HYPRO 110 % oppside ser Fearnley Securities

Slettet bruker
HYPRO 27.01.2021 kl 09:05 47261

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/01/27/7614623/ser-110-prosents-oppside-i-hydrogennykommer

Fearnley Securities tar opp dekning av HydrogenPro med en kjøpsanbefaling og setter et kursmål på 105 kroner aksjen, ifølge TDN Direkt.
Redigert 27.01.2021 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2022 kl 21:37 3677

MK tak fordi du deler med os

sygt spændende tid vi går i møde...de sidste dages fald betyder nada😀
Redigert 26.04.2022 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
MorganKane
26.04.2022 kl 20:55 3692

Er litt usikker på om dette er grunnlaget for Hydrogenpro sin allerede inngåtte avtale (men litt rart at de tar en investeringsbeslutning før støtte er bestemt). I så fall er de 40 ekektrolyserørene på 5,5 MW hver. Eventuelt så får vi tilleggskontrakter. Eventuelt så er ny kontrakt rett rundt hjørnet. Uansett ekstremt positivt at dette prosjektet nå får offentlig støtte. Og suser avgårde. Og at Mitsubishi stiller med elekteolyserørene. Mitsubishi er gull for Hydrogenpro!


https://power.mhi.com/regions/amer/news/20220426


Edit; Legg merke til ordlyden; "Mitsubishi Power, an industry leader in technology offerings, will provide the hydrogen equipment integration including the 220 MW of electrolyzers....” Hydrogenpro blir ikke nevnt med ett ord. I Mitsubishi sine øyne er de allerede kjøpt opp😄
Redigert 26.04.2022 kl 21:20 Du må logge inn for å svare
McCartney
24.04.2022 kl 13:24 3898

Sletter innlegget, legger inn spørsmålet igjen etter å ha fått kjøpt opp mer 😅
Redigert 24.04.2022 kl 16:12 Du må logge inn for å svare
MorganKane
24.04.2022 kl 10:48 3899

Ja,

Denne husker jeg når du sier det. Blir spennende. Jeg husker feil angående størrelsen, de kan gå fra 0 til 100% så stor størrelse har i utgangspunktet ingen bakside (men usikker på hvordan effektiviteten blir påvirket). Jeg kan ikke noe om PEM, men slik jeg har forstått er PEM (i hvertfall per i dag) mindre effektiv. De fleste sier at det vil være et behov for begge teknologier fremover, men jeg tror High Pressure Alcaline vil være mest brukt for stor industrien. Vi får se. Her er en link om de to teknologiene fra NEL sine hjemmesider. Overraskende nok sier de ingenting om effektivitet (sannsynlig fordi NEL har satset mest på PEM).

Det vil være mange konkurrenter i "hydrogenkappløpet". Jeg satser på hydrogenpro av fire årsaker; 1) Hydrogenproduksjon er ikke rocket science i seg selv, men det vil være forskjell på effektiviteten. Og som vi alle vet, vil effektiviteten til ekektrolyserørene være helt avgjørende. Her ligger Hydrogenpro svært godt ann (hvis det stemmer det de skriver med 94% effektivitet). Jeg stoler på dem. 2) Samarbeid med større industrielle aktører. Hydrogenpro samarbeider tett med større aktører som Mitsubishi, ABB og L&T. Jeg er sikker på at slike samarbeid vil være svært viktig for å få de virkelig store prosjektene. Samtidig vil disse aktørene ta noe av utbygging/utviklingskostnadene (ref Mitsubishi sitt kjøp og testing av nytt ekektrolyserør i sitt eget produksjonstestanlegg ) 3) Dagens verdsetting. Per i dag er Hydrogenpro svært lavt priset sammenlignet med andre hydrogenselskaper. Det gir ikke mening. Dette vil jevne seg ut når man ser hvordan kontraktene fordeler seg. Jeg er sikker på at Hydrogenpro ikke vil gjøre det dårligere her enn andre. Heller tvert imot, ref punk en og to. 4) Oppkjøp. Jo nærmere Mitsubishi kommer reelle investeringer (skal investere over 16 milliarder USD i fornybar energi de neste årene) så vil de øke eierandelen i Hydrogenpro (gitt at Hydrogenpro leverer på det de lover, noe jeg er overbevist om at de vil og som Mitsubishi nå vil teste selv hjemme i Japan, ref ny kontrakt). Det blir ikke billig. De vil ikke nødvendigvis ta over hele selskapet, men vil ta bedre kontroll for å beholde fordelen som effektive ekektrolyserør gir. Jeg tipper at det i løpet av året, eventuelt seinest neste år, så vil det komme oppkjøpsforsøk.

