstart av produksjon i både USA og Europa. For å ikke snakke om internasjonalt samarbeid. NEL satser på å være uavhengig. Det funker for småprosjekter, men ikke 200-1000 MW prosjekter som vil komme (bare se på Dg fuels). Dette er en no brainer; om ett år eller to så har Hydrogenpro gått forbi NEL i markedspris (men ikke nødvendigvis fordi NEL har fått redusert sin verdi). Banna bein. Hopp ombord og la aksjene ligge i skuffen ett par års tid og jeg garanterer en flerdobling. Kanskje så mye som en 10-30 dobling. Det er Hydrogenpro som er fremtiden. Ikke NEL.
Redigert 04.04.2022 kl 22:04 Du må logge inn for å svare
velkjent
04.04.2022 kl 22:20 4038

Den dagen det skal investeres store beløp i Kina og Hypro ikke kan stille opp med sin del overtar kineserne. De forlanger vanligvis å ha styringen.
Jeg mener at et selskap som Hypro aldri skulle vært børsnotert før de hadde dokumentert overlevelsesevne. Slik det er nå, er selskapet ikke annet enn et oppblåst pengebeløp og en industriell idé.
MorganKane
04.04.2022 kl 23:57 3988

Investeres store beløp i Kina??? Du har tydeligvis ikke peiling om hva du snakker om. Det skal ikke investeres mye i Kina. Kanskje 20-30 mill NOK til. Deretter vil pengene begynne å renne inn (de har alt begynt å renne inn, ref Q4 presentasjonen). Husk at de fakturerer fortløpende "etter gjennomført %andel" av kontrakt.

Husk også eierstrukturen i Hydrogenpro. Det er ingen søkkrike eiere her som tjener på en utvannede emisjon. Dermed vil eventuelle emisjoner settes himmelhøyt over dagens kurs. Og med kontrakter i boks så er det null problem. Husk også foretningsmodellen. De samarbeider med store industriselskap som får sin del av kaka. Men som også tar sin del av kostnadene Tviler derfor på at det blir noen store emisjoner. Kanskje noen relativt små, for å hente litt mer arbeidskapital, men that's it. Gå og legg deg og ikke kom tilbake før du i hvertfall har lest deg litt opp. Du høres bare dum ut. Bra du er ukjent for å si det sånn.
Redigert 04.04.2022 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Romsdalingen
05.04.2022 kl 10:00 3879

Stigende interesse for selskapet. Kursen stiger og volumet øker. Kontrakten var nok vendepunktet. Kontrakten er også en bekreftelse på at de kan levere store kontrakter til store seriøse konsern. Dette er begynnelsen. Blir spennende å følge med videre.
Slettet bruker
05.04.2022 kl 10:57 3843

Hypro😎,med GIGANTEN Mitsubishi,Clearstreem b. Og Gigantmarked,USA,.......
Dette blir🥳
Slettet bruker
05.04.2022 kl 14:11 3712

Hvem hamstrer HYDROGEN PRO,Clearstreem?,Saga?,?
Slettet bruker
05.04.2022 kl 14:21 3738

Veldig spennende aksje. Solgte 20% i Rec og plasserte i Hydropro på 19.8.
Takk for mye nyttig info fra spesielt MK som gjorde at jeg tok valget.
Grønn hydrogen har vært mye i vinden men en midlertidig sell off i bransjen har gjort det lukrativt å komme seg inn på lave kurser.
Hvilket scenario underbygger du for kurser rundt 300, MK?
Det vil vel verdsette Hydropro til 15 mrd som egentlig ikke er mye sett i lys av både egenkapital og lav gjeldsgrad
velkjent
05.04.2022 kl 14:25 3743

Det hele er et korrupt luftslott.Hydrogen er ikke konkurransedyktig når folk sulter ihjel grunnet høye energipriser og statene ikke har midler til å subsidiere galskapen.
I dagens liste over de 15 vinneraksjene,er det vel ingen som tjener eller noen gang har tjent penger. De kan knapt nok vise til et publisert regnskap og skulle aldri vært børsnotert.
Redigert 05.04.2022 kl 14:27 Du må logge inn for å svare
MorganKane
05.04.2022 kl 23:04 3512

