RECSI trading

michelangelo
RECSI 29.01.2021 kl 09:58 148646


RECSI trading
...happy trading ;o

https://www.tradingview.com/x/768s6WzA/
Redigert 12.02.2021 kl 10:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2021 kl 15:17 6537

Om ikke slutter du å skrive på forumet? 😉
Slettet bruker
29.01.2021 kl 15:22 6729

om vi slutter over 19 kroner i dag, åpner der eller høyere mandag og ikke får teknisk topp innen slutt mandag eller senest tirsdag første timen så tar jeg utestengelse herifra en stund haha
t3sm
29.01.2021 kl 15:38 6628

ser ut som denne følger usa nå desverre
Slettet bruker
29.01.2021 kl 15:43 6590

Kjøpte litt gamestop der borte for og støtte kampen mot shortere:) bare for moro skyld. Dette skulle man gjort den tiden alle shortet Rec:))) selger på 1000 om den går dit håper de lar shortere brenne:)). Blir ikke store gevinsten da innsatsen ikke er så veldig høy:)) Men blir noen tusenlapper:))
Redigert 29.01.2021 kl 15:46 Du må logge inn for å svare
Paala
29.01.2021 kl 15:58 6475

Syns det er interessant å lese analysene dine jeg Sirbalo, trur flere her syns det. Håper du fortsetter med det.
Ha en god helg👍
t3sm
29.01.2021 kl 16:00 6476

det settes absolutt pris på!
Slettet bruker
29.01.2021 kl 16:21 6275

Sirbalo, analysene dine er gode. Det er godt at vi har en som hele tiden holder oss oppdatert rundt det tekniske.

Det er ikke din feil at kursen manipuleres og holdes nede. Dette er perfekt tidspunkt for de store å presse prisen ned på pga. generell frykt i markedet.

Fra og med mandag begynner 1. februar. En måned fylt med nyheter fra alle kanter. Jeg gleder meg. Mistenker at vi får beskjed om emisjon også innen Q4 presentasjonen (kanskje rett etter presentasjonen samt kjøp fra innsidere), etter det bør manipulasjonen bli roligere, ettersom de store (Aker og DnB) får lastet opp mer. Kjell Inge er en industribygger, det er det ingen tvil om, men vær så snill, våkn opp nå folkens og innse at de store gjør alt de kan for å tjene maksimalt for seg selv og sine kunder.

Det at innsidere ikke har kjøpt noe på så lenge - etter alt som har skjedd i verdensbasis og med selskapet er klart et tegn på at det er mye som skjer her, som vi uvitende aksjonærer ikke vet om. DnB kommer garantert med en analyse så fort ML gjenåpning annonseres. Tullingen fra DnB Teknologi sier at potensialet har gått ut, men DnB hamster på som bare det og har kjøpt seg mye mer opp enn teknologi solgte.

Dette er trist. Rett og slett. Kjøp, kjøp, kjøp. Ikke la frykt skremme deg vekk fra å bli med på et av de beste casene i verden de neste årene. Du kommer til å miste så mye av oppgangen når alt det vi snakker om blir en realitet. Om denne går ned for en måned eller to, hvem bryr seg? Tenk lengre enn nesa di.

Håper at det som skjer med GME virkelig skaper en effekt og får folk til å åpne øynene sine på hvordan vi små sloss mot alle odds i aksjemarkedet. Bare tull.
Redigert 29.01.2021 kl 16:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2021 kl 16:33 6155

Grei oppgang i slutt aksjonen kan vel ikke tyde på annet at denne skal kraftig opp til uka og nå begynner virkelig triggerne å nærme seg:))
Slettet bruker
29.01.2021 kl 16:34 6149

Litt helgelektyre til alle RECERE !!

