keisam
14.02.2021 kl 08:24 4497

speculator skrev Klovn...
Er viktig nå at diskusjonene holdes på bj111 nivå, hvis man ikke har noe vettuge fakta å slå tilbake med og er villig til å ignorere det ledelsen i DD og LC melder så bør man slette tidligere innlegg og å få admin til å rydde opp.
keisam
14.02.2021 kl 08:28 4507

Er interessert i aksjen jeg. Om jeg har brukt fullt navn eller nick er likegyldig, DD og LC har meldt det samme og dette er like relevant.
keisam
14.02.2021 kl 08:31 4454

Hvordan kan du vite at jeg ikke er interessert i selskapet, teknologien eller aksjen, du bør jo for all del lese igjennom innlegget mine så vil raskt finne det motsatte.
Gullit
14.02.2021 kl 08:44 4528

speculator skrev Klovn...
Trist lesning dette er blitt.

Prøv heller å finne riktig info om selskapet. Vi vet att emballasje er på plass : https://qindle.com/work/digid/

Vi vet att
Wisekey er valgt til å ta vare på sikkerheten : https://www.globenewswire.com/news-release/2020/09/14/2093199/0/en/WISeKey-selected-by-the-German-health-tech-company-Digital-Diagnostics-AG-to-secure-its-digid-cantisense-SARS-CoV-2-test.html

Vi vet att testen er modernisert for masseproduksjon, noe som gjorde att den ble utsatt noe men er nå klar : digid.com
bj111
14.02.2021 kl 12:14 4454

Slettet da det ble tullete syntes jeg. Dere får holde på med usakeligheter og de grove anklagene dere kommer med. På FB forsvant det etter at leder for Life ba en av dere om å anmelde han i stedet for å spre falske anklager. Her er det anonymt så lett å fortsette.
keisam
14.02.2021 kl 13:02 4382

Ettersom du skrev at admin rydder opp så tolker jeg det dit hen at jeg ble rapportert og du skulle liksom fjerne dine spor. Sikkert ingen uvanlig metode under Life-trådene. Det kan jo enkelt løses med å løfte gamle utdaterte tråder.

Hva andre sprer på ulike foraer kan ikke jeg stå til rette for og at du sidestiller mine innlegg med falske anklager så har du antakeligvis tråkket over noen grenser i forumreglementet. Jeg har kun påpekt faktum som er blitt ytret fra CEO i DD, styreleder i DD og CEO i LC, dette har jeg belyst/dokumentert i flere innlegg. Min konklusjon blir som følgende: DD vil ikke melde noe om testen før DD har løst saken med mottatte midler fra IMS, venter på ekstern beslutning. Iflg. CEO i DD skulle dette være løst i slutten av januar og jeg har ikke registrert oppdatert melding. Hvis mine synspunkt skulle styres av lommeboka så er det ikke lurt å skrive dette, men det er nok av folk som skriver kun det som gagner seg selv økonomisk og beskriver selskapene totalt ulikt avhengig om de er inne eller ute av aksjen selv om det fundamentale er helt likt.
oktos
14.02.2021 kl 13:42 4330

veldig spennende! blir artig om det kommer noe mer info rundt dette snart!

"ble nylig sendt til de internasjonale myndighetene for markedsføringstillatelse."
Seriøs
14.02.2021 kl 13:49 4423

Får håpe de klarer der men bare ikke hør på Rosgun sin hausing.
bj111
14.02.2021 kl 14:47 4393

Admin ser alle historiske innlegg og de som er slettet så har ingen betydning om det er slettet når det kommet til han/hun. Det er vel selvsagt for ellers kan man jo erte opp andre med ufinheter og selv leke uskyldig.

Jeg mener man bør forholde seg til det selskapet har fortalt og spare seg for å komme med kun det bakenforliggende som er årsak til at selskapet har gått høyt og oppklart. Syntes det er ufint og skulle helst vært det foruten. På Life trådene har jeg skjønt at det ikke spiller noen rolle hva selskapet sier for lommeboken styrer. Trekker tilbake at det gjelder deg selv om jeg syntes du er uklar i det du skriver. Men kan kanskje takke meg selv når jeg angriper

Tok vekk kommentaren min fordi det var usaklig, at noen tar kopi av alt som skrives her og lagrer det får de stå for, ikke noe jeg bruker energi eller harddisk plass på.
bj111
14.02.2021 kl 14:48 4440

Rosgun blir litt ivrig men kommer faktisk med info om man gidder å lese det. Må si jeg selv ofte bare skummer igjennom når det blir så mye fra en skribent.
oktos
14.02.2021 kl 15:38 4379

Noen som kjenner til hvor lang tid en markedsføringstillatelse tar, før en evt godkjenning?
bj111
14.02.2021 kl 15:55 4339

