What the f.... is happening???????
VikingFlyer
29.01.2021 kl 10:15
2417
Dette er komplett uforståelig. Kan "patriotiske" nordmenn, og særlig da de med med feriebolig i Syden være hele forklaringen?
Null empati hvis dem taper alt... Til og med NAS sier at aksjen skal ned til 6 NOK. Fjellapene i syden leser kanskje ikke Finansavisen eller E24
VikingFlyer
29.01.2021 kl 11:10
2300
De drikker vin og leser bare feisbukksider for Spanianordmenn. Der står det at folk må kjøpe aksjer for å redde selskapet. Idioter.
Tycho
29.01.2021 kl 11:18
2256
Jeg har gitt opp å prøve å forstå dette. Bare registrerer. Det skulle ikke forundre meg mye om det dukker opp mange saker i media om aksjonærer som er sjokkerte og forbannet over måten de er behandlet, når alle verdier de har nulles. Som om de ikke har blitt advart. Om de bare hører på ledelsen i Norwegian (ingen andre kilder), så kan jeg forstå det. De takker aksjonærene "for støtten" uten å legge til at det er bortkastet.
Zorin
29.01.2021 kl 11:53
2186
Øl. disse folka drikker øl, og ikke kun en boks eller to men i kasser.
VikingFlyer
29.01.2021 kl 12:02
2155
:-D
B-b-b-b-billigste vin som finnes på melkekartonger til 7 kr literen glir nok også ned. Sent nok på kvelden.
Og ja, jeg tipper mange av dem får seg en overralskelse mht kursen.
B-b-b-b-billigste vin som finnes på melkekartonger til 7 kr literen glir nok også ned. Sent nok på kvelden.
Og ja, jeg tipper mange av dem får seg en overralskelse mht kursen.
Det er vel noen Gordon Gekkoer som kjører kursen tenker jeg. Kreditorene
skal tømme seg for aksjer de fikk i fanget.
Kanskje hele greia krasjer, fordi det blir for useriøst alt sammen ? For
mye Gordon Gekko og Sicily preg her.
skal tømme seg for aksjer de fikk i fanget.
Kanskje hele greia krasjer, fordi det blir for useriøst alt sammen ? For
mye Gordon Gekko og Sicily preg her.
Redigert 29.01.2021 kl 13:25
Du må logge inn for å svare
NAS får garantier for kun 1,5 milliarder fra Regjeringen. Dette er tragisk for turistnæringen i Norge. De må kutte på langdistanse. KLM og andre i Europa får massiv støtte fra deres land.
Hvorfor i alle verden skal en bruke penger på NAS, de burde slåes konkurs for deretter å stå opp igjen med en bedre økonomisk balanse som kan overleve på normal måte. Da må banker og leasingselskap ta sin del av skammen for at dette luftslottet fikk ta av. Flyselskapet er fly og personell ingenting annet så tapet er ikke all verden om.en må starte på ny. Både personellet og flyene er tilgjengelig etter konkursen, det er det som er markedsøkonomi i praksis. Så kan en synest synd på de som taler penger men alle var klar over at det var en risiko.
Hvorfor i alle verden skal en bruke penger på NAS, de burde slåes konkurs for deretter å stå opp igjen med en bedre økonomisk balanse som kan overleve på normal måte. Da må banker og leasingselskap ta sin del av skammen for at dette luftslottet fikk ta av. Flyselskapet er fly og personell ingenting annet så tapet er ikke all verden om.en må starte på ny. Både personellet og flyene er tilgjengelig etter konkursen, det er det som er markedsøkonomi i praksis. Så kan en synest synd på de som taler penger men alle var klar over at det var en risiko.
Edgard etter det du skriver her forstår jeg at du ikke forstår en dritt.
Jeg er helt enig i det du skriver, så kan de som er forelsket i NAS ha sine egne meninger. Det nytter ikke å kjøpe aksjer om dere vil redde NAS, dere må kjøpe fullpris BILLETTER om de skal ha en snøballs sjanse for å overleve. Flyr, Wizz Air, SAS, KLM osv står klar med sine fly når det engang åpner opp.
Aksjekursen er under 20 kr ila Februar er mitt guess.
Aksjekursen er under 20 kr ila Februar er mitt guess.
Hva er det jeg ikke har forstått?
Walter
29.01.2021 kl 17:09
1713
Når Star Cruises kjøpte NCL, valgte de å beholde navnet pga.den sterke merkevare.Samme med Norwegian, mulig Norges sterkeste merkevare .Dette kommer til å gå bra!
Jeg er enig med Egard, 7218 og Walter. Start på nytt, med ordentlig balanse, og god forretningsplan.
Redigert 29.01.2021 kl 23:46
Du må logge inn for å svare
Navnet vil være til salgs for en rimelig penge etter konkursen i likhet med det andre i selskapet.