3 tekniske signal/anbefalinger + 22 triggere = kurs 25

rosgun
THIN 29.01.2021 kl 05:47 52193

3 anbefalinger/tekniske:

Aksjeanalyser.com:

«ser et betydelig potensiale for denne aksjen både på kort og lang sikt. Det samlede tekniske bildet for aksjen er nå svært positivt, og et nytt kraftig teknisk kjøpssignal utløses nå for denne aksjen.»

Norske Bulls:

Igår:
«La oss hoppe på de hvite hestene våre og dra på en bullish tur. Det bullish mønsteret som tidligere ble identifisert, blir endelig bekreftet og et KJØP- signal genereres.«

Idag:
«Signaloppdatering Vårt systems anbefaling i dag er å BLI LANGT . Det forrige kjøpesignalet ble utstedt 27.01.2021, for 1 dag siden, da aksjekursen var 0,6030. Siden den gang har THIN.OL økt med + 4,56% .»

Investtech:

Kjøpssignal fra dobbel-bunn-formasjon

Kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon signaliserer at optimismen hos investorene er økende og at aksjen innleder en stigende trend.

En dobbel-bunn-formasjon er en bunnformasjon som markerer slutten på en nedgangsperiode. Formasjonen består av en to bunner som er omtrent like dype. Kjøpssignalet gis når kursen bryter opp over bunnene
———


Nå er alt det fundamentale på plass:
(22 triggere: se her:
(https://finansavisen.no/forum/thread/125764/view)

-melding om kunder
-økonomi
-marked/produkt
-timing
-nyansettelser av «nye kunder»/erfarne batteri eksperter
-guidet inntekter allerede iår
-dyktig ledelse
-teknisk
-grønt
-fremførbart underskudd i overskuelig fremtid
-80% marginer på produkter
-kunder er markedsledere
-stabile eiere selger seg ikke ut
-kjente eiere innen finans/bjellesauer
- osv osv

————

Kilder:


https://finansavisen.no/forum/thread/125764/view

https://www.nettavisen.no/okonomi/norsk-teknologi-aksje-kan-flerdobles-i-2021/s/12-95-3424080433

https://www.norskbulls.com/m/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=THIN.OL

https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100536

———-

Konklusjon:

3+22=25




Redigert 29.01.2021 kl 14:28 Du må logge inn for å svare
Jono
03.06.2021 kl 14:00 4719

Velger å se positivt på navneskifte, hva dette koster, sikkert noen millioner, men THIN navnet har på mange måten en trist historie, tilbake til Opticom, en folkeaksje som siden REC overtok plassen til.
Ikke minst, så viser sine kort, om børs notering i USA, ikke minst hvor de har sin virksomhet også, hovedkontoret i Oslo, vet ikke jeg hvor mange som sitter på, kanskje de alle har hjemmekontor i CA, USA?
True
03.06.2021 kl 14:15 4683

Frustrerende ja, men her er det nok snakk om "sell the news" opplegg. En korreksjon må vi tåle, da de kommer uansett, men litt dårlig timing at den kom nå. Uansett, Thin er på rett kjør og kursen vil fortsette å stige både i det korte og lange løp. Blir spennende å se om de får solgt noen batterier i år.
True
03.06.2021 kl 14:19 4761

Det er alltid positivt med et navnskifte dersom selskapet har et tidligere dårlig omdømme ja. Det vil gi et nytt og frisk pust på veien videre og nå som det ser ut som THIN faktisk kommer til å levere som lovet, vil det dra meget positive assosiasjoner og tillit til merkenavnet.

I tillegg har de faktisk kommet opp med et ganske bra navn også som ikke vil frastøte folk med det første, i motsetning til da Statoil skiftet navn til Equinor, et navn som har absolutt ingenting med det selskapet driver med. Kun 5% likte det navnet. Eller for ikke snakke om da NSB skiftet navn til VY..... Whyyyyyyy?
Slettet bruker
03.06.2021 kl 15:06 4666

Thin klarer ikke å få til noen ting. De har holdt på i 15 år nå vel og bare fiasko alt de har drevet med. nei sett penga deres i en fremtidsaksje. jeg snakker selvfølgelig om BCS. dette er den aksjen med størst potensialet og den sikreste å investere i. gå inn på hjemmesidene deres og bli overbevist at det jeg hevder er riktig.
True
03.06.2021 kl 15:25 4608

Jeg velger å gi Thin the benefit of the doubt fortløpende, og jeg har sagt veldig klart tidligere at jeg vil se en bekreftelse på disse avtalene snarest. Dersom det kommer noen form for utsettelser eller unskyldninger, kommer jeg raskt til å plassere pengene mine andre steder, dog ikke i aksjer.

