💰ZENITH ENERGY 2022: 18000-20000 BOE/D?💰

Slettet bruker
ZENA 02.02.2021 kl 11:34 58473

Vil du vÊre med pÄ tidenes opptur?


https://m.youtube.com/watch?v=ZvaZpwYF5I8&feature=youtu.be


HĂžr hĂžr!

18000-20000 boe / d.

Mulig lurt Ä kjÞpe aksjer fÞrst! For nÄ starter oppturen!

News fra:

Tunisia
CONGO
Nigeria
Angola?

Redigert 25.08.2021 kl 09:32 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
06.02.2021 kl 18:45 4070

Hei Bybonden.
Hvis du ikke skjĂžnner relevansen mellom regnskapskunnskap mv. bĂžr du teste deg om du bĂžr vĂŠre investor.
Det finnes muligheter for det, hvis du tÞr!! Ellers har du surret rundt i sÄ mange trÄder at troverdigheten din er sterkt redusert. Jeg har tatt mine tap med rak rygg og har nÄ lykkes med veldig store summer ii papirfortjeneste i Rec og Thin + et lite overskudd i Hunt. Dine lastinger til "ripa" , om de er riktige, mÄ vÊre minimumsbelÞp. Ellers tviler jeg fortsatt pÄ om du er etterrettelig grunnet at du hopper mellom mange aksjer (kanskje for Ä fÄ sosial kontakt). Ha en fin helg.
Mvh gammel pensjonist

Stockdance
06.02.2021 kl 18:47 4071

Jeg tror ikke at noen gir fra seg noe billig uten at det ligger en tanke bak. Slik jeg forstÄr det Þnsker stÞrre firma Ä forlate mindre felt fordi de er avhengige av stÞrre prosjekter for Ä kunne gjÞre profitt pÄ de. Dersom de da har inngÄtt kontraktsfestede avtaler vil de vel ikke bare kunne trekke seg ut sÄnn uten videre heller, og vil da vÊre avhengige av at noen kan ta over etter de. For Ä unngÄ fremtidige tap pÄ drift og bunden kapital kan det vel da vÊre fornuftig Ä «gi» bort disse kontraktene til for eksempel Zenith slik at fokus kan rettes mot stÞrre felt og kanskje skiftet mot grÞnn energi. Det presiseres at dette kun er mine egne tanker om dette. Er det noen som kan verifisere at dette stemmer?
Slettet bruker
06.02.2021 kl 19:15 4032

Tro kan du gjĂžre i kirka!
Ikke vits Ă„ dĂžmme selskapet og Ac for gamle feil.

👊
Slettet bruker
06.02.2021 kl 19:17 4027

Vi driter i dette! Kos deg i de selskapene og logg av Zenith trÄdene!
👊👊
Nano Rekyl
06.02.2021 kl 19:24 4023

LATO de beste kursdriverne pĂ„ forumet er wassa og FrĂžs samt noen andre😄😄😄 da lukter det oppgang lang vei........ ha ellers en fin fin lĂžrdagskveld alle sammen!
Redigert 06.02.2021 kl 21:13 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
06.02.2021 kl 19:30 4015

Hei.
Her kommer litt av sannheten om "menigheten" fram.
HĂ„per alle utenfor menigheten slutter Ă„ svare dere.
SĂ„ kan dere surre for dere selv.
Mvh gsmmel pensjonist.
Slettet bruker
06.02.2021 kl 19:30 4030

Hei.
Her kommer litt av sannheten om "menigheten" fram.
HĂ„per alle utenfor menigheten slutter Ă„ svare dere.
SĂ„ kan dere surre for dere selv.
Mvh gsmmel pensjonist.
Slettet bruker
06.02.2021 kl 19:58 3982

Flott, det er vel helst du som surrer deg inn i trÄder og om selskap du ikke har interesser i.

đŸ’Ș
solb
06.02.2021 kl 20:03 3990

Det er tydelig at baissen er skremt opp nÄ. Ikke umulig at det er disse aktÞrene som har presset ned kursen den siste tiden? NÄr det blir ebbe i depoene, Þker frykten for at kontrollen blir borte?
Nano Rekyl
06.02.2021 kl 20:30 3954

Spot on! Husk at ZE er en uslepen 💎!
gravemaskinen
06.02.2021 kl 21:30 3872

Gammel griner gubbe... Skal forumet vÊre noenlunde er det bra Ä ha bÄde pessimister, optimister og realister.. Flere har hvert med lenge og noen har kommet til i siste oppgang.. Du og enkelte andre er kun pÄ nÄr de lugger litt, men fullstendig fravÊrende nÄr kursen stiger kraftig.. Burn og Chris tok nÄ til skamme og forsvant fra trÄdene.. Hver mann sin hÞne, men det hele her handler om man har tillit til ac eller ikke.. Jeg har gÄtt fra under null tillit i hÞst til over middels, sÄ fÄr vi se. God helg
Stockdance
06.02.2021 kl 21:45 3844