Meget bra post skrevet på finansavisen forum i går. Absolutt værd og læse.ikke skrevet av meg.Case: REC Silicon - Fremtiden innenfor batteri og solindustrien
REC Silicon har i løpet av de siste tre handels dagene falt med 15.52% fra toppen på 20.36. Finansavisen publiserte en artikkel på fredag med overskrift "REC-boblen" hvor de informerte om at selskapet har falt med 99% fra sin all time high. I dag ble det publisert enda en artikkel av Finansavisen med overskrift "Dumper REC Silicon-aksjer" hvor det kommer frem at DnB Teknologi har netto solgt 6.5 millioner aksjer hittil i år. Dette har ført til at spørsmål dukker opp: Bør jeg selge aksjen? Skal jeg realisere gevinst/tap og satse på å time markedet fordi denne vil fortsette å gå ned? Hvis du stilte deg selv disse spørsmålene så er min anbefaling: Selg.
Jeg har alltid vært ærlig om at jeg skal være åpen med dere på forumet på når jeg kjøper og selger REC Silicon aksje. De siste tre handels dagene har jeg sett at min papir gevinst har krympet. Krympet så mye faktisk at dette hadde vært en utrolig god årslønn for mange der ute. Jeg tenkte at det kun er riktig av meg å skrive denne tråden og informere alle om at dagen jeg selger aksjene mine....... JA DEN MÅ DU VENTE FLERE ÅR PÅ! Sagt det før: 2020 gjorde meg til en multi millionær (TSLA) og allerede når 2021 er ferdig regner jeg med å være en titalls millionær (holder uansett de neste årene). La meg forklare hvorfor!
REC Silicon er et av de beste, hvis ikke den beste vekst-casen i hele Oslo børs. Vi har et selskap som produserer ingrediensene som er nødvendige for solar og batteri industrien. Verden har allerede bestemt seg for at grønt og fornybart er hva som skal satses på. Dette har blant annet kommet frem i Norge med alt fokuset som har vært på grønt, EU hvor det er en enorm satsning på grønt og USA, hvor Joseph Biden Jr. ble valgt som president og demokratene vant majoritet. Hvis du tror at dette ikke er stort for REC Silicon så er min anbefaling enkel: Selg.
De store har fått øynene sine opp for den grønne bølgen. Flere aktører har de siste årene åpnet seg opp for eller kommet inn i det grønne markedet hvor de smarteste begynte tidlig. Med alt av det makro-politiske som har skjedd de siste månedene vil det være enda flere som ønsker å komme inn, da mye av risikoen ble minsket etter USA-valget. Det vil være en enorm satsning innenfor grønt de neste årene, enda større enn vi først trodde. Vi ser allerede tegn på det i flere land inkludert Norge, hvor store aktører vil bruke milliarder av kroner for å bygge fabrikker og komme inn i både solar og batteri markedet de neste årene. Da ønsker jeg å gå videre til mitt neste poeng:
Visste du at det ikke finnes en eneste selskap som REC Silicon i hele EU og USA? Tenk på dette en gang til før du leser videre.
REC Silicon stiller klart med to fabrikker som er oppe og går som det suser. Dette er fabrikkene i Butte og Yulin. Selskapet eier også en fabrikk i Moses Lake som har vært nedstengt pga. handelskrigen med Kina. Viktig å påpeke at fabrikken var i en vanskelig posisjon allerede før handelskrigen begynte, hvor svekket polysil priser påvirket lønnsomheten til selskapet. Fabrikken i Moses Lake har det blitt tatt en emisjon på en milliard kroner for å gjenåpne og gjøre klar til drift og det beregnes i følge Tore Torvund (CEO i REC Silicon) at fabrikken vil være i operasjonell drift fra og med 2022 (25-30%), med 75% kapasitet i 2023. Dette vil gi en EBITDA på $100M fra ML alene i 2023. Dette var i Oktober 2020. Nå ønsker jeg at du skal tenke litt på alt som har skjedd både med verden og med selskapet siden Oktober 2020. Hvis du tror at selskapet ikke vil klare å gjenåpnes eller at EBITDA er feil så er min anbefaling enkel: Selg, men dere andre bør fortsette å lese.
Så vi er enige om at mye har forandret seg i verden siden Oktober 2020. Biden har med egne ord i forrige uke sagt at han ønsker å bygge en lokal verdikjede for grønt i USA. Videre understreker han at nok en gang vil produkter bli produsert i USA og at man skal begynne å kjøpe lokalt igjen. Made in America, med andre ord. Da kommer spørsmålet som du sikkert lurer på: Men Biden skal satse på alt grønt! Så hvorfor ikke et annet grønt selskap fremfor REC Silicon? Først og fremst vil jeg svare med å anbefale at du bør selge, men etter det vil jeg påpeke det jeg sa ovenfor: Visste du at det ikke finnes en eneste selskap som REC Silicon i hele USA og EU? Vil ikke et selskap som spesialiserer seg for å lage ingrediensene solar og batteri industrien trenger gagnes positivt av at alle ønsker en fot innenfor disse industriene?
Nå har vi snakket litt (er så mye mer jeg kan diskutere her, men jeg har begrenset med energi etter 12 timers arbeidsdag) om hvorfor REC Silicon vil gagnes positivt av den makro-politiske endringen som har foregått de siste årene, spesielt de siste månedene, så er det på tide å rette øynene mot selskapet fremfor makro-politisk situasjon. Jeg vil ikke gjenta alt fra tråd 1 og anbefaler at du leser den, hvis du ikke kjenner til mine innlegg.
