Betraktninger ønskes

Admoff
NEL 31.01.2021 kl 07:31 8141

Hvor går veien for NEL i 2021?
Positive og negative betraktninger ønskes velkommen!
omans
01.02.2021 kl 15:36 6030

Ser Everfuel er ned 5mrd i markedsverdi siden 8.januar toppen.
Det sier litt hvor høyt noe kan fly kun på walking the talk og en slags euforisk tro på hype.
Kurs ved børsnotering var rundt 25kroner, først en liten dupp til 14 kroner, deretter opp til 183 kroner.
De fikk skaffet seg en emisjon i perioden, som jo er en grei måte å få inn gratis penger, der investorer tar risiko.
Men mange sitter sikkert på bra gevinster fortsatt, om de ikke kjøpte etter 8. januar. Nel har jo andel i Everfuel.
Redigert 01.02.2021 kl 15:37 Du må logge inn for å svare
Sørøya
01.02.2021 kl 18:42 5931

Saga Pure har også en andel i Everfuel.
Det har vært mange nye selskaper introdusert på børs den siste tiden. De fleste har skutt opp til uante høyder i løpet av kort tid. Etterhvert skal de også leve i realitetenes verden. Skal de klare seg så må de vise at de har noe å bidra med. Tror mange er kjørt altfor høyt på altfor kort tid, deriblant Everfuel. Når det gjelder NEL så har den hatt en opptur over flere år med tildels store svingninger og tidvis skyhøy omsetning. NEL er trolig nå på vei over i en fase der litt større reelle ordre begynner å renne inn. Everfuel ligger litt etter i utviklingen og skal nok finne et bunnivå før den evt stiger igjen. Slik som Nikola som ser ut til sakte men sikkert å reise seg igjen Saga Pure tror jeg har en lenger vei å gå. Tror fremdeles på hydrogenbølgen, har ikke sett noen klare tegn til at den skulle avta. Euforiske hyper har jeg liten tro på. realitetene innhenter de fleste. Men de store svingningene gir jo muligheter for de som trader. De jeg ikke liker er de rettede emisjonene som går til et begrenset antall investorer som ofte er raskt inne og ennå raskere ut.
omans
01.02.2021 kl 19:05 5909

"NEL er trolig nå på vei over i en fase der litt større reelle ordre begynner å renne inn."

Ja, det hadde jo vært stas. Vi få se hva som skjer, Virker som flere selskaper innen energi ikke ser store investeringer, iom Nhy, Eqnr og Statskraft skrinlegger dette, iflg oppslag fra igår. Tror også det går trått innen biltrafikk og transport på land. Nikola har en stund igjen før ting skjer, de bygger fabrikk og har ikke noe salgbart før 2023, mener jeg (Nikola Two) i mellomtiden svis det av cash, de vil trenge påfyll innen neste år.
Hydrogen er nok ikke hype i ordets forstand sånn sett, men mener forventninger til fremtidig avkastning og utbredelse er opphøyet. Synes det heller ikke er tegn til at det skal ta av. Om det skal renne inn store ordre for Nel fremover, det er litt spekulativt. Tror ikke de vil se mer enn i endel øvrig industri, der det er litt lettere å regne hjem aksjekurs. Kurs kan sikkert stige, selv om det ikke kan regnes hjem, men det er heller ikke noe å si på kursfall, om man regner på det.
Slettet bruker
01.02.2021 kl 19:20 5891

Jeg tror vi sett de beste dager i NEl. De sister orders er fra Everfuel, det er en skummel internfakturering for at blåsa opp bubblan.

Og ett MoU i Spanien = ingenting.

Det ser ut som de tapt kontakt og kontrakt med Nikola, de har icke lyckats få klar demostasjon og heller ikke lyckats med den fullskalige stationen. På 3 år. Men Nikola blir nog inget av de går konkurs.

Men det er gång på gång detta at de presenterar planer og kontrakt som det ikke blir något av. Nå har de satt et target på 1,5 dollar/kg, og det er for dårlig sier de som vet. Men de kommer aldrig klara av det heller tror man.
hillclimber
03.02.2021 kl 10:34 5629

> Jeg tror vi sett de beste dager i NEl.

