DNO - Bullish kicking

omans
DNO 02.02.2021 kl 19:39 25204

Kick off på gang.

The Bullish Kicking pattern makes up one of the highest probability reversal patterns in Candlestick charting, and so will probably be one of any trader’s favorites.

Furthermore, taking advantage of the Bullish Kicking pattern would ideally involve waiting to go long until the third day. Nevertheless, getting into the market sooner rather than later could be the most advantageous since the strength in these types of bullish reversals can be considerable.

Finally, placing a stop at the bottom of the first candlestick for a Bullish Kicking candlestick chart pattern would complete the trading strategy and provide a necessary element of trading risk management.
omans
01.03.2021 kl 19:05 3221

Fra Wikipedia:
Det vitenskapelige miljø betrakter astrologi for å være pseudovitenskap[8] eller overtro[9] da astrologer har mislykkes empiriske tester i kontrollerte studier.
Astrologi er ikke basert på vitenskapelige prinsipper, og er dermed å anse som pseudovitenskap.
---

Religion er jo heller kke vitenskap, handler om tro og overtro.

Teknisk analyse kan være utprøvd, og har virkning i erfaringer fra liknende/tidligere handlemønstre.
Er mange avarter og noe misbruk. Noen uttaler seg bastant, men også tvetydighet forekommer ofte jfr søndagens aksjetips som stadig helgarderer.
Et enkelt selskap er meldingssensitivt, indekser og blue chip må ofte også ses mer i sammenheng m sykluser o.l.

En bør være varsom med å stole på blindt en teori, men noen ganger er sannsynligheter for et utfall mye større enn et annet utfall, når en har flere parametere som støtter tesen.

Redigert 01.03.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
china
01.03.2021 kl 19:05 3220

Genel endte opp!!! Melding må komme asap
omans
03.03.2021 kl 10:41 2861

Nu kjør vi !
china
03.03.2021 kl 10:49 2835

Solgte meg ut i dag! Håpløs case. Sitte i åresvis , gå glipp av andre gode aksjer daglig. Ledelse som aldri har vært aksjonærvennlig. Opererer i et land med neandertalere som ikke gjør opp for seg.
Ondi05
03.03.2021 kl 10:55 2803

Hadet da! 👋
china
03.03.2021 kl 10:56 2798

For liten oppside!
lilleborg33
03.03.2021 kl 12:30 2663

Kurs på 8.4 bør rykke idag ....teknisk analyse indikerer oppgang til 8.6 og 9.1
Brenten er ferdig med oppjustering og korreksjon .
china
03.03.2021 kl 12:35 2629

Bør rykke?? Uten betaling?? Skal kraftig ned
Kjeffe
03.03.2021 kl 12:44 2589

Har ikkje du solgt deg ut???
Kåre Grønn
03.03.2021 kl 12:48 2576

Ja, unødvendig å hausse desperat for tidlig. Jeg forsøker i hvert fall å være realistisk. Nå dirrer verden som aldri før. Det er først og fremst høyt smittetrykk globalt, det er ikke regelmessige betalinger og oljepris er høyst usikkert i tiden framover. Klimamøte i april gjennom Biden kan også gi bismak. Å hausse nå for så bratt fall dersom ting tar lengre tid er dermed bare tull... PS! Jeg er inne men er forberedt på long. Jeg tror dette kan falle igjen da denne tredje bølgen med Corona vil være langvarig.. Viser til lenka under:

https://finansavisen.no/nyheter/portefoljer/2021/02/28/7633593/iran-oljeprisen-og-atombomben
Redigert 03.03.2021 kl 12:50 Du må logge inn for å svare
omans
03.03.2021 kl 14:18 2418

Gikk ikke i siste forsøket, men sånt skjer når børs switcher i rødt. Da bryter ikke motstanden, men det er kun utsatt litt.
Trykket kommer, ikke la seg lure av en trap. Har mål innen fredag som nevnt før, om 9 tallet i kursen.
Redigert 03.03.2021 kl 14:19 Du må logge inn for å svare
Habub
03.03.2021 kl 14:29 2391

For år tilbage da jeg sidst var aktionær i DNO var diskussionen her på forum utrolig nok den samme, kommer betalingen, nei den kommer ikke, DNO går fallit, jo den gør og DNO skal i 900 kroner, nei det gør den ikke ... ÆV-BÆV-Bussemand! (Dansk barne sang) Jeg har arbejdet i regionen i flere år, plejede at få løn i en plastik-pose i cash, nogen-gange 2 gange om måneden andre gange hver anden. Hvis det ikke er gået op for nogen endnu så kan de fleste kontrakter indgået i specifikke lande i Mellemøsten højst betragtes som hensigtserklæringer, alt handler om hvem man kender og hvem der bestemmer hvad. Jeg kan til 100% sige at havde Maersk Oil ledelse styret DNO var det blevet smidt ud for længe siden, man har brug for noget helt andet som netop DNO har.