Aker børs meldte i forrige uke at de tar REC Silicon inn i Aker Horizons porteføljen. Vi longs har sagt at dette vil skje siden forrige kvartals presentasjonen til Aker, hvor det ble nevnt at de vurderer å flytte REC Silicon til Horizons. Tror du at det er helt tilfeldig at Aker Horizons kjøper aksjer fra Aker Capital til 16.62kr akkurat nå? Noen uker før kvartalspresentasjonen i Februar? Etter at vi har fått en makro-politisk konsensus om at grønt er fremtiden? Etter at vi får vite at Violet Power har nok krutt i seg til å bygge fabrikk fremfor å leie og at de har mer enn nok kunder klare? Etter at Group 14 gjør en emisjon på $17M og sier at de vil begynne dette kvartalet? Forstår du nå hvorfor jeg sier at gjenåpning av ML kun er snakk om formalitet og at det er indirekte bekreftet? Har du lagt merke til at det har gått flere måneder før noen fra styret kjøpte aksjer? Eller hvorfor solgte ingen av dem på 20kr, de vet jo alt om selskapet? Enkelt: De kan ikke det, fordi de har informasjon resten av markedet ikke har.
Videre ønsker jeg å påpeke at selv om Violet Power og Group 14 betyr mye for REC Silicon nå, vil deres viktighet skaleres ned med hver eneste ny kontrakt REC Silicon får. Tror du at et selskap som vil være en essensiell nøkkelspiller for at solar og batteri-industrien i USA ikke vil få flere kontrakter? At flere nye aktører ikke vil ønske en bit av kaken? Hvis du tror det så er min anbefaling enkel; selg. Til alle andre: Dette er bare begynnelsen. Senest i forrige uke informerte Tore Torvund oss om at selskaper er i dialog med 3 nye potensielle samarbeidspartnere innenfor batteri segmentet.
Visste du at det er mangel på halvledere for el-batterier? Eller at de store bil selskapene ikke tok el-biler seriøst før i 2020? At det rett og slett er mangel allerede nå på å lage flere batterier, når el-bil segmentet såvidt har startet? Visste du også at REC Silicon har løsningen her?
Eller enda bedre; Hva med Tesla sin battery day, eller NIO day tidligere denne måneden. Har du fulgt med? Vet du hva mange forskere tror er fremtiden for el-batterier? Silisium batterier. Hvem kommer inn i bildet nok en gang? REC Silicon.
Kort oppsummert så produserer REC Silicon per dags dato ingredienser som er nødvendige for dagens el-batterier og er markedsledende innenfor hva som enkelt kan bli fremtidens el-batterier. Det vil komme flere aktører som vil forsøke å utføre det REC Silicon er kapabel til, men dette vil ta alt fra ett til flere år før andre aktører får bygd opp sine fabrikker. Glem heller ikke at REC Silicon er verdensledende og har teknologi, patenter og kunnskap som de har opparbeidet gjennom flere tiår.
La meg spikre på med et helt annet perspektiv nå som vi har snakket om USA og EU. Hva med Asia?
Asia må ikke undervurderes her. Siden Biden har tiltrådt som president har myndighetene i Kina gitt tegn på at de ønsker å forbedre og styrke forholdet mellom USA og Kina. Hvis Kina følger sin del av handelsavtalen så kan fabrikken i Moses Lake allerede gjenåpnes nå. Men la oss si at handelskrigen mellom USA og Kina fortsetter og at polysil prisene gjenstår uendret. Yulin! Jeg går ikke i dybden i denne tråden på hvorfor REC Silicon vil utløse opsjonen sin og kjøpe seg opp til 49% her, da jeg har tatt dette opp flere ganger tidligere, men kort fortalt vil Yulin gi en stor fot innenfor markedet i Kina samtidig som det vil være en flott mulighet for Aker til å utføre en emisjon på og øke deres eierandel. Visste du at Røkke Jr. senest i forrige uke nevnte at alle selskaper i Horizons porteføljen er eid 51% av Aker? REC Silicon er nå i Horizons porteføljen. Han fulgte dette opp videre med å informere om at batteri situasjonen i Moses Lake er veldig spennende og at Aker vil informere mer om sine planer allerede i Februar, samme måned som vi mest sannsynlig vil få gjenåpnings dato for fabrikken i Moses Lake. Tilfeldig? Tror du ikke at Kina (og India) også vil fortsette innsatsen for å sørge for at de opprettholder makten i hva som vil være fremtidens olje? REC Silicon er et selskap og ikke et land, de kan og vil ha kunder i alle kanter av planeten.
La oss glemme kostpris for fabrikkene til selskapet (30 milliarder NOK) for et øyeblikk og heller fokusere på Butte. Butte er oppe og går som det suser og jeg antar at resultatene Q4 2020 vil være et av de beste kvartalene selskapet har hatt på lenge. Husk at polysil prisene har økt betraktelig og at de vil fortsette å økes fremover. Dette er en mangel vare i verden, allerede nå! Men hva med alle selskapene i Kina? Jo, min kjære venn, husk ordene til Biden "Made in USA" og "kjøpe lokalt". I tillegg til det ønsker jeg at du skal huske dette: Det å handle fra REC Silicon er en kvalitetsstempel i seg selv. Man vet garantert at det ikke er slavearbeid i tillegg til miljøvennligheten til produksjonen til REC Silicon. Miljøvennlighet? Hva er det for noe tull? Hehe, la oss ikke tre alt for raskt
Slettet bruker
29.01.2021 kl 17:00 5948