Ikke noe nytt altså, du har hatt dommedags profetier fra dag en.
omans
03.02.2021 kl 12:13 5542

Noen med betraktninger om selskapet, annet enn at en vil se underskudd i resultatet nå, og at fremover vil store ordrer "vil renne inn" ?

Ts spør hvor veien går for NEL i 2021, og det er todelt.
Siden kurs og selskap er forskjellig ting, så kan kurs gå en vei mens selskapet holder på med sitt og forsøke på å få fabrikken på Herøya til å bli lønnsom.

Så hvor er Nel i 2025, det kan en spekulere på. Markedet virker sikker på success.
hillclimber
03.02.2021 kl 13:46 5477

Hydrogen kommer, det tror jeg vi kan være sikre på, om NEL lykkes i konkurransen er en annen sak, jeg satser på det og fått bra gevinst på det.

https://industrytoday.co.uk/manufacturing/unexpected-growth-seen-for-hydrogen-electrolyzer-market-by-2030---siemens-ag--nel-hydrogen--mcphy-energy-s-a--itm-power-plc--hydrogenics
omans
03.02.2021 kl 13:58 5458

Ifm spekulasjon kan en treffe bra på et kjøp, for at kursen f.eks skal til 45, må det være kjøpere der som tror de skal få veldig bra avkasting fra 45 og fremover. Eller de er dumme som frøloff.
Jeg har fått bra gevinst på noen spekulasjoner selv. Nel inkludert. Du satser på at NEL lykkes fremover, selv om det er en annen sak, og har allerede fått gevinst på det:) Forstår at det er vanskelig å komme med konkrete selskapsbetraktninger ut over det jeg nevnte, at underskuddene fortsetter utover i 2021, men at "større ordrer skal renne inn"
Risky
03.02.2021 kl 20:53 5336

Ser at Nikola stiger over 8% i USA i kveld. Bruker NEL ofte å følge etter Nikola?
hillclimber
04.02.2021 kl 09:14 5166

I NELs aksjekurs er det bakt inn store forventninger men se på Equinor, verdt 510 milliarder mot NELS 50. Hvilket selskap er mest verdt i 2030?, 2050?.

Med fornybar energi vil det i perioder bli enorme kraftoverskudd og det fører til at grønn hydrogen blir billigere enn blått hydrogen, hva er fremtiden for Equinor da ? Når hydrogen som energibærer blir billigere enn nordsjø gass og olje? Satse utenlands ? Det har jo gått veldig bra......

Men for min del så er det ikke så komplisert, nytt kursmål 40,- hvor det realiseres gevinst, stop loss 25,- hvor det også realiseres gevinst.

omans
04.02.2021 kl 12:17 5116

Du svarer på et innlegg der jeg etterspør betraktning for selskapet NEL for 2021, som er topic.
Fortsatt står det åpent og ubesvart at NEL vil fremlegge underskudd utover i året, samtidig som forventingene er at det skal renne inn store ordrer.
Equinor skiftet navn pga det såkalte grønne skiftet/tilskuddet, og er godt rustet for energietterspørselen i fremtiden.
NEL baserer seg på at etterspørselen etter elektrolyse skal ta av og at de er konkurransedyktige på pris og kvalitet som gir dem fortrinn.

Pga pandemien har verden trodd at fossilt er på vei ut, men det er en illusjon. Verden er avhengig av dette, selv om panikk-politikere tror jordkloden går til grunne av dette. Pga befolkningsveksten er verden avhengig av en dreining mot grønne investeringer. (dobling av jordas befolkning innen år 2100 ifl prognoser)
Redigert 04.02.2021 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Hemsen
04.02.2021 kl 14:12 5057

Løkke har sagt helt klart i presentasjonen at det blir voldsomme underskudd ikke bare i 2021, men lengre fram i tid. Derfor trengs det ikke noen «overraskende» overskrifter med fete typer ved Q fremleggelse, den katta er ute av sekken. Spenningen ligger i fremtidige kontrakter og samarbeidspartnere og hva markedet priser det til...
omans
04.02.2021 kl 14:25 5041

Jo, får jo ønske Løkke til:) Det var det med de store kontraktene som skal renne inn, som Løkke da har forespeilet. Med bakgrunn i det grønne skiftet som er populært å kalle det, og lover at NEL skal bidra til utfasing av fossilt innen 2025, artig da at AkerBP snakker om på sin resultatfremleggelse og kapitalmarkedsdag at AkerBP; "SER PRODUKSJON OVER 350.000 FOEPD I 2028"
omans
04.02.2021 kl 18:43 4955

