REC kunde bygger monsterfabrikk i Moses Lake
Se FA nÄ
Kan ta hele deres produksjon
DÊven, nÄ bli det litt mye positivt her
Kan ta hele deres produksjon
DÊven, nÄ bli det litt mye positivt her
Redigert 27.01.2021 kl 12:44
Du mÄ logge inn for Ä svare
-
«
- 1
- 2 »
Men det har i hvertfall du. Koser meg med dine gamle innlegg og det er ikke rart du er bitter over det tapet der.
Jeg trenger ikke Ä skrive noen ting om REC, dette forumet har mange flinke bidragytere som holder oss andre oppdaterte. Jeg ser bare REC-pengene vokse til nye hÞyder fra mÄned til mÄned. Skulle Þnske du fikk oppleve det en gang ogsÄ.
Jeg trenger ikke Ä skrive noen ting om REC, dette forumet har mange flinke bidragytere som holder oss andre oppdaterte. Jeg ser bare REC-pengene vokse til nye hÞyder fra mÄned til mÄned. Skulle Þnske du fikk oppleve det en gang ogsÄ.
"Et materiale kan inneholde 0% grafitt og 100% karbon, Diamant er et eksempel."
Godt poeng og nyansering! Det stemmer, det kan godt hende det nÄ er 0% grafitt, men fortsatt en del karbon for alt jeg vet :) Men om det er grafitt, graphene eller elementÊr karbon de stÄr igjen med vet jeg faktisk ikke, har liksom tenkt det var graphene. Noen som vet sikkert?
Godt poeng og nyansering! Det stemmer, det kan godt hende det nÄ er 0% grafitt, men fortsatt en del karbon for alt jeg vet :) Men om det er grafitt, graphene eller elementÊr karbon de stÄr igjen med vet jeg faktisk ikke, har liksom tenkt det var graphene. Noen som vet sikkert?
Redigert 27.01.2021 kl 21:29
nemi's
27.01.2021 kl 21:55
7091
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Se tittelen pÄ denne trÄden. Du er medansvarlig for at denne galskapen pÄgÄr.
IntravenĂžsiu
27.01.2021 kl 22:32
6854
NĂ„ har Sila Nano flere patenter, minst to beskriver bruk av silangass utifra det jeg har skumlest tidligere.
Mange patenter omhandler elektrolytt/katode:
https://patents.justia.com/assignee/sila-nanotechnologies-inc?page=2
Ha en fin kveld.
Redigert 27.01.2021 kl 22:34
Anbefaler dei som trur at det grÞnne skiftet bare er et blaff, eller at Þkt bruk av batteri og solkraft er forbigÄende og at fremtiden er fossil engergi om Ä selge, for ned skal vi nok sammen med resten av bÞrsen.
Tror du som meg at RECSI er unikt posisjonert for en grÞnn fremtid, sÄ sitter du helt stille i bÄten, eller akkumulerer mer nÄr frykten rÄr som mest.
Lykke til i morgen!
Tror du som meg at RECSI er unikt posisjonert for en grÞnn fremtid, sÄ sitter du helt stille i bÄten, eller akkumulerer mer nÄr frykten rÄr som mest.
Lykke til i morgen!
Fullkasse skrev Blir kanskje litt ned i morgen ogsÄ.
Eller opp? Rec har hatt mange av sine sterkeste dager pÄ rÞd bÞrs.. Var mÞnsteret i dag ogsÄ, men skulle ikke vare.
TÞr ikke lenger spÄ fra dag til dag, men vil vel mene at dagens tur nedover pÄ gode nyheter, gjÞr ytterligere rÞde tall i morgen mindre sannsynlig
TÞr ikke lenger spÄ fra dag til dag, men vil vel mene at dagens tur nedover pÄ gode nyheter, gjÞr ytterligere rÞde tall i morgen mindre sannsynlig
Jeg tipper vi ender uken i 21,5 +
SÄ fÄr vi se. Det burde vÊrt 51,5 +,
Hadde vi vĂŠrt priset likt som Nel ville det vĂŠrt 118 +, men det er litt tidlig Ă„ prise inn hele Sila-nyheten...
KjÞp og bli sittende. Investeringen 5-6 dobles i lÞpet av 6-24 mÄneder.