Fortsettelsen følger :

Pust nå, også leser du videre.
Miljøvennlighet er ekstremt viktig og vil fortsette å være det fremover. Allerede i 2022 vil EU taksonomi tre i kraft. Hva er disse taksonomi greiene? Skal EU skatte oss nå? Neida, ta det med ro. Norge gjør en god nok jobb der! EU taksonomi vil bare total forandre hvordan en gjør grønne investeringer. Det vil være flere kriterier selskaper må treffe for å score høyt her. Fonds vil være avhengig av disse selskapene for sine grønne investeringer. REC Silicon er en av kanskje fem selskaper som vil være 100% innenfor EU taksonomi. Dette er stort! I tillegg til det diskuterer Biden karbonskatt for alle land i verden. Ser du hvilken retning vi er på vei til? Er du fremdeles usikker på om REC Silicon er riktig avgjørelse for deg? Da er min anbefaling enkel: selg.
REC Silicon er et selskap som har en markedsverdi på 6.4 milliarder NOK. Fabrikkene sin kostpris er på 30 milliarder NOK. EBITDA fra Moses Lake alene med 75% kapasitet er ca. 1 milliard NOK. Jeg har ikke tatt med EBITDA for fabrikkene i Butte eller Yulin. Tror du ikke polysil prisene vil endre seg frem til da? I et marked hvor alle ønsker å komme inn samtidig, men hvor det rett og slett ikke er nok for alle? Tror du ikke at solar industrien peker på fremtiden og hvordan menneskeheten skal innhente og bruke sin energi på? Eller at el-bil industrien er fremtiden for biler? Da er min anbefaling enkel: selg.
Hvis du derimot tror at det jeg skriver kan være fremtiden, ja da er min anbefaling enkel: Kjøp så mye som du kan! Men hør på dette først:
Du sitter med muligheten til å kjøpe aksjer i et selskap som fremdeles blir priset som om den er på vei til konkurs, når sannheten er at den makro-politiske situasjonen har totalt forandret seg. Hvis du snakket om miljø i 2007 ble du kalt for en gærning. Hvis du ikke bryr deg om miljø i 2021 blir du kalt for en gærning. Mye har forandret seg de siste årene. I tillegg til det er gjenåpning av fabrikken i ML blitt indirekte bekreftet gjennom: Violet Power, Group 14, Aker Horizons, Biden og nå virker det som om neste tegn er forbedring av forholdet mellom USA og Kina.
Dette er ikke en mulighet man ofte får i livet. Her har vi et selskap som har gått gjennom en ekstremt tøff fortid, men hvor fremtiden virker så lys at selskapet er rigget til å bli større enn det de var i 2007. Man må bare ha et litt lengre tidsperspektiv. Du må tåle svingninger og du må være forberedt på at du kan tape alt. Velkommen til aksjemarkedet. Men for de som tåler denne risikoen, som ser hvilken vei fremtiden peker på, som ser potensialet i et unikt selskap som REC Silicon, der er potensialet nærmest ubegrenset og du sitter med et av, hvis ikke den beste vekst-casen i hele Oslo Børs. Husk at selv om DnB analytikeren lyver i dagens artikkel hvor han sier at DnB Teknologi er fornøyd med avkastningen og de tror de kan få større verdier andre steder så er DnB Teknologi fremdeles nest største eier av selskapet og hvor alle DnB fonds til sammen har akkumulert latterlig mange aksjer til billigpris. Ren markedsmanipulasjon. Kommenterer fra Troy Wigestrand i Shareville:
"Det er bare en reealokering ved flere DNB fond som samarbeider mot mindre aksjonærer. DNB har nådd avkastningskravet som det holder, nå er de nye inne med adskillig og betraktelig høyere kursnivåer og skal ha minst tilsvarende avkastningskrav. Spill for galleriet, kun småaksjonærer og de svake hendene som biter.. "