Vi får bare håpe Thin fortsetter det gode arbeidet fremover og følger opp det de sier. Takk for tipset dog, BCS virker absolutt som en bra investering.
Redigert 03.06.2021 kl 15:45 Du må logge inn for å svare
Winter is Here
03.06.2021 kl 15:29 4618

De får sikkert flere test ordrer, om det blir til noe større er noe helt annet, har de helt konkret erfaring batteriprosukajon ? Må de ha emiajon for vekst ? Siste rapporten sier at de omsetter for 0 kroner. Det nye navnet får mange folk til å tenke at det er helt ny bedrift.
Redigert 03.06.2021 kl 15:35 Du må logge inn for å svare
True
03.06.2021 kl 15:46 4577

Vel, man kan anta så mye man vil, men når det kommer til stykket er det kun tiden som vilse om Thin fortsatt er verdt å ha tillit til eller ikke. Det hadde imidlertid vært absurd å selge på dette tidspunktet nå som de er så nært mål. Her gjelder det å være tålmodig enn så lenge.
Slettet bruker
03.06.2021 kl 16:12 4516

de har vært NÆRE MÅLET i 15 år nå. SELG
Redigert 03.06.2021 kl 16:12 Du må logge inn for å svare
Jono
03.06.2021 kl 16:27 4466

Helt enig med deg, NSB og Statoil var store merkenavn, et begrep for de fleste, at ikke som Hydro heller opprettet en datter som REN med planer om egen børs notering. Dyre konsulenter og mye skrivebords- og politisk arbeide her ...
PS: til tross for mange godkjente "warrants" til 25 øre, ikke er mindre press på kursen, ser også som veldig positivt, at står i 80 pluss minus ...
aklm
03.06.2021 kl 16:41 4456

Drev de med det samme for 15 år siden? Ta en titt på hjemmesiden. De har forandret strategi.
Gullit
03.06.2021 kl 16:51 4433

Det nye navnet indikerer starten på inntjening. Herfra å ut det er gøy. Så takker vi alle som har vert med i 15 år.Det er Nå de skal tjene penger. Jeg er med ..
Slettet bruker
03.06.2021 kl 16:57 4569

de forandrer strategi det etter vinden. dette for å trekke penger ut av markedet. nå må dere bli voksne. jeg også surra bort mange år med thin. Aldri mer.
True
03.06.2021 kl 17:20 4599

Bare tilfeldig at du besøker en Thin tråd etter flere år for å nedsnakke firmaet? Er du sur fordi du har mistet toget? Fortsatt god mulighet til å bli med, korrigerte bra ned i dag :-)
Jono
03.06.2021 kl 17:53 4591

Er du en dårlig taper?
Selv har vært med så alt for lenge, men har klart å redusere mine tap fra 99 til nå bare 69%, med emisjoner og warrants! :-)
X-43 scramjet
03.06.2021 kl 20:38 4408

Thin Film Electronics bytter navn til Ensurge Micropower. Spennende å se hvordan dette utvikler seg. Har troen på mikro batterier.
Jono
03.06.2021 kl 21:53 4280

kan du ikke heller "tenke eller skrive til deg selv", framfor å forstyrre meg og andre med å gjenta en nyhet de fleste av oss har fått med oss, beklager, ikke min rolle å spille eller leke en moderator, tro meg på det!
ja, vi har alle troen på "mikro", om ikke -- ville vi sikkert solgt våre aksjer for lenge siden, hva med deg, har du noe å bidra med, annet enn at du ønsker noen kjappe tusen lapper i fortjeneste, beklager, men klarte bare ikke å la være med å svare deg, at selv har problemer med å kjenne på egen besøkelsestid, om ikke THIN, så følger jeg mer enn 10 andre selskaper, om ikke mange flere ...
Slettet bruker
03.06.2021 kl 21:55 4356

er du morsom. Thin kommer aldri ut av grøfta . bruk heller tid og penger på firmaer som har en fremtid og som er seriøse. jeg jeg virkelig mener hva jeg sier. mvh erfaring.
Jono
03.06.2021 kl 22:35 4283

om du gadd å lese noen av mine kommentarer, så følger jeg minst, mer enn 10 selskaper på børsen, så alt for mange!
enkelt forklart, uten å snakke/skrive på meg for mye, har redusert mine tap fra 7 til nå bare 3-4K, at om ikke hadde vært med på AT jeg var med på emisjoner og belønninger som warrants, du selv ikke gadd å være med på, eller hva er DET som plager deg?
HP17
03.06.2021 kl 22:44 4250