SÄ fÄr vi se. Det burde vÊrt 51,5 +,
Hadde vi vĂŠrt priset likt som Nel ville det vĂŠrt 118 +, men det er litt tidlig Ă„ prise inn hele Sila-nyheten...
KjÞp og bli sittende. Investeringen 5-6 dobles i lÞpet av 6-24 mÄneder.
Har ikke ord for hvor stort dette kommer til Ă„ bli fremover.
IfÞlge Arctic Securities annonserte Sila Nanotechnologies, et batteriselskap som fokuserer pÄ silisum-anoder, i gÄr at de har gjennomfÞrt en kapitalinnhenting pÄ 590 millioner dollar. Disse midlene vil bli brukt til Ä finansiere utviklingen av et nytt 100 gigawattimer (GWh) silisiumbasert anode-batterianlegg i Nord-Amerika. Den Ärlige kapasiteten representerer et marked pÄ 1 million elektriske biler, skriver meglerhuset.
Med 100 prosent utnyttelse av anlegget ved Moses Lake, kan REC Silicon alene levere hele etterspÞrselen fra Sila. Vi har pÄ forhÄnd estimert rundt 80 prosent utnyttelse, ekskludert Sila, men vi ser nÄ Þkt sannsynlighet for full utnyttelse innen 2025, skriver Arctic.
IfÞlge Arctic Securities annonserte Sila Nanotechnologies, et batteriselskap som fokuserer pÄ silisum-anoder, i gÄr at de har gjennomfÞrt en kapitalinnhenting pÄ 590 millioner dollar. Disse midlene vil bli brukt til Ä finansiere utviklingen av et nytt 100 gigawattimer (GWh) silisiumbasert anode-batterianlegg i Nord-Amerika. Den Ärlige kapasiteten representerer et marked pÄ 1 million elektriske biler, skriver meglerhuset.
Med 100 prosent utnyttelse av anlegget ved Moses Lake, kan REC Silicon alene levere hele etterspÞrselen fra Sila. Vi har pÄ forhÄnd estimert rundt 80 prosent utnyttelse, ekskludert Sila, men vi ser nÄ Þkt sannsynlighet for full utnyttelse innen 2025, skriver Arctic.
Her snakker vi utvidelse av ML kanskje 2 ML fabrikker fremover:) Dette blir garantert en gullgruve i fremtiden:)
Enorm interesse for Akers fornybarsatsing: FĂ„r inn 6,1 mrd. i ny finansiering
8 minutter siden · Marius Lorentzen
Saken oppdateres...
Under et dÞgn etter at Aker varslet en stor emisjon og et nytt obligasjonslÄn for Ä finansiere fornybarsatsingen Aker Horizons er pengene i boks.
Bakgrunn: RÞkkes Aker Horizons skal pÄ bÞrs: Vil hente 5,7 mrd. i ny finansiering
https://e24.no/boers-og-finans/i/41LGlq/roekkes-aker-horizons-skal-paa-boers-vil-hente-57-mrd-i-ny-finansiering
8 minutter siden · Marius Lorentzen
Saken oppdateres...
Under et dÞgn etter at Aker varslet en stor emisjon og et nytt obligasjonslÄn for Ä finansiere fornybarsatsingen Aker Horizons er pengene i boks.
Bakgrunn: RÞkkes Aker Horizons skal pÄ bÞrs: Vil hente 5,7 mrd. i ny finansiering
https://e24.no/boers-og-finans/i/41LGlq/roekkes-aker-horizons-skal-paa-boers-vil-hente-57-mrd-i-ny-finansiering
synd de allerede har bundet seg til violent power
Herlig,lover utrolig godt fremover vi vil le av disse kruser fremover alle vil inn i den grĂžnne fremtiden. Recsi stiller i en sĂŠrklasse,
snart fÄr vi vite mer om Recsi sier RÞkke.
snart fÄr vi vite mer om Recsi sier RÞkke.
IntravenĂžsiu
29.01.2021 kl 12:22
4258
Dersom det brukes karbon i tillegg til silisium sÄ er det nok elementÊr karbon gÄr jeg utifra.