DNO står foran en lysende fremtid, og jeg er personligt slet ikke enig i at der er mange skyer i horisonten, OPEC+ syntes at være rimelige balanceret, verdenen åbner igen langsomt op og om 8-12 måneder er der ingen som taler Covid mere, så handler det om ferier og hvorfor-fanden-en-flybillet-til-Nice-eller-Thailand-nå-koster-20.000 kroner!

Som mange psykologer har forsket i så kommer der til at ske en eksplosion i forbruget når verden åbner op igen. Personligt har jeg aflyst 2 ski-ferie i Norge med nogle kanske krævende typer som IKKE tænker over hvad tingene koster, de vil ALLE tilbage uanset prisen og de har mye penge altså, så med andre ord, forbruget af olie de næste måneder kommer til at gå en vei, og det er i loftet, når vi alle skal have indhentet de 18 måneder af fun vi har mistet til Covid!

Olie-prisen er allerede på over 60 usd, husk at alle experterne spåede maximum 50 til 55 i 2021 og muligvis 60 i 2022 til 2023.

Jeg er ikke et sekund i tvivl, DNO får pengene som (de altid har fået) og aktier står MARKANT højere om 6 måneder end i dag.
Stokk Dum
03.03.2021 kl 15:39 2274

OPEC and other oil producers, a group known as OPEC+, are considering rolling over production cuts into April instead of raising output as a recovery in oil demand remains fragile due to the coronavirus crisis, three OPEC+ sources told Reuters.
https://www.reuters.com/article/us-oil-opec-cuts/opec-considering-oil-output-roll-over-for-april-sources-say-idUSKBN2AV0WF

Habub: Det er en befrielse å lese et innlegg som inneholder flere fullstendige setninger etter hverandre.

Summary of Weekly Petroleum Data for the week ending February 26, 2021
U.S. commercial crude oil inventories (excluding those in the Strategic Petroleum Reserve) increased by 21.6 million barrels from the previous week. At 484.6 million barrels, U.S. crude oil inventories are about 3% above the five year average for this time of year. Total motor gasoline inventories decreased by 13.6 million barrels last week and are about 3% below the five year average for this time of year. Finished gasoline and blending components inventories both decreased last week. Distillate fuel inventories decreased by 9.7 million barrels last week and are about 2% below the five year average for this time of year. Propane/propylene inventories decreased by 2.2 million barrels last week and are about 17% below the five year average for this time of year. Total commercial petroleum inventories decreased by 2.8 million barrels last week.
Kilde:eia.gov

Marketwatch.com skrev dette idag:
On average, the EIA is expected to show crude inventories up by 1.3 million barrels, according to a survey of analysts conducted by S&P Global Platts. The survey also shows expectations for inventory declines of 2.9 million barrels for gasoline and 3.9 million barrels for distillates.

Oil Soars Despite Largest Ever Crude Build
https://oilprice.com/Energy/Oil-Prices/Oil-Soars-Despite-Largest-Ever-Crude-Build.html


Det er stor forskjell på det marketwatch.com skriver om forventninger og det eia.gov melder, likevel reagerer ikke oljeprisen på disse tallene. Noe sier meg at oljetradere ikke er overrasket over denne lageroppbyggingen.

mvh
Redigert 03.03.2021 kl 18:35 Du må logge inn for å svare
Zulor
04.03.2021 kl 17:49 1967

Godt å se at du solgte deg ut, så slipper vi å høre den gnålingen din.
Nå går brenten rett i været her så nå får vi se om 8.4 blir passert
omans
06.03.2021 kl 09:28 1617

Bommet på målet om 9 kroner innen uka, men var bare 0.134 fra.
Det ligger an til å komme på mandag, så får vel ta helga med grei feeling på den gearede posisjon.

Norskbulls

Signal Update
Our system’s recommendation today is to BUY. The pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 8,24, and our valid average buying price stands now at 8,45. The previous SELL signal was issued on 03.03.2021, 2 days ago, when the stock price was 8,25. Since then DNO.OL has risen by +2,41%.

Market Outlook
Let’s jump on our white horses and go for a bullish ride. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated. The market is telling you about a new profit. Do not miss this bullish opportunity
Redigert 06.03.2021 kl 09:31 Du må logge inn for å svare