Fornybart,

300 er ikke beregnet utifra Ebitda eller omsetning etc. Kun på bakgrunn av at, slik jeg ser det, Hydrogenpro burde vært priset like høyt som NEL. Og får å få like høy selskapsverdi som NEL må aksjekursen opp i 300-400 (riktignok har NEL ca 2 milliarder mer på bok, men det forsvarer ikke 22-23 milliarder høyere selskapsverdi). Nel går med 10 ganger høyere underskudd enn Hydrogenpro (og Hydrogenpro estimerer at de starter å gå i pluss lenge før NEL). NEL har også en dårligere spissing mot stor industrimarkedet og mindre samarbeid med flere store ingeniørselskap. NEL har kort fortalt en dårligere business modell. Og på toppen av det hele har NEL ikke så bra teknologi som Hydrogenpro (Hydrogenpro sine elektrolyserør er mer effektive/større enn NEL sine).

Jeg tror at neste store kontrakt (på 20-100 mill USD) også går til hydrogenpro. Kanskje allerede før påske. Men i hvertfall i løpet av våren. Elling, Hydrogenpro sin CEO, snakket varmt om nye kontrakter og samarbeidsavtaler som var rett rundt hjørnet for en drøy måned siden. Jeg tror at med første megakontrakt O havn kommer ting til å begynne å rulle. Hold på aksjene noen måneder og kursen vil doble seg. Selv en kurs på 50 kr gir ikke en selakapsverdi på mer enn drøye 2-3 milliarder kr. Ca 10% av NEL. Verden bedras konstant i de korte bildet, men over tid kommer sannheten frem. Jeg ønsker NEL alt godt (og de vil jo også få noe), men når ting nå virkelig begynner å materialisere seg fremover vil Hydrogenpro raskt ta inn mye av forspranget
Redigert 05.04.2022 kl 23:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2022 kl 00:02 3573

Er veldig enig med deg.
Var selv i Nel for ca 3-4 år siden men solgte meg ut når Spetalen gikk ut. Flere millioner tabbe men men slik er det.
Jeg har troen på Hypro og det er teknologien i elektrolysatorene som er kjernen i selskapet. Er det virkelig så høy effektivitet som 93-95% så vil de bli meget ettertraktet.
Slik som deg så sitter jeg på Rec og men det sitter litt langt inne å selge mer der for å gå dypere inn i Hypro men det friste stort.
Når det skal sies om verdi på 15-20 mrd på ett selskap idag så er jo ikke det all verden heller. Største bekymringen er at selskapet kan bli slukt av de store før vi kommer så langt
MorganKane
06.04.2022 kl 05:55 3505

Tja, vanskelig å si. RECSI kommer de også. Seinest i løpet av mai. Spørsmålet er om man rekker inn og ut av Hydrogenpro før oppgsngen kommer i RECSI. Det er sannsynlig,men er det en ting jeg har lært så er det å ha tålmodighet. Og aldri bli for grisk. Jeg har derfor lagt RECSI i skuffen. Vi får se hvor det går. Liten nedside, det er helt sikkert.

Uansett, regn med litt opp og ned i Hydrogenpro også. Men med litt lenger horisont (dager/uker/måneder) skal Hydrogenpro fortsatt kraftig opp. Jeg tror vi får flere nyheter herifra snart.
Redigert 06.04.2022 kl 05:59 Du må logge inn for å svare
Bullfight
07.04.2022 kl 09:22 3199

Ny aksjonærliste, er det større endringer her ?


https://www.nordnet.no/market/news?tab=2
Slettet bruker
07.04.2022 kl 09:23 3194

HydrogenPro,Alden AS inn,Falnes øker.
MITSUBISHI
Gigantmarkeder Tyskland/Europa,USA,India
Slettet bruker
07.04.2022 kl 09:33 3201

Kristian Falnes jobbde tidligere i SkagenFondene i Stavanger. Har han noen nær tilknytning til Hypro?