Enig med deg i at det er best med et balansert bilde. Det som betyr noe for min del er at en kommer med velbegrunnede argumenter. NÄr mye av kritikken til pessimistene omhandler sneen som falt i fjor, fÞler jeg det blir litt som om en skal forvente regn i morgen fordi det regnet i gÄr.
Billyjojimbob
06.02.2021 kl 23:10 3763

Best at de substansielle nyhetene kommer fra selskapet,og at alle som Ăžnsker og har guts eier luter fĂžr det skjer,de feteste prosentene kommer som kjent i starten👍Satser pĂ„ inntjeningen gainer og fete nyheter bringer litt profitt i en slunken lommebok
Spennende fremover,satser pĂ„ nissen graver fet info fremover slik at en holder seg oppdatert pĂ„ behagelig vis,happy trading👍
keisam
06.02.2021 kl 23:30 3753

Skulle jo bare mangle med en bitteliten trend nedover, hauserne har jo hver dag sagt at i morgen kommer melding om det feltet, kurs 0,20 i lĂžpet av dagen osv. og tilnĂŠrmet ingenting har skjedd. Uansett det blir morsomt fremover de neste Ă„rene.
Stockdance
07.02.2021 kl 11:16 3483

Fra ca 23:50 min sier AC at de er kontinuerlig rundt to majors som kan gi 12000-18000 fat olje per dag. Basert pÄ dette forstÄr jeg det som at Florida har rett i det han sier. I tillegg vet vi jo at Kongo ogsÄ vurderer Ä la de ta over et annet, og muligens et tredje og fjerde felt.

Et annet poeng jeg legger merke til er at stÞrre oljeselskaper anser alt under 12000 fat olje per dag som uÞkonomisk pÄ grunn av store utfordringer med Ä fÄ flydd management inn til landene. I tillegg medfÞrer karanteneregler mange ekstra reisedÞgn. Hvis jeg ikke misforstÄr det helt mÄtte AC og den afrikanske delegasjonen kjÞre 1500 kilometer i bil for Ä komme seg til Italia ogsÄ, sÄ det forklarer at det ikke lengre er sÄ helt enkelt Ä bare ta et fly til Þnsket destinasjon. De Þnsker da Ä gi dette fra seg til respektive land, som igjen trenger andre firma til Ä ta over for de. Det de er opptatt av er at firmaet som tar over har kontroll pÄ det tekniske og finansielle. TilstedevÊrelse i landet er ogsÄ svÊrt viktig for Ä bygge relasjoner og tillit mellom partene. Dette er noe AC sier vil vÊre nÞdvendig dersom de for eksempel ogsÄ skulle gÄ inn i Angola.

SÄ her har vi altsÄ svarene pÄ hvorfor det i dag er mulig Ä fÄ kjÞpt opp felt til en billig penge, som bare for noen fÄr Är tilbake i Nigeria kanskje kostet opptil 200 millioner dollar. Det viser at der i tillegg til de Ärsakene jeg selv satt og tenkte pÄ i gÄr er en rekke andre faktorer som gjÞr det mulig for juniorer som Zenith Ä fÄ kjÞpe disse rimelig i dag. Relasjonsbyggingen, og evnen til Ä kommunisere pÄ fransk, vil da fort vise seg Ä vÊre utslagsgivende for hvorfor Zenith igjen skal fÄ oppleve suksess andre steder.

Jeg tror vi gÄr mer spennende tider i mÞte enn det vi aner i dag.
Redigert 07.02.2021 kl 11:35 Du mÄ logge inn for Ä svare
Nano Rekyl
07.02.2021 kl 11:50 3462

Veldig bra skrevet og oppsummert stockdance! Jeg har ogsÄ streifet innom de samme tankene du skriver her! At TTT nÄ er mye pga Covid-19 situasjonen. Det jeg ser for meg nÄ i den nÊrmeste tid av meldinger nÄ er TLPA II med endelig avtale med fordeling av eierforholdet av lisensen. Deretter er Tunisia stemplet som sikrer ZE cashflow og en pen liten sum pÄ konto. Hva som kommer fÞrst for min del er egentlig rennende likegyldig siden begge er viktig for ZE.

Jeg gleder meg til st AC ogsÄ skal pÄ talerstolen pÄ oljekonferansen den 19-21 feb. Jo mere PR AC gir ZE jo bedre er det. Ser ut som AC har et godt nettverk av riktige personer rundt omkring i Afrika og de forskjellige landene som er aktuelle. Jeg kan skjÞnne mange er skeptiske med historikken for ZE, men det er jeg sikker pÄ at AC har lÊrt av sine feil og ser fremover mot nye mÄl som vil gjÞre ZE til MCAP selskap pÄ litt sikt.

