Endelig en løsning på vej

Kvike11
PNOR 28.01.2021 kl 09:54 1487

Løsning er på vej, skal komme i januar, som aftalt.
Vil Senegal regering ikke leverer området tilbage, plus en stor kompensation, kan de vente en milliard erstatnings sag fra PNOR .
Så er der kun en ting der virker og det er at slæbe dem gennem domstolene.
De skal ikke have flere måneders udskydelse igen, det ville være meget dumt af PNOR
Sidste frist Januar.
Olie prisen er op og ved 3 kvartals regnskab viste PNOR meget flot resultat,
Forventer 4 kvartals regnskab 2020 bliver endnu bedre, og måske med endnu flere gode nyheder.
Slettet bruker
28.01.2021 kl 17:18 1375

Er det plattform der ute som tilbyr giring av pnor?
Kvike11
29.01.2021 kl 12:53 1195

Sidste frist for svar er i dag.
Bliver spændende om Senegal har råd til at gå hele vejen til domstolene , for det er en sikker vindersag for PNOR, og kan blive meget dyrt for Senegals regering
Ev88
29.01.2021 kl 13:15 1157

Nå begynner det å bli meget(!) spennende. Tenker at hvis de er langt unna en løsning så hadde kanskje en melding allerede vært på plass, men det blir jo kun spekulasjoner selvsagt. Magefølelsen sier 1 -måneds utsettelse til, og så løsning. Blir det forlik i dag eller en av de nærmeste dagene (er det ikke en annen på dette forumet som har nevnt 2. februar) så blir det full fest, i hvert fall i hodet mitt, coronareglene godtar vel ikke stort mer så vidt jeg har skjønt:)
Kvike11
01.02.2021 kl 12:24 925

Jeg tror at nyhederne skal lige oversættes og gennemlæses inden de bringer forligsforslag .
Ingen forlængelse af forligs forsøg, ellers skifter de bare olieminister igen, ser lidt underlig ud at der hele tiden er nye minister, får de ikke nok i løn nings poserne/kufferterne.
Pnor vil blive vinder uanset udfaldet.