Skikkelig irritert på meg selv at jeg ikke økte ennå mer i hydropro. Men jeg sitter frem til 2027. Da blir dette endel av min «early retirement»
Redigert 07.04.2022 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
CatchTrader
07.04.2022 kl 11:39 3162


Jeg fikk i dag innsyn i et gruppeprosjekt (05.04.2022), utarbeidet av 6 personer med varierende bakgrunn..
De har analysert bl.a forholdet HYPRO og NEL - De mener at de har satt seg godt inn i "casene"
I deres rapport kommer de frem til at HYPRO er kraftig underpriset, (ikke overaskende)
Det som kanskje er litt overaskende er kurs 236 kr pr aksje i HYPRO

Dette er ikke en hausemelding, jeg vil gjerne høre hva dere med kompetanse, som har fulgt og lest dere godt opp i dette papiret.
Sammenlignet med NEL, burde HYPRO ligget på kr 236 ? Hva er forklaringen på det og hvorfor er da HYPRO så lavt priset i dag?
Eller er det NEL som er ute å flyr med vinger de ikke har?
Bullfight
07.04.2022 kl 11:55 3173

Er det mulig å få lagt ut analysen her ?
CatchTrader
07.04.2022 kl 12:15 3147


Jeg fikk ikke med meg rapport (men knipset et bilde av en side med mobilen), men jeg vet at minst to av de som var med på dette også er skribenter her.
Så dere må gjerne dele deres kloke ord her, eller kommentere det dere har kommet frem til.
Slike tall trenger en god forklaring (for oss som ikke sitter med kompetansen)
Grunnpilar
07.04.2022 kl 13:52 3112

NEL hadde en omsetning i 2021 på 798 mill og er i dag priset til 23800mill, som gir en P/S på 29,82.
HYPRO sin kontrakt på ca 400 mill vil gi en omsetning i 2022 på ca 450mill ( pga de har andre salg også ) og de er priset til 1300mill, som gir en P/S på 3,25.

Hvis disse 2 selskapene skal prises med hensyn på SALG/omsetning, så skal HYPRO opp i kurs til (29,82/3,25= 9,17) 9,17 ganger det den er i dag. Altså skulle egentlig HYPRO hatt en kurs på ca 207 kroner. Eller så skulle NEL hatt en reduksjon på tilsvarende, og kostet i dag 1,66 kroner.

Har ikke detaljene på denne kontrakten på ca 400mill, noen her som vet når dette skal bli levert ? da kan vi evt si om de 400mill kommer samlet på dette året.


Markedet har nok ikke fått opp øynene ennå, men det kommer nok kort tid etter Q1 tipper jeg.
Redigert 07.04.2022 kl 14:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2022 kl 21:20 2995

Interessen for aksjen er nå iallfall tilstede. Var oppe i 8% på det meste idag selv på en rød dag på ose og Hvor hydrogen aksjer i USA igår kveld falt endel.
Blir spennende å se Om flere kontrakter Kommer nå i q2.
McCartney
07.04.2022 kl 21:26 3001

Se her ja, da fikk jeg lokket frem en tråd med mye info 😁 takk for det.👍
CatchTrader
08.04.2022 kl 00:38 2951

Blir noen spennende uker fremover 😊
Bullfight
08.04.2022 kl 07:08 2860

HydrogenPro: 2021 Integrated Annual and ESG Report
8.4.2022 07:00 · Oslo Børs

Copy link
HydrogenPro has today published its 2021 Integrated Annual and ESG Report. The
report is attached and available on the Company's website.

The report includes the complete 2021 Annual Accounts with notes, prepared under

IFRS, and the Company's initial ESG report.

Highlights during 2021 and year-to-date in 2022 include:

* Received one of the world's largest electrolyser system purchase orders

- April 2022: Received firm purchase order from Mitsubishi for one of the

world's largest electrolyser system contracts ever, with an initial

contract value exceeding USD 50 million.

* Acquired world-leading electrode company

- Jan 2021: Acquired world-leading electrode technology through ASP in

Denmark. This is a game changing technology advantage that reduces

electricity consumption by 14% which equals approx. the investment

cost for the entire plant in a total cost of operation perspective,

with variations depending on the electricity price. Industrial-scale

production facility in operation from end of 2021.