Hegnar har lenge mislikt REC Silicon. Dette så vi ifjor når de gjorde narr av en investor som per dags dato har titalls av millioner med papirgevinst å vise til, men som fremdeles ikke har solgt en eneste aksje, men ikke vær naiv nok til å tro at DnB er med på leken uten en skjult agenda. Nå får de enda en fin mulighet til å laste opp på billigpris, når realiteten er at de burde ha presset prisen langt opp med alle aksjene de har kjøpt.
Husk at de store ikke bryr seg om deg. Analytikerne som du følger så religiøst bryr seg ikke om deg. De gjør det de alltid har gjort: flår de små og blir rikere på bekostning av de som har frykt. Bare vent til Februar er ferdig, så vil du innse alt selv. Men hva om ML ikke blir annonsert i Februar? Jeg tviler på at det ikke skjer, da det er en tidskrevende prosess å åpne en så stor fabrikk. Emisjonen ble tatt hovedsakelig for å gjenåpne ML. Men for argumentens skyld, la oss si ML annonsering ikke kommer før Q1 2021. Er det krise? Hvis du tenker kortsiktig, ja, stor krise. Selg deg ut. Hvis du tenker langsiktig, hva betyr 3 måneder ekstra for å få en avkastning som er tresifret og firesifret prosentvis? Last opp enda mer!
Dette er kun mine meninger. Jeg anbefaler INGEN å kjøpe REC Silicon aksjer basert på dette innlegget. Les deg opp selv, lag egne analyser og meninger og forhold deg til det. Aldri kjøp eller selg en aksje basert på følelser eller "moment". Er REC Silicon mindre verdt i markedets syn i dag enn den var for tre børs dager siden? Absolutt! Har noe egentlig endret seg? Nei.
Husk også at det alltid være opp, ned og sidelengs. Det er helt naturlig med rekyl ned etter å ha testet topper. Det at Finansavisen biter seg på to børs dager på rad samt markedsfrykt bare pusher mennesker i den retningen de ønsker, til å selge, få prisen ned. Hegnar vil ha rett, DnB vil laste opp mer. Husk også at så fort som frykt kommer, forsvinner det. Aksjepris kan holdes kunstig nede eller oppe i en viss periode, men før eller senere vil fundamentet alltid styre kursen. Aker er long i REC Silicon og de kjøpte seg inn på 1kr. Hvorfor stresser du? Pust, ta det rolig og ta vurdering basert på hva du tror potensialet til selskapet er - ikke hva andre tror prisen burde være.
Nå gjenstår det kun en uke igjen av denne måneden og allerede denne uken kan bli veldig spennende. Neste uke derimot, da begynner det jeg tror vil være et av de mest spennende månedene selskapet har hatt på lenge. Kan denne falle ned enda mer? Så absolutt! Og det er ingen tvil om at tradere kommer bedre ut i lengden enn longs, hvis man timer markedet riktig. Hvis er viktig å få med seg her. Burde du selge deg ut av selskapet? Hvis du trenger andre mennesker sin mening på om du bør holde eller selge så er min klare anbefaling å selge, men hvis du ikke skvetter av å se 15% ned på 3 arbeidsdager, ja, da er du en del av longs-familien og jeg gleder meg til vi får feiret sammen i fremtiden.
Artikler for lesing:
http://min.e24.no/rec-silicon-kan-fa-tesla-og.../a/Ondavl
https://www.automotivelogistics.media/.../41476.article
https://www.elbil24.no/.../lover-40-mil.../73310888
https://finansavisen.no/.../rec-silicon-avviste-ivrig-kjoper
https://www.energy.gov/eere/contributors/charlie-gay
https://www.nettavisen.no/.../rokke.../s/12-95-3424072219
Rec Silicon kan få Tesla og Samsung på kundelisten


