Kjære media - Slutt å vri på sannheten

Slettet bruker
RECSI 03.02.2021 kl 16:25 7201

Jeg ser at tråden jeg opprettet i går hvor jeg oppfordrer longs til å kjøpe mer på disse kursene har blitt tatt ut av kontekst.

Media har fokusert på short squeeze, fortell meg - hvordan blir dette en short squeeze som GME, når REC er shortet med 2M aksjer, mens GME var shortet med flere aksjer enn som var i loopen. Hensikten med tråden var at alle som har tro på selskapet skal hive seg på og kjøpe, hvis de mener at selskapet sin pris holdes nede av de store før en emisjon blir tatt for å øke eierandel til Aker. Det ble til og med poengtert at en kun skal kjøpe for det man har råd til. Vi som har vært aksjonærer her en stund vet at Aker kommer til å satse på REC. Vi vet at de har store planer for REC. Vi har også brukt mye tid på selskapet og har fulgt med på både makro og mikro nivå. Om nåværende short må betale for å dekke seg inn er bare en bonus, idiotisk av dem å bruke algo handel til å shorte et selskap som har en så stor måned foran dem.

Dere har lagt fokuset på at vi skal short squeeze som USA bølgen, når GME kun ble brukt som en eksempel for å vise til hvor tydelig de store kan manipulere, så lenge det er i deres interesse. Dette snur dere selvfølgelig på. Tråden fra i går handler mer om å putte pengene våre der munnen vår er. Vi som har troen på selskapet tror at vi vil se selskapet blomstre til nye høyder, kanskje til og med all time high.

Hvorfor tok dere kun noen utdrag av innlegget mitt? Alle som har fem minutter kan innse at selv om Dnb teknologi sa at potensialet til selskapet er tatt ut, så lastet Dnb mer enn det teknologi solgte, fordelt på flere fonds. Røkke. Jr. sa at vi skal få mer informasjon om planene til REC i februar, samme måned som det er så mye som skal skje for selskapet. Ingen med innsideinformasjon har handlet de siste månedene (selv med alt som har skjedd på makro-nivå), fordi vi mistenker at de sitter med innside informasjon

Jeg orker ikke å ramse opp alle argumentene mine på hvorfor aksjen er norges mest underpriset selskap, men skjerp dere. Dette handler ikke om en short på 2M aksjer. Dette handler om at vi mistenker at en emisjon snart vil komme - og vi er lei av at de store alltid skal laste opp på bekostning av oss små og er villige til å betale hva det koster for å akkumulere, fordi vi mener at dette er landets beste vekst case.

Dersom det er noen spørsmål er dere hjertelige velkomne til å kontakte meg på inboks her, slik at vi kan føre dialogen videre. Men jeg aksepterer ikke at mitt navn blir brukt som en "manipulator", når det eneste jeg argumenterte for og spekulerte er at prisen holdes nede. Les hele tråden. Jeg sier at dette ikke er fakta og kun spekulasjoner, men pengene mine står der munnen min er. Det samme gjelder mange andre her.

Jeg har solgt 0 aksjer i dag. Faktisk, så må du gå langt tilbake i tid hvis du skal se sist jeg solgte en aksje. Tvert i mot så lastet jeg mer opp.
Vær så snill - ha litt verdighet. Det er ikke min feil at dere publiserer misledende artikler, som igjen gjør at uvitende aksjonærer hopper seg på bølgen og kommer dårlig ut i dag, hvis de kjøpte på toppen. Dette er akkurat hva vi prøver å unngå. At uvitende aksjonærer skal bli spilt med av de store. Takk for at dere bidrar til at de store tjener enda mer på bekostning av dem. Vi som har tro på casen bryr oss ikke om vi kjøpte til 21kr, fordi vi har tro på om at denne skal langt opp. Vi holder.

Dere har ikke satt dere inn i konteksten en gang. Jeg hevder ikke at jeg vet alt og har rett, men det er en årsak til at så mange var enige med tråden som ble opprettet. Vi mistenker at det foregår kursmanipulasjon og at frykt er virkemiddelet som blir brukt. Vi mistenker at det vil bli utført en emisjon, ikke fordi REC nødvendigvis trenger pengene, men fordi vi spekulerer at dette er hvordan de kan øke eierandel.

Hvis dere først skal undersøke noen for kursmanipulasjon så bør dere undersøke dere selv. For å dele feil informasjon. For å publisere artikler som er uriktige. For å ikke gjøre jobben deres ordentlig og få alle til å tro at dette handler om en short squeeze (0.53%), når dette handler om noe større. Vi ønsker mer åpenhet.