* Strategic move to manufacture complete electrolyser systems

- Nov 2021: Signed agreement to acquire leading Chinese high-pressure

alkaline technology company, including world-wide IP rights. The

capacity of the Chinese entity has been expanded to more than 30

people with a new board and CEO. The first HydrogenPro electrolysers

are in production, and capacity will be 300 MW per year.

* Achieved ISO certification

- To ensure products and services meet the needs of customers through an

effective management system through internationally recognized standards.

* Active sales pipeline by year end 2021 of 12 GW

- Never seen a stronger market. In addition, several engineering studies

are in progress for major companies for large scale production plants.

Update on purchase order announced on 24th of August 2021:

The world's largest single-stack high-pressure alkaline electrolyser system is

currently being fabricated in China. Covid-19 infection control measures in

China in 2022 have led to a lockdown which has caused delays. The main part of

the gas separator skid has been completed, and the assembly of the electrolyser

is ongoing, where progress is pending a Covid-19 lockdown at a sub-supplier. The

production of the system will be finalized within four weeks after the

sub-supplier re-opens its facilities. The current delay has no negative

contractual implications for HydrogenPro. After the system is completed, it will

be transported to Norway for installation and commissioning.

Impact of transition from NGAAP to IFRS:

The effect of the transition from NGAAP to IFRS on equity and financial position

and the consolidated profit and loss are explained in detail in the notes to the

consolidated financial statements. The main effect on the profit and loss

account for 2021 was an increase in personnel and other operating expenses of

NOK 6.3 million and a reduction in depreciation of NOK 1.0 million due to a

difference in consideration of the recognition criteria under IAS 38 (intangible

assets under IFRS) vs. NGAAP, leading to a reversal of NOK 6.3 million

previously capitalized costs, which increased the personnel and other operating

expenses in the income statement by NOK 1.3 million and NOK 5.0 million

respectively. The decrease in depreciation and amortization under IFRS reflects

a reversal of deferred tax liability related to the technology of the

subsidiary, Advanced Surface Plating ApS. As a result, the initial value at the

date of purchase was decreased, influencing the basis for amortization in 2021.

Consequently, the loss before tax was NOK 5.2 million higher under IFRS than

under NGAAP, whereas the net loss for the year end increased by NOK 5.4 million.

The conversion effects on the financial position resulted in a decrease of NOK

13 million in total assets, mainly related to intangible assets and the

treatment of leases by right-of-use assets recognized under IFRS 16. Current

assets were unchanged. Non-current liabilities decreased by a total of NOK 9

million, reflected by the deferred tax liability reversal of NOK 10.4 million,

and a recognition of non-current lease liability of NOK 1.4 million. In current

liabilities, a lease liability of NOK 1.6 million was recognized. Total

reduction in equity as a result of the IFRS-transition was NOK 5.6 million.

For more information, please contact:

Elling Nygaard, CEO, +47 908 44 194, elling@hydrogen-pro.com

Martin T. Holtet, CFO, +47 92 24 49 02, martin@hydrogen-pro.com

About HydrogenPro:

HydrogenPro designs and supplies customized hydrogen plants in cooperation with

global partners and suppliers, all ISO 9001, ISO 45001 and ISO 14001 certified.

The Company was founded in 2013 by individuals with background from the

electrolysis industry which was established in Telemark, Norway by Norsk Hydro

in 1927. We are an exper
Redigert 08.04.2022 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
MorganKane
08.04.2022 kl 07:45 2926

Det er mange tall man kan sammenligne direkte mellom de to selskapene. Eksempelet som beskrives her er jo grei nok, men hensyntar ikke kontrakter som NEL har inngått i 2022 (eller slutten av 2021). Det er også slik at kontrakten med Mitsubishi vil fordeles mellom 2022 og 2023.