Hindenburg research er short i et selskap som Plug Power, samme folka som avslørte Nikola "bløffen" så Trevorn måtte gå og kursen kollapset.
De mener ikke at Plug er svindel, men sier følgende:
"We are short shares of Plug Power, a $40 billion provider of hydrogen fuel-cell solutions that’s set to generate a paltry $300 million in revenue in 2020 and trades at 40x its own aggressive revenue projection for 2024."

https://www.axios.com/plug-power-short-seller-0d68e9fd-d0ab-4bc4-b9d9-9efd2c53dd24.html
Shorten har ikke begynt å virke ennå, men de ser vel an tida. Nel har steget mye på samme premisser.

Litt om Nikola ;)

https://investorplace.com/2021/02/get-out-of-nikola-stock-while-you-still-can/

Redigert 04.02.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Osvaldsen
04.02.2021 kl 19:19 4894

Hva som er så artig med det? Klart det blir produsert olje i mange år fremover, men det betyr jo ikke at en ikke kan bidra til utfasing av fossilt...


Osvaldsen
omans
04.02.2021 kl 20:17 5052

Løkke sa på deres kapitalmarkedsdag innen 2025, mulig jeg tolket feil. Men når en ser hva jeg skrev om AkerBp og 2028, er det litt ubalanse i forholdet hydrogen kapitalmarkedsdag og fossil kapitalmarkedsdag. Om fossilt for AkerBp, er på nevnte nivåers mål i 2028, så spørs det hvor mye hold det er i Løkke's siste uttalelser:

STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Den norska elektrolysörtillverkaren Nel har satt upp ett mål om att producera grön förnybar väte för 1:50 dollar per kilo till år 2025, i syfte att konkurrera ut fossila alternativ.

Forøvrig en liten notis på slutten av meldingen:
Enligt presentationsmaterialet inför kapitalmarkandsdagen framgår det att bolagets investeringar kommer att leda till betydligt negativ ebitda under 2021, skriver TDN Finans.

Som igjen vil forplikte en betydelig positiv ebitda fra 2022 og utover, da Herøya skulle være i full operativ prod.
(for å forsvare markedsverdi, og innbakte forventinger)
Redigert 04.02.2021 kl 20:19 Du må logge inn for å svare
Osvaldsen
04.02.2021 kl 22:48 4933

Ja? De har som hensikt å konkurrere ut fossilt(naturlig siden mye av det er i samme marked), men det skjer jo ikke over natten. De prøver nok hver eneste dag å bidra til at fossilt blir utfaset slik at de kan selge sitt utstyr til produksjon av grønn hydrogen for å prøve tjene seg noen kr. Har du sett presentasjonen de hadde? På kapitalmarkedsdagen altså?

Jeg synes det blir feil å dra den sammenligningen. Om AkerBp produserer 10 000 eller 1 000 000 fat til dagen i 2028 har jo ikke noe å si for NEL sine mål. Utfasingen av fossilt er allerede i gang, det viser jo krav til f.eks hydrogen på eller annen fergestrekning. Er sikker på at alle som vil kan produsere olje så lenge de ønsker, men det betyr jo ikke at de får solgt den :)

Bare lurte på, hva er det som forplikter til en betydelig positiv ebitda fra 2022 og utover?

Bare noen av mine betraktninger :)


Osvaldsen
Sørøya
04.02.2021 kl 23:57 4867

Er ikke særlig opptatt av EBITA når det gjelder NEL, hverken nå eller de nærmeste årene. Så lenge den grønne bølgen delvis rir på hydrogen og det ene landet etter det andre kommer med sine hydrogenstrategier som ser ut til å overgå hverandre så går dette etterhvert mot en kapasitetsskvis. ITM/lLinde bygger storfabrikk og varsler at de har planer om å bygge mer. Det samme signaliserer også NEL. Hvordan kinesisk kapasitet er vet jeg lite om, men i EU er det mange store industrikonserner som ruster opp. For meg er spørsmålet de neste årene om NEL klarer å holde posisjonen sin og også ligge i forkant av utviklingen. Til det kreves det nok en god del mer investeringer og helst en stor industriell samarbeidspartner. Klarer de det skulle det ikke forundre meg om redaktøren i "der Aktionär" har sine ord i behold. Risikoen er fremdeles meget høy, men det er mulig gevinst også.
Hammers
05.02.2021 kl 00:20 4843

NEL's problem har i alle år vært; Dess større omsetning - dess større TAP!
Det er bare å ta en titt på regnskapene fra 2014 så ser dere det!
HVERT år har vært verre enn det forrige.