Thin kommer aldri ut av grøfta. Har aldri levert noe som helst positivt til aksjonærene annet enn store underskudd kvartal etter kvartal med nye grisete emisjoner og warrants. Ikke noe salg, ingen kunder og ikke noe produkt og ikke fått til noe som helst de siste 10 årene. At ose ikke har strøket dette selskapet fra notering på børsen (lik lavo.tv) er et mysterium?

Navneskiftet er bare et forsøk på å hvitvaske den grumsete historien til THIN, men her er det mange som har fulgt med i timen og ikke går på det.
Redigert 03.06.2021 kl 22:47 Du må logge inn for å svare
Jono
03.06.2021 kl 22:47 4272

Ja, jeg solgte noen aksjer i THIN, hadde valget mellom 14 andre, ikke minst Hydro og Elkem, men som kanskje selger i morgen for å kjøpe flere i HEX!
Nei, var ikke noe lett å velge mellom, men valgte å selge noen av mine aksjer i THIN for 80 øre, tross alt ikke betalte mer enn 25 øre for mine warrants!
Hvorfor jeg skriver dette, at selv hadde mange flere aksjer å selge, at heller ingen andre valgte å selge, til tross for millioner av nye aksjer som har kommet til ...
Bare noen tanker, at selv ser på som veldig positivt, men hvem vet, at vi kanskje ser 70 øre i morgen, at i min "verden" like så godt kan se 90 øre, for om en ting er sikkert, at nå er "gamle" THIN rigget for en børs notering i USA, og selv føler på at kan bli veldig spennende, at tiden vil vise, eller ?
Dikteren
03.06.2021 kl 22:56 4308

Har du lest hva du selv skriver? Det har jeg gjort. Stort sett surmuling og uinteressante kommentarer.

X-43 gjorde ikke noe galt.
Dikteren
03.06.2021 kl 22:59 4307

Hvis du slutter med surmulingen din, så vil det også hjelpe på kvaliteten. Du er potte sur i alt du skriver, og bidrar ikke med en eneste konstruktiv kommentar.
Jono
03.06.2021 kl 22:59 4342

god bedring, og du må som meg selv, være en stor taper i THIN, at bare blir så alt for dumt, du ikke er alene om, som om du ikke har lest deg opp de siste måneder eller uker, ikke fått med deg, at fått en ny sjef, veldig overbetalt, nesten 10 millioner i året for å lede et selskap med enda større underskudd, at selv stiller et stort ? om! :-)
MEN, så har det kommet nye interesse til, at mange milliarder er brukt på forsking, at ikke alt bare har gått til så alt for godt betalt ledelse og ansatte uten noe å gjøre på, at jeg hele tiden har ventet på noe mer enn hvor mange poeng eller gangen de har lagt sine kabaler i Windows! :-)
fra spøk til alvor, så må jeg bare få fram, at for meg -- blir for dumt når enkelte her på forumet står fram og dømmer THIN i dass, som om de var "herren" selv i himmelen, at om noen man ikke bør høre på, så HP17 -- som selv innrømmer og skriver om sine taper evner, at ikke evner om å ta innover seg, eller hva er det ellers du har problemer med, bortsett fra å være en dårlig taper, ikke bare deg, men snøddned også ?
Jono
03.06.2021 kl 23:22 4337

takk for din konstruktive tilbakemelding, at anså meg selv for å skrive arrogant, men kanskje hva du ikke liker med meg, men samme det, takk for din tilbake melding, at lover å skjerpe meg, men surmuling, ikke er helt enig med deg, at og NEI -- så liker jeg ikke tapere, inkludert meg selv, men ikke meg som sutrer over spilt melk og store tap, at du og andre som kanskje må gå i seg selv?
Slettet bruker
04.06.2021 kl 06:58 4138

Jeg prøver bare å advare dere og å hjelpe dere. Jeg sløste bort mange år av mitt liv med Thin. Helt bortkastede år. Jeg har ikke tapt penger men har heller ikke tjent så mye heller den tiden jeg var i Thin. Når jeg nå er utenfor Thin tjener jeg penger på børs. Thin og ledelsen er et firma som surrer og går med stadig aksjeutvidelse til ledelsen som de selger på børs og tjener store penger. De skulle vært meldt til Økokrim for lenge siden.
Redigert 04.06.2021 kl 06:59 Du må logge inn for å svare
DoGTaG
04.06.2021 kl 07:45 4022

