Slipper Camilla Stoltenberg for lett ?

Slettet bruker
07.10.2018 kl 23:19 488

Utdrag fra dn.no :
– Du er en av de mektigste kvinnene i helsesektoren i landet, og etter å ha ledet Folkehelseinstituttet i seks år, har du takket ja til enda en seksårsperiode. Hva er det viktigste du skal få til?
– Jeg har tre mål jeg viderefører fra forrige periode. Det ene er å styrke kunnskapsgrunnlaget til folkehelsearbeidet og helse- og omsorgstjenesten og få kunnskapen ut til de som bruker den. For å få det til trenger vi gode helsedata, med helseregistre av høy kvalitet, og gode helseundersøkelser som mor og barn-undersøkelsen. Det andre er å videreutvikle beredskapen mot smittsomme sykdommer og miljøhendelser som kan true helsen. Pandemiberedskapen er avgjørende. Vi vet at en influensapandemi vil komme igjen, men vi vet ikke når. Hver uke får jeg rapporter om utbrudd som er løst opp i eller som må følges med på fordi de kan være en trussel mot Norge. Det tredje er å sørge for et godt og konkurransedyktig Folkehelseinstitutt.
____________________________________________________________________________________________________________________________
3 mål altså :
1. Helsedata og registre.
2. Vaksiner.
3. Godt Folkehelseinstitutt.

Det er jo ikke dette som bidrar til et friskere folk og lavere helsehjelpbehov. Og dermed lavere helseutgifter.
Camilla Stoltenberg lukter det overvåkingsiver og vaksiner av. Ting vi ikke vil ha. Det hun jobber for gavner ikke folket. Det er en trussel mot folket.

https://www.dn.no/lederintervjuet/camilla-stoltenberg/folkehelseinstituttet/lederintervjuet/det-er-spesielt-en-feil-hun-har-sett-andre-ledere-gjore-som-hun-selv-har-lart-mye-av/2-1-428260
Redigert 07.10.2018 kl 23:21 Du må logge inn for å svare
nekkejk
08.10.2018 kl 10:08 445

Joda, e-mobilitet.
Dette bidrar til et friskere folk og lavere helsehjelpbehov. Dette gavner så absolutt folket.
Av deg lukter det vaksinemotstand lang vei.
Det er folk som deg som er en trussel mot folket.

Slettet bruker
08.10.2018 kl 12:28 416

Vaksinegreiene er kammuflerte drap. Ikke nødvendig i det hele tatt. Det skal reagere med andre stoffer de setter på etterpå.
nekkejk
08.10.2018 kl 14:52 403

He he. Nei vel, ja.
Videre kommentarer nytteløst.