Napatech: paradigmeskift indenfor Financial Trading i gang

Finans360
NAPA 29.01.2021 kl 11:57 8786

Vi er vidne til et paradigmeskift indenfor financial trading hvor enhver global handelsplatform, bank m.m. som ikke sikrer nanosekund-registrering med zero-packet-loss af alle handler/transaktioner vil enten ikke være i compliance med juridiske regulativer eller vil udsætte sig selv for voldsom økonomiske risiko/bankruptcy

Vi ser alle med forundring på hvad der sker med Gamestop m.fl. i US og med de tradiing firmaer der står bag...

Virksomheder/kunder/investorer bag trading-platforme er nødt til at være hurtigere og dygtigere til at analysere alle transaktioner for at algoritmer kan nå at følge med... dvs. software-applikationer skal kunne følge med..

Her kommer Napatech ind:

Napatech stormer frem indenfor den finansielle sektor med deres løsninger der sikrer NETOP ovenstående

Dette link er blot seneste update i rækken fra virksomheden vedr. den finansielle sektor..

https://www.napatech.com/media/press-releases/napatech-secures-fintech-design-win/
Finans360
04.02.2021 kl 11:57 2858

Tradinator skrev 25/2
Hva' tror I at der sker når den næste store aftale offentliggøres? :-)
stark
04.02.2021 kl 12:47 2803

Vi bliver alle papir-penge-rige?

:-)Stark:-)
Tradinator
04.02.2021 kl 13:01 2771

I og med at troverdigheten din er nær 100% Finans360 virker det ikke umulig at det kommer flere ganske snart. Det tror vel vi andre også, men som jeg har sagt før. Vi skal være glade for at vi sitter i denne og har blitt kjent med selskapet og markedet gjennom de siste årene. Det er muligens nå det virkelig begynner og gå opp for flere enn oss trofaste slitere. Har sagt at 30 ikke engang er hårete nå. Vi er fortsatt under ATH som er mange år bakover i tid, og som dengang var på et selskap som ikke var i nærheten av dagens.Riktignok hentet Napa inn penger før snuoperasjonen begynte, men for en investor så vil være i iet selskap som gror for hvert kvartal, er dette bare en spire fortsatt. Skal garantert passere ATH ganske snart. Et juicy Q4 så ryker det.
olemt
04.02.2021 kl 16:29 2664

Stiger bra på godt volum de siste dagene. Er det strukturelle endringer på eiersiden så ser vi det vel snart.
olemt
15.02.2021 kl 16:44 2249

Takk for tips om AMY. Jeg gikk inn på 1.20 og har allerede 70% på en uke! Ser kanonsterk ut.
Slettet bruker
15.02.2021 kl 17:04 2225

Denne aksjen kommer til å fortsette å stige 2 kr >> i kvartalet, og har man mange nok aksjer så blir det til salt på maten.
Aksjen er bare morsom rumdt kvartalspresentasjonene, men ellers kan den godt leve sitt eget liv for min del.
Dette er et mye bedre papir enn boblene som er nødt til å sprekke før eller siden.

Tipper NAPA gir brukbart utbytte fra andre halvår 2022.
Slettet bruker
15.02.2021 kl 17:04 2224

Denne aksjen kommer til å fortsette å stige 2 kr >> i kvartalet, og har man mange nok aksjer så blir det til salt på maten.
Aksjen er bare morsom rumdt kvartalspresentasjonene, men ellers kan den godt leve sitt eget liv for min del.
Dette er et mye bedre papir enn boblene som er nødt til å sprekke før eller siden.

Tipper NAPA gir brukbart utbytte fra andre halvår 2022.
Finans360
16.02.2021 kl 19:18 2068

Med en solid nuværende kassebeholdning, en bruttomargin på 70% og en kommende meget stærk vækst kommer Napatech til at skulle skaffe sig af med overskudslikviditet

Virksomheden vil vokse organisk

Derfor ryger en fornuftig del af overskuddet tilbage til aktionærerne

Hvis du spiller/har spillet denne aktie rigtigt kan du se frem til mangeårig- og stigende udbytte og dermed ‘early retirement’
Slettet bruker
18.02.2021 kl 00:29 1786

Veldig spennende med den kinesiske kunden.
Kina går sannsynligvis forbi USA som den nye økonomiske stormakten innen dette 10 året er komme, og jeg sitter i en annen alsje som viser at kineserne er blitt til å stole på i økonomiske saker, på linje med de mest solide selskapene i vesten og sørøst Asiaì.
Har en god følelse av at vi avslutter 2021 på kurs >40.
Tradinator
22.02.2021 kl 14:32 1539

Gleder meg til Q4, ikke det at jeg tror på noe sensasjonelt, snarere at vi nok en gang leverer som prediket. Kanksje litt over også. Det som blir spennende er om Smets denne gangen klarer å vekke interessen blant de større investorene og overbevise de om at Napa går meget lyse tider i møte. Vi gamle travere har sett utviklingens start de siste årene, nå kan vi virkelig gå inn i en perfekt storm.
Slettet bruker
22.02.2021 kl 17:39 1437

Hadde nok aksjer fra før, men la for moro skyld inn en kjøpsordremed 10k aksjer på 18 med skjult volum og fikk den godt ut på ettermiddagen.
Lurer på om det blir handlet flere aksjer under 18 i NAPA noensinne, selv om vi sluttet bare såvidt over idag?

Jeg tror 20 blir ny bunn etter Q4.
Redigert 22.02.2021 kl 17:41 Du må logge inn for å svare
Nubie
22.02.2021 kl 18:11 1400

For et tullete spm, se på volumet selv, det ble ikke handlet "masse" på 18 og under i dag, siste bunn var vel på 17,6 (jeg vet siden jeg hadde en ordre på kjøp på 17,50). Vi vaker nå i intervallet 19,2 - 17,6 frem mot 25/2. Dette er helt naturlig da noen har trua mens andre har mistet den, kanskje ikke rart heller da NAPA har stort sett gått tilbake rett etter fremleggelse forså å skyte fart oppover.. Fikk 35k på 18,2 i dag og er veldig fornøyd med det, hadde en del fra før men syns volumet og momentumet var så bra nå mot fremleggelse at jeg ikke kan sitte å se på fra sidelinjen...

NAPA er av de som "under promise - over deliver" selskapene man bare må ha i portoføljen sin..
Finans360
23.02.2021 kl 08:25 1234

Vær forsigtig med at holde aktier i rent kinesiske selskaber

Sigtbarheden er lig 0. Og der eksisterer adskillige sæt regnskaber for hver af disse virksomheder. Der eksisterer ikke større virksomheder i Kina som ikke er under 100% politisk styring

Endvidere vil omverden fastholde presset på Kina nu hvor det er umuligt at lægge (medie)låg på situationen i vestkina

Sanktionerne tærer og Bidens hænder er låst ift at ændre status quo nu hvor flere lande har giver begivenhederne i i det vestlige Kina officiel status af ‘genocide’