Det ENESTE kvartalet med positive tall var det siste. Kun pga kursstigning i NKLA.
Driften var like elendig som alle tidligere kvartaler!

Problemet denne gang er at stigningen i NKLA i hovedsak ble nullet ut ved årsskiftet. De kommende tall blir verre enn verst!
Det tror uansett jeg!

Hilsen Hammers
Osvaldsen
05.02.2021 kl 08:43 4686

Det er nok riktig, men dette ble forklart på kapitalmarkedsdagen :) Om kommende kvartal blir verre enn verst behøver ikke det være negativt for fremtiden, tvert i mot ;)


Osvaldsen
hillclimber
05.02.2021 kl 09:31 4635

Det var nå mine betraktninger rundt selskapet og hva som kan drive kursen fremover. Jeg er helt enig i selskapets strategi om å bruke mye penger på forskning/utvikling og bygge ut produksjonskapasitet.Så jeg forventer ikke noe særlig positiv kontant strøm på mange år ennå. Den dagen selskaper er modent og skal tjene penger så vurderer jeg selskapet på linje med f.eks. Yara. Da kan det godt være at mine investeringer er i et annet vekst selskap, foretrekker vekst selskaper.

Hvis du ønsker kommentarer i et spesielt format så får du lage et skjema jeg kan fylle ut.
Redigert 05.02.2021 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
omans
05.02.2021 kl 10:10 4600

Det kan hende investorer i NEL ikke er opptatt av at selskapet skal tjene penger, foreløpig er det oppgang på mål, løfter og forventinger. Og de er ikke lave. Markedsverdi nå oppunder 50mrd, med betydelig negativ ebitda. Samtidig kommer kursmål inn på 45 fra stor utenlandsk bank.
Dvs de forventer at markedsverdien kryper oppover mot 65mrd, og det for det meste på industriinformasjonsflyt, samt at de også forventer litt ordrer. Men det må jo være innbakt mye i kursen på dette. AkerBp har mcap nå på under 80mrd, med faste utbytter hvert kvartal.(holdes tilbake litt pga moderasjon og også investeringer)
Så, derfor jeg forventer at ebitda bør vise bedre takter fra 2022, siden fabrikken på Herøya er igang fra andre halvår 2021. Eller skal den stå der som en tomt skall?
Men forstår at investorer her liker emisjoner og uansett har kjørt seg fast i "hydrogenhypen"
Redigert 05.02.2021 kl 10:13 Du må logge inn for å svare
Hemsen
05.02.2021 kl 10:21 4581

Du virker som en svært oppegående fyr som bruker mye tid på caset Nel. Det du egentlig har kommet frem til er om du skal gå inn i 2022 ?
Osvaldsen
05.02.2021 kl 11:11 4543

Klart en må tjene penger, men her er det jo snakk om å åpne markeder i stor skala. For å tjene penger må man bruke penger. Penger til videre utvikling og vekst har de vert smart nok å skaffe gjennom emisjoner uten at de har vert i skvis på noen måte. Emisjon til vekst og utvikling er noe helt annet enn en emisjon for å unngå kroken på døra. Til tross for emisjonene har kursen bare gått oppover.
Kursmål fra en rekke hus ble oppjustert etter kapitalmarkedsdagen, så tror NEL lyktes godt med den. Er enig i at kursen er høy, men så lenge kursen bare fortsetter opp er det for aksjonærene sin del positivt. Fremtiden for hydrogen ser vel bedre ut enn den har gjort noen gang? Forventninger om fremtiden inngår også i prising av aksjer over børs.
Fabrikken på Herøya bygges ja, ganske så automatisert også, så det vil bidra mye på kostnadssiden.
Å sammenligne NEL med AkerBp blir etter mitt syn å sammenligne en dråpe vann med en dråpe bensin. Fremtid med fortid, selv om oljen fortsatt kommer til å bli værende mange år enda. Bra er nå det, kjører fortsatt både bensin og diesel ;)
Selv er jeg nok ikke kjørt meg fast i noe "hype", har fin spredning i portefølgen å har vert med i mangen år i NEL, siver luften ut så skal jeg fint klare å komme meg ut med god avkastning. Det håper jeg gjelder for de fleste andre også.