I dette patentet sÄ er blir det beskrevet at man kan bruke kan bruke karbon, enten som amorft karbon eller grafitt:
https://patents.google.com/patent/US8889295B2/en
I dette patentet sÄ er blir det beskrevet at man kan bruke kan bruke karbon, enten som amorft karbon eller grafitt:
https://patents.google.com/patent/US8889295B2/en
Redigert 29.01.2021 kl 12:38
Ja jeg tror du har rett i det. At det rett og slett er Si-C bindinger (hybridmateriale). Det gjÞr det egentlig mer revolusjonerende enn jeg fÞrst hadde fÄtt med meg, og skiller seg sÄnn sett ogsÄ fra hvordan de bruker silisium i batteriene til f.eks. Tesla i dag. Det forklarer ogsÄ behovet for silangass, ser ikke for meg at det er sÄ lett Ä lage et sÄnt hybridmateriale pÄ noen annen mÄte? Takk for innspill! Dette er egentlig sentrale poenger Ä fÄ med seg hvis man skal forstÄ konkurransesituasjonen framover.
Redigert 29.01.2021 kl 12:52
A Unique Solution to Meet Lithiumâs Supply Gap.
https://stockhouse.com/opinion/interviews/2021/01/29/a-unique-solution-to-meet-lithium-s-supply-gap
https://stockhouse.com/opinion/interviews/2021/01/29/a-unique-solution-to-meet-lithium-s-supply-gap
IntravenĂžsiu
01.02.2021 kl 15:12
3266
Det kan forresten og potensielt vĂŠre en grafen kjerne i Sila Nanotechnologies produkt, selv om det ikke er nevnt i patentet.
Selv med begrenset kunnskap pĂ„ omrĂ„det sĂ„ virker det innlysende for meg at det mĂ„ brukes silangass for Ă„ produsere disse hybrid partiklene med nĂŠrmest enâsvampeâ kjerne av et annet materiale enn silisium, som blir belagt med silisium.
Dette er en annen metode enn f.eks Enovix som jeg tror blander grafitt pulver med silisium pulver, med denne metoden kan man bruke pulverisert silisium som er laget ved Ă„ bearbeide metallurgisk silisium med flussyre og/eller kulemĂžlle, slik som f.eks HPQ lager.
Selv med begrenset kunnskap pĂ„ omrĂ„det sĂ„ virker det innlysende for meg at det mĂ„ brukes silangass for Ă„ produsere disse hybrid partiklene med nĂŠrmest enâsvampeâ kjerne av et annet materiale enn silisium, som blir belagt med silisium.
Dette er en annen metode enn f.eks Enovix som jeg tror blander grafitt pulver med silisium pulver, med denne metoden kan man bruke pulverisert silisium som er laget ved Ă„ bearbeide metallurgisk silisium med flussyre og/eller kulemĂžlle, slik som f.eks HPQ lager.
Redigert 01.02.2021 kl 15:19
Voleon Capital Management LP29 jan1 943 1110,52%
Short hahaha.... hÄper de brenner seg kraftig! Blir gÞy nÄr de skal dekke inn ;) helt sykt at de tÞrr! HÄper VP kommer frem veldig snart med oppdatering!!!
Short hahaha.... hÄper de brenner seg kraftig! Blir gÞy nÄr de skal dekke inn ;) helt sykt at de tÞrr! HÄper VP kommer frem veldig snart med oppdatering!!!
JÞss nÄ blir det morro at dem tÞr la oss kjÞpe sÄ de blir tvunget til Ä dekke inn:))
Gunnar88
01.02.2021 kl 16:14
2703
Slettet brukerskrev https://www.tradingview.com/x/JU08KJZr/ pÄ tide vi bryter opp snart :)))
Dette ser vel slett ikke bra ut?
Voleon Capital Management LpNorway
Summary for all available positions:
Lost -25.78 million on Avance Gas Holding (history)
Earned 22.05 million on Nel (history)
Lost -4.91 million on Pgs (history)
Lost -5.56 million on Photocure (history)
Lost -14.93 million on Bw Offshore Limited (history)
Earned 18.92 million on Dno (history)
Lost -17.92 million on Bw Lpg (history)
Lost -4.85 million on Xxl (history)
Lost -0.53 million on Axactor (history)
Earned 9.04 million on Norwegian Air Shuttle (history)
Earned 1.39 million on Bergenbio (history)
Earned 9.09 million on Grieg Seafood (history)
Earned 31.90 million on Aker Solutions (history)
Lost -21.50 million on Norwegian Finans Holding (history)
Lost -1.70 million on Nordic Nanovector (history)
Earned 12.16 million on Storebrand (history)
Lost -5.44 million on Borr Drilling (history)
Earned 23.61 million on Flex Lng (history)
Lost -15.90 million on Hexagon Composites (history)
Earned 1.24 million on Funcom (history)
Lost -212.58 million on Borr Drilling (history)
Sum: -202.21 million NOK
Man lurer jo virkelig pÄ hva slags analyser de foretar og hvordan de kommer fram til sine konklusjoner om at det er lurt Ä sette en short.