Det er hva som kommer videre fremover som må ligge til grunn for hvilket av de to selskapene man satser på. Jeg tror NEL klarer seg bra, men Hydropro klarer seg likevel ekstremt mye bedre. Dette fordi Hydrogpro har valgt en litt annen businessmodell. Hvor samarbeid og lokal produksjon i de ulike markedene har ligget til grunn fra dag 1.

Se for eksempel på Mitsubishi. De satser noe ekstremt på hydrogen. Det samme med L&T. Og ABB for den saks skyld. Det er samarbeidet med disse store industrikonsernene i kombinasjon med den beste teknologien som vil gjøre at Hydropro drar avgårde med de store kontraktene. Noe som igjen vil gi fart på aksjekursen.

Se for eksempel linken under. Mitsubishi vil satse 16 milliarder USD på den grønne industrien frem mot 2030. I tillegg kommer beløp fra samarbeidspartnere. For å si det slik; Hydrogenpro ligger svært godt ann til å få kontrakter på elektrolyserør i forbindelse med disse massive utbyggingene som beskrives i linken. Hydrogenpro er fortsatt priset til knapper og glansbilder. Det fortsetter ikke lenge. Banna bein💪

https://www.japantimes.co.jp/news/2022/04/07/business/corporate-business/mitsubishi-shell-green-hydrogen/
Redigert 08.04.2022 kl 07:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2022 kl 15:20 2795

E24 i dag.


Børskommentar

Tre grønne aksjer med substans og vyer for fremtiden

Det er ikke lengre bare luft og fremtidshåp i grønne selskaper.

Johann D. Sundberg
Børskommentator

Under den grønne aksjeeuforien kom det en strøm av grønne selskaper til Euronext Growth-listen på Oslo Børs. Mange av selskapene hadde lite annet å vise til enn fremtidsplaner, noe notoriske skeptikere ikke har unnlatt å bemerke. Men vi får nå stadig flere eksempler på at det noen har kalt luftige planer, er i ferd med å bli håndfaste realiteter.

Tre selskaper har så langt i år utmerket seg i så måte. Selskapene Hexagon Purus, Horisont Energi og Hydrogenpro har ikke bare forbokstaven i selskapsnavnet til felles. De kan alle tre se tilbake på store gjennombrudd så langt i 2022. Det går an å mene at aksjemarkedet så langt ikke har klart å verdsette gjennombruddene.
-----
De virkelig store kontraktene er det Hexagon Purus som står for. Tidligere i år har selskapet meldt om to gigantavtaler med en samlet omsetningsverdi på 16 til 19 milliarder kroner, for levering av batteripakker til elektriske lastebiler. Med disse kontraktene i bunn, ligger selskapet meget godt an til å nå sitt omsetningsmål på mellom fire og fem milliarder kroner i 2025. Samtidig tikker det inn kontrakter for levering av systemer til hydrogendrevne kjøretøy, noe aksjemarkedet hadde sin primære fokus på da selskapet ble børsnotert i slutten av 2020.

Etter en pen opptur i år, handles Hexagon Purus-aksjen til vel 31 kroner. Det verdsetter selskapet til vel åtte milliarder kroner. Det går an å mene at det ikke er skremmende mye for et selskap som ligger meget godt an til å få en særdeles kraftig vekst i årene som kommer. Kursen ligger dessuten langt under nivåene den lå på ved inngangen til 2021.

https://e24.no/boers-og-finans/i/V9wXPJ/tre-groenne-aksjer-med-substans-og-vyer-for-fremtiden
Grunnpilar
08.04.2022 kl 17:59 2771

svar til : Mitsubishi vil satse 16 milliarder USD på den grønne industrien frem mot 2030

29 mai 2021 inngikk Hypro,H2V industry og Mitsubishi Power Europe en langt varende samarbeidsavtale som vil utvikle og levere Hydrogen prosjekter for å hjelpe Europeiske og Franske initiativ, for å kunne nå målene med lavere utslipp av karbon. Ref «Board of directors report» side 12 i rapporten for 2021.