Markedsføringstillatelse, er ikke det synonymt med godkjenning? Mener for å selge noe i EU skal det vel være CE merket og uten det kan det ikke markedsføres eller? Hvor lang tid det tar å godkjenne kommer an på type godkjenning.
oktos
14.02.2021 kl 16:11 4317

riktig. "Leketøy, maskiner, medisinsk utstyr, heiser, gassapparater og byggevarer er eksempler på produkter som skal CE-merkes"

kilde: https://www.innovasjonnorge.no/no/verktoy/eksport-og-internasjonal-satsing/eksportordbok2/ce-merking/
keisam
14.02.2021 kl 16:26 4293

Er åpenbart at ting kan oppleves uklart når du har manglende leseferdigheter og -forståelse, men jeg vil senere komme med omformulerte innlegg som kanskje kan hjelpe.

Trenger ikke å ta kopi av alt, det gjør seg selv når man kan bruke de teknologiske apparatene som eksisterer i dag.
Seriøs
14.02.2021 kl 16:48 4250

Han skriver mye og du kan ta til deg mulig 10% som litt fakta. Resten er hausing. Har ofte store høye kursmål men stikker ut av aksjen etter litt vekst. Det er ikke noe galt i det men å hause opp Thin til 100 kr å stikke ut på 1 kr, det sier jo litt. Kjenner ikke til Life og kurs men vurder selv hva som er greit mål. Når det gjelder å slå ut de store som allerede er i markedet på Covid 19 med godkjente og bra tester , er jeg usikker på markedsandelen Life vil få. Hvem tenker dere som kunder? Sykehus og private leger?
rosgun
14.02.2021 kl 17:59 4162

Hva er motivene dine nå egentlig ?

Kun person, ikke en link eller noenting. Kan du si meg hva du egentlig rører i for noe?

Er su helt på jordet ?
Redigert 14.02.2021 kl 18:00 Du må logge inn for å svare
Seriøs
14.02.2021 kl 18:05 4162

Vil advare stakkars folk som mulig hører på deg og ja, jeg kjenner POC markedet godt..
Seriøs
14.02.2021 kl 18:24 4131

Kjenner du til etablerte konkurrenter på Covid 19 tester Rosgun?
https://www.globalpointofcare.abbott/nn/product-details/panbio-covid-19-ag-antigen-test.html
Redigert 14.02.2021 kl 18:28 Du må logge inn for å svare
bj111
14.02.2021 kl 18:42 4094

Leser jo ut fra innlegget ditt at du som du selv skriver og det er bra, at du ikke har satt deg så godt inn i Life. Tolker derfor dine innspill mer som angrep på rosgun enn Life/DD.

Det er helt normalt på FA forum og sikkert andre forum at haussere dukker opp og holder det gående til deres interne ikke nødvendigvis uttalte mål er nådd. Dette bør alle som frekventerer HO vite. Å følge etter skribenter eller haussere er kanskje for spesielt interesserte. Håper ikke har tapt på å slavisk følge hans råd men har du det så har du jo lært noe. En skal alltid gjøre seg opp en egen mening om et selskap basert på den info man selv ser fra selskapet eller andre kilder. Å stole blindt på noen her inne bør man aldri gjøre.
YNWA250505
14.02.2021 kl 18:57 4065

Seriøs vet du at det finnes 5 minutters gode tester på markedet allerede? Og tror du feks 5% av markedet kan være verd noen milliarder for Digid og derfor en del kroner for Life? Mener du i fult alvor at Digid ikke kommer på markedet med sin test eller er du kun ute etter å baisse?
bj111
14.02.2021 kl 19:10 4047

Han er ute etter rosgun av en eller annen grunn. Har kanskje tapt hus, bil, kjærring og unger ved å høre på rosgun. Noe må det jo være.
Gullit
14.02.2021 kl 21:32 3935

Vi får glede oss til uka som kommer😁 tenker det blir svar nok jeg..
rockpus
15.02.2021 kl 12:38 3724

Har ikke dette selskapet gitt ut en finansiell kalender?
Computum
15.02.2021 kl 12:41 3722

Støtter "Seriøs" i hans advarsler mot "rosgun". Selvfølgelig kan noe av det han "graver" fram være interessant informasjon. Innvendingen mot slike som "rosgun" er at de opererer som lugubre bruktbilselgere og forsøker å hausse opp stemningen. Vi som har vært med en stund kan filtrere ut den verste støyen, men mange lar seg tydeligvis forføre.