Som Løkke avsluttet kapitalmarkedsdagen med; Thank's for the ride dinosaurs, we'll take it from here ;)


Osvaldsen
omans
05.02.2021 kl 11:49 4513

Ts etterspør betraktninger på godt og vondt, dette er for artighetens skyld, jeg kunne latt vær å skrive, men da hadde det ikke blitt betraktninger. Siden jeg har hjemmekontor, er det lett å ta et par min fri nå og da, samtidig lærer en noe. Andre aksjer jeg følger går som normalt ofte, og jeg bruker ikke så mye tid på noe som er innafor normalen. Har ingen planer om å gå inn i Nel foreløpig, men har vurdert Bear Nel ved et par anledinger. Var for opptatt med annet da jeg skulle kjøpt, for her er det snakk om hårfin timing.
hillclimber
05.02.2021 kl 12:45 4474

Det var vel dette du skrev 3de Februar;

"Jeg har fått bra gevinst på noen spekulasjoner selv. Nel inkludert."

Og dette i dag;

"Har ingen planer om å gå inn i Nel foreløpig, men har vurdert Bear Nel ved et par anledinger."

omans
05.02.2021 kl 13:14 4447

Ser ingen feil i det. Om jeg kjøpte på 3 og solgte i fjor, ble det bra gevinst.
For øyeblikket ingen planer å kjøpe nå. Nevnte det tidligere, synes fremtiden har kommet for fort hva prising angår, og hva som er forventet av inntekter de første årene.
I mellomtiden har jeg vært posisjonert i Nordic Semiconductor(kjøpt på 40) som jeg nevnte også første gangen i fjor.
Naturlig å vurdere Bear Nel, når prisingen har blitt ennå høyere enn man trodde i starten av perioden man har vært kritisk.
har også en egen tråd om Bear Nel, der jeg nevnte at når kurs neste gang kom til 34-35 burde en vurdere inngang igjen(Bear Nelx3), og kursen falt brått til 28 tallet straks den snuste på 35.

edit:
re: wanker, det er lett å si ting ikke skyldes selskapsspesifikt, men om en skulle tenke på det hele tiden, så er det heller ingen selskapsspesifikke nyheter som har sendt Nel fra 20 til 30. Synes det meste handler om momentum, og momentum vinden vet man ikke helt når kan snu. Realiteter må komme for en dag.
Redigert 05.02.2021 kl 15:14 Du må logge inn for å svare
Wanker
05.02.2021 kl 14:14 4410

Du traff bra på Bear, men det var vel neppe noe selskapsspesifikt som utløste det fallet?
Da den snuste på 35 var vi vel på en topp for mange ESG-aksjer, jeg tror mine andeler i fondet Storebrand Fornybar har falt ca 10%-poeng siden tidlig i januar. Og fondet Thematica har faktisk falt enda mer siden peak "FOMO". Men det går likar no' !
omans
06.02.2021 kl 00:59 4298

Det er forskjellig syn, ift hvordan man tolker rett prising og kursmål. Trenden er fortsatt opp, så sånn er grafen. Så lenge flokkmentalitet rår og troa er sterk vil momentum vedvare. DNB og Pareto står på sitt, kursmål 5-8 kroner og mener det ikke er bærekraftig, BAC og City er mer på hypen og ser momentum i industiflyt nyheter.
Ikke noe hokus pokus med emisjoner og vekst, men dette har nå pågått siden Spetalen tok sin støyt for mange år siden, dermed 1,4mrd aksjer. Oppgangen har kommet i takt med industriflyt nyheter, og betydelige negative selskaps-ebitda. Men selvsagt smart å ri bølgen mtp å sitte long så lenge momentum opprettholdes.
En så hvor raskt ting skjedde når kurs falt fra 35 til 28 forleden, kan bli vanskelig å summe seg om panikken inntreffer. Om den skal til 45 er det lurt å sitte i ro. Hver får gjøre sin vurdering, selskapet må Innfri, bevise og forsvare fremover. På et tidspunkt kreves mer enn fine ord og vyer.