Bybonden.....................
Redigert 29.01.2021 kl 17:24 Du må logge inn for å svare
Paala
29.01.2021 kl 17:14 5845

Kanskje greit å skrive hvem du har copy/paste teksten til da, det bør vel være normal høflighet ovenfor han eller hun som har skrevet teksten
Slettet bruker
29.01.2021 kl 17:26 5795

Unnskyld meg , du har selfølgelig rett .

Inlegget er ført i pennen av Andreas Nordam på REC sin hjemmeside på Facebook !

Håper det er i orden .

Bybonden..
Paala
29.01.2021 kl 18:09 5515

Så klart det er i orden, lurte bare på hvem som har skrevet det jeg. Takk for at du deler
Joddn
29.01.2021 kl 20:32 5179

Det vi ser nå er det samme som da vi lå å vaket lenge mellom 9-12, hadde det ikke vært for en negativ trend i markedet hadde rec tatt av på de seneste meldingene. De kommende ukene blir bra!
Lucky Duck
29.01.2021 kl 21:01 5129

Tror ikke vi skal ha for høye forventninger om å få en beslutning om Yulin innen 01.02.21.
Opsjonen om et videre oppkjøp av Yulin må taes innen 6mnd fra første innskudd. Det blir da 01.08.21. Slik forstår iallefall jeg det. Synspunkter? Se link.
http://www.recsilicon.com/media/newsroom/newshandler/?type=globenewswire&feed=%2fnews-release%2f2018%2f02%2f01%2f1329744%2f0%2fen%2fREC-Silicon-ASA-Yulin-JV-Financing-Update.html%3fprint%3d1
Slettet bruker
29.01.2021 kl 21:11 5179

Ja det er ganske tydelig, hvis avtalen startet 1. feb 2018, må de bestemme seg innen 1. august 2021.
Redigert 29.01.2021 kl 21:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2021 kl 16:17 4518

Mønsteret er brutt. Nærmer oss mer 16.90 enn 22.40.

Misforstå meg rett, men det er dette jeg gambler på. En korreksjon i markedet som skal gi meg en god lav inngang. (Hvis jeg får på plass finansiering)
t3sm
01.02.2021 kl 16:20 4543

Hehe. Det er lov å håpe på så billig inngang, men tror vi er ferdige med det nivået altså.
Bjellesauen
01.02.2021 kl 17:07 4283

Har lufta gått ut av RECSI folket eller har dere like troa? Motløst med sånne dager som det har vært de siste ukene, 15-20,- hele tida. Skulle ikke denne eksplodere?
Slettet bruker
01.02.2021 kl 17:10 4253

Om man spør hver dag om den skal eksplodere blir det slitsomt, det holder med en gang i mnd :)
Slettet bruker
01.02.2021 kl 17:12 4249

Nei herregud. Ingenting negativt å spore hos meg. REC er +2% siste uke og +14.29% siste måned. Denne har ikke engang begynt å klatre med alt som kommer.

Har du hørt om hva som skal skje fremover i det hele tatt? Ting er bare ikke offisielt enda og Q4 er rett rundt hjørnet. Denne skal ikke til 100kr på noen uker, denne trenger litt mer tid enn det. Markedet har generelt korrigert litt. Syns den holder seg bra.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 17:28 4111

Når det diskuteres, så er det fordi Tore Torvund sa det ville bli tatt en beslutning i januar. Antar det er forsinkeler. OSE lekker som en sil, så vi ville sett større utslag på kursen den ene eller andre veien - avh. av utfallet, hvis saken var avgjort.
VL
01.02.2021 kl 18:26 3879

Skjønner ikke hva du babler om, snittet de siste dagene er på rundt kr 18 med høy omsetning. Begynner å dra seg oppover og nærmer seg kr 20.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:21 3592

Her måste vi ned i RSI og ska nog se 15-16 kr innan vi kan gå opp. Du må kunna hantera et daglig tap på 15-20 % i REC, det kan ske denna uke.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:25 3554

Her har du nok gått på en kjempesmell :) snakke om nedtur i februar er antagelig det dummeste tidspunktet på lang tid...
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:31 3516

RSI i Rec høy er du helt fjern i hodet?
Begynner å bli mye syke nick her inne tydeligvis.

