Lifecare vil ta snarvei til -milliardmarkeded

Slettet bruker
LIFE 29.01.2021 kl 08:06 65320

https://e24.no/boers-og-finans/i/vA3G4j/lifecare-vil-ta-snarvei-til-milliardmarked

Det er vel nå veien oppover starter.
Redigert 29.01.2021 kl 08:19 Du må logge inn for å svare
Mister83
28.07.2021 kl 21:18 4396

Samme skuddet for baugen som du har fått de siste månedene med dine optimistiske drømmer.....?
Dubois
28.07.2021 kl 19:06 4386

Det var få som hadde tro og tillit til rec på 2kr, men et navn kan få titusener til å kjøpe aksjer. Markedet er morsomt.
bj111
28.07.2021 kl 18:21 4394

Her er det uvisshet som rår. En vet så og si ingenting om hva som foregår og hva som kommer. En kan tro noe om hva som kommer men når er helt umulig å si noe om. Så da ligger aksjen som en død sild frem til det kommer noe nytt som markedet har tillit til at stemmer og da blir det enten jubel eller blodbad. Frem til så skjer vil ikke kursen røre mye på seg.
Et selskap få har tro på og enda færre har tillit til. Synd men sant.
Dubois
28.07.2021 kl 17:33 4357

«Lure aksjonærer» påstanden er jo bare håpløs i selskaper som aldri har emisjoner. Nå er det ingenting konstruktiv som bygger opp under at lavo var en scam, isåfall var den rettet på å scamme abo. Men heller et eksempel på hva som kan skje med selskaper som har et amatørmessig ledelse/styret, fra begynnelse til slutt.
Redigert 28.07.2021 kl 17:34 Du må logge inn for å svare
lostaim
28.07.2021 kl 15:05 4421

Hva pleier motivasjonen til svindlere å være? Penger og makt. Makt er jo utelukket her, men det er penger i å lure aksjonærer. Det har det alltid vært. I tilfelle med Lavo var det åpenbart penger, med Life gjenstår det å se om det er en scam eller de bare er håpløse.
Betonghue
27.07.2021 kl 18:01 4608

Baisse-koret vil om rimelig kort tid få et skikkelig skudd for baugen, for å si det slik .....!
Dubois
27.07.2021 kl 16:40 4676

Hva skulle motivasjonen bak scammen være?, det gjelder for begge selskapene. Å være på lønningslisten?
True
27.07.2021 kl 16:16 4679

Jobber vel for Lifecare han også. Hadde ikke forundret meg faktisk.
lostaim
27.07.2021 kl 15:40 4604

Dubios var akkurat sånn med Lavo også. Det viste seg også å være bare svindel. Men om du konfronterer han med det blir det stille eller så kommer det bare tåpelige bortforklaringer. Har en stygg følelse at det her kommer til å ende på samme måte. Kanskje han har en liten fetish for svindlere.
Dubois
26.07.2021 kl 21:05 4811

Bortsett fra at det er ingen som noen gang har kommet med noe konkrete bevis eller noe som sannsynligjør at det er en scam, det er kun en våt drøm for enkelte baissere. Så det man har å forholde seg til er enten bfarm og EU eller ubegrunnede påstander fra baissere. Jeg vet hva jeg forholder meg til.
True
26.07.2021 kl 17:13 4920

Ingen sjanse i verden for at verken DD eller Lifecare slipper unna dette. I verste fall er det ingen som kommer til å bruke ett øre igjen på å investere i disse kjeltringene. Men aller helst bør både Finanstilsynet og Økokrim komme inn i bildet. Omdømme og tillit har alt å si i denne verden.

Legg også merke til at Greeninvesttech sluttet å poste innlegg rett etter det ble avslørt at han faktisk er Holter himself som desperat forsøker å gjennopprette sitt "gode" rykte. Kan det bli mer opplagt? Nei, alle de røde varselflaggene har vært der fra dag 1.
Redigert 26.07.2021 kl 17:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.07.2021 kl 15:31 5004

Virkeligheten er at Lifecare ser ut til å være scam. Så foreløpig så er det du som ikke har skjønt bæra om virkeligheten….

#Lifescam
Redigert 26.07.2021 kl 15:33 Du må logge inn for å svare
kaunis
26.07.2021 kl 13:55 5066

For noe svada, du bør ikke skrive noe om DD når du ikke har skjønt bæra om virkeligheten. Blir du ikke lei av denne sutringen, du dummer deg ut.
Knallogfall
26.07.2021 kl 13:51 5029

Så tynt det ble på salgssiden i ordreboken, skarve, 10k aksjer til 2,375, 40k aksjer opp til 2,67. Robotene har også sluttet å styre i ordreboken.
Redigert 26.07.2021 kl 13:59 Du må logge inn for å svare
bj111
24.07.2021 kl 23:49 5301