Ha tålmodighet noen måneder (kan også kun være dager/uker før nye kontrakter/samarbeid blir annonsert, ref Elling sin kommentar til Mitsubishi kontraktpubliseringen tilbake i februar) så vil denne raskt kunne doble seg. Det er ikke lenge til hele bransjen vil eksplodere.

https://nelhydrogen.com/resources/electrolyser-technologies-pem-vs-alkaline-electrolysis/
Redigert 24.04.2022 kl 11:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.04.2022 kl 08:55 4021

FORNYBAR: LINDE SKAL BYGGE "VERDENS STØRSTE" PEM-ELEKTROLYSØR PÅ 24 MWOslo (TDN Direkt): Linde skal bygge, eie og operere det de beskriver som verdens største PEM-elektrolysør på 24 megawatt for produksjon av grønn hydrogen. Det skriver Linde i en pressemelding onsdag ettermiddag. Anlegget er planlagt å bygges ved Leuna Chemical Complex i Tyskland, hvor det grønne hydrogenet vil bli levert til Lindes industrielle kunder gjennom selskapets eksisterende rørnettverk, opplyses det. - Rent hydrogen er en hjørnestein i både tysk- og EUs strategi for å møte utfordringene med klimaendringene. Dette prosjektet viser at elektrolysørkapasiteten fortsetter å øke, og dette er et springbrett frem mot enda større anlegg, sier leder for Lindes virksomhet i Vest-Europa, Jens Waldeck. Ifølge meldingen vil elektrolysøren bli bygget av ITM Linde Electrolysis GmbH, et joint venture mellom Linde og ITM Power, og elektrolysøren skal bruke høyeffektivitets PEM-teknologi. Anlegget skal starte produksjonen i andre halvdel av 2022. - Dette demonstrerer industriens voksende forpliktelse til å bruke grønt hydrogen produsert ved elektrolyse for å avkarbonisere produksjonsprosesser. Vi ser frem til å jobbe tett med Linde for å levere dette spennende prosjektet, sier konsernsjef Graham Cooley i ITM Power. Lars Henrik Bjerke Lars.Henrik.Bjerke@tdndirekt.com Infront TDN Direkt
MorganKane
21.04.2022 kl 06:56 3997

Ja, Linde Eren konkurrent. Men litt usikker på om det først og fremst er PEM det går i der.

Uansett, hvor har du det ifra at det er et ekektrolyserør på flere titalls MW på? Det tviler jeg på at stemmer. Tviler i det hele tatt på om det er ønskelig også, gitt at man vil være svært avhengig av fleksibilitet i driften/produksjonen. Og for store grunnenheter vil redusere denne(?)
Kalleklovn547
20.04.2022 kl 15:27 4072

Fearnly er vel sammen med Pareto Securities verst i klassen hva gjelder useriøse 100% corporate-drevet analyser som ikke har annen verdi enn dopapir... Hypro har knapt hatt salg siden de kom på børs..
Grunnpilar
20.04.2022 kl 15:13 4074

Hypro er "nettopp" kommet på børs, så veldig få vet om dette selskapet. Også ser jeg at det er veldig lite eller lav frekvens mhp tråder om hypro her på dette forumet. Så det må vi få endret på, jeg skal starte 1 ny tråd for dette selskapet ila uken her. Det får bli mitt bidrag, temaet kommer :)
Redigert 20.04.2022 kl 15:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.04.2022 kl 15:12 4001

Er Linde en stor konkurrent til Hypro? Ser de produsere giga elektrolysør på flere titalls MW. Så Yara valgte de istedet for Nel
Redigert 20.04.2022 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.04.2022 kl 14:33 3965

Så det lå en oppjustering på nel til 24 kr. På hvilket grunnlag er det mon tro? De taper vannvittig med penger hvert eneste kvartal. Man skulle jo tro at noe av aksjonærene fra nel ville hoppe over til hypro men er vel vanskelig når man forelske seg i en aksje
MorganKane
20.04.2022 kl 14:05 3983