Jeg har selv hvert sĂ„ heldig «min mening» kommet inn sĂ„ sent i selskapet og samtidig fĂ„ lov til Ă„ vĂŠre med pĂ„ det nye eventyret som sĂ„ vidt har begynt for ZE😄. Men selvfĂžlgelig er det mye som skal pĂ„ plass fĂ„r det blir suksess og aksjonĂŠrene kan hĂžste! HR/HR men for hver avtale som AC fĂ„r i havn sĂ„ deriskes selskapet! Men alle tar sine egne valg for hva de bestemmer seg Ă„ gjĂžre!

Ellers fÄ alle ha en fortreffelig sÞndag og vi er enda en dag nÊrmere en melding!
Redigert 07.02.2021 kl 12:10 Du mÄ logge inn for Ä svare
Stockdance
07.02.2021 kl 12:04 3457

Kjekt Ä hÞre at du/dere setter pris pÄ det jeg deler med dere. For meg handler dette mye om psykologi ogsÄ. Det at andre land viser empati og sympati med Zenith synes jeg i sÄ mÄte er meget spennende. Som AC sier er det nÊre bÄnd mellom landene, og det har vÊrt snakket om det presset Zenith har stÄtt opp imot, hvor det blackmailes, settes ut falske rykter, myndighetene blir forsÞkt manipulert osv. Dette alene pÄ grunn av de verdiene som er involvert. Nettopp denne undertrykkelsen av Zenith tror jeg andre afrikanske land forstÄr svÊrt godt, og dette kan kanskje vÊre med pÄ Ä gi de noe til felles som overgÄr penger og materiell status. Det jeg synes er interessant her er hva som kan bli resultatet dersom flere afrikanske land pÄ grunn av dette trykker Zenith til sitt hjerte. Relasjonsbygging og kulturell forstÄelse er nok ikke noe en skal undervurdere. Er det forresten noen som har tenkt pÄ mulig Ärsak til at den afrikanske delegasjonen fikk opplÊring i aksjemarkedet de dagene de var i Italia?
Slettet bruker
07.02.2021 kl 14:46 3271

Veldig bra oppsummert! Det jeg ikke kan fatte er at Zenith Energy er pÄ 13 Þre nÄr vi vet dette.

Men mulig de fleste investorer ikke har fÄtt ned seg Zenith?

Herbius
07.02.2021 kl 14:50 3284

Markedet vil have fakta, ikke drþmme 👍👍
Nano Rekyl
07.02.2021 kl 14:54 3275

Det vil snart komme fakta til markedet💰💰💰 da vil vi nok se en helt annen kurs for ZEđŸ€©đŸ€©đŸ€©
Herbius
07.02.2021 kl 15:12 3252

Og det er HELT sikkert 💰💰💰
Slettet bruker
07.02.2021 kl 15:13 3256

Enig i det. Men markedspris pÄ 138 millioner
Synes det er utrolig!
Men godt vi 2 er fullastet:) Har aldri hatt flere aksjer i noe selskap.
lutefish
07.02.2021 kl 15:14 3257

Helt OT ( Off Topic ) Mange takk . Dette var helt ukjent for meg enda jeg har mellomfag i historie . Men sÄ var ogsÄ avtalen mellom Spania og Frankrike hemmelig ( i fÞlge Wikipedia ) !!!! Det hÞres jo unektelig merkelig ut at noe slikt kan holdes hemmelig,

https://no.wikipedia.org/wiki/Kongeriket_Etruria
Herbius
07.02.2021 kl 15:22 3238

BÄde ja og nej, markedet vil have fakta efter 5 dÄrlige Är.
Men hvis fakta kommer, sĂ„ kan det gĂ„ utroligt stĂŠrkt op💰💰💰
Det er det vi sidder og venter pÄ.

Det mest vanvittige er, at hvis hans drþmme lykkes snakker vi alt fra 2-10 kr 💰💰💰😃😃😃

SĂ„ kan vi kĂžbe os vores egen lille Ăž 😂😂😂😂
Slettet bruker
07.02.2021 kl 16:56 3114

Ja 2-10 kr hadde ikke vĂŠrt feil! Da skulle jeg hatt det godt!
Nano Rekyl
07.02.2021 kl 17:41 3034

Hvilken tidslinje har dere lagt dere pÄ nÄ? Siden dere snakker om kroner og ikke Þrer. Kort, mellom eller lang sikt?
Gullit
07.02.2021 kl 17:54 3013