På fredag la samme nick ut dette :

InvestorXYZ
30.01.2021 kl 12:48
2520
Nu köpte jag 30000 rec til i uken. Att vi når 30 kr förr eller senare er det inget snack om. En fin situation nu egentligen, man har väl liten verksamhet med låga kostnader. Men massor framtidsförhoppningar

Värre när produktionen var igång og man tappade pengar. Lite rart det men inte ovanligt.

Så det bästa för kursen är att vi kan ligga kvar i detta vacuum. Gärna nyheter om att man tänker starta ml Eller köpa upp sig i kina. Men bäst om det meddelas att det ska ske om 1-3 år. Då kan kursen hausas på beräkningar utan större stöd i verkligheten den perioden

När ml är uppstartat får man ju se verkliga siffror og ikke sikkert det er så pent
Redigert 01.02.2021 kl 19:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:33 3504

Noen nick som investor må tydeligvis reddes fra seg selv:)
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:37 3475

Var denne idioten som sa NEL skulle ned til 2kr for 1år siden, bare å stryke over de meningene denne svenske klovnen har.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:41 3449

høy, se på årsgrafen, er på 55. Men vi må ned på 30 innan det går opp igjen. Les på forum så ser du at de som nå kommit inn savner kunnskap. Jeg ser personligen fram emot de gamla gode dager då en kunde tappa 100000 kr dagligen på REC. Men jeg tror ikke dagens ungdom har den intressen. Og då kan det fort gå kraftig ned.
t3sm
01.02.2021 kl 19:46 3418

Hva mener du vil skje når det kommer avklaring om Yulin, gjenåpning av ML, inntak i hovedlisten, sterk guiding og annen positive triggere? Ifølge din logikk, så skal den ned og til helvete innen uken. Ser frfem til teorien/forklaringen din.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:48 3412

ja, har du investerat i REC på 20 kr basert på at NEL er på 30 kr dåp har du et problem. NEL er egentlig vert 1-2 kr. Heldigvis er ikke REC samme bubbla som NEL men ikke langt undan
VL
01.02.2021 kl 20:01 3314

Hva er begrunnelsen for at den må ned til Rsi på 30?
Like irriterende som Panter1. Hauset ene dagen også neste dag er det bare dritt Rec. Neste stopp..... blokk funksjon.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 20:15 3281

Hehe

RECsi står mitt i framtiden. Det er marked og det er kontrakter. Markdet vokser kraftig, og allerede nå er der manko på semiconductors.

Jeg er ganske sikker på at Markedsprisen på RECsi vil øke ganske kraftig i februar. Det er guiding om to uker.

Slettet bruker
01.02.2021 kl 20:31 3185

Føler at jeg ikke orker, synet ditt på fredag var noe helt annet og etter for mye alkohol i helgen tydeligvis total endret den seg på mandag. Du behøver ikke svare havnet på blokkerings listen min:))
Bjellesauen
01.02.2021 kl 20:37 3136

Om du leser på RECSI tråder hver dag så ser du at det nå er mer skepsis enn det var for 2 uker siden, også blant de mest optimistiske. Jeg har inntrykk av at mange har forventet at den skulle vært stabil på over 20,- nå, eller tar jeg feil?
t3sm
01.02.2021 kl 20:41 3131

Skjønner ikke hva du babler om nå, bjellesauen. Det har vært usikkerhet omkring Yulin. Men vi vet også at det er Q4 om få uker.
Det har kommet mye informasjon, men ikke noe fast, av kilden selv. Det skaper ikke usikkerhet, for vi er ganske sikre på at DET skjer. vi vet bare ikke NÅR

Også må vi ikke glemme at det har vært bølgete farevann den siste tiden. REC har stått godt i den stormen mener jeg.