Ikke noe å irritere seg over. Bra for NEL vil heller jeg si. Og det som er bra for NEL er egentlig bra for hele bransjen. Husk at på sikt jevner dette seg ut. Supert at de får litt ståhei rundt åpningen på Herøya. Men det er først og fremst Hydrogenpro som kommer til å klappe inn stor skala kontraktene (jeg hører NEL sier at de jobber mot storskala, men Herøya fabrikken dems er "feil justert" i forhold til skikkelig storskala elektrolyserør).
Slettet bruker
20.04.2022 kl 12:32 4025

Kjenner at jeg blir skikkelig provosert av kurs utviklingen til hypro mot nel. Hvorfor stiger nel 7% mens hypro som nylig fikk en kontrakt på 3 mill $ har steget 2% på samme nyhet? Jeg forstår ikke logikken. Nel går med million tap hver eneste måned. Opphausa aksje for å si det mildt
Redigert 20.04.2022 kl 13:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.04.2022 kl 11:46 4029

HydrogenPro
Hexagonpurus
NEL
😁

portofrotterdam.com
Slettet bruker
20.04.2022 kl 00:30 2321

India skal satse stort innenfor grønn hydrogen. Regner med at Hypro stiller fremst i anbuds kampen for distrubusjon der og. Kontrakten på 50 mill dollar nå sist var den største elektrolyse kontrakten i verden til nå. Vi har troen
Volga
19.04.2022 kl 22:39 2369

Noen som har sett oppdaterte analyser og eller kursmål for HYPRO? Pareto f.eks.
Slettet bruker
19.04.2022 kl 22:34 2370

HydrogenPRO 50m dollar kontrakt kom her:power.mhi.com
Mitsubishi power Americas

Håp for HYPRO her?:hydrogen-central.com
Trykk på Mitsubishi skal samarbeide med Shell 400000tonn grønn hydrogen.

Mitsubishi, Shell,Equinor,går igjen begge steder.

hydrogen24.no
Slettet bruker
19.04.2022 kl 20:30 2402

Jo tålmodighet er ikke noe problem. Har lagt den i den berømte skuffen og taes frem om 5-6 år.
Sitter og vurdere å laste mer opp på bekostning av REC. Men regner med at hvis jeg selger i rec så kommer det vel ett bud på resten av selskapet og da vil jeg helst ikke sitte ute.
MorganKane
19.04.2022 kl 19:43 2400

Hva som skjer med kursen på kort sikt er ett fett (om noe så er nedgang på positive nyheter bare ett pluss fordi man da kan kjøpe seg mer opp).

Men tro meg; Hydrogenpro kan lett hoppe 50% til på de nyhetene som har kommet til nå (husk den har allerede nesten doblet seg fra bunnen). Denne uken eller neste. Og så, på toppen av det, kommer plutselig flere positive nyheter. Vær litt tålmodig. Det vil lønne seg.
Slettet bruker
19.04.2022 kl 17:16 2460

Temmelig irrasjonelt dette markedet på Oslo børs. Hadde denne kontrakten på denne størrelsen gått til NEL så hadde de avsluttet i 5-6%. Det er en grunn til at hypro ligger så enormt bakpå i kurs i forhold. Har hypro fått noen omtale i Der Aktionaer?
MorganKane
19.04.2022 kl 09:52 2583

Kanskje 20-25%

Er ikke sikker. Helt irrelevant. Poenget er at dette er vekstselskaper. Det er videre fremover som gjelder. For eksempel, siste 3 månedene er situasjonen omvendt. Da har Hydrogenpro kanskje hakket inn 3-400% mer.

Hele greia er at du må vurdere hvordan de er rigget iforhold til videre vekst. Ulike samarbeid, ulik teknologi, ulik strategi. Osv. På alle punkter er Hydrogenpro bedre. Det er greit at du kan bygge små anlegg på noen få MW som en uavhengig produsent (NEL). Men hvis du skal opp i størrelser på 100-1000 MW så trenger du store industrielle partnere (Hydrogenpro).

Les deg opp på mine tidligere innlegg hvis du har lyst på lettjente penger. Jeg er allerede rimelig og godt nok lastet (ingenting er uten risiko).
Winter is Here
19.04.2022 kl 08:30 2590

Vet du hvor mye de har i ordreboken nå sammenlignet med NEL ?
Redigert 19.04.2022 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
MorganKane
19.04.2022 kl 08:25 2592

Børre lakkert,

Ny kontrakt med Mitsubishi. Det er bare å bøye seg i støvet. At denne er 20 ganger billigere enn NEL er for meg en gåte.