Summary for all available positions:
Lost -25.78 million on Avance Gas Holding (history)
Earned 22.05 million on Nel (history)
Lost -4.91 million on Pgs (history)
Lost -5.56 million on Photocure (history)
Lost -14.93 million on Bw Offshore Limited (history)
Earned 18.92 million on Dno (history)
Lost -17.92 million on Bw Lpg (history)
Lost -4.85 million on Xxl (history)
Lost -0.53 million on Axactor (history)
Earned 9.04 million on Norwegian Air Shuttle (history)
Earned 1.39 million on Bergenbio (history)
Earned 9.09 million on Grieg Seafood (history)
Earned 31.90 million on Aker Solutions (history)
Lost -21.50 million on Norwegian Finans Holding (history)
Lost -1.70 million on Nordic Nanovector (history)
Earned 12.16 million on Storebrand (history)
Lost -5.44 million on Borr Drilling (history)
Earned 23.61 million on Flex Lng (history)
Lost -15.90 million on Hexagon Composites (history)
Earned 1.24 million on Funcom (history)
Sum: -202.21 million NOK
Man lurer jo virkelig pÄ hva slags analyser de foretar og hvordan de kommer fram til sine konklusjoner om at det er lurt Ä sette en short.
Redigert 01.02.2021 kl 16:27
MÄtte de brenne seg like mye pÄ REC som pÄ denne:
Senergy
01.02.2021 kl 17:11
2969
Fra Voleons nettsider:
At Voleon, we approach investment management through the prism of machine learning, in which flexible statistical models are applied to the problem of financial prediction. Rather than having humans look at individual events within the marketplace, machine learning employs statistical algorithms capable of detecting persistent effects across large swaths of data. Besides financial markets, there is a wide array of other real-life applications for machine learning, from medical diagnosis to weather prediction.
At Voleon, we approach investment management through the prism of machine learning, in which flexible statistical models are applied to the problem of financial prediction. Rather than having humans look at individual events within the marketplace, machine learning employs statistical algorithms capable of detecting persistent effects across large swaths of data. Besides financial markets, there is a wide array of other real-life applications for machine learning, from medical diagnosis to weather prediction.
Det vil si de har null peiling hva som venter dem da haha skal vi bette hvor mye de gÄr i tap her da haha
Regner med denne maskinen deres gÄr raskt i kjÞpsmodus sÄ for denne stiger 7% pÄ en dag
bel68
01.02.2021 kl 18:52
2460
Recsi har vÊrt shortet hele tiden dem gÄr ut og inn hele tiden setter ofte short pÄ morgen og dekker seg inn pÄ slutten av dagen ,no viser dem shorten fÄr Ä se reaksjon i markedet .....
Mens vi venter pÄ at spaden settes i jorda og det bygges fabrikker i nabolaget til Rec, sÄ mÄ vi anta det inngÄs langtidskontrakter. Behovene som er skissert for VP, Group14 og Sila (kanskje flere) overstiger allerede kapasiteten for det Rec kan levere. Det vil vÊre litt dumt at fabrikken stÄr ferdig og Rec er utsolgt.
Falcao
02.02.2021 kl 14:45
1600
Mulig det er nevnt fĂžr, men la merke til at slide 12 i RECSI sin siste presentasjon og side 5 i Sila sin "The future of energy storage" hadde visse likheter..
Jammen - det er visst Sila som har laget den grafen!
https://twitter.com/SilaGene/status/1301197901368942593
https://twitter.com/SilaGene/status/1301197901368942593
Redigert 02.02.2021 kl 14:55
Sylskarp observasjon.đ
đđ
Markedet trenger Ä fÄ den inn med teskje:)
Markedet trenger Ä fÄ den inn med teskje:)
Redigert 02.02.2021 kl 15:09
-
«
- 1
- 2 »