Lifecare vil ta snarvei til -milliardmarkeded
https://e24.no/boers-og-finans/i/vA3G4j/lifecare-vil-ta-snarvei-til-milliardmarked
Det er vel nå veien oppover starter.
Det er vel nå veien oppover starter.
Redigert 29.01.2021 kl 08:19
Du må logge inn for å svare
kaunis
08.04.2021 kl 16:13
3972
Slettet brukerskrev haha kun i dag
Du må selge mer i morgen, du vil jo ha den ned mot 2kr, da skal jeg kjøpe.
True
08.04.2021 kl 16:08
3900
Nå husker jeg ikke hvordan grafen så ut før reverse aksjesplitten kom inn i bildet, men ville da trodd at det skulle bli mer enn det. Så vidt jeg husker, steg den betraktelig FØR reverse aksjesplitten, men samma det. Nas er så og si ferdig kapittel uansett, svever mellom liv og død hver dag som går.
True
08.04.2021 kl 16:02
3709
Til tross for alt som har kommet frem fra dette selskapet har jeg mer tro på at den går opp dit på lang sikt enn ned i kjelleren. Disse sleipingene har allerede tjent særdeles godt på å hausse akjsen opp i skyene og jeg tror ikke de vil gi seg med det første. Så lenge det finnes suckers, finnes det alltid penger.
En ting jeg er 99% sikker på og det er at å sitte i Life langsiktig med håp og tro om et ferdigstilt produkt blir nesten det samme som å tro på Påskeharen...
En ting jeg er 99% sikker på og det er at å sitte i Life langsiktig med håp og tro om et ferdigstilt produkt blir nesten det samme som å tro på Påskeharen...
bj111
08.04.2021 kl 15:56
3723
7.5K hadde det blitt. Ikke store summene akurat. Men det er jo prosenten man skal se på og 50% er jo ikke å forakte men med den risiko som var i NAS på det tidspunkt ville jeg avstått. Life er jo sikert som banken i forhold til NAS iallefall på det tidspunkt de bunnet ut.
Hvis kjelleren på mellomlang sikt er kr 10-20 så kan det være du får rett?
Tror jeg ville vært posisjonert i Life før den neste meldingen kommer?
Tror jeg ville vært posisjonert i Life før den neste meldingen kommer?
hmm ser ut som hauserne tar litt innersving på baiserne i dag. jaja, dette kommer til å gå rett i kjelleren på mellomlang sikt.
Dagens rykk i kursen er nok bare et forsmak på hva som kan komme fremover?
Noen har lastet opp denne uken og Life står foran spennende tider med en teknologi i potensielt verdensklasse.
enig med forrige innlegg fra G..
..egentlig er det mega bra for Life at de nå kan få på banen en større aktør med finansielle muskler m.m. Vil tro at beilerne står i kø.
Noen har lastet opp denne uken og Life står foran spennende tider med en teknologi i potensielt verdensklasse.
enig med forrige innlegg fra G..
..egentlig er det mega bra for Life at de nå kan få på banen en større aktør med finansielle muskler m.m. Vil tro at beilerne står i kø.
Redigert 08.04.2021 kl 15:45
Gullhaugen
08.04.2021 kl 15:22
3694
Det et klart.Diabetes går sin gang. Når det gjelder DD så kommer garantert en større aktør til å ferdigstille produktet. Produktet og teknologien er unik.Tipper det ikke er lenge til det kommer info om dette......egentlig er det mega bra for Life at de nå kan få på banen en større aktør med finansielle muskler m.m. Vil tro at beilerne står i kø.
Redigert 08.04.2021 kl 15:25
Føre var
08.04.2021 kl 15:03
3717
Snarvei til milliardmarkedet ja, det var ikke DD han tenkte på med den uttalelsen, så vel.
True
08.04.2021 kl 14:55
3731
Helt greit for min del. Går den her 5+ fremover skal jeg ta et akseptabelt nok tap med glede.
Ville ikke forundre meg om det var kaunis som forsøkte seg, men så gikk visst planen i vasken ja... Må ha tapt litt på det.
Risikoen har blitt for stor. Nå lokkes daytradere til sirkuset. Har vært inn og ut av Life, men inntil ny børsmelding kommer, holder jeg meg unna. 15.000 aksjer flyttet aksjen opp 50 øre. Fra 4,50 ned til 3,98 igjen er det handlet omlag 50.000 aksjer. Som nevnt tidligere - noen leker seg.
kaunis
08.04.2021 kl 13:44
2401
Allrounder skrev Noen som leker seg litt her
Det var bare jeg som satte i gang min oppkjøpsplan og har lekket til div. med kronasj så det blir litt fart, men før det så kommer nok andre og sluker planene min.