Jeg var selv inne i LIFE ifjor og da var det hovedsaklig på grunn av covid-testeren "som var klar for" markedet. Jeg ser nå at dette er utsatt igjen til andre kvartal 2021.
Nå er jo testingen verden rundt blitt ganske god siden LIFE/Digid ble en småinvestorfavoritt for snart ett år siden. Samtidig øker vaksineringen, så LIFE/Digid er kanskje ikke like spennende lenger? Men en test som den Digid arbeider med kan likevel bli verdifull om den er pålitelig nok. Hvor stor del av markedet den kan ta er vanskelig å si.
Gullit
15.02.2021 kl 12:49 3696

Ja denne testen er nok laget for fremtidige Pandemier også. Vil selvfølgelig bli solgt millioner til covid tester også da det er mutasjoner man inne vet om vaksiner virker mot. Spørs om det ikke blir obligatorisk test ved reiser over landegrenser... ingen tvil om att kursen blir en helt annen om alt går som de håper .
Seriøs
19.02.2021 kl 19:27 3259

Svartlegger ikke testen men sår tvil om sensitivitet og cv for testen vs etablerte leverandører. Markedet er trangt å hvem tenker dere som kunder?
Gullit
19.02.2021 kl 21:29 3149

Tror de er i en egen klasse når den kommer.. blir isåfall Texas i aksje den dagen!! Og magefølelsen sier neste uke... andre?
Slettet bruker
19.02.2021 kl 22:21 3081

Og så kommer melding fra Life neste uke angående emisjon og pengeinnsamling for videre drift og testing av "nada" neste uke...lykke til.-). Keiserens nye klær slår aldri feil, luftslott til de grader.
Life et selskap uten inntekter, korrupt styre, ingen fremtid. Kort oppsummert som Linløkken kort har forklart...
AksjeKong1
19.02.2021 kl 22:24 3071

Har samme oppfatning som deg Gullit, neste uke blir spennende, men om det drøyer litt så bryr jeg meg ikke så mye om det, magefølelsen min sier godkjent og den stoler jeg på🥇👍😊
Tigerberget
19.02.2021 kl 22:25 3091

Rart de får lov til å teste ut sencell hvis det er som du beskriver.
...eller kanskje du bare troller.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 22:39 3067

Life er pengelens for lenge siden, ref. IMS/Wirecard. Kommer med melding og oppdatering om "Sencell" for å rettferdiggjøre emisjon og kapital innkreving for videre drift av "Luftslottet".
Lykke til :-)
AksjeKong1
19.02.2021 kl 23:01 3023

Så du tør påstå LC er pengelens for lenge siden? Sier litt om hvor opplyst du er 👍😂
ktk52
19.02.2021 kl 23:07 3103

Det er stygt å lyve, vet du!!! Det du sier, er ikke bare en løgn, men er jo ganske injurierende. Håper virkelig Lifecare tar tak i dette tøvet du stadig kommer med.
Fevang
19.02.2021 kl 23:25 3097

Hvis de hadde vært pengelens for lenge siden så hadde jo en emi allerede vært gjennomført. Ingen kan vel klare seg uten penger??

Kan noen seriøse svare på hvordan ståa er når det gjelder hva selskapet har av penger?

Er det sannsynlig med en emi - og er det det som holder kursen "nede"?
Redigert 19.02.2021 kl 23:25 Du må logge inn for å svare
ktk52
19.02.2021 kl 23:37 3090

Er du i tvil, så ring Lifecare ved Joacim Holter. Informer om det pissepratet som pågår på nettet, så vil han gi deg et ærlig svar. Det du samtidig burde gjøre ved tvil, er å sjekke den nye styreformannen i DD. Han har en CV som er verdt å stole på.
Du kan jo sammenligne mannen med de som holder på her med sine anonyme navn, så vet i hvertfall jeg hvem jeg ville stole på!
AksjeKong1
19.02.2021 kl 23:40 3115

👏👏👍
Dubois
20.02.2021 kl 00:12 3075

Lifecare er den aksjen på Merkur hvor emi er minst sannsynlig. DD finansierer life.
Kjosfast
20.02.2021 kl 02:59 2994

Til å stole på? Holter, Saure, og nesten samtlige som har vært involvert i Lifecare-systemet har hypet denne aksjen på merkelige tidspunkt gjennom snart et helt år. Jeg har kommunisert flere ganger med ledelsen i Lifecare, og de interaksjonene har vært preget av alt annet enn ærlige svar. Hvorfor tror du aksjen dumper 13% på grønn børs rett etter melding? "Shortere"? Det er fordi Lifecare er notorisk upålitelige i sin kommunikasjon med markedet, og det vet selvfølgelig tradere å utnytte. Nå kommer aksjen til å synke godt ned på 4-tallet ned til neste melding, og man er idiot hvis man ikke selger på nyheter og tar gevinst, for så å kjøpe seg inn på lavere kurs.