For å si det på den absolutt mest forsiktige måten som det er mulig å si det på; Løp og kjøp!

https://newsweb.oslobors.no/message/559401
Redigert 19.04.2022 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Grunnpilar
08.04.2022 kl 17:59 2904

svar til : Mitsubishi vil satse 16 milliarder USD på den grønne industrien frem mot 2030

29 mai 2021 inngikk Hypro,H2V industry og Mitsubishi Power Europe en langt varende samarbeidsavtale som vil utvikle og levere Hydrogen prosjekter for å hjelpe Europeiske og Franske initiativ, for å kunne nå målene med lavere utslipp av karbon. Ref «Board of directors report» side 12 i rapporten for 2021.

Så all satsing i Europa ifra Mitsubishi Power, vil slik jeg leser dette ut av denne rapporten jeg refererte til gå til Hydrogen Pro (HYPRO ). Så ser for meg at omsetningen vil øke betraktelig dette og kommende år. De 20mill de omsatte for i 2021 var kun 1 stk for Mitsubishi power. så kom nå nylig en ordre på ca 435mill med 40 stk.
Redigert 08.04.2022 kl 18:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2022 kl 15:20 2928

E24 i dag.


Børskommentar

Tre grønne aksjer med substans og vyer for fremtiden

Det er ikke lengre bare luft og fremtidshåp i grønne selskaper.

Johann D. Sundberg
Børskommentator

Under den grønne aksjeeuforien kom det en strøm av grønne selskaper til Euronext Growth-listen på Oslo Børs. Mange av selskapene hadde lite annet å vise til enn fremtidsplaner, noe notoriske skeptikere ikke har unnlatt å bemerke. Men vi får nå stadig flere eksempler på at det noen har kalt luftige planer, er i ferd med å bli håndfaste realiteter.

Tre selskaper har så langt i år utmerket seg i så måte. Selskapene Hexagon Purus, Horisont Energi og Hydrogenpro har ikke bare forbokstaven i selskapsnavnet til felles. De kan alle tre se tilbake på store gjennombrudd så langt i 2022. Det går an å mene at aksjemarkedet så langt ikke har klart å verdsette gjennombruddene.
-----
De virkelig store kontraktene er det Hexagon Purus som står for. Tidligere i år har selskapet meldt om to gigantavtaler med en samlet omsetningsverdi på 16 til 19 milliarder kroner, for levering av batteripakker til elektriske lastebiler. Med disse kontraktene i bunn, ligger selskapet meget godt an til å nå sitt omsetningsmål på mellom fire og fem milliarder kroner i 2025. Samtidig tikker det inn kontrakter for levering av systemer til hydrogendrevne kjøretøy, noe aksjemarkedet hadde sin primære fokus på da selskapet ble børsnotert i slutten av 2020.

Etter en pen opptur i år, handles Hexagon Purus-aksjen til vel 31 kroner. Det verdsetter selskapet til vel åtte milliarder kroner. Det går an å mene at det ikke er skremmende mye for et selskap som ligger meget godt an til å få en særdeles kraftig vekst i årene som kommer. Kursen ligger dessuten langt under nivåene den lå på ved inngangen til 2021.

https://e24.no/boers-og-finans/i/V9wXPJ/tre-groenne-aksjer-med-substans-og-vyer-for-fremtiden
MorganKane
08.04.2022 kl 07:45 3059

Det er mange tall man kan sammenligne direkte mellom de to selskapene. Eksempelet som beskrives her er jo grei nok, men hensyntar ikke kontrakter som NEL har inngått i 2022 (eller slutten av 2021). Det er også slik at kontrakten med Mitsubishi vil fordeles mellom 2022 og 2023.

Det er hva som kommer videre fremover som må ligge til grunn for hvilket av de to selskapene man satser på. Jeg tror NEL klarer seg bra, men Hydropro klarer seg likevel ekstremt mye bedre. Dette fordi Hydrogpro har valgt en litt annen businessmodell. Hvor samarbeid og lokal produksjon i de ulike markedene har ligget til grunn fra dag 1.

Se for eksempel på Mitsubishi. De satser noe ekstremt på hydrogen. Det samme med L&T. Og ABB for den saks skyld. Det er samarbeidet med disse store industrikonsernene i kombinasjon med den beste teknologien som vil gjøre at Hydropro drar avgårde med de store kontraktene. Noe som igjen vil gi fart på aksjekursen.