Til Thor Jensen - du vrir dette til å høres ut som at jeg manipulerer kursen, når realiteten er bare at vi uttrykker vår mening og visjon om selskapet. Om vi har rett eller ikke vil tiden vise. Du burde egentlig undersøke deg selv for å lage clickbait titler noe som gjør at uvitende aksjonærer tror at denne skal vokse som gamestop og hiver seg på.
Redigert 03.02.2021 kl 16:59 Du må logge inn for å svare
stinkapiano
03.02.2021 kl 23:17 1445

Uchi
Eg og ein haug andre som ikkje skriv så mykje på forumet, set stor pris på innsatsen din for å informere om potensialet i REC.
Du har gitt svært mykje av deg sjøl i prosessen og må ha brukt mykje tid på det. Takk skal du ha!
Eg har full forståing for at det er deprimerande at folk som ikkje bidreg med noko konstruktivt, skuldar deg for å ha baktankar med det du skriv.
Men det er nok det dei vil, enkelte av desse som angrip deg, at du skal slutte å skrive.
Du og Morgan Kane og Grabein og nokre til har gjort REC-trådene svært informative.
Håpar du søv på det og blir å høyra frå likevel av og til.
I alle fall: stor takk frå meg!
Slettet bruker
03.02.2021 kl 23:25 1391

Nei faen U.. Ikke gi dem. Mandat på å skyve på sannhet. Du gir dette en realisme.. Mer enn de fleste her inne. Håper vi får deg inn imorgen, at du ser at vi f. Ikke gir sannheten bort til 1% folket i konfirmasjondress. La oss belyse udugeligjet og slå hardt inn i børs markedet 2021, med ærlighet!?
Tanjiro
03.02.2021 kl 23:53 1288

Lært mye av deg uchi. Veldig synd det endte slik, håper dine fremtidige investeringer blir knallbra. Du hadde troa og argumenterte godt, og viktigst av alt, du ba folk ta dine innlegg med en klype salt og lese opp selv. Det bidro til at hverfall jeg satte meg inn i caset og ble mer sikker med tiden. Kjøpte litt mer i dag og snittet meg litt opp, men har liikevel en solid snittpris på rundt 10kr. Takk for at du ga en trygghet de dagene gatene var dekket av blod, tålmodighet har lønner seg. Som noen nevnte her inne, man så på 12 kr som dyrt og under 10.8 som billig. Nå skulle man ønske man fikk sjansen til å kjøpe for 12. Om 6-12 måneder skulle man ønske man fikk kjøpe for 20kr. Stol på prosessen, dette kommer, ting skjer ikke over natten.
Slettet bruker
04.02.2021 kl 00:03 1248

Nettopp, så la oss ikke godta Ushi sin pause, vi trenger nå mer enn ellers å få ting satt i system, jeg inkludert. Jeg selger en av de italienske bilene sammen med andre eierandeler for å støtte opp under dagens rebell aktiviteter.. Vi sitter på info, egne penger og en sannhet vi kan stå innefår...slik er det ikke med DNB. Er det flere som har blitt oppring ang. pensjonskonto siste dager? D vil at vi skal gi dem kontroll over egne penger frem til 62-67...kom igjen oppfordrer folk til å kjøpe det de tror på, uten å lese nyheter bare gi på. Jeg kan sammen med ande om aktuelt, være villig til å gi en årgangsvin eller ti til de eller dem som bidrar ekstra til å vekte denne kampen riktig. Slik som Trygve tivoli gjør en gang i året... Har i det siste hatt et negativt forhold til FA nyhetene, men etter dagens sending vil jeg bare si at Trygve virkelig overbeviste meg, han vil ha action!!! ME2!!!
Redigert 04.02.2021 kl 00:04 Du må logge inn for å svare
Kvike11
04.02.2021 kl 00:05 1237

Vil give dig helt ret.
Især DNB har dummet sig utroligt her, og vil miste en masse kunder.
Uhørt at en afdeling i DNB går ud og siger sælg aktier i RECSI, og samtidig får kursen til at falde og så køber en anden afdeling aktier i REC
Håber finanstilsynet vågner lidt op og ser på sagen, det er nok deres gamle kollegaer.
Har selv en del aktier som ikke er til salg, og vil gerne købe flere, tror på aktie kurs over 100