Er det ikke ny ledelse? Og nå så begynner vel batteri produksjon også. Venter vel bare på kontrakter så dem ikke bare står på høreapparat batteri. Er spennende tider framover nå. Jeg har trua så jeg har spytta noen kroner inn.
True
04.06.2021 kl 09:47 3849

Denne tråden ble plutselig kapret av barnehageunger. Helt utrolig. Kunne vært en ide å lese over hva man faktisk skriver før man trykker på "OK" knappen...
Slettet bruker
04.06.2021 kl 10:43 3763

hold opp med dette Thin tullet. ALDRIG hør på hva de skriver. Alt er bare tull. Kjøp dere inn i BCS. DER kommer dere til å tjene penger.
Six5
04.06.2021 kl 10:51 3799

DU kommer garantert angrer på å ikke kjøpe THIN.. Bare vent og se etter noen måneder -)))🚀🚀🚀🚀🚀
True
04.06.2021 kl 11:58 3771

Starter setning med liten bokstav. "Aldrig". "Hør på hva de skriver".

Alt du skriver er bare tull. Og vi skal ta deg seriøst?
Greenguy
04.06.2021 kl 12:35 3712

Jau. Er vel ikke beste strategien å legge all vekt på historikken når det er ny ledelse og helt ny retning...
Dikteren
04.06.2021 kl 13:28 3651

Jeg frykter at snøddned kan ha et poeng. Har ikke vært i Thin før nå. Kjøpte etter godsnakk i podcasten Aksjesladder. Det sitter en klan ett eller annet sted som tjener seg søkkrike, men jeg er ikke overbevist om at det nødvendigvis kommer småaksjonærene til gode. Sitter med 10 % i papirtap nå. Plutselig kan den fyke til himmels, men den kan også gå i kjelleren. Dette er det et fåtall personer som langt på vei kan styre.
Slettet bruker
04.06.2021 kl 13:58 3602

ja og disse personene sitter i styre og stell og noen er leid inn her og litt kameraderi her. klubben ler seg ihjel hver dag over at for det første Oslo Børs har gitt dem lov til dette men de ler seg også ihjel av lettlurte investorer. kjøp BCS og sitt. Det kommer til å bli din beste investering ever. glem Thin. bare glem den. jeg er ikke short og kommer aldri mer til å ha noe med den kameratgjengen å gjøre igjen.
True
04.06.2021 kl 14:32 3557

Hvorfor kommer du med dette nå som det går på skinner for Thin og ikke tidligere? Vi får VENTE og se før vi kan bastant påstå at Thin er det ene eller det andre. Hva som har skjedd tidligere har ingenting å si for veien videre. Det er nå som gjelder, og enten fullfører Thin planene, eller så gjør de det ikke. Så enkelt er det.
Slettet bruker
04.06.2021 kl 15:36 3489

uffameg
Jono
08.06.2021 kl 18:55 2761

"redd", du framstår som en stor "pyse"!
noen kanskje vil kalle en taper?
for egen del, lærte det meste på barneskolen!
lærte enda mer av mine THIN aksjer, at du ikke fikk med deg, er ikke min skyld, eller?
som en gammel data freak, gikk all inn og trodde på som mange andre, deg også!
for egen del, var det et hylekor fra gamle tanter, at vi fikk utdelt en mattebok?
ja, for å tro det eller ei, året var 1967 og fra nå av, skulle alle lære om matte!
for kanskje derfor noen kjøper aksjer med lånte penger?
sukk, og beklager at tar så lang tid å komme til saken, som jeg nå har glemt!

Tilbake til barneskolen, kjøpte for 10 kroner, tapte 9 kroner og 98 øre!
Som den stabeisen jeg er, gav meg ikke, eller _det_ var lenge før!
Bare forsøkte å fange en fallende kniv, som noen kaller dette for!
Nei, og ettersom jeg aldri gir meg, har vært med på flere emisjoner og belønnet med warrants!
Ja, for nå kan glede meg over at tapet mitt, er redusert med 6 kroner!
Hva med deg "snøddned"?
PS: at kanskje trenger nye briller, at oppfattet deg som "snøredd", noe jeg beklager, kanskje jeg trenger solbriller, hvor jeg sitter nå?