Play Magnus til 40 i ABG analyse

Play Magnus skal til 40 i ny ABG analyse? Noen som har tilgang til denne? Meget artig spill... Lurer på å kjøpe litt

Var heldig og kom meg ut på 30 etter å ha kjøpt på 30, er det litt mer nedside, eller?

19.4.2021, 11:45 · Ritzau Finans
Play Magnus AS: Chessable and chess24 enter historic partnership with FIDE
Last79
20.04.2021 kl 20:45 2561

Selskapet burde kanskje begynt med tilbakekjøp av egne aksjer når prisen er så lav. Siste ABG analyse mener denne skal handles på 45kr, men idag ble det dumpet aksjer på 19,65kr. Får vi et rykk oppover snart ?

Nei nei, nå er tradingfasen over, og denne taper på sommer og vaksiner! Mange av de smarte investorene er ute, så de kan bare vente på at de som trakk svarteper på toppen, hopper av til lavere kurs! Så en grundig egen analyse, verdsettelse i nuet, er lurt å foreta for den som sitter med aksjer og tap!

Årsrapport i morgen, den 28.04.
Betydelige innsidekjøp for en måned siden.
Det skulle være duket for en oppgang etter siste måneders korreksjon.

Ser at Play Magnus har falt fra 10-11 plass til 40 plass på topplisten over mest populære brettspill på Apple store. Ikke et godt tegn.
Tony
03.05.2021 kl 09:45 1534

Ned ned hverdag

Fikk rett 👍 Som vanlig!
Rage92
04.05.2021 kl 17:04 1259

Som vanlig? Er du fru blom?

Er bunnen nådd denne gangen?
Guuz
06.05.2021 kl 14:49 894

Jeg kjøper her i hvert fall :)

Om bunnen er nådd eller ikke er umulig å svare på. For meg så virker det som om en større aktør nå velger å forlate skuta. Selv så har jeg fylt på nå på 16 tallet og det håper og tror jeg på sikt il være et godt kjøp. I slutten av januar kom et meglerhus ut med en analyse på kr 40 så det er jo ikke umulig at kr 16 da er rimelig. Men den kan like godt dette til kr 12. Da selger jeg alle andre aksjer og går all inn i alle fall.
Rage92
06.05.2021 kl 15:23 810

Ja enten det eller så er det løgn og bedrageri fra meglerhusene.
Guuz
06.05.2021 kl 15:46 763

Man skal alltid ta meglerhusanbefalinger med en klype salt, med det sagt så er kursen her nå så billig uansett at det ikke er lenge før denne skal nordover igjen. Jeg kjpte endel i dag, og sparer litt til uken for å se an kursen videre. Noen tømmer seg nå, men det er surt flere steder på børs i dag. Det er på sånne dager man skal handle.

er jo seff ikke løgn, men det er et surt børsmiljø og bare se på feks Kahoot som har rast 50% på få måneder. Skifte er jo litt mot verdiaksjer, men jeg håper at Magnus vil gi oss store inntekter etter hvert. Jeg har bestemt meg for å sitte til jeg har tjent svært gode penger på han en gang til.
Peftaus
11.05.2021 kl 20:26 331

Hvor lenge skal vi ned. Vurderer å selge med 30 %tap.
Det ser ut som det er ikke bunn her.
Det er kanskje lurt å snitte ned?

Ja. Ingen annen grunn enn at noen må dekke inn tap andre steder til at denne synker. Vanskelig å se annet enn inntektsøkning i samme spor som frem til nå..