ARCANE Crypto på børs. Startskuddet mot kr 3 igang!!

Slettet bruker
ARCANE 04.02.2021 kl 18:45 2985

Da går startskuddet for Arcane Crypto offisielt på børs! Verdsatt til 1,7mrd NOK. Nasdaq Stockholm is the place to be. Ukjent og lite mediedekning. Det er duket for navnebytte 5/2.

Blir dette et eventyr eller går det stille og rolig for seg? Jeg tror førstnevnte.

0,228 SEK er kursen idag. Personlig kursmål. 3 kr.

Hør for øvrig #pengepoddens selskapsspresentasjon og Q&A med Bull Jenssen:
https://www.arcane.no/arcane-crypto-in-the-media/gjest-i-pengepodden-hrer-bitcoin-hjemme-i-en-langsiktig-porteflje
Sitting-Bull
04.02.2021 kl 21:56 2921

Tjena
Finner ikke Arcane Crypto på børs. Er det i morgen de skal noteres. Hva er det nye navnet de skal bytte til.
B34
04.02.2021 kl 23:19 2874

Nytt navn/ ticker er ARCANE
Restplassno
05.02.2021 kl 13:27 2769

Jeg prøver meg med et medium sized bet her. Har fulgt Bull Jenssen siden han begynte å figurere i media og han virker som en fornuftig, visjonær type. Har også en del kryptovaluta og troa på det.
r08thobias
05.02.2021 kl 14:23 2737

Vildt vi ikke skulle længere op første dag, men kunne være det ændrer sig :)
Fresh Prince
05.02.2021 kl 14:37 2723

Hva var tegningskursen i IPO på?

EDIT: Aha, 0,045 SEK, så kursen er allerede over 400% opp på så kort tid, damn. Da står jeg over, lykke til alle andre.
Redigert 05.02.2021 kl 14:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.02.2021 kl 00:00 2649

Ingen emisjon her. Reverse takeover. Hele Arcane porteføljen inn i Vertical ventures som forøvrig vare et skallselskap. Det ble annonsert i juni/juli 2020. Dette er et vekst case og en first mover i norsk sammenheng. Syntes de har en meget interessant portefølje. Det er uten tvil et bet men det er enkelt å ta fra mitt ståsted.

Her er det ikke snakk om å profitere på en spesifikk valuta men å bygge teknologi og infrastruktur som gjør det enkelt å benytte den. I et allerede (så og si) kontantløst samfunn er det utrolig mange muligheter for kryptovaluta.
Fresh Prince
06.02.2021 kl 01:29 2584

Mulig det, men ble gjort til en kurs på 0,045 i følge pressemelding til Arcane Crypto, så har økt ekstremt mye allerede. Men kan bli bra ja, folk er gale etter krypto selv om det ikke fungerer i praksis pga ingen myndigheter vil la pengepolitikken ligge hos befolkningen. Men kan bli en godt rally en god stund til tenker jeg, så lykke til:)
_Dino_
09.02.2021 kl 15:26 2144

ARCANE CRYPTO AS HAS ENTERED INTO AN AGREEMENT TO INCREASE ITS OWNERSHIP IN PUREMARKETS

14:30
ARCANE CRYPTO AS HAS ENTERED INTO AN AGREEMENT TO INCREASE ITS OWNERSHIP IN PUREMARKETS

Arcane Crypto AS (Arcane) increases its ownership in Puremarkets Limited (Puremarkets) to 37.5%.

Puremarkets is establishing a cryptocurrency interbank marketplace called Pure Digital.

Puremarkets currently has LOIs with two international Tier 1 investments banks.

The LOIs set out their intention to explore a partnership with Pure Digitals interbank digital asset trading platform. In addition, Puremarkets is in active discussions with five other Tier 1 investment banks regarding entering into LOIs.

We are very happy to continue to support Puremarkets says Torbjørn Bull Jenssen, CEO of Arcane. Pure Digital is the only platform that we are aware of to offer an interbank digital asset trading platform in a market currently dominated by OTC desks for spot trading and actors like CME and BAKKT for derivatives, there isnt a solution solely tailored to investment banks. With Pure Digital, Tier 1 investment banks will be able to trade cryptocurrencies almost like they trade traditional FX today, and we believe this will be acceleration for further institutional adoption.

Lauren Kiley, the CEO of Puremarkets commented The increased investment from our seed investor shows the strength and commitment in our partnership and we are very excited for further announcements from the top tier banks involved in the initiative soon.

About the transaction

Arcane Crypto AS (Arcane), a wholly owned subsidiary of Arcane Crypto AB, has today entered into an agreement to increase its ownership in Puremarkets Limited (Puremarkets) to 37.5%. The investment amount is GBP 200,000.

February 9th, 2021.

For further information, please contact:

Torbjørn Bull Jenssen, CEO, Arcane Crypto AB

e-mail: post@arcanecrypto.se

web: https://investor.arcanecrypto.se/

The following documents can be retrieved from beQuoted

http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=41486