Det er ikke usannsynlig at aksjen skal sette en ny bunn notering som vil bli ATL for denne. De lovet gull og grønne skoger eller det var hva markedet oppfattet. Dette har vist seg å ikke innfri og tilliten til selskapet er dårlig. De har null inntekter og kun et bein av ukjent kvalitet å stå på. De har også kun en som er positiv eller kan vel si forelska i selskapet her på forumet hvilket er merkeverdig.
Volum i handelen er høyere på røde dager enn grønne hvilket er skummelt.
Slettet bruker
23.07.2021 kl 12:26 5452

Nei, men lifecare «var» eller «er» medeier i selskapet og har brukt det for alt det var verdt og har lykkes med å rane flere småaksjonærer for mye penger. Hele DD fadesen har vist hvor udugelig ledelsen i Lifecare er og man bør aldri sette en eneste krone i dette selskapet…
Redigert 23.07.2021 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
bravi
23.07.2021 kl 12:24 3799

Ser at denne aksjen har vært nede i 81 øre i oktober 2019. Kan godt gå så lavt denne gangen også.
Slettet bruker
23.07.2021 kl 10:05 3889

Hei alle dere lifere.

Jeg venter fortsatt på dette flotte produktet som skulle produseres millioner av som skulle ut i markedet om noen få uker fra 15 Juni 2020.

Digital Diagnostics expect approval from BfArM and FDA in the next few weeks, where after the goal is to bring the tests to the market in millions.



Dette må jo ha vært tidenes scam. Håper dere alle kom dere ut av dette løgnaktige søppelselskapet før det var for sent.
Redigert 23.07.2021 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
True
21.07.2021 kl 16:53 4123

Dubois skrev TA… sier alt.
Hehe, TA bekrefter allerede det som har blitt sagt gang på gang tidligere, så denne kom som ingen overraskelse XD
True
21.07.2021 kl 16:30 4137

Her er forresten en liten sammenligningsanalyse av LIFE og DOF. Tenkte kanskje du kunne være interessert :-)

LIFE (Risiko: Ekstrem)

Kort sikt:

Lifecare ligger i en fallende trendkanal på kort sikt. Det viser at investorer over tid har solgt til stadig lavere kurser for å komme seg ut av aksjen, og indikerer en negativ utvikling for bedriften. Aksjen tester støtten ved cirka 2.26 kroner. Dette kan gi en reaksjon opp, mens et brudd ned gjennom 2.26 kroner vil utløse et salgssignal. Negativ volumbalanse viser at volumet er høyere på nedgangsdager enn på oppgangsdager. Det indikerer at optimismen er avtagende hos investorene. Aksjen anses samlet sett teknisk negativ på kort sikt.

Anbefaling en til seks ukers sikt: Selg (Score: -72)


Mellomlang sikt:

Lifecare har brutt opp gjennom taket i en fallende trendkanal på mellomlang sikt. Dette indikerer i første omgang svakere falltakt, eller innledningen av en mer horisontal utvikling. Aksjen ga salgssignal fra en hode-og-skuldre-formasjon ved bruddet ned gjennom støtten ved 2.58 kroner. Videre nedgang til 1.06 kroner eller lavere er signalisert. Det er ingen støtte i kursdiagrammet og en videre nedgang indikeres. Ved reaksjoner opp har aksjen motstand ved cirka 3.36 kroner. Negativ volumbalanse svekker aksjen på kort sikt. Aksjen anses samlet sett teknisk negativ på mellomlang sikt.

Anbefaling en til seks måneders sikt: Selg (Score: -97)


Lang sikt:

Lifecare viser ingen klar trend på lang sikt. Aksjen ga salgssignal fra en hode-og-skuldre-formasjon ved bruddet ned gjennom støtten ved 2.58 kroner. Videre nedgang til 1.06 kroner eller lavere er signalisert. Aksjen har støtte ved cirka 1.07 kroner og motstand ved cirka 3.40 kroner. Aksjen anses samlet sett teknisk negativ på lang sikt.

Anbefaling en til seks kvartalers sikt: Selg (Score: -54)



DOF (Risiko: Høy)

Kort sikt:

DOF har brutt den fallende trendkanalen på kort sikt og reagert kraftig opp. Det er foreløpig vanskelig å si noe om den framtidige trendretningen. Det er ingen motstand i kursdiagrammet og en videre oppgang indikeres. Ved reaksjoner tilbake har aksjen støtte ved cirka 0.60 kroner. Positiv volumbalanse indikerer at volumet er høyt på oppgangsdager og lavt på nedgangsdager, noe som styrker aksjen. Volumet har økt vesentlig i det siste, noe som kan skyldes fundamentale nyheter. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som kan være et tidlig signal om innledning av en stigende trend også for kursen. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på kort sikt.