Å sammenlikne aksjer med aksjer er relevant pga det er samme asset, som er andel i et børsnotert selskap i dette tilfellet. Alle vil in The end of The day bli målt på resultater. I perioder kan forventningene til resultater ta overhånd.
Value Investor
08.02.2021 kl 02:18 3989

Nå er verdien 40 mrd. La oss si at de da må tjene 2 mrd for å forsvare sin verdi. Per dato taper de 50% av hver krone omsatt, men la oss si at de ved et mirakel klarer å tjene 10% per krone omsatt, da er det jo bare å øke omsetningen med 600 ganger, så forsvarer man jo dagens verdi, no problem. Med tanke på at de har ingen patenter, og at konkurransen er knallhard, så forstår jeg godt hvorfor de taper 50 øre per omsatt krone, men har litt problem med hvordan de skal forbedre inntjening fra minus 50% til pluss 10% og samtidig øke omsetning med 600 ganger...............
Value Investor
08.02.2021 kl 09:46 3838

Og det er selvsagt en skam for Norge at det mest omsatte selskapet på vår nasjonale børs i realiteten er verdiløst.
Value Investor
08.02.2021 kl 09:46 3837

Viktigste argument for at selskapet er verdiløst er at de ikke har noen patenter, og at hydrogen som energibærer er svært energiødende, og derfor håpløs.
Redigert 08.02.2021 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
hillclimber
08.02.2021 kl 09:52 3826

> Og det er selvsagt en skam for Norge at det mest omsatte selskapet på vår nasjonale børs i realiteten er verdiløst.

Må være slitsomt å snakke med seg selv, du klarer ikke å se hvor verdiløs den setningen er?
Redigert 08.02.2021 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Value Investor
08.02.2021 kl 09:55 3821

Jeg kan jo snakke med deg, har du noen argument for at selskapet har en verdi utover kontantbeholdning?
Redigert 08.02.2021 kl 09:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.02.2021 kl 10:49 3772

Verdi er det som markedet er villig til å betale for en vare til salgs. Nel har faktisk en verdi på ca. 40 milliarder i dagens marked.
omans
08.02.2021 kl 11:29 3734

Det er noen krefter du undervurderer, og det har du vel fått erfare iom en liten short ble satt for 10-15 kroner siden.
Hvis du ikke forstår verdier ut over det som er av midler på bok, foreslås at man leser seg litt opp.
Om prisen på selskapet er feil ift vanlig verdivurdering er annen diskusjon.
Value Investor
08.02.2021 kl 11:48 3712

Når argumentet for at dette har en verdi er det kursen er høy, eller at det er uante krefter som gjør at kursen er høy, ja da er det vanskelig å argumentere mot. Jeg vet at kursen er skyhøy, jeg vet bare ikke hvorfor, det er det noen må fortelle meg, og "uante krefter" overbeviser meg ikke.
omans
08.02.2021 kl 11:54 3696

Som jeg skrev, det er mulig å lese seg opp, så blir ikke kreftene så "uante".
Det prises på fremtidige forventinger. For øyeblikket kan ikke kursen forsvares med dagnes inntjening.
Emisjonene er gjort for å investere, noen mener det er for å imøtekomme det kommende markedet.

Tror forventingene til dette er for høye. Men det er ikke lurt å vedde mot det, så lenge momentumet opprettholdes og det motsatte ikke er bevist. Har redgjort for ting lengre opp i tråden allerede, noen betraktninger.
Redigert 08.02.2021 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
Value Investor
08.02.2021 kl 12:20 3676

Har nok lest meg opp allerede, og det er jo umulig å motbevise at et selskap kan komme til å tjene milliarder en gang i fremtiden, absolutt alle selskap kan komme til å tjene milliarder i fremtiden, men NEL virker jo ikke som en sannsynlig kandidat.
Slettet bruker
08.02.2021 kl 12:49 3645

Value I
Det er flere som mener som deg, men det er mange tusener som mener at det motsatte er mulig. Derfor høy kurs.
Det er alltid delte meninger om en sak, men flertallet seirer som regel. Det ville jo være synd å investere ut fra eks deg som rådgiver og da ha gått glipp av de store fortjenestemulighetene som har ligget i Nel aksjen. Enig?