Tigerberget
08.04.2021 kl 13:40
2420
Først rykker det opp til 4,50 så selger folk til 3,98 etter en liten børspause? Hahahaha
Kajtek
08.04.2021 kl 13:25
2504
Nie, vi er her, vi. Men vi ser ikke noe grunn til å gjenta seg om og om igjen, som hakk i plata.
Jeg venter til det kommer ny informasjon fra Life. Den har jeg fremdeles tro på at den blir bra. Men alt før det blir bare spekulasjoner. Ikke alle har tid til det.
Jeg venter til det kommer ny informasjon fra Life. Den har jeg fremdeles tro på at den blir bra. Men alt før det blir bare spekulasjoner. Ikke alle har tid til det.
True
08.04.2021 kl 13:24
2498
bj111 skrev Ja 50% er bra det men fy for en risiko.
Ja, jeg hadde ikke investert mer enn det jeg hadde hatt råd til å tape for å si det sånn. Tror jeg hadde satset maks 5K, men selv det hadde det blitt en god del av.
hvaskjera
08.04.2021 kl 13:19
2500
Tideligere var han beskyttett av Bech Invest, det er han ikke lengre.
Scoopex
08.04.2021 kl 13:19
2477
Ser at gjøkeredet er samlet her I dag 😄 Hvor mye tapte dere bitre karer på LIFE tro? Må jo være mye siden dere henger her 24/7 for å hate mest mulig.
True
08.04.2021 kl 13:09
2493
bj111 skrev NAS tankegang.
Jepp, hadde jeg hatt tilgjengelig kapital til å investere da den falt ned til 40 øre, skal jeg love deg jeg hadde sittet med en kjempe avkastning i dag for å si det mildt...
True
08.04.2021 kl 12:54
2542
Slettet brukerskrev Hehe, meget bra! Nå har vi fått denne tråden på rett kjøl igjen
Drømmescenarioet må vel være dersom kursen går ned til ørenivå igjen, snitter ned da ettersom man ikke har noe å tape uansett, og vente til den kommer på kronenivå igjen. Alt kan skje i aksjeverden :D
Hehe, meget bra! Nå har vi fått denne tråden på rett kjøl igjen
True
08.04.2021 kl 12:35
2576
Vel, det kan være en smart strategi dersom man har planer om å komme seg ut i nær fremtid. En mann som Holter gir nok seg ikke så lett og har sikkert noen flere triks opp i ermet for å få denne kursen opp igjen. Kan være en god ide å snitte ned da, men det er så klart risikofullt på dette tidspunktet. Beste er vel egentlig bare å vente til neste melding og se hvor kursen går hen da... Dersom den fyker videre ned låser man seg jo bare enda mer fast.
Venter i spenning på neste nyhet her nå, hva kan det være ?
Triggerliste:
Bøter fra Oslo børs?
Saksøking fra aksjonærer?
Melding om konkurs?
Melding om en Emisjon med laber interesse fra aksjonærene?
Melding om at Life går helt bort fra hurtigtest?
Melding om at alt var en bløff?
Melding om at Holter er under etterforsking?
Ja her kan det være mangt, venter i spenning!
Triggerliste:
Bøter fra Oslo børs?
Saksøking fra aksjonærer?
Melding om konkurs?
Melding om en Emisjon med laber interesse fra aksjonærene?
Melding om at Life går helt bort fra hurtigtest?
Melding om at alt var en bløff?
Melding om at Holter er under etterforsking?
Ja her kan det være mangt, venter i spenning!
True
08.04.2021 kl 12:31
2573
Det meste har allerede blitt sagt om Life. Vi vet hva ståa er og ingenting vil endre seg med det første før vi får en ny sleip melding fra Mr. Holter. Så her er det bare å sitte stille og rolig i båten inntil videre. Jeg tenker at på litt lengre sikt vil dette ordne seg.
Mens man venter, så kan man jo skrive idiotmeldinger som at det er noen som kjøper når kursen går ned, og at det er positivt, men selv ikke det kan jeg observere i dag...
Redigert 08.04.2021 kl 12:28
Life viddy
08.04.2021 kl 12:16
2468
Håper virkelig dem fleste som har skrevet her har forlatt skuten ja.
Det er ventemodus nå til det kommer nyheter :)
Det er ventemodus nå til det kommer nyheter :)
Veeldig stille i dag på life-trådene. Tegn på laber interesse. Har de fleste forlatt det synkende skipet?
Redigert 08.04.2021 kl 12:14