Se for eksempel linken under. Mitsubishi vil satse 16 milliarder USD på den grønne industrien frem mot 2030. I tillegg kommer beløp fra samarbeidspartnere. For å si det slik; Hydrogenpro ligger svært godt ann til å få kontrakter på elektrolyserør i forbindelse med disse massive utbyggingene som beskrives i linken. Hydrogenpro er fortsatt priset til knapper og glansbilder. Det fortsetter ikke lenge. Banna bein💪

https://www.japantimes.co.jp/news/2022/04/07/business/corporate-business/mitsubishi-shell-green-hydrogen/
Redigert 08.04.2022 kl 07:48 Du må logge inn for å svare
Bullfight
08.04.2022 kl 07:08 2993

HydrogenPro: 2021 Integrated Annual and ESG Report
8.4.2022 07:00 · Oslo Børs

Copy link
HydrogenPro has today published its 2021 Integrated Annual and ESG Report. The
report is attached and available on the Company's website.

The report includes the complete 2021 Annual Accounts with notes, prepared under

IFRS, and the Company's initial ESG report.

Highlights during 2021 and year-to-date in 2022 include:

* Received one of the world's largest electrolyser system purchase orders

- April 2022: Received firm purchase order from Mitsubishi for one of the

world's largest electrolyser system contracts ever, with an initial

contract value exceeding USD 50 million.

* Acquired world-leading electrode company

- Jan 2021: Acquired world-leading electrode technology through ASP in

Denmark. This is a game changing technology advantage that reduces

electricity consumption by 14% which equals approx. the investment

cost for the entire plant in a total cost of operation perspective,

with variations depending on the electricity price. Industrial-scale

production facility in operation from end of 2021.

* Strategic move to manufacture complete electrolyser systems

- Nov 2021: Signed agreement to acquire leading Chinese high-pressure

alkaline technology company, including world-wide IP rights. The

capacity of the Chinese entity has been expanded to more than 30

people with a new board and CEO. The first HydrogenPro electrolysers

are in production, and capacity will be 300 MW per year.

* Achieved ISO certification

- To ensure products and services meet the needs of customers through an

effective management system through internationally recognized standards.

* Active sales pipeline by year end 2021 of 12 GW

- Never seen a stronger market. In addition, several engineering studies

are in progress for major companies for large scale production plants.

Update on purchase order announced on 24th of August 2021:

The world's largest single-stack high-pressure alkaline electrolyser system is

currently being fabricated in China. Covid-19 infection control measures in

China in 2022 have led to a lockdown which has caused delays. The main part of

the gas separator skid has been completed, and the assembly of the electrolyser

is ongoing, where progress is pending a Covid-19 lockdown at a sub-supplier. The

production of the system will be finalized within four weeks after the

sub-supplier re-opens its facilities. The current delay has no negative

contractual implications for HydrogenPro. After the system is completed, it will

be transported to Norway for installation and commissioning.

Impact of transition from NGAAP to IFRS:

The effect of the transition from NGAAP to IFRS on equity and financial position

and the consolidated profit and loss are explained in detail in the notes to the

consolidated financial statements. The main effect on the profit and loss

account for 2021 was an increase in personnel and other operating expenses of

NOK 6.3 million and a reduction in depreciation of NOK 1.0 million due to a

difference in consideration of the recognition criteria under IAS 38 (intangible

assets under IFRS) vs. NGAAP, leading to a reversal of NOK 6.3 million

previously capitalized costs, which increased the personnel and other operating

expenses in the income statement by NOK 1.3 million and NOK 5.0 million

respectively. The decrease in depreciation and amortization under IFRS reflects

a reversal of deferred tax liability related to the technology of the

subsidiary, Advanced Surface Plating ApS. As a result, the initial value at the

date of purchase was decreased, influencing the basis for amortization in 2021.

Consequently, the loss before tax was NOK 5.2 million higher under IFRS than

under NGAAP, whereas the net loss for the year end increased by NOK 5.4 million.

The conversion effects on the financial position resulted in a decrease of NOK

13 million in total assets, mainly related to intangible assets and the

treatment of leases by right-of-use assets recognized under IFRS 16. Current

assets were unchanged. Non-current liabilities decreased by a total of NOK 9

million, reflected by the deferred tax liability reversal of NOK 10.4 million,

and a recognition of non-current lease liability of NOK 1.4 million. In current

liabilities, a lease liability of NOK 1.6 million was recognized. Total

reduction in equity as a result of the IFRS-transition was NOK 5.6 million.