Anbefaling en til seks ukers sikt: Kjøp (Score: 88)


Mellomlang sikt:

DOF har brutt opp gjennom taket i en fallende trendkanal på mellomlang sikt. Dette indikerer i første omgang svakere falltakt, eller innledningen av en mer horisontal utvikling. Aksjen har brutt et motstandsnivå og gitt kjøpssignal fra langsiktig trading range. Aksjen har støtte ved cirka 0.58 kroner og motstand ved cirka 0.87 kroner. Positiv volumbalanse viser at volumet er høyere på oppgangsdager enn på nedgangsdager. Det indikerer at optimismen er økende hos investorene. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som kan være et tidlig signal om innledning av en stigende trend også for kursen. Aksjen anses samlet sett teknisk svakt positiv på mellomlang sikt.

Anbefaling en til seks måneders sikt: Svak kjøp (Score: 46)


Lang sikt:

DOF ligger i en fallende trendkanal på lang sikt. Fallende trender indikerer at bedriften er inne i en negativ utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er avtagende. Aksjen har støtte ved cirka 0.40 kroner og motstand ved cirka 9.00 kroner. Volumbalansen er positiv og styrker aksjen på kort sikt. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som er et tidlig signal om mulig vending opp også i kursen. Aksjen anses samlet sett teknisk nøytral på lang sikt.

Anbefaling en til seks kvartalers sikt: Hold (Score: -5)


Kilde: Investtech
True
21.07.2021 kl 16:20 4145

Ikke tenk så mye du ;)
True
21.07.2021 kl 15:50 3996

Selv om jeg skrev innlegg om kjøp den dagen, betyr det automatisk at jeg kjøpte akkurat den dagen? At jeg besøker LIFE tråden hvor jeg har vært aksjonær i nesten et halvt år har ingenting med DOF å gjøre. Jeg solgte meg ut her om dagen og har advart andre om sitte i det selskapet.

På tide å legge denne diskusjonen død nå. Ha en fin dag videre.
VIC20
21.07.2021 kl 15:00 3965

Du kjøpte jo på mandag med årets høyeste kurs. Og med 13 % ned i DOF i går dukket du plutselig opp på LIFE tråden med litt fryd om nedgang 👍
Slettet bruker
21.07.2021 kl 14:16 3980

Har man dårlig ledelse i et selskap, så hjelper det ikke en fuckings dritt hvor bra det potensielle produktet måtte være.. Vi har vel erfart det fra tidligere..
Holter har kanskje noen flinke folk rundt seg, men denne surrebukken kommer til å kjøre alt rett i grøfta... Markedet har jo priset tilliten til den kromidioten til NULL..
bj111
21.07.2021 kl 14:11 3858

Mange som har sagt det i forskjellige farmaaksjer opp igjennom og etter årevis med null avkastning eller minus så fikk de på et tidspunkt nok. Men for all del, bare å laste opp på lavere kurser, blir jo mye aksjer men kanskje ikke så høy avkastning….
True
21.07.2021 kl 13:30 3880

Du gjør det ja? Har nettopp gått igjennom historikken min selv, så da er jeg veldig nysgjerrig på hva du ser som ikke jeg ser?
True
21.07.2021 kl 12:38 3909

Hm? Hvordan vet du at jeg har kjøpt DOF på topp? Og hva er dealen din med DOF egentlig? DOF gjør det tenkisk samlet bra og har gode fremtidsutsikter i et marked som er på god vei tilbake.

La meg stille deg annet spørsmål, hvor er den såkalte "frustrasjonen" min rundt DOF som du også hevder?

Helt utrolig hva du "vet" ;)
Dubois
21.07.2021 kl 12:19 3933

Jeg kaster ikke noe kort, jeg er langt fra fulllastet så en lavere og lavere kurs er kun ønskelig.
VIC20
21.07.2021 kl 11:53 3946

Verre å kjøpe DOF på topp og se pengene rase ut 😅
bj111
21.07.2021 kl 11:19 3915

Hvorfor er det viktig? Det viktigste for aksjonærer i dette selskapet er at det leverer og ikke minst at noen, så mange som mulig vil kjøpe det. I dag er det meste grønt men selvsagt ikke Life. Den faller på sur børs og den faller på gode dager.
Men ingenting er kritikkverdig, ganske fantastisk. Tipper du har kastet kortene før denne gjør noe ut av seg for vi kan komme til å snakke mange år før en kan se noen virkelige resultater om selskapet overlever. Selvsagt er du uenig i dag.
True
21.07.2021 kl 11:18 3909

Uff da, det må da svi like mye? Hadde du bare ventet 2 uker liksom... For en fantastisk differanse. Glad jeg ikke er daytrader :/
Redigert 21.07.2021 kl 11:19 Du må logge inn for å svare
True
21.07.2021 kl 11:05 3905

Åh, Dubois du kan ta det heeeelt med ro fordi jeg kommer aldri i verden til å røre denne aksjen noen gang igjen. Og for Holters skyld, håper jeg aldri møter den mannen på gaten. Have fun with Life :)
Dubois
21.07.2021 kl 10:58 3909

Det viktigste er at du aldri kjøper Life noen gang, da vil du kun framstå som en hykler, ettersom det ikke er noe som kan skje som vi ikke vet Idag.