10 kr da snakker vi nok 2-3 Är.. 2 kr kan komme med litt flere signerte avtaler.. alt fra 1 dag til 6mnd det. Men da er vi pÄ den optimistiske foten... mest sannsynlig er vel 40-50 Þre innen sommeren. Det som er vanskelig med aksjer e jo att mange kjÞper pÄ forventninger og her kan det virkelig ta av hvis flere brikker faller pÄ plass.. sÄ har vi selvsagt den motsatte side, alt kan gÄ i vasken...
Start
07.02.2021 kl 18:02 3001

Skal vel mye til for at det gÄr i vasken.egentlig en ganske solid aksje nÄ.tror det gÄr bra uten noen av triggerne som mange hauser.fÄ vi en av dem sÄ er jeg fornÞyd.
Nano Rekyl
07.02.2021 kl 18:27 2952

Enig med din tidslinje her! At noen avtaler kan gĂ„ i vasken kommer sikkert nok pĂ„ sikt! Det som bekymrer meg er hvor lenge AC kan opprettholde det trykket han kjĂžrer nĂ„. Men det er nok greit Ă„ smi mens jernet er varmt i disse tider vi er i nĂ„. Det ser jo ut som gull for ZEđŸ€©đŸ€©đŸ€© sĂ„ fĂ„ tiden vise hvor ZE lander til slutt! Jeg personlig ser for meg en lang reise med mye godt i vente! Jeg har tillit til at AC treffer pĂ„ sine avtaler, og jeg kan skjĂžnne at andre er litt mer skeptisk forelĂžpig med historikken til selskapet. Skal vi se fremover sĂ„ tror jeg med ganske hĂžy sikkerhet at AC har lĂŠrt av sine feil og vil lose skuta trygt i havn.
Redigert 07.02.2021 kl 18:58 Du mÄ logge inn for Ä svare
Stockdance
07.02.2021 kl 18:32 2935

Personlig prÞver jeg Ä forholde meg til det selskapsledelsen selv informerer om. Selv om mye av det jeg refererer til lett kan oppfattes som hausing, sÄ er ikke det intensjonen min. Som vi ser tar ting alvorlig lang tid i Afrika, men det at ledelsen faktisk velger Ä vÊre sÄ tett pÄ beslutningstakerne i respektive land er nok et stort pluss i forhold til de som ikke engang viser seg der. Tilapia var en av de stÞrste triggerne, og denne gikk jo gjennom. Litt usikkerhet i pÄvente av SPA og verifisering av myndighetene preger fremdeles verdien pÄ Zenith. Til tross for at en mulig overtakelse av mindre felt pÄ opptil 12000 fat om dagen kan gÄ raskt venter det nok gjerne en lang byrÄkratisk vei videre mot endelig overtakelse. Som deg ser jeg heller ingen betydelig involvert risiko da jeg ser pÄ verdien av AAOG fÞr boring.
Slettet bruker
08.02.2021 kl 00:31 2668

50% av det er godt nok.
AC har levert en viktig avtale allerede. Hold pÄ aksjene, snart er vi pÄ 25Þre.
Nano Rekyl
08.02.2021 kl 08:08 2460

Hva kan vi forvente oss i dag tro? Blir det sideveis, nordover eller presser de kursen sÞrover :) Jeg tror snart at ZE mÄ begynne Ä gÄ noen smÄ prosenter nordover bare pÄ forventninger! Ha ellers en fin fin bÞrsdag alle sammen!
Gullit
08.02.2021 kl 08:17 2443

Sidelengs er ett rÄtips, trenger Ä spikre litt til fÞr vi drar langt nord
Skolest
08.02.2021 kl 09:05 2311

ZENA gÄr ikke noe sÊrlig nordover fÞr nyheter foreligger. Mye mulig vi ser samme nivÄ ut mars virker det som.. utrulig at ting tar sÄ lang tid med et stempel..?
Barneskirenn
08.02.2021 kl 09:09 2304

Mer vanlig enn uvanlig at ting drar ut i tid. Politikk... med et dryss corona pÄ toppen.
gravemaskinen
08.02.2021 kl 09:15 2265

vi kan fÄ melding midt i dagen ogsÄ her..nÄ er det bare trading pÄ mikronivÄer..snakkes pÄ 20 Þre
gravemaskinen
08.02.2021 kl 09:44 2172

Ä hvem var den heldige vinneren som hadde satt stoploss:) farlig Ä sette det i denne..NÄ rÞk en del ut pÄ det, og vipps ligger 6 mill pÄ kjÞp...Forundrer me ikke om denne ender pÄ 14 Þre idag, sÄ har smÄsparerne tapt, og de rike flere og billigere aksjer.
Redigert 08.02.2021 kl 09:50 Du mÄ logge inn for Ä svare
solb
08.02.2021 kl 09:52 2134

Noen som tror at AC kommer tomhendt tilbake fra Congo? He,he.