For more information, please contact:

Elling Nygaard, CEO, +47 908 44 194, elling@hydrogen-pro.com

Martin T. Holtet, CFO, +47 92 24 49 02, martin@hydrogen-pro.com

About HydrogenPro:

HydrogenPro designs and supplies customized hydrogen plants in cooperation with

global partners and suppliers, all ISO 9001, ISO 45001 and ISO 14001 certified.

The Company was founded in 2013 by individuals with background from the

electrolysis industry which was established in Telemark, Norway by Norsk Hydro

in 1927. We are an exper
Redigert 08.04.2022 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
CatchTrader
08.04.2022 kl 00:38 3084

Blir noen spennende uker fremover 😊
McCartney
07.04.2022 kl 21:26 3134

Se her ja, da fikk jeg lokket frem en tråd med mye info 😁 takk for det.👍
Slettet bruker
07.04.2022 kl 21:20 3128

Interessen for aksjen er nå iallfall tilstede. Var oppe i 8% på det meste idag selv på en rød dag på ose og Hvor hydrogen aksjer i USA igår kveld falt endel.
Blir spennende å se Om flere kontrakter Kommer nå i q2.
Grunnpilar
07.04.2022 kl 13:52 3245

NEL hadde en omsetning i 2021 på 798 mill og er i dag priset til 23800mill, som gir en P/S på 29,82.
HYPRO sin kontrakt på ca 400 mill vil gi en omsetning i 2022 på ca 450mill ( pga de har andre salg også ) og de er priset til 1300mill, som gir en P/S på 3,25.

Hvis disse 2 selskapene skal prises med hensyn på SALG/omsetning, så skal HYPRO opp i kurs til (29,82/3,25= 9,17) 9,17 ganger det den er i dag. Altså skulle egentlig HYPRO hatt en kurs på ca 207 kroner. Eller så skulle NEL hatt en reduksjon på tilsvarende, og kostet i dag 1,66 kroner.

Har ikke detaljene på denne kontrakten på ca 400mill, noen her som vet når dette skal bli levert ? da kan vi evt si om de 400mill kommer samlet på dette året.


Markedet har nok ikke fått opp øynene ennå, men det kommer nok kort tid etter Q1 tipper jeg.
Redigert 07.04.2022 kl 14:00 Du må logge inn for å svare
CatchTrader
07.04.2022 kl 12:15 3280


Jeg fikk ikke med meg rapport (men knipset et bilde av en side med mobilen), men jeg vet at minst to av de som var med på dette også er skribenter her.
Så dere må gjerne dele deres kloke ord her, eller kommentere det dere har kommet frem til.
Slike tall trenger en god forklaring (for oss som ikke sitter med kompetansen)
CatchTrader
07.04.2022 kl 11:39 3295


Jeg fikk i dag innsyn i et gruppeprosjekt (05.04.2022), utarbeidet av 6 personer med varierende bakgrunn..
De har analysert bl.a forholdet HYPRO og NEL - De mener at de har satt seg godt inn i "casene"
I deres rapport kommer de frem til at HYPRO er kraftig underpriset, (ikke overaskende)
Det som kanskje er litt overaskende er kurs 236 kr pr aksje i HYPRO

Dette er ikke en hausemelding, jeg vil gjerne høre hva dere med kompetanse, som har fulgt og lest dere godt opp i dette papiret.
Sammenlignet med NEL, burde HYPRO ligget på kr 236 ? Hva er forklaringen på det og hvorfor er da HYPRO så lavt priset i dag?
Eller er det NEL som er ute å flyr med vinger de ikke har?
Slettet bruker
07.04.2022 kl 09:33 3334

Kristian Falnes jobbde tidligere i SkagenFondene i Stavanger. Har han noen nær tilknytning til Hypro?

Skikkelig irritert på meg selv at jeg ikke økte ennå mer i hydropro. Men jeg sitter frem til 2027. Da blir dette endel av min «early retirement»
Redigert 07.04.2022 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2022 kl 09:23 3327

HydrogenPro,Alden AS inn,Falnes øker.
MITSUBISHI
Gigantmarkeder Tyskland/Europa,USA,India