Så all satsing i Europa ifra Mitsubishi Power, vil slik jeg leser dette ut av denne rapporten jeg refererte til gå til Hydrogen Pro (HYPRO ). Så ser for meg at omsetningen vil øke betraktelig dette og kommende år. De 20mill de omsatte for i 2021 var kun 1 stk for Mitsubishi power. så kom nå nylig en ordre på ca 435mill med 40 stk.
Redigert 08.04.2022 kl 18:04 Du må logge inn for å svare
MorganKane
19.04.2022 kl 08:25 2459

Børre lakkert,

Ny kontrakt med Mitsubishi. Det er bare å bøye seg i støvet. At denne er 20 ganger billigere enn NEL er for meg en gåte.

For å si det på den absolutt mest forsiktige måten som det er mulig å si det på; Løp og kjøp!

https://newsweb.oslobors.no/message/559401
Redigert 19.04.2022 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Winter is Here
19.04.2022 kl 08:30 2457

Vet du hvor mye de har i ordreboken nå sammenlignet med NEL ?
Redigert 19.04.2022 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
MorganKane
19.04.2022 kl 09:52 2450

Kanskje 20-25%

Er ikke sikker. Helt irrelevant. Poenget er at dette er vekstselskaper. Det er videre fremover som gjelder. For eksempel, siste 3 månedene er situasjonen omvendt. Da har Hydrogenpro kanskje hakket inn 3-400% mer.

Hele greia er at du må vurdere hvordan de er rigget iforhold til videre vekst. Ulike samarbeid, ulik teknologi, ulik strategi. Osv. På alle punkter er Hydrogenpro bedre. Det er greit at du kan bygge små anlegg på noen få MW som en uavhengig produsent (NEL). Men hvis du skal opp i størrelser på 100-1000 MW så trenger du store industrielle partnere (Hydrogenpro).

Les deg opp på mine tidligere innlegg hvis du har lyst på lettjente penger. Jeg er allerede rimelig og godt nok lastet (ingenting er uten risiko).
Seriøs
19.04.2022 kl 10:17 2422

Fint innlegg
Slettet bruker
19.04.2022 kl 17:16 2327

Temmelig irrasjonelt dette markedet på Oslo børs. Hadde denne kontrakten på denne størrelsen gått til NEL så hadde de avsluttet i 5-6%. Det er en grunn til at hypro ligger så enormt bakpå i kurs i forhold. Har hypro fått noen omtale i Der Aktionaer?
MorganKane
19.04.2022 kl 19:43 2267

Hva som skjer med kursen på kort sikt er ett fett (om noe så er nedgang på positive nyheter bare ett pluss fordi man da kan kjøpe seg mer opp).

Men tro meg; Hydrogenpro kan lett hoppe 50% til på de nyhetene som har kommet til nå (husk den har allerede nesten doblet seg fra bunnen). Denne uken eller neste. Og så, på toppen av det, kommer plutselig flere positive nyheter. Vær litt tålmodig. Det vil lønne seg.
Slettet bruker
19.04.2022 kl 20:30 2269

Jo tålmodighet er ikke noe problem. Har lagt den i den berømte skuffen og taes frem om 5-6 år.
Sitter og vurdere å laste mer opp på bekostning av REC. Men regner med at hvis jeg selger i rec så kommer det vel ett bud på resten av selskapet og da vil jeg helst ikke sitte ute.
Slettet bruker
19.04.2022 kl 22:34 2237

HydrogenPRO 50m dollar kontrakt kom her:power.mhi.com
Mitsubishi power Americas

Håp for HYPRO her?:hydrogen-central.com
Trykk på Mitsubishi skal samarbeide med Shell 400000tonn grønn hydrogen.

Mitsubishi, Shell,Equinor,går igjen begge steder.

hydrogen24.no
Volga
19.04.2022 kl 22:39 2236

Noen som har sett oppdaterte analyser og eller kursmål for HYPRO? Pareto f.eks.
Slettet bruker
20.04.2022 kl 00:30 2188

India skal satse stort innenfor grønn hydrogen. Regner med at Hypro stiller fremst i anbuds kampen for distrubusjon der og. Kontrakten på 50 mill dollar nå sist var den største elektrolyse kontrakten i